Paljonko nousee penkistä?

uutufjd

1. Oma ikäsi/pituutesi/painosi/sukupuolesi
2. Paljonko nostat penkistä
3. Mikä on mielestäsi paljon ja mikä vähän, miehelle ja naiselle?

223

11427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Jaska.

      iästä ja painosta v*tut, 200kg nostettu, melko helposti tuli.

      • 15 + 12

        Eli sä oot runkkari.....


    • vahva patu

      Nousee muuten niiin paljon että jos tulokseni sanoisin ei sitä täällä kukaan uskoisi.

    • -Janne.

      Ikä 14
      Paino 116
      Penkkitulos 37.5kg

    • 37,5kg on kova

      ei sillä penkillä väliä jos äijä on iso ni saa rispektii ja kaikki kattoo sitä et wow minkä kokonen ukko

    • -Komea kaljamaha

      200kg... siinä vasta rauta xD

      • -Jaska.

        Sitä minäkin olen ihastellut. 200kg rautaa on komea näky.


    • -Jaska.

      Varsinkin kun sen nostaa sikaniska eikä apina :)

      • -Jaska.

        Tosin minä olen se apina ja en ole nostanut tuota rautaa. Oikeasti olen ylipainoinen nörtti.


      • Jaska.
        -Jaska. kirjoitti:

        Tosin minä olen se apina ja en ole nostanut tuota rautaa. Oikeasti olen ylipainoinen nörtti.

        Oikeasti vain ylipainoiset sen 200kg nostaa.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        Oikeasti vain ylipainoiset sen 200kg nostaa.

        Mutta minähän oikeasti olen niin heikko että 100 metrin kävelykin pistää hengityskoneiston todella tiukalle. Ja tämä ylipainoni ei auta asiaa ollenkaan. Päinvastoin. Polveni ovat kipeät jatkuvasti ja tekonivel leikkaus ei ole kaukana.
        No se on vain pärjättävä.


      • Sotilaspenkki oikea
        Jaska. kirjoitti:

        Oikeasti vain ylipainoiset sen 200kg nostaa.

        200kg on ihan paska tulos jos se nostetaan kahden tiukan penkkipaidan avustamana ja älyttömällä kaarella jolloin noston pituus noin 15 senttiä!eräs punttiukko sanoi että oli liian tiukka paita kun "eisaanut vedettyä kahtasataa kiloa rintaan"siis mitä helvettiä paidat puskee niin vastaan ettei kakssataa tule rintaan!Sanoi myös et jos sa vedettyä rintaan niin loppu on helppoa,paita "ampuu"painot kuolokohdan yli joten ojentajilla vain oikaistaan kädet!!Täyttä pelleilyä koko rättiruletti!


      • salilla-ilman-paitaa
        Sotilaspenkki oikea kirjoitti:

        200kg on ihan paska tulos jos se nostetaan kahden tiukan penkkipaidan avustamana ja älyttömällä kaarella jolloin noston pituus noin 15 senttiä!eräs punttiukko sanoi että oli liian tiukka paita kun "eisaanut vedettyä kahtasataa kiloa rintaan"siis mitä helvettiä paidat puskee niin vastaan ettei kakssataa tule rintaan!Sanoi myös et jos sa vedettyä rintaan niin loppu on helppoa,paita "ampuu"painot kuolokohdan yli joten ojentajilla vain oikaistaan kädet!!Täyttä pelleilyä koko rättiruletti!

        täysin samaa mieltä. penkkipaidat on tehty siksi että jos sinulla ei ole oikeasti voimaa voit silti uskotella itsellesi ja muille idiooteille nostavasi isoja painoja!


    • Magic Cock

      1. Olen 20-vuotias/203 senttinen/68 kiloinen/mies

      2. nostan penkistä 160 kiloa. Tyyli on sellainen että yliliikkuvista nivelistä johtuen selkäranka muodostaa penkissä U:n muotoisen kaaren jolla kehitän valtavan voimalatauksen. Samalla nostomatka lyhenee 30 sentillä eli mun ei tarvii liikuttaa rautaa kuin se 2,5 senttiä alaspäin. Hirveellä pompulla nousee toi 160 kiloa ja olen salin vahvin mies.

      3. Paljon penkistä on juuri tää 160 kiloa koska olen näin hoikka. Pitäisin huonona tuloksena jos nostaisen alle 140 kiloa, Naiselle sopiva rauta lienee siinä 40-50 kiloa 1 RP max.


      Ps. Pelaan myös korist.

      • Jaska.

        "1. Olen 20-vuotias/203 senttinen/68 kiloinen/mies"

        Eli poika

        "3. Paljon penkistä on juuri tää 160 kiloa koska olen näin hoikka. Pitäisin huonona tuloksena jos nostaisen alle 140 kiloa, Naiselle sopiva rauta lienee siinä 40-50 kiloa 1 RP max."

        160kg ei ole kova. Olen sinua vahvempi ja painoin 135kg kun nostin 200kg. Et pysty nostamaan 200kg, olet siis heikompi.
        Vertailu ei muuta sitä tosiasiaa.

        Olet aina pikkuinen jos alle 70kg paino, et ole siis vakuuttava koska et ole iso.


      • Se on rehti penkki

        Oletko kokeillut nostaa ns sotilaspenkkiä jossa jalat ilmassa eikä paitoja tai siteitä?


      • penkki

        joo siis mitä leffoissa näkyy että sotilas nostaa toista sotilasta. sama toimii ihan siviileillä myös (siviilipenkki) on todella tehokas voimailumuoto.


    • voimaa on

      ikä 37
      paino 117
      penkki 127.5
      veto 102.5
      kyykky 95

      • ikä 36
        paino 80
        penkki 150
        veto 240
        kyykky 240
        viime talvena,ei varsin täl hetkel mee :)


      • heikkihauis

        voimaa on!!! NARU SÄ OOT!!!


    • Jaska.

      Ikää on turha mainita, ei sillä ole mitään merkitystä penkkitulokseen.

      • heh heh joo joo

        Joo näin on sata vuotta vanha nostaa varmasti saman kuin 30-vuotias.


      • Jaska.
        heh heh joo joo kirjoitti:

        Joo näin on sata vuotta vanha nostaa varmasti saman kuin 30-vuotias.

        Ehkä onkin eri asia mutta en tarkoittanutkaan noin suuria eroja


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        Ehkä onkin eri asia mutta en tarkoittanutkaan noin suuria eroja

        Se on vaan vähän niin se homma että aina kun joku huomaa olevansa heikompi penkissä ja tiedostaa että on itsekin kevyempi ukko, niin moni alkaa tässä vaiheessa hifistelemään ja leikkimään matematiikkaa että saadaan omaa egoa kohotettua..
        Kun helpompaa lienee vaan myöntää se, että jos toinen nostaa enemmän, niin se on vahvempi.

        Elikkä -->> Ei häpee olla Härmän Häjy !


    • adasdadadadadda

      1. Oma ikäsi/pituutesi/painosi/sukupuolesi
      17 / 182 / 74/ Mies
      2 90kg
      3 Miehelle 150 Naiselle 55-65

    • kylä lähtee

      23v
      182cm
      120kg
      penkki 210kg

    • Jep.....

      1. Oma ikäsi/pituutesi/painosi/sukupuolesi
      52-190-102-M

      2. Paljonko nostat penkistä
      -90kg ( 35 x 60kg m100% puhtaita)*

      3. Mikä on mielestäsi paljon ja mikä vähän, miehelle ja naiselle?

      M-150kg N 60kg


      * kandee kysyä tyttökaverilta kummmasta hän pitää enemmän, yksi voimakas työntö vai pidempi sarja..... D

    • maksamakkara342

      ikä: 18v
      paino:90kg
      penkki:205kg

    • Jaska.

      Mitä v*ttua nää 20v kenokaulat tulee tänne ulisemaan penkkituloksillaan.
      Painukaa sinne nuorisotalolle pelleilemään.

      • infoxi

        Janne(Jaska) on 32.v "mies" Kouvolasta joka ajaa sinisellä piaggio naisten skootterilla.


      • maksamakkara342

        voi v*tun luuseri. piruuttani laitoin 20v! Arvaappa miks? "KOSKA IÄLLÄ EI OLE SUN MIELESTÄ VÄLIÄ" ahahahahaaaa


      • maksamakkara342
        maksamakkara342 kirjoitti:

        voi v*tun luuseri. piruuttani laitoin 20v! Arvaappa miks? "KOSKA IÄLLÄ EI OLE SUN MIELESTÄ VÄLIÄ" ahahahahaaaa

        korjaan 18


      • ....................
        maksamakkara342 kirjoitti:

        voi v*tun luuseri. piruuttani laitoin 20v! Arvaappa miks? "KOSKA IÄLLÄ EI OLE SUN MIELESTÄ VÄLIÄ" ahahahahaaaa

        No mietipäs mitäs väliä sillä sitten olisi?
        Jokainen varmaan tajuaa että terveet ja nuoret ihmiset kykenee urheilemaan?
        Jotenka kun piltti täyttää 18 vuotta ei puntti enää häiritse pituuskasvua ja rauta nousee vielä kuuskymppisenäkin. Siinäpä se, ei siihen sen enempää lisättävää.
        Ja tiedän kuuskymppisiä jotka punnertaa enemmän penkistä kuin 18v piltit.
        Mitä enemmän ikää, sitä pidemmälle on päässyt.


    • h2obda

      Jaska on perus ripuliranne, joka itkee näillä foorumeilla..

    • Janne.

      Sinä se täällä itket pikkupoika. Älä sinä riuku minun kanssa rupea... voi tulla nekku kipeäksi kun vaihdellaan sanoja tämän ulkopuolella.

      Se on siitä vaan kiinni kun nimes kerrot niin voin tulla jututtamaan sua pikkupoika :)

      • Janne o näätäGAY

        saaatanas säkö perhana kirjottelet homojuttuja janne tonne vankilapalstalle?


    • lol457

      Nekku kipeeksi... Onneks kukaan ei oo estäny sua haaveilemasta =) Niin joo, taisin unohtaa, että se joka nostaa eniten penkistä voittaa aina tappelussa.. hahahaha

    • jaska.

      Tappelussa merkkaa myös voima ja jos punnerrat paljon penkiltä ja olet painava iso äijä, niin jaksat kyllä työntää vastustajasi nurin helpommin kuin se sinut joka on sinua kevyempi. Ylipainokin on tässä etu, lisäksi enemmän penkkaava lyö kovempaa varsinkin kun harrastaa vielä säkkinyrkkeilyä ja harjoittaa tasapainoa.... nyrkkeily on paljon sekin jalkatoimintaa ja käsien yhteistyötä.. itsekin olen painava ukko mutta pirun nopeat refleksit ja tiedän miten lyödään.
      Ja jos kaadun maahan niin jaksan kyllä sieltä noustakin, sen verran on selässä voimaa että 280kg tuli aiemmin mavesta hyvänä päivänä ellei enemmänkin.

      En kuitenkaan halua sinua turpaan lyödä suorilta koska siitähän p*skalakit innostuisi ja saisi hifistellä valtion v*ttupäiden kanssa käräjillä seuraavat vuodet, eikä sitä pelleilyä tosiaankaan jaksa.
      Sanotaan näin että voisin ottaa susta otteen tukasta tai korvista ja vedellä litsareita pitkin naamaasi niin että nokkas vuotaisi kuiviin.

      et sä siihen kuole ja toinen käsi pitää huolen ettet kaadukaan. Moni isku voi olla tappava oikeassa elämässä joten noi sun v*ttuilut on ihan neitien hommaa, kiljuit, karjuit tai sanoit mitä hyvänsä niin ilkeämpi ja vahvempi fyysinen voima päihittää sut joko omin voimin tai astalolla.

      Jos tiedät olevasi tyhmempi ja heikompi, on parempi olla uhoamatta.

      • Jaska.

        On se tullut nähtyä että kaikenlaiset s*atanan martat ja mammat, pikkupojat sun muut k*sipäiset pelkurit on aina itkemässä ja haastamassa kytille sitä ja tätä...

        jos tuosta laumasta pääsisi eroon niin en säälisi hetkeäkään :)
        Maapallolla kun on apinoita jotka näyttää ihmisiltä. Ikävä kyllä.


    • habahki5

      Taidat olla työtön kun roikut kokoajan täälä. Vedät varmaa prodejauhot nenä kautta. haha.. Muka 32v ja noin lapsellinen, joko sulta on kuollu liikaa aivosoluja tai oot ollu syntymästä asti noin tyhmä.

      • JAska.

        Voin mä ollakin, tee sä työt niin mun ei tarvi ja elätät mut :)
        Taidat olla vähän lapsellinen kun tykkäät egoilla " mä niinq tienaan ja sä niinq et ".
        Taidat olla itse p*skaduunin vääntäjä, joka menettää vapaa-aikaansa saman toistoon, ei sulla hyvin mene. Mulla on jo kaikki minkä eteen sä puserrat :)


      • habahki5
        JAska. kirjoitti:

        Voin mä ollakin, tee sä työt niin mun ei tarvi ja elätät mut :)
        Taidat olla vähän lapsellinen kun tykkäät egoilla " mä niinq tienaan ja sä niinq et ".
        Taidat olla itse p*skaduunin vääntäjä, joka menettää vapaa-aikaansa saman toistoon, ei sulla hyvin mene. Mulla on jo kaikki minkä eteen sä puserrat :)

        Sulla ei oo mitään. Egoilusta puheen, kun meet nukkumaan, nii mieti kuka egoilee ja kuka ei.. Oot kyllä häpeäksi koko Kouvolalle.. Voi tätä myötähäpeää.


      • habahki5
        JAska. kirjoitti:

        Voin mä ollakin, tee sä työt niin mun ei tarvi ja elätät mut :)
        Taidat olla vähän lapsellinen kun tykkäät egoilla " mä niinq tienaan ja sä niinq et ".
        Taidat olla itse p*skaduunin vääntäjä, joka menettää vapaa-aikaansa saman toistoon, ei sulla hyvin mene. Mulla on jo kaikki minkä eteen sä puserrat :)

        Ja en ole missää vaiheessa sanonut " mä niinq tienaan ja sä niinq et ". Totesin vaan, että taidat olla työtön. Taisin osua naulan kantaan.


      • -Jaska.
        habahki5 kirjoitti:

        Sulla ei oo mitään. Egoilusta puheen, kun meet nukkumaan, nii mieti kuka egoilee ja kuka ei.. Oot kyllä häpeäksi koko Kouvolalle.. Voi tätä myötähäpeää.

        Mulla on enemmän ku sulla ja voin egoilla miten huvittaa :) En mieti miitään, sinä mietit. En ole häpeäksi millekään, mutta sinä kateellinen apina olet. Kiva että teet työt puolestani, on turha v*ttuilla minunlaiselleni joka elelee sinun rahoillasi ja mulla on jo kaikkea. Koska hyvänsä voin mennä töihin jos huvittaa, ei mikään kiire :)

        Mikä apina oletkin tai mistä niin tiedät sen että häviät mulle ja olet mikki-hiiri :)
        Asun paremmin kuin sinä takuulla.
        Ja minulle on turha täällä urputtaa kun et sinä minulle mitään mahda, olet heikko ja nöyrempi täällä sekä muualla, siitä aina pidän huolen :)
        Kohta lähden syömään.


      • Jaska.
        habahki5 kirjoitti:

        Ja en ole missää vaiheessa sanonut " mä niinq tienaan ja sä niinq et ". Totesin vaan, että taidat olla työtön. Taisin osua naulan kantaan.

        Ei sillä ole mitään väliä mitä sinä olet sanonut, mutta kuten sanoin niin tee sinä työt ja kuluta vapaa.aikaasi samalla kun minä kääntelen kylkeä ja rahaa on säästössä paljon, muija käy töissä, itse ei tarvi tehdä mitään muuta ku vietellä kesäpäiviä kohta ja asustella kivassa ok.talossa :) Kerron vain totuuden, voit ottaa vaikka selvää jos haluat.
        Taidan osuakin naulan kantaan että olet kynäniskainen p*skaduunin vetäjä etkä käy sen takia yhtään kateeksi. Minulla on ja minä saan mitä haluan, ei ole sen suhteen ongelmia :)

        Vieläkö surkimus lässyttää? :)
        Miksi teistä apinoista ei ole minulle mitään vastusta ? Taidan olla vaan niin hyvätuurinen ( olosuhteiden takia jne. ) ettei poikaparoilla ole muuta mahista kun lyödä päätänsä seinään, hah hah haa:)


      • habahki5
        Jaska. kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään väliä mitä sinä olet sanonut, mutta kuten sanoin niin tee sinä työt ja kuluta vapaa.aikaasi samalla kun minä kääntelen kylkeä ja rahaa on säästössä paljon, muija käy töissä, itse ei tarvi tehdä mitään muuta ku vietellä kesäpäiviä kohta ja asustella kivassa ok.talossa :) Kerron vain totuuden, voit ottaa vaikka selvää jos haluat.
        Taidan osuakin naulan kantaan että olet kynäniskainen p*skaduunin vetäjä etkä käy sen takia yhtään kateeksi. Minulla on ja minä saan mitä haluan, ei ole sen suhteen ongelmia :)

        Vieläkö surkimus lässyttää? :)
        Miksi teistä apinoista ei ole minulle mitään vastusta ? Taidan olla vaan niin hyvätuurinen ( olosuhteiden takia jne. ) ettei poikaparoilla ole muuta mahista kun lyödä päätänsä seinään, hah hah haa:)

        Sulla ei kyl hyvin mene, kun pitää sillä kehua että on toisten elätettävänä. Taidat olla vielä tyhmempi miltä sä näytät! Hahaha! Sinunlaisille olis vielä saunan takana tilaa =)


      • eräeesau
        Jaska. kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään väliä mitä sinä olet sanonut, mutta kuten sanoin niin tee sinä työt ja kuluta vapaa.aikaasi samalla kun minä kääntelen kylkeä ja rahaa on säästössä paljon, muija käy töissä, itse ei tarvi tehdä mitään muuta ku vietellä kesäpäiviä kohta ja asustella kivassa ok.talossa :) Kerron vain totuuden, voit ottaa vaikka selvää jos haluat.
        Taidan osuakin naulan kantaan että olet kynäniskainen p*skaduunin vetäjä etkä käy sen takia yhtään kateeksi. Minulla on ja minä saan mitä haluan, ei ole sen suhteen ongelmia :)

        Vieläkö surkimus lässyttää? :)
        Miksi teistä apinoista ei ole minulle mitään vastusta ? Taidan olla vaan niin hyvätuurinen ( olosuhteiden takia jne. ) ettei poikaparoilla ole muuta mahista kun lyödä päätänsä seinään, hah hah haa:)

        Muija käy töissä ja sä oot kotona? Voi ristus mikä vässykkä! Kummaku et asu äitis kans kotona!? Aikamoinen tissiposki oot.


      • Janne.
        habahki5 kirjoitti:

        Sulla ei kyl hyvin mene, kun pitää sillä kehua että on toisten elätettävänä. Taidat olla vielä tyhmempi miltä sä näytät! Hahaha! Sinunlaisille olis vielä saunan takana tilaa =)

        Haluatko tavata haba?


      • Janne.
        eräeesau kirjoitti:

        Muija käy töissä ja sä oot kotona? Voi ristus mikä vässykkä! Kummaku et asu äitis kans kotona!? Aikamoinen tissiposki oot.

        Kyllä.
        Kysyin että haluatko tavata? Eihän sua pelota?


      • Turisti1
        Jaska. kirjoitti:

        Ei sillä ole mitään väliä mitä sinä olet sanonut, mutta kuten sanoin niin tee sinä työt ja kuluta vapaa.aikaasi samalla kun minä kääntelen kylkeä ja rahaa on säästössä paljon, muija käy töissä, itse ei tarvi tehdä mitään muuta ku vietellä kesäpäiviä kohta ja asustella kivassa ok.talossa :) Kerron vain totuuden, voit ottaa vaikka selvää jos haluat.
        Taidan osuakin naulan kantaan että olet kynäniskainen p*skaduunin vetäjä etkä käy sen takia yhtään kateeksi. Minulla on ja minä saan mitä haluan, ei ole sen suhteen ongelmia :)

        Vieläkö surkimus lässyttää? :)
        Miksi teistä apinoista ei ole minulle mitään vastusta ? Taidan olla vaan niin hyvätuurinen ( olosuhteiden takia jne. ) ettei poikaparoilla ole muuta mahista kun lyödä päätänsä seinään, hah hah haa:)

        Alat tosiaan kuulostamaan, joltain saatanan pikkupaskiaiselta jolla ei ole muuta elämää, kuin vittuilla toisille ihmisille. en tiedä mikä urpo sinä olet, joka ei käy kunnon töissä, kun vaan istuu paska kasana sohvalla päivät pitkät. Alat vaan tosiaan kuulostamaan siltä. vittu että voi olla rasittava jätkä vaikka pennulta kuulostatkin.


      • Homo-Janne hiljaa!
        -Jaska. kirjoitti:

        Mulla on enemmän ku sulla ja voin egoilla miten huvittaa :) En mieti miitään, sinä mietit. En ole häpeäksi millekään, mutta sinä kateellinen apina olet. Kiva että teet työt puolestani, on turha v*ttuilla minunlaiselleni joka elelee sinun rahoillasi ja mulla on jo kaikkea. Koska hyvänsä voin mennä töihin jos huvittaa, ei mikään kiire :)

        Mikä apina oletkin tai mistä niin tiedät sen että häviät mulle ja olet mikki-hiiri :)
        Asun paremmin kuin sinä takuulla.
        Ja minulle on turha täällä urputtaa kun et sinä minulle mitään mahda, olet heikko ja nöyrempi täällä sekä muualla, siitä aina pidän huolen :)
        Kohta lähden syömään.

        Kouvolan gay uhoaa..

        Vaikka on kiimassa homoseksiin..

        ja kämppä on täysin arvoton (kouvola on persiireikä)


      • Kouvolan homojanne..
        Janne. kirjoitti:

        Kyllä.
        Kysyin että haluatko tavata? Eihän sua pelota?

        Nää sun tapaamisehdotukset ovat oire homokiimastasi Jaska-Janne..

        älkää menkö homon luo..


    • maksamakkara56d

      "maapallolla on ihmisiä jotka näyttää apinoilta" kyseisestä tekstistä ei ole vaikea päätellä, että omistat peilin :)

      • Jaska.

        tai sitten sinä. äks dee. sulkuviiva piste niinq dsadssad 1000


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        tai sitten sinä. äks dee. sulkuviiva piste niinq dsadssad 1000

        taidatte itse olla pelkkiä päätään aukovia rääväsuita, kovin on miehekästä touhua itkeä siellä netin takaa ilman nimeä v*tun apinat :) Pelkkiä lällyposkia.


      • pieninatuprööt
        Jaska. kirjoitti:

        taidatte itse olla pelkkiä päätään aukovia rääväsuita, kovin on miehekästä touhua itkeä siellä netin takaa ilman nimeä v*tun apinat :) Pelkkiä lällyposkia.

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


      • Jaska.
        pieninatuprööt kirjoitti:

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.

        Moni on sanonut että sinä pieni natu mikki-hiiri olet se hujahajapoika ja sinulla on pakkomielle mussuttaa koko ajan että roinalla kasvaa muka vaikka ei treenaa kovaa. Teet pilaa alan huippuäijistä koska olet kateellinen ja minulle huutelet täällä sen takia koska et saa roinaa mistään ja olet siitä katkera jo senkin takia että olet pienempi ja sirompi... kynäniska.

        buhahaha :)

        Kelläköhän sitä itsetuntoa on ?:) Ei mulla ainakaan ole ongelmia sen suhteen, elämäni on luksusta päivästä päivään, olen saanut ilmaiseksi paljon asioita ja rahaa riittää, muut periaatteessa tekee työt puolestani, joten voin v*ttuilla sinulle täällä ja kerskailla miten paljon huvittaa :)
        Ja olen iso ja painava, joten ei ole senkään suhteen ongelmaa.

        hah ha haa :)


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        Moni on sanonut että sinä pieni natu mikki-hiiri olet se hujahajapoika ja sinulla on pakkomielle mussuttaa koko ajan että roinalla kasvaa muka vaikka ei treenaa kovaa. Teet pilaa alan huippuäijistä koska olet kateellinen ja minulle huutelet täällä sen takia koska et saa roinaa mistään ja olet siitä katkera jo senkin takia että olet pienempi ja sirompi... kynäniska.

        buhahaha :)

        Kelläköhän sitä itsetuntoa on ?:) Ei mulla ainakaan ole ongelmia sen suhteen, elämäni on luksusta päivästä päivään, olen saanut ilmaiseksi paljon asioita ja rahaa riittää, muut periaatteessa tekee työt puolestani, joten voin v*ttuilla sinulle täällä ja kerskailla miten paljon huvittaa :)
        Ja olen iso ja painava, joten ei ole senkään suhteen ongelmaa.

        hah ha haa :)

        Pieni natu yrittää kääntää omat nolot puheensa minun, miehekkään Jannen niskoille siinä kuitenkaan onnistumatta, prööt prööt, heh he :)
        Olet jo paljastanut... pitää kohta mennä kattelemaan canal digitalin satellittikanavia sekä syömään uunissa paistettuja omenatorttuja... :)


      • super-prööt
        Jaska. kirjoitti:

        Pieni natu yrittää kääntää omat nolot puheensa minun, miehekkään Jannen niskoille siinä kuitenkaan onnistumatta, prööt prööt, heh he :)
        Olet jo paljastanut... pitää kohta mennä kattelemaan canal digitalin satellittikanavia sekä syömään uunissa paistettuja omenatorttuja... :)

        Omenatorttu on akkojen ruokaa! Häpeä ladyboy!


      • natuprööööt
        super-prööt kirjoitti:

        Omenatorttu on akkojen ruokaa! Häpeä ladyboy!

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


      • Turisti1
        Jaska. kirjoitti:

        Moni on sanonut että sinä pieni natu mikki-hiiri olet se hujahajapoika ja sinulla on pakkomielle mussuttaa koko ajan että roinalla kasvaa muka vaikka ei treenaa kovaa. Teet pilaa alan huippuäijistä koska olet kateellinen ja minulle huutelet täällä sen takia koska et saa roinaa mistään ja olet siitä katkera jo senkin takia että olet pienempi ja sirompi... kynäniska.

        buhahaha :)

        Kelläköhän sitä itsetuntoa on ?:) Ei mulla ainakaan ole ongelmia sen suhteen, elämäni on luksusta päivästä päivään, olen saanut ilmaiseksi paljon asioita ja rahaa riittää, muut periaatteessa tekee työt puolestani, joten voin v*ttuilla sinulle täällä ja kerskailla miten paljon huvittaa :)
        Ja olen iso ja painava, joten ei ole senkään suhteen ongelmaa.

        hah ha haa :)

        Suomenna eli olet vitun läski:D


    • prööt prööt

      Pieni natu yrittää kääntää omat nolot puheensa minun, miehekkään Jannen niskoille siinä kuitenkaan onnistumatta, prööt prööt, heh he :)
      Olet jo paljastanut... pitää kohta mennä kattelemaan canal digitalin satellittikanavia sekä syömään uunissa paistettuja omenatorttuja... :)

      ETPÄS MAHTANUTKAAN MITÄÄN

      • imaise isäs lerssiä

        läski-vili


    • Jaska.

      Nuorempi riuku huutelee isolle miehelle. Pikku kilipää.
      harvinaista.

      • prötsistäpröts

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


    • jaska.

      Edelleen olen voittaja siis.

    • naturelli3

      ikä 25
      paino 88kg
      penkki 90kg

    • prötprötpröt

      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.

    • jaska78.

      harvinaista että minulle v*ttuillaan.

    • rawpower43

      jaskalla on kohta paska housussa.. mene töihin.. tai tuleee piipaa auto ja vie mukana.. enkä tarkoita poliisi autoa... jaska ja muista ottaa lääkkeet ajallaan!!!

    • SicKLappalainen

      Painukaa kaikki he le vettii jauhamaa tota kakkaa, saatanan paskaperseet, tulen ja tukistan.

      • jaska78.

        on kiva ärsyttää kakkapoweria.


    • onko onko

      Onko teillä kakkaa pyllyssä?

    • tasansatakg

      Tasan Satakiloo,..

    • Rintahauispelle

      miksi helvetissä haluat tietää paljonko minulta menee penkistä? Luuletko tämän olevan joku vitun vitsi? Jokainen laiha paskiainen kysyy paljonko minulta menee penkistä on naurettavaa. Teidän homojen pitää oppia tekemään kyykkyjä ja maastanostoja. Jos haluat tulla isoksi kuin minä, sinun pitää nostella aivan perkelen raskaita painoja.

    • kyykky poika:)

      1. 15v 174cm/62kg
      2. Penkki 63kg
      3. Eikait sillä nii väliä mut kyllähä sitä jonku verran ois hyvä nousta.

      Ja en sit oo mikää RHP:D

    • -Rami-

      Ikä: Kohta 15
      Sukupuoli: Poika
      Pituus ja paino: 174cm ja 65kg
      Penkkimaksimi: tällä hetkellä 70kg, luulisin että kohta menis 75kg
      Harrastuneisuus: Käynyt salilla alkukeväästä, sitä ennen jotakuinkin pientä reeniä kotona
      Ja kyykännyt en ole juurikaan mutta maastavedossa sain 90kg (ei mikää hyvä tulos mutta paranemaan päin)
      Hauiskäännössä menee n.37,5kg mutta ylätaljatulosta en tällä hetkellä muista (kerron joskus myöhemmin jos eksyn tälle palstalle)

    • -Jaska.

      Mitä pikkupoika 15v tekee voimailusalilla?
      Siivoatko paikat meidän aikuisten jälkeen vai katseletko p*rseitämme ?
      Ihmettelen vaan.

      • 34

        Onko tuo -Jaska joku pikkupoikien kyylääjä?
        Ihmettelen vaan.

        Ja Jos -Jaskapaska olisi joskus salilla käynyt niin tietäisi, että tuossa iässä sitä aletaan yleensä punttaan.


      • Olet lapsellinen

        Mene jaska itkeen asiasta poliisille,ei liene laitonta käydä 15v salilla!


      • Turisti1

        Oo sinä paska jo hiljaa. mitä sinä teet kotonas, kun muut käy töissä saatana. turha täällä vituilla muille, kun ite oo kaikista suurin paska.


    • max power

      26v 185cm 93kg 180kg penkki

      • 347thgf

        40 ja risat
        190cm/115 kg
        Sotilaspenkki 170 kg, ilman penkkipaitaa.


      • Sotpenk oikeapenkki
        347thgf kirjoitti:

        40 ja risat
        190cm/115 kg
        Sotilaspenkki 170 kg, ilman penkkipaitaa.

        Tuo sotilaspenkki vastaa rättipenkkinä yli 250kg!Tosi hyvä sottilaspenkkitulos!Mulla jo 62 mittarissa paino 100 ja sotpenk nyt 150kg!!


      • toinen 40v
        347thgf kirjoitti:

        40 ja risat
        190cm/115 kg
        Sotilaspenkki 170 kg, ilman penkkipaitaa.

        40v

        177 cm ja 88 kg

        Sotilaspenkki 140 kg, ilman penkkipaitaa.


    • naru akka

      1. 42v,/ 165cm/ 60kg/ nainen
      2. Nostan selkäpenkissä enää vaivaiset 35 kg, suht vaivatta. Luita hajos viime vuonna, en saa nostella enää kuten ennen. Eikä se tunnu enäää mielekkäältä. Olen vaihtamassa lajia. Jaloissa on aina ollut enemmän voimaa, selkäpenkissä rajoite on ollut ranteet. Ranka ei kestä.
      3. Terve mies nostaa helposti tuplat. Mutta on niitä kunnottomia sohvapottuja, joille ei koskaan satu muuta kuin, että kalja loppuu. Miehen lihakset on erilaiset.

      Naisissa on valtavasti eroja. n 20:nä nainen saattaa olla vahvimmillaan, jos on vähänkin treenannut voi päihittää ikäisensä pojat. Sen jälkeen voimat alkavat hiipua, jo elämäntapojenkin vuoksi.
      Naisella on enemmän voimaa jaloissa kuin käsissä. Miehillä yläkroppa on paljon vahvempi. Naiset pärjäävät kestävyydessä.
      En osaa sanoa paljonko nainen jaksaa max keskimäärin nostaa. Entinen kaverini nosteli ylätaljasta sellaisia mitä minä voin vain haaveilla vaikka olen nostellut vuosia. Olen rakenteeltani pieni.

      Salilihakset on ihan eri juttu kuin työllä tai kamppalulajeissa hankittu voima.

    • -JJ.

      ai minkä takia voimat alkaisi hiipua 20 ikävuoden jälkeen. buahah mitä pskaa taas.

      mene sinäkin selittämästä siitä hypi vaikka narua

      • -Jaska.

        "Onko tuo -Jaska joku pikkupoikien kyylääjä?
        Ihmettelen vaan."

        Mistä niin päättelit?

        "Ja Jos -Jaskapaska olisi joskus salilla käynyt niin tietäisi, että tuossa iässä sitä aletaan yleensä punttaan. "

        Ai salin pitäisi olla koko elämä ?
        Eikö saa itse päättää muka milloin alkaa treenaamaan?


      • +30v

        Eräs kilpaileva iso voimanostaja saanut kulemma seuraavasti:

        30-vuotiaana penkki 120 kiloa
        40-vuotiaana penkki 150 kiloa
        50-vuotiaana penkki 180 kiloa
        n. 58-vuotiaana penkki 200 kiloa

        Voimat vähenevät kaiketi joskus 65 jälkeen ja nopeammin 70 vuoden jälkeen.


      • +30v
        +30v kirjoitti:

        Eräs kilpaileva iso voimanostaja saanut kulemma seuraavasti:

        30-vuotiaana penkki 120 kiloa
        40-vuotiaana penkki 150 kiloa
        50-vuotiaana penkki 180 kiloa
        n. 58-vuotiaana penkki 200 kiloa

        Voimat vähenevät kaiketi joskus 65 jälkeen ja nopeammin 70 vuoden jälkeen.

        jatkoa:

        Meidän salilla käy myös toinen vastaava. Nuorena painonnostaja ja kuulantyäntäjä.

        Sanoi, että 67-vuotiaana penkki vielä 190 kiloa. Nyt on jotain 73v ja ottaa 150 kilolla muutaman toiston.


    • Ikä: 15
      pituus: 182
      Paino: 62 kg
      Mies

      penkistä nousee 82 kg
      Mun mielestä mun ikäselle on paljon jos nostaa yli oman painonsa ja vähän jos ei pysty edes v*ttu puoliakaan siitä :D

    • voimaa on

      Ikä: 25-v

      Pituus: 185cm

      Paino: 95kg

      Penkki: 235 merkistä.


      Olen naturaali.

      • laiskaläski

        ikä 35
        pituus:180
        paino:100
        penkki 60kg


    • graafinen

      Pituus 174 cm
      Paino 75 kg
      Penkki 160 kg

    • puntti-boy

      182cm/92kg 17v

      Penkki: 155kg
      Kyykky: 210kg
      Mave: 250kg

      Treeniä takana 2v.

      • jaska.

        Ser aan tekät kaikki nää nää


    • Popeya

      145 kg penkistä kapeella otteella (35 cm)... ja painoo huntti...Nykyään menee vähän vähemmän!!!

    • Juha................

      -28v./170cm/70kg/Mies
      -100kg
      -tjaa...naisille varmaan tuo 100kg on paljon, miehille yli 120kg

      Oon muutama vuos sitten 125 nostanu, mutta tässä välissä oli monta vuotta etten juurikaan salilla käyny, juoksuun ja kestövyysurheiluun enempi keskittyny.
      Nykysin oon yrittäny pitää voimapuolen ja kestävyyden balanssissa, eli 100 penkistä pitää aina nousta ja pitää myös jaksaa juosta 10km lenkki vähintään ja alta 45min.

      • bmwbodari

        Älä mikki hiiri selitä!


    • 33

      1. 33v./178cm./100kg./mies 2. 95kg. 3. Mielestäni paljon olisi 150kg.
      Saliharrastus vasta alussa, seuraava tavoite on 100kg penkistä.

    • pentinpumppaaja

      Kaikki penkkipunnertajat äänestävät PERUSSUOMALAISIA.

    • lkj678

      sotilaspenkki 95kg 32toistoo tiukalla penkkipaidalla titan superkatana

    • punttijätkä

      17v/72kg/182

      tangossa oli 200kg rautaa ja silti tuli penkki mukana kun nostin?
      mave 60kg
      kyykky 40

    • crucckknoerris

      Penkistä nostamisella ei ole mitään tekemistä voiman kanssa

    • tomi19

      en ole kokoillut mutta mitä tiedän kavereita, niin silloi ainakakin tai varmasti se 200 mutta ehkä enemän. naisille 100 on varmaan sopiva.

    • jää_kiekkoilija

      ikä 16, paino 84kg, pituus 181cm, max penkki 100kg sotilas 95kg, ei ole paitaa eikä muita hömpötyksiä, ja selkä ei kaarelle mene, kuten sotilaspenkkituloksesta näkee. en ole mikään aktiivinen "penkkaaja" mutta muutaman kerran viikossa kiekkotreenien ohessa sitäkin tulee tehtyä, ja maximia kokeilen muutaman kerran kuussa.

      • discus thrower

        Kiekonheitto onkin tosi urheilijoiden laji, siinä yhdistyvät voima, nopeus, kimmoisuus, liikkuvuus ja tekniikka. Penkki on tärkeä voimaharjoitusliike kiekonheittäjälle.


      • discus thrower
        discus thrower kirjoitti:

        Kiekonheitto onkin tosi urheilijoiden laji, siinä yhdistyvät voima, nopeus, kimmoisuus, liikkuvuus ja tekniikka. Penkki on tärkeä voimaharjoitusliike kiekonheittäjälle.

        Ai sä oletkin jääkiekkoilija... luulin jo että tekisit ihan oikeita kiekkotreenejä. No hyviä piruetteja vaan sulle valitsemasi väkivaltaisen ja päihdemyönteisen sopupelailun parissa.


    • 87 kg ukkelström

      Ikä 30v, penkki kaurapuurolla 170 kiloa, oma paino 87 kg. Trenivuosia pakostakin takana jo paljon!

    • jubatsu66

      1. 46/189/95/mies
      2. 107;5 Kg
      3. 150 kg paljon miehelle ja 40 kg tosi vähän. Naiselle aika paljon jo 80 kg ja tanko, eli 20 kg vähän.

    • että näitä riittää

      Ketä vittu kiinnostaa penkki. Se kysymys esitetään näin: Paljonko kyykkäät raakana niskan takaa? Seuraavaksi tiedustellaan maastavedon ennätystä ja sitten tempaus ja rinnalleveto. Penkin edelle menevät myös leuanvetoennätys sekä pystypunnerrus raakana.

      Penkkitulosta kyselevät ne, jotka pelkäävät kovaa harjoittelua.

    • Deadlift

      Juuri näin kyykky ja veto ovat TODELLISEN voiman mittari!!!

    • Mauno-Kyllikki

      Olen hankkimassa pientä sormenpään kokoista tatuointia kämmeneen. Tatuointi ei ole todellakaan mikään asiaton, tarkoitus olisi kissantassu piirtää. Mietinkin, että miten tatuointi vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen työpaikalla? Onko sinulla tatuointia?

    • hhhhhhhhh3

      Poika

      Ikä: 15

      Pituus: 174

      Paino: 70

      Tällä hetekellä nousee 65 kg parikertaa

    • asdfghj3

      23v 168cm 72kg
      sotilaspenkki 155kg,175kg stoppi penkki ja 195kg runkkupenkki
      Pohjakyykky 200kg
      Mave 240kg
      kaikki tulokset raw

    • paska-jaakko1

      minä voitan helposit jokaisen ylipainoisen läskibodarin. tulkaa koittamaan läskimahat nii putootte ekalla.

    • raipati

      oikeesti. vitun cro-magnonit. miten joku voi olla niin autisti että pätee nmimerkin turvin penkkituloksella joka on ihan tuulesta temmattu. siis saatanan vihannekset

      • kus on mun hopoti?

        Sama se mitä kukin penkkaa, Jaska on silti vahvin ja kovin.


    • antti1231

      Turhaan joo jauhatte p...aa kuvitelluista kiloista, tänään alkaa raakavoimanoston SM-kisat ja jatkuu ensi viikonloppuna. Nettilähetyksestä ja tuloslistoista löytyy tarkka info siitä, kuka on Suomen vahvin 2013. Voimanostoliiton RAW-kisoissa ei mitata trikoonvalmistajan pätevyyttä eikä lääkityksen tehoa vaan puhdasta raakaa voimaa.

    • dab

      ikä 16
      pituus 187
      paino 80
      pena 95

    • Horkkaaja Helvetistä

      Ikä 53 vuotta
      Pituus 139 cm
      Paino 122 kg

      Penkki 40 kg 2 toistoo maksimi 255 kg
      Mave nykyvää 15 kg vuosia sitte 440 kg
      Kyykky 23 kg mutta pystyn hyppäämään se selässä 10 metrin korkeuteen!

    • Riskiä porukkaa

      58 vuotta
      180 cm
      83 kg

      Nostanut joskus 55kg, tuskin menee enää.

      Olen kuitenkin hämmästynyt, taidan olla Suomen heikoin mies, en ole tiennyt sitä aikaisemmin. Mutta uskotte varmaan sen, kun ilmoitan olevani aivan naturaali.

      • Uskotaanuskotaan et oot "naturaali".....niin miekii ja viel` 2 vuotta venhempikin.

        Eikä sillä periaatteessa ole mitään merkitystä mitä sitä nostaa penkistä tai on nostanut! Kuntoansa voi hoitaa muutenkin kuin penkkamalla....mut` jätän kuiteskii kertomati mitä itse oon penkannut joskus kun olin hiukka freesimpi.......


    • ???

      Nainen 33v. käynyt salilla viime syksystä..paino 62kg. pituus 170cm. Kokeillu olen 2 kertaa maksimeja ja seuraavalla menee 60kg..

    • Ranold

      1. 50 / 178 / 98 / M
      2. 150kg
      3. Tähän en pysty antamaan yksiselitteistä vastausta

    • sampo***

      mies 30 v
      pituus: 153
      paino:57

      penkki 50
      kyykky 45

      Salin kokoonsa nähden vahvin =D

    • M 75 Oulu

      Olen luonnonvahva kestävyysjuoksija, ja ilman harjoittelua 17-vuotiaana tein sarjoja 70 kilolla ilman mitään "pakkotoistoja". Sitten päätin alkaa kestävyysurheilijaksi, eli tulin siis järkiini. Nykyään teen tuhatkunta vatsalihasta päivässä, ja silloin tällöin 10 x 60 punnerrussarjat. Kaikki siis juoksuharjoittelun ohessa, eli perusvauhdit 15 km lenkeillä keskimäärin n. 4 min./km.

      Siinä miettimistä jonkin verran, bye bye. Kyllä kestävyys ratkaisee, ja lihasta vain sen verran että sen saa kunnossa pidettyä.

      • rawbenchpressrules

        Ai kestävyys ratkaisee??? ja kirjoitat tämän viisautesi voimanosto-nimisen urheilulajin otsikon alle.

        Oulussa ehkä voimanostokisat pidetään pakollisen maratonjuoksuverryttelyn jälkeen, muuten en aivopieruasi ymmärrä.


    • Turha asia.

      1. Ikää liki 40, keskimittanen ja ylipainonen(n.100kg)
      2. Penkki tuloksesta ei tietoa kun en sellasta harrasta vaan noita etunojia menee se 50 eli jos siitä jotain joku fiksumpi osaa päätellä niin hyvä.
      3. Normi ukolle penkissä on jo 110kg ihan hyvä tulos. Naisista en osaa sanoa, kunhan pysyttelevät kauniina jne.

    • napakymppihän se

      Vastaan tähän neiti C.

    • ressu1

      ikä:34
      paino:125
      penkki:165
      mave:230
      kyykky:220
      rive:110
      itteesä vastaan tehään

      • 15v poika

        onko hyvätulos? menee 80 penkistä pituus 174 paino 68


    • 2kkharjoitellut

      Jostain pitää aloittaa.
      ikä:51
      paino:97
      pituus:183
      penkki:105
      mave:135
      kyykky:140
      rive:90

    • O0o

      Mies.
      Ikä 43

      Paino 115

      Pituus 188

      Penkki (sotilas) 190

    • salilekasalilvika

      poeka
      ikä 16
      paino 58
      pituus 171
      penkki 70kg

      • 13245624

        ikä:17
        Paino: 85kg
        pituus:175
        penkki: en tiedä maksimiani mutta teen 10x3 toistoja 80kg ja 100 kg nousee sen 3-4 kertaa. Vaikuttaako muuten jalkojen treenaus penkkipunnerrus tuloksiin positiivisesti?


    • jokusiima

      ikä:15
      Paino: 40kg
      '
      pituus: 152cm

      penkki: 35kg

      • pielisellä tavataan

        Saako tänne linttaa asiaa välillä,kiitos,Jos otat oman painosi penkistä oot OK.Jos otat kaksi kertaa oman painosi oot piirisi ja läänisi yksi kovimmista.Ja jos luoja suo ja otat kolme kertaa oman painosi ,niin tervemenoa SM ja MM kisoihin edustamaan


    • Mie.

      EI OLE OK JOS JOKU 60KG KYNIS NOSTAA OMAN PAINONSA KOSKA 60KG ON PSKA TULOS JA SILLÄ SIISTI.

      NE JOTKA PENKKAA VÄHINTÄÄN SEN 200KG ON OK.


      IHAN TURHA YRITTÄÄ LESOTA SILLÄ PIENELLÄ RUHOLLAAN TÄÄLLÄ.

      KOKO JA VOIMA PUHUU, pili-pali kisat leikkii paidoilla ja pili-pali matematiikalla.

      hahhah!

      • powerrrrr

        Mie kirjoittaa asiaa. Ei niistä tasoituspisteistä aikuinen mies ala itkemään, nostetut kilot kertovat voiman määrän.

        Jos olet 60-kiloinen, niin lajisi on joku ping pong. Hauskoja pelihetkiä.


    • Functional strength

      Nostolla ei ole väliä jos et saa sitä käytäntöön, etenkin jos se on tehty paidalla/paidoilla ja kaiken maailman siteiden ja tuiden avittamana.

      Brock Lesnar treenasi aikoinaan hölkkäämällä 80 kilon tukin pätkä olalla tehden sillä myös erilaisia nosto variaatioita. Samainen kaveri on myös spurtannut 40 yard dashin ajassa 4.6 S painaen kunnioitettavat 135 kiloa. Samassa testissä kaveri penkkasi 102 kiloa 43 toistolla ja testattiin aineista ennen testiä.

    • Herätys idiootti?

      "Samassa testissä kaveri penkkasi 102 kiloa 43 toistolla ja testattiin aineista ennen testiä."

      Luulet että Brock L on natu? Herätys idiootti?

    • Functional strength

      No jos joku noista kuuluisista lihaskimppu monstereista on natu, tai eniten natu se on Lesnar. Tarkoitan siis urheilijoita kuten Alistair Overeem, Mariuz Pudzianowski, James Thompson, Jari the bull Mentula pwuhh pwuhh etc.

      • Herätys idiootti?

        "eniten natu "

        Ei siinä ole enemmän natua mitenkään. Ei keskity vaan saliin niin paljoa.


    • Functional strength

      You mad bro? Joo ei keskity saliin niin paljoa mutta miten niin ei olis vähiten natu noista? Farmilla kasvanut miehen alku jolla on pienestä pitäen ollut kova työetiikka ja kosketus luontoon. Aamulla aikaisin herännyt syöttämään lehmät ja tehny punnerrukset, hölkät, Painitreenit ja kalastus/metsästys reissut päälle ja painista puheen ollen on myös vuoden 2000 NCAA division 1 mestari. Kyllä tossa on suurinpiirtein lähtökohtasesti parhaimmat pohjat tulla super urheilijaksi.

      • Herätys idiootti?

        "You mad bro? Joo ei keskity saliin niin paljoa mutta miten niin ei olis vähiten natu noista? Farmilla kasvanut miehen alku jolla on pienestä pitäen ollut kova työetiikka ja kosketus luontoon. Aamulla aikaisin herännyt syöttämään lehmät ja tehny punnerrukset, hölkät, Painitreenit ja kalastus/metsästys reissut päälle ja painista puheen ollen on myös vuoden 2000 NCAA division 1 mestari. Kyllä tossa on suurinpiirtein lähtökohtasesti parhaimmat pohjat tulla super urheilijaksi. "

        Huhhuh mikä pikkupoika.

        Oletko sinä asunut Lesnerin kanssa? Et. Älä siis puhu niin kuin olisit. Olet juuri tuollainen idiootti joka kuulee tarinoita joltain sedältään miten "MÄÄ OLIN METSURI JA SIKSI MÄÄ MULLA ON VOIMAA JA LIHASTA!" Hän ei ole sen enempää tai vähempää natu kun muut. Ja voi että sinä olet tyhmä pikkupoika, ihan KALASTUKSELLA lihat ja voimat kasvaa. Juuri näin. Koitahan kasvaa, henkisesti ja fyysisesti (tosin fyysisesi et tule ainakaan kasvamaan ikinä, ei tosin vaikuta että henkisestikkään).

        Roinaaja on roinaaja.

        You mad bro? Yea, you mad.


      • Raineri Paskalapio
        Herätys idiootti? kirjoitti:

        "You mad bro? Joo ei keskity saliin niin paljoa mutta miten niin ei olis vähiten natu noista? Farmilla kasvanut miehen alku jolla on pienestä pitäen ollut kova työetiikka ja kosketus luontoon. Aamulla aikaisin herännyt syöttämään lehmät ja tehny punnerrukset, hölkät, Painitreenit ja kalastus/metsästys reissut päälle ja painista puheen ollen on myös vuoden 2000 NCAA division 1 mestari. Kyllä tossa on suurinpiirtein lähtökohtasesti parhaimmat pohjat tulla super urheilijaksi. "

        Huhhuh mikä pikkupoika.

        Oletko sinä asunut Lesnerin kanssa? Et. Älä siis puhu niin kuin olisit. Olet juuri tuollainen idiootti joka kuulee tarinoita joltain sedältään miten "MÄÄ OLIN METSURI JA SIKSI MÄÄ MULLA ON VOIMAA JA LIHASTA!" Hän ei ole sen enempää tai vähempää natu kun muut. Ja voi että sinä olet tyhmä pikkupoika, ihan KALASTUKSELLA lihat ja voimat kasvaa. Juuri näin. Koitahan kasvaa, henkisesti ja fyysisesti (tosin fyysisesi et tule ainakaan kasvamaan ikinä, ei tosin vaikuta että henkisestikkään).

        Roinaaja on roinaaja.

        You mad bro? Yea, you mad.

        What is your problem little Jimmy please tell me? I could buy you lollipop. Yes very nice biiiiiiiiiig lollipop how's that sound.


      • Raineri Paskalapio
        Herätys idiootti? kirjoitti:

        "You mad bro? Joo ei keskity saliin niin paljoa mutta miten niin ei olis vähiten natu noista? Farmilla kasvanut miehen alku jolla on pienestä pitäen ollut kova työetiikka ja kosketus luontoon. Aamulla aikaisin herännyt syöttämään lehmät ja tehny punnerrukset, hölkät, Painitreenit ja kalastus/metsästys reissut päälle ja painista puheen ollen on myös vuoden 2000 NCAA division 1 mestari. Kyllä tossa on suurinpiirtein lähtökohtasesti parhaimmat pohjat tulla super urheilijaksi. "

        Huhhuh mikä pikkupoika.

        Oletko sinä asunut Lesnerin kanssa? Et. Älä siis puhu niin kuin olisit. Olet juuri tuollainen idiootti joka kuulee tarinoita joltain sedältään miten "MÄÄ OLIN METSURI JA SIKSI MÄÄ MULLA ON VOIMAA JA LIHASTA!" Hän ei ole sen enempää tai vähempää natu kun muut. Ja voi että sinä olet tyhmä pikkupoika, ihan KALASTUKSELLA lihat ja voimat kasvaa. Juuri näin. Koitahan kasvaa, henkisesti ja fyysisesti (tosin fyysisesi et tule ainakaan kasvamaan ikinä, ei tosin vaikuta että henkisestikkään).

        Roinaaja on roinaaja.

        You mad bro? Yea, you mad.

        Metsurista puuheenollen Pessinen taitaa olla joku 75 kilonen? Ja omaa suurinpiirtein tuplasti ittensä kokosen voimat. Jäi Virtaset sunmuut '' bullit '' reippaasti tästä kaverista jälkeen säkkien kannossa ja missä kaikissa muissa voimamittelöissä. Tässä pätee hyvin vanha sanonta, ootko valmis? Tässä tulee ( NOT THE SIZE OF A DOG IN A FIHGT, BUT THE SIZE OF A FIGHT IN A DOG.)


    • antti doping

      Farmilla kasvuhormoonipiikeillä ne kasvaakin niin joulukinkut kuin "super" urheilijat. Sikafarmarin jälkikasvua urheilee sankoin joukoin meidänkin kulmilla.

    • Functional strength

      Heh. Lesnar kasvo lehmien kanssa ei sikojen urpo! En väitä ettei ois ensimmäisinä WWE vuosina 2002-2004 Vincen pakottaessa ottanu jotain. Mutta roinaaminen oli Lesnarin pää syy päästä pois WWE:stä silloin 2004. Se ja matkustelu ei sopinut Lesnarin old school/private life tyyliseen elämään.

    • Functional strength

      '' Sikafarmarin jälkikasvua urheilee sankoin joukoin meidänkin kulmilla. ''

      Eli tarkoitat siis perus Somalaisia '' roids are cool '' pellejä jotka tekee vaan haukkaa ja penkkiä? Ja aukoo päätä joukossa vanhuksille? Voi voi oispa Suomi niinkun joskus 70-luvulla kun äijät ol äijjii ja poiijjaat poikhii!

    • Functional strength

      '' Sikafarmarin jälkikasvua urheilee sankoin joukoin meidänkin kulmilla. ''

      Eli siis tarkoitat perus somalaisia joukossa vanhuksille vattuilevia haukka/penkki räkänokkia? Voi voi 70-luvulla olis tullu makoisa turpasauna tollasille jyurpoille.

    • NostajaJonne

      kä: 25-v

      Pituus: 181cm

      Paino: 95kg

      Penkki: 255 merkistä.

    • uskotaan jonnea

      ja tuplapenkkipaidalla pomppujousella varustettuna kahden 40 vuotiaan ison järkäleen avittamina p*rse ylhäällä leidigagga 50% housussa

    • penkkailija

      31v mies/ 168cm

      1) Salipenkkinä 200kg 93kg painoisena. Noin kymmenen kiloa läskiä polteltuani tulos putosi 180kg tuntumaan.

      2)Naiselle oma paino on hyvä tulos penkiltä, 1,5 x kehonpaino on paljon.
      Miehelle normaali tulos on oma paino. Kohtuullinen tulos on 1,5 x kehonpaino ja 2x kehonpaino on hyvä tulos.

      Ja puhutaan siis ilman penkkipaitaa tehdyistä nostoista.

    • nettivoimailijat Ry.

      200 kilolla sarjoja nostelen, olenhan kamppailu-urheilija.


      Teen penkkiä lajitreeninä.

    • pakart

      Molemmat pakarat nousee. Ihan perus toimistotyöntekijä olen.

    • muna kovana

      Oletko blondi/brunetti, isot rinnat, pitkät hiukset, kaunis hymy, tiukka peppu ja tiukka toimistohame semmoinen polvien hieman yläpuolelle?
      ja kun istut niin hame nousee ja reidet paljastuu, tiukat sopivan lihaksikkaat naiselliset muodokkaat nahkaiset.

      saisinko neiti haistella toimistotuoliasi?

      • muna kovana.

        "1) Salipenkkinä 200kg 93kg painoisena. Noin kymmenen kiloa läskiä polteltuani tulos putosi 180kg tuntumaan. "


        No jopas on kynäniskalla kova penkki. Yleensä pari markkaa alkaa kuulostaa uskottavalta kun äijät painaa 130-140kg.
        Ja läskikö sinulta voimat veikin ? aika kumma juttu vai mitä ?
        Ettei vaan olisi palanut lihaksia mukana ?
        Montako penkkipaitaa oli päällekkäin ja murtuiko selkä kun taivutit?

        "Naiselle oma paino on hyvä tulos penkiltä, 1,5 x kehonpaino on paljon.
        Miehelle normaali tulos on oma paino. Kohtuullinen tulos on 1,5 x kehonpaino ja 2x kehonpaino on hyvä tulos. "

        No enpä nyt olisi niinkään varma.
        Jos muija painaa 30kg niin onko 30kg penkkitulos hyvä sitten vai? mielestäni ei ole.
        Normaali on normaali mutta p*ska silti.
        Menee vähän liirum laarum nää sun jutut... pelkkiä oletuksia hyvästä tuloksesta, että juupa juu.


      • megadildo.
        muna kovana. kirjoitti:

        "1) Salipenkkinä 200kg 93kg painoisena. Noin kymmenen kiloa läskiä polteltuani tulos putosi 180kg tuntumaan. "


        No jopas on kynäniskalla kova penkki. Yleensä pari markkaa alkaa kuulostaa uskottavalta kun äijät painaa 130-140kg.
        Ja läskikö sinulta voimat veikin ? aika kumma juttu vai mitä ?
        Ettei vaan olisi palanut lihaksia mukana ?
        Montako penkkipaitaa oli päällekkäin ja murtuiko selkä kun taivutit?

        "Naiselle oma paino on hyvä tulos penkiltä, 1,5 x kehonpaino on paljon.
        Miehelle normaali tulos on oma paino. Kohtuullinen tulos on 1,5 x kehonpaino ja 2x kehonpaino on hyvä tulos. "

        No enpä nyt olisi niinkään varma.
        Jos muija painaa 30kg niin onko 30kg penkkitulos hyvä sitten vai? mielestäni ei ole.
        Normaali on normaali mutta p*ska silti.
        Menee vähän liirum laarum nää sun jutut... pelkkiä oletuksia hyvästä tuloksesta, että juupa juu.

        "kä: 25-v

        Pituus: 181cm

        Paino: 95kg

        Penkki: 255 merkistä. "


        Jätkä saanut 5 plussaa viestiinsä ja noi jutut on ihan naurettavia mitä sä selität.
        Vai oikein 255kg penkistä ja 95kg sälli ? Hehhee!
        Kuulostaa yhtä uskottavalta kun vetäisit maasta 800kg ja painat itse 80kg.

        Suomi24 puupäät ovat sitten fiksua porukkaa.
        laitanko säälistä sulle lisää plussia, ai niin, osaat ne itsekin laittaa.


      • penkkailija
        muna kovana. kirjoitti:

        "1) Salipenkkinä 200kg 93kg painoisena. Noin kymmenen kiloa läskiä polteltuani tulos putosi 180kg tuntumaan. "


        No jopas on kynäniskalla kova penkki. Yleensä pari markkaa alkaa kuulostaa uskottavalta kun äijät painaa 130-140kg.
        Ja läskikö sinulta voimat veikin ? aika kumma juttu vai mitä ?
        Ettei vaan olisi palanut lihaksia mukana ?
        Montako penkkipaitaa oli päällekkäin ja murtuiko selkä kun taivutit?

        "Naiselle oma paino on hyvä tulos penkiltä, 1,5 x kehonpaino on paljon.
        Miehelle normaali tulos on oma paino. Kohtuullinen tulos on 1,5 x kehonpaino ja 2x kehonpaino on hyvä tulos. "

        No enpä nyt olisi niinkään varma.
        Jos muija painaa 30kg niin onko 30kg penkkitulos hyvä sitten vai? mielestäni ei ole.
        Normaali on normaali mutta p*ska silti.
        Menee vähän liirum laarum nää sun jutut... pelkkiä oletuksia hyvästä tuloksesta, että juupa juu.

        Pitkästä aikaa selailein Suomi24 juttuja, ja muistin jostain syystä tänne kirjoitelleeni. Olihan tähänkin joku trolli tarttunut. :D

        1) Juu läskit nyt vaan penkkaa tykimmin. Get over it. Kyllähän siinä varmaan pari kiloa lihastakin lähti, mutta suurin osa oli silkkaa läskiä ja nestettä. Naturaalille kaverille kalorit on parasta douppia. Kun elopaino nousee--> tulokset nousee. Tietty raja tulee jossain kohtaan vastaan, mutta niin se vaan menee. Selkä ei murtunut, perse oli penkissä ja päällä t-paita. Penkkipaidalla olen penkannut yli 50kg enemmänkin. Touhu sattui ja pelotti niin perkeleesti, että lopetin sen homman.

        2) Nuo arviot on heitetty lonkalta ja pelkkä oma mielipide, joka on muokkautunut erilaisilla saleilla ja niiden kävijöillä. Ja kyllä. Jos 30kg tyttö penkkaa 30kg, on se silloin hyvä tulos. Muistan ala-asteella penkaanneeni suurin piirtein sen painoisena 27,5kg liikennemerkin putkesta ja vesikannuista tehdyillä painoilla. Veikkaisin että monelta ikätoverilta ne kannut oisi jääneet nostamatta


    • Murkku

      13 vuotta, 165 cm, 58 kg, poika
      penkistä tanko 210 kg
      paljon on 300 kiloa miehelle, 200 kiloa naiselle

    • Jaska.

      Sinulle pitäisi myöntää trollauksen arvomitali.

    • Touko Puuppanen

      Ikää 24v paino 84kg penkki 190kg

    • jaska.

      Haista p*ska kuuppanen, 84 kiloinen sälli ei 190 punnerra, ja tiukkaa tekee penkkipaita päälläkin, vai oliko sulla monta niitä päällekkäin ja tukki rintalastan päällä vielä?

      jätkä on vasta 24v ja esittää olevansa vahvaakin karjua

    • KartsaK

      Ikää on 21 ja painoo 77kg.
      Penkiltä nousee 160kg.

      Se on aika vähän mut eiköhän tulos tuosta parane.

    • jaska.

      Jos pikkupoika on tosissaan ja ilman penkkipaitaa pukkasit, niin ei parane paljon mitään enää ilman roinaa.

      Kummallisen kovia tuloksia täällä vaikka ikääkään ei edes ihmeitä... ja omapaino lähentelee neitirajaa..

      Olisi kiva nähdä tekniikka millä punnerratte..... siinä voisi olla sanomista

      • Jaska.

        jatketaan leikkiä.


        Ikä 12v
        omapaino 66kg
        penkki: 775


    • HardTraineri

      Jaska on vaan kateellinen. Treenaisit kovaa et saisit tuloksia.
      Ei omat voimat kasva muiden tuloksia herjaamalla ;)
      Jos itse nostat penkistä neitipainot ei se tarkota että muut ei vois olla vahvoja!

    • Jaska.

      Olen treenannutkin h*lvetin kovaa ja saanut tuloksia.
      Ohi on menty kaikista perusjampoista vauhdilla, kasvettu isoksi ja saatu voimaa.
      Ei hävetä yhtään ja olen tyytyväinen saavutuksiini, tosin nyt ei laji enää kiinnosta koska se on mennyt hifistelyksi kaikkien ikäjuttujen vuoksi niin rupesi v*tuttamaan niinpä jätin koko homman ja siirryin mökkeilyn pariin bisneksen.

      hardTraineri lässyttää taas vähän yli omien rajojen, ja mikäli sinulla on jotain sanottavaa niinkun mies miehelle niin neitituloksista voin kanssasi keskustella mielelläni ihan kasvotusten missä vaan ja mihin aikaan tahansa.

      Sinullahan ne neitipainot on ja kaiken lisäksi käytät neitipaita kun et tyydy puhtaaseen tulokseen apina.

      Minä olen nostanut 200kg ja sillä voi jo vähän retostellakin. Tule sinä näyttämään mitä sinä nostat niin aletaan puhumaan oikeasti asiasta ettei homma jää suomi24 p*skapuheeksi.

      Jos minä nauran näille idiooteille täällä ja sinä vielä uskot niiden juttuja niin sinä olet se pahvipää täällä.
      Mitään todisteitahan meillä ei ole että nämä jutut täällä pitäisivät paikkaansa.
      Aika sokea jätkä olet jos tulet haukkumaan parin markan penkkiä ja samalla uskot kun 15v seppo kirjoittaa nostavansa 300kg ja painavansa 35kg.

      eikö olekin selvää että sinäkin olet samanlainen v*ttupää lässyttäjä NEITI joka kuuluu siihen samaan kategoriaan joiden on helppo huutaa netissä mutta on p*skat housussa reaalimaailmassa kun pitäisi oikeasti jotakin todistaa?

      Sitä mieltä minä vähän olen.

      T: Penkki 200kg, kyykky 250kg, veto 2x275kg.

      Ja ei ole mitään tuulesta temmattua isottelua vaan minä en häpeä ainakaan olla rehellinen.


      Tule sinä tänne paukuttamaan vähän leukojasi niin minä paukutan sinua?
      Sitten nähdään kuka puhuu totta.

      Annanpa ihan esimerkkinä sinulle otteen tästä ketjusta kas näin olepa hyvä:
      "Touko Puuppanen
      13.3.2014 16:53
      0
      Sulje
      Ikää 24v paino 84kg penkki 190kg "

      Ja alta löydät ko. henkilöstä lisää faktaa:

      http://www.youtube.com/watch?v=yxSXVdDk45Q


      Joko ymmärrät mikä oli pointtini?

      Et tajua v*ttuakaan koko lajista ja rauta on sulle kevyttä kirjoitttamisen muodossa mutta ne raskaat treenit mitä minä olen vetänyt, niistä sinä juntti et edes selviäisi.
      Aloita nyt vaikka piikittämällä itseäsi kankkuun joka viikko ja hanki rahat roinaan, treenaa ja syö p*rkeleesti....... tule sitten esittämään tänne kovaa jätkää?

      T: Janne78.

      • Jaska.

        ja vaikka olisit mikä tahansa s*atanan vapaaottelija tai 300kg penkkipaitapenkkari niin minulle se on IHAN SAMA.

        missä vaan ja mihin aikaan tahansa !


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        ja vaikka olisit mikä tahansa s*atanan vapaaottelija tai 300kg penkkipaitapenkkari niin minulle se on IHAN SAMA.

        missä vaan ja mihin aikaan tahansa !

        Tässä suomi24 paikassa kun ei puhu totta kuin 25% koko P*SKASTA!

        Ehkä ei sitäkään.

        Muutaman päivän päästä tulee taas joko pösilö heittämään omat tuloksensa tänne ja sitten sitä ei saisi epäillä yhtään.

        Voit toki epäillä minunkin tuloksiani.

        On helppo kato kasvattaa numeroita mutta vaikeampi ne on kiloina nostaa.

        On teitä pellejä saleilla nähty kuule ihan tarpeeksi monien vuosien aikana ja samat narukädet tulee tänne v*ttuilemaan ja piipittämään.

        Ja jos joku penkkaa 200 niin suurimmalla osalla on joku v*tun lisäpaita jolla kilot nousee.
        Joo voinhan mäkin alkaa huiputtamaan niin en epäile että 100kg kasvaisi penkkitulokseen jos haluaisin.

        Milläköhän sitä siis täälläkin pädetään ? :) Penkkipaidoilla ja haistap*skatekniikalla jolla apinakin nostaa p*rse pystyssä 170kg vinkuheinän kropalla munat katossa ja samalla toinen repii jo tankoa ylös ettei pikkupoika murra rintalastaansa saati ranteitaan.


        Olisiko siis aika palata REAALIMAAILMAAN ja sulkea turpansa nätisti jos ei ole mitään oikeaa asiaa.


      • Jaska.
        Jaska. kirjoitti:

        Tässä suomi24 paikassa kun ei puhu totta kuin 25% koko P*SKASTA!

        Ehkä ei sitäkään.

        Muutaman päivän päästä tulee taas joko pösilö heittämään omat tuloksensa tänne ja sitten sitä ei saisi epäillä yhtään.

        Voit toki epäillä minunkin tuloksiani.

        On helppo kato kasvattaa numeroita mutta vaikeampi ne on kiloina nostaa.

        On teitä pellejä saleilla nähty kuule ihan tarpeeksi monien vuosien aikana ja samat narukädet tulee tänne v*ttuilemaan ja piipittämään.

        Ja jos joku penkkaa 200 niin suurimmalla osalla on joku v*tun lisäpaita jolla kilot nousee.
        Joo voinhan mäkin alkaa huiputtamaan niin en epäile että 100kg kasvaisi penkkitulokseen jos haluaisin.

        Milläköhän sitä siis täälläkin pädetään ? :) Penkkipaidoilla ja haistap*skatekniikalla jolla apinakin nostaa p*rse pystyssä 170kg vinkuheinän kropalla munat katossa ja samalla toinen repii jo tankoa ylös ettei pikkupoika murra rintalastaansa saati ranteitaan.


        Olisiko siis aika palata REAALIMAAILMAAN ja sulkea turpansa nätisti jos ei ole mitään oikeaa asiaa.

        Ja on näitä salipenkkejä nähty.

        H*lvetin harvoin näkee kenenkään ylittävän 200kg penkissä.

        Suurin osa roinaajista nostaa 150-220kg, suurimmat raudat on parissa markassa alle ja päälle!

        Olit iso tai pieni niin yhtä kova tulos. Isompi nostaa vaan sen pienemmän ukon rivelistä seinällä ja pieni joutuu siellä roikkumaan.
        Olipa indeksi parempi tai ei !


        Se siitä.

        Joskus on vaan hyvä kertoa totuus totuutena ja erottaa nettimaailma ja true arki toisistaan.

        Sorry, meni hermot joten oli pakko vähän avautua mutta se siitä :)


    • Jaska.

      Lisäten vielä että natutkin pääsee LÄHES samoihin painoihin kiinni, mutta se vaatii monta vuotta!

      Roinaajilta menee vähemmän aikaa niihin.

      Harva natu tosin pääsee 200 kilon tulokseen ILMAN ROINAA. Se on fakta.

      Harvassa on natu 200kg penkkaajat, myös se on fakta.

      Niitä ei vaan ole.

      • Jaska.

        "Jaska on vaan kateellinen. Treenaisit kovaa et saisit tuloksia.
        Ei omat voimat kasva muiden tuloksia herjaamalla ;)
        Jos itse nostat penkistä neitipainot ei se tarkota että muut ei vois olla vahvoja! "


        Lyhyttä ja ytimekästä puhetta eli todella uskottavaa :)
        Ja minä olen nyt vissiin turha lässyttäjä ? :) Ihan miten haluat.

        Uskonpa kuitenkin siihen, että omat perusteluni asialleni ovat "pikkasen" uskottavammat mitä sinun parin virkkeen postauksesi.

        Enhän minä halua kenenkään tuloksia herjata jos ne on oikeasti tehty :)

        Ja kun penkkaat, niin tee se puhtaasti. Älä pompauta vaan laske tanko rinnalle p*rse penkissä ja pysäytä se hetkeksi. Työnnä sitten ylös.

        Mitenköhän "hardtraineri" suoriutuu 200kg penkistä rawina t-paita päällä ?

        Se olisi mielenkiintoista nähdä livenä :)


    • HardTraineri

      Jaska jaksaa lässyttää:

      "Sitä mieltä minä vähän olen.

      T: Penkki 200kg, kyykky 250kg, veto 2x275kg."

      Tollanen lässytä ei saa edes puolta noista painoista eikä uskottavuus parane yhtään vaikka kirjoittasi tänne 1000 riviä tekstiä.

      Katos painot nostetaan salilla/kisoissa eikä suomi24 palstalla ;)

      Toiset treenaa toiset lässyttää netissä.

    • hesankundi1

      Ikä 23v
      Pituus 181cm
      Paino 89kg
      Penkistä nousee 90kg.
      Salilla käyn tosi harvoin.
      Naiset nostaa varmaan penkistä keskimäärin noin 40kg-50kg joten veikkailisin että hyvä tulos on kun nostaa yli 50kg.
      Miehet nostaa varmaan keskimäärin penkistä noin 70kg-80kg joten veikkailisin että hyvä tulos on kun nostaa yli 80kg.

    • vesaluoma1970

      Penkkipunnerrus ei ole kunnollinen voimamittari.Pystypunnerrus rinnalta ilman vauhtia on ennemminkin tai jalkakyykky voimamittareita.
      Vuonna -93 kun lopetin bodauksen,niin sivu treeninä kokeilin pysty punnerrusta ja sain 110 kg ja varmaan olisi mennyt enemmänkin.Oma elopaino oli vain 85 kg.

    • jusu.

      Huoh, aina näitä "oma elopaino" juttuja.
      Vaikka painaisit 185kg niin ihan yhtä kova rauta se 110kg pystytyöntö on. Ei siellä sun käsivarsilla ja pään yläpuolella ole yhtään enempää sitä painoa, vaikka painoit itse mitä hyvänsä.

      Tuo omapainojuttu on nimittäin niin ristiriitainen ja monimutkainen, ettei sitä kannata aina toitottaa voimanmittarina.

      Ei se ainakaan missään penkissä vaikuta yhtään mitään kuten täällä on jo todettukin.

      • jusu.

        Keveneekö se rauta siitä jos olet kevyempi kuin se toinen nostaja ?
        Se ei kevene, mutta ei se painakaan enempää.
        Nimittäin jos tangossa on esim. 80 kiloa niin ei se itsestään se määrä kasva saati laske vaikka kevenisit itse 10kg.
        Se pysyy samana se tangon paino.

        Jos mikki-hiiri työntää raakana pystyyn 100kg seisten, ja musta-pekka työntää samat, niin kumpi on vahvempi?
        Kummatkin on yhtä vahvoja.

        Entä vaatiiko suoritus enemmän mikki-hiireltä kun se on pienempi ?

        Miksi se vaatisi, jos kavereilla on samat voimat ? Kummatkin seisoo telineen alla ja ottaa siitä tangon ja työntää.


      • 120 kg
        jusu. kirjoitti:

        Keveneekö se rauta siitä jos olet kevyempi kuin se toinen nostaja ?
        Se ei kevene, mutta ei se painakaan enempää.
        Nimittäin jos tangossa on esim. 80 kiloa niin ei se itsestään se määrä kasva saati laske vaikka kevenisit itse 10kg.
        Se pysyy samana se tangon paino.

        Jos mikki-hiiri työntää raakana pystyyn 100kg seisten, ja musta-pekka työntää samat, niin kumpi on vahvempi?
        Kummatkin on yhtä vahvoja.

        Entä vaatiiko suoritus enemmän mikki-hiireltä kun se on pienempi ?

        Miksi se vaatisi, jos kavereilla on samat voimat ? Kummatkin seisoo telineen alla ja ottaa siitä tangon ja työntää.

        Kyllähän se 120 kg on sama satakiloiselle kuin 70-kiloisellekin, mutta jämpti on niin, että 120 kg on kovempi juttu 70-kiloiselle kuin satakiloiselle. Tutustu vähän eri painoluokkien ennätystuloksiin, niin alat ymmärtää yskän.


      • lällärit lakoon
        jusu. kirjoitti:

        Keveneekö se rauta siitä jos olet kevyempi kuin se toinen nostaja ?
        Se ei kevene, mutta ei se painakaan enempää.
        Nimittäin jos tangossa on esim. 80 kiloa niin ei se itsestään se määrä kasva saati laske vaikka kevenisit itse 10kg.
        Se pysyy samana se tangon paino.

        Jos mikki-hiiri työntää raakana pystyyn 100kg seisten, ja musta-pekka työntää samat, niin kumpi on vahvempi?
        Kummatkin on yhtä vahvoja.

        Entä vaatiiko suoritus enemmän mikki-hiireltä kun se on pienempi ?

        Miksi se vaatisi, jos kavereilla on samat voimat ? Kummatkin seisoo telineen alla ja ottaa siitä tangon ja työntää.

        Se 70 kiloisen suoritus on näyttävämpi, koska päät kääntyy, kun hoikka kaveri heiluttaa isoa painoa päänsä päällä. Musta-pekan joka on 30 kiloa painavampi täytyy nostaa vastaavasti noin 45 kiloa enemmän rautaa ollakseen suhteessa edes yhtä vahva kuin se hoikka.

        Keihäänheitossahan se nähdään, että ei milloinkaan ole se isoin ja vahvin kaveri ollut paras heittäjä. Paitsi joskus.

        Maailman menestyneimmät ja pisimpään vaikuttaneet heittäjät (Zelesny, Thorkildsen) ovat suhteellisen kevyitä miehiä, mutta ovat heittäneet pisimmät kaaret. Seppo Räty haaskasi hyvän painonnostouran keihäänheittoon, josta toki nappasi valtavasti palkintoja ja jopa maailmanennätyksiä. Rädyn syvätakakyykky 305 kg kertoo kaiken oleellisen Rädyn voimista. Toki Räty painoikin yli satakiloa huipulla ollessaan. Myös penkistä Räty nakkasi yli 200 kiloa, joten kova kaveri ole kyseessä. Voimistaan huolimatta Räty ei pärjännyt heittovoimassa Zelesnylle, joka kiskoi aina ne kovimmat lähtönopeudet keihäälle. Zelesny hyödynsi täydellisesti liike-energian ja omasi hurjan heittokäden.


    • Mä oon 34v nainen, penkistä nousee nyt 32,5kg. Treenaamisen aloitin vasta muutama kuukausi sitten, joten eiköhän kehitystä vielä tapahdu rutkasti lisää..

    • Jaska.

      Ei muuta kun kovia treenejä. Ja muista tehdä muutakin kuin penkkiä.

      • Juu, 3-4 treeniä viikossa. Kyykky, penkki, mave ja keskivartalo/aerobinen.. Kyykky ja penkkipäivät mieluisia, maastaveto vaan tuntuu vielä hankalalta.. Ehkä siihenkin tottuu :)


    • treenattu

      1.21\183\83
      2.140kg
      3.itse olen tyytyväinen ja hyvään tahtiin vielä nousussa

    • olen tyytyväinen

      Nostin viisi vuotta sitten 115 kg. Paino tuolloin 73-74 kg ja pituutta 177 cm. Treenasin Sakari Selkäinaho penkkipunnerruksen ABC-ohjelmalla noin puoli vuotta. Lähtötaso liikkui 105 kg paikkeilla.

    • 115 jo liikaakin

      Miehelle 110 kg on ihan kova, naiselle 40-50 kiloa on jo kova.

      Voimanostajat ovat sitten luku sinänsä. Ja nyt puhutaan ammattilaisista en niistä huonokuntoisista harrastenostajista, jotka laiminlyövät kaikkia muita kunnon osa-alueita. Voimaa on, mutta muuta kuntoa ei.

      Kovakuntoisimmat voimailuharrastajat löytyvät ehdottomasti Crossfit-saleilta. Siellä treenavilta löytyy raakaa voimaa, räjähtävää voimaa ja hillitön haponsietokyky. Myös aerobinen kunto täytyy olla huipputasoa.

      Kaikki plösöt läskit "isot miehet" voisivat mennä treenaamaan omille saleilleen, ettei normaalikuntoilijoiden tartteis treenata noilla happohien polttamilla kusipenkeillä. Ne luulee, että syömällä kaksi kiloa proteiinia päivässä kasvaa isoksi. Hah! Sitten kymmenen vuoden päästä ne kerjää jonossa uusia munuaisia, kun entiset meni tukkoon ylimääräisen proteiinin vuoksi.

      Menkäähän läskit lenkille!

      • "Menkää läskit lenkille"

        Juujuuu...kun en enää penkkaakaan niin tää hoikkisläski mummeli lähtee koht` lenkille Hallavuoren maisemiin...leposyke on auki viiskyt``...


    • Läski-Sam

      Ennen 32 / 172 / 86 / mies / bench 130

      Roinattuna 7 / 300 / 108 / miestenmies / bench 165

      Miehelle tollanen 140cm vyötärönympärys on aika jees, kyllä sieltä tappi vielä löytyy kun peilin kautta etsii.

    • nikosamuli

      1. 13 tänä vuonna tulee 14 / 170cm /60kg/ Mies
      2. Puhtaasti menee 60kg:lla 2 kertaa
      3. Riippuu iästä mut 20 vuotiaalle joku 80kg miehelle yli 150kg tosi hyvi
      20 vuotiaalle 60kg naiselle 80 kg olis täydellinen suoritus !!

    • Salikarhu

      Olen mirs 36v 179cm/84kg
      -Penkki 95kg ja mun mielestä paljon on 170kilon yli naturellina!!!
      -Naisilla normipenkkitulos 30 -50kg ja paljon on yli 85kg.

    • m4012345

      M40-182-89
      Pena 110

      Miehellä 150 on mielestäni kunnioitettava tulos, naisella 80:sta eteenpäin.

    • Pendlarstation

      Kuka on Nuorin.miksi kaikkien id on näkyvillä.varokaa kiukkuisia ylipainoisia miehiä.

    • Vahva ja riski mies

      Syytä varoakin, ettei teinilapsoset vahingoitu.

      • Janne The Man.

        "Nostin viisi vuotta sitten 115 kg. Paino tuolloin 73-74 kg ja pituutta 177 cm. Treenasin Sakari Selkäinaho penkkipunnerruksen ABC-ohjelmalla noin puoli vuotta. Lähtötaso liikkui 105 kg paikkeilla. "


        Melkoista hifistelyä yhdestä nostosta.

        Minä nostin 200kg penkistä.

        Revi siitä.


      • Janne.
        Janne The Man. kirjoitti:

        "Nostin viisi vuotta sitten 115 kg. Paino tuolloin 73-74 kg ja pituutta 177 cm. Treenasin Sakari Selkäinaho penkkipunnerruksen ABC-ohjelmalla noin puoli vuotta. Lähtötaso liikkui 105 kg paikkeilla. "


        Melkoista hifistelyä yhdestä nostosta.

        Minä nostin 200kg penkistä.

        Revi siitä.

        "Kaikki plösöt läskit "isot miehet" voisivat mennä treenaamaan omille saleilleen, ettei normaalikuntoilijoiden tartteis treenata noilla happohien polttamilla kusipenkeillä. Ne luulee, että syömällä kaksi kiloa proteiinia päivässä kasvaa isoksi. Hah! Sitten kymmenen vuoden päästä ne kerjää jonossa uusia munuaisia, kun entiset meni tukkoon ylimääräisen proteiinin vuoksi."


        Parempihan se on miehen plösö olla kuin tiukka pikku "Kovakuntoinen" homppelipoika.
        Hyvin on munuaiset kestäneet ja penkitkin tuoksuu hyvälle.


      • treenaaja
        Janne. kirjoitti:

        "Kaikki plösöt läskit "isot miehet" voisivat mennä treenaamaan omille saleilleen, ettei normaalikuntoilijoiden tartteis treenata noilla happohien polttamilla kusipenkeillä. Ne luulee, että syömällä kaksi kiloa proteiinia päivässä kasvaa isoksi. Hah! Sitten kymmenen vuoden päästä ne kerjää jonossa uusia munuaisia, kun entiset meni tukkoon ylimääräisen proteiinin vuoksi."


        Parempihan se on miehen plösö olla kuin tiukka pikku "Kovakuntoinen" homppelipoika.
        Hyvin on munuaiset kestäneet ja penkitkin tuoksuu hyvälle.

        Ikä 18
        Paino 80
        Pituus 175
        Penkistä nousee vasta se satanen mut kokoajan treenataan kovasti lisää


    • Abdullah Akjareh.

      Mitä tekemistä iällä on tässä ketjussa ? Miksi se pitää mainita ?
      Tai pituus ?

      Jos joku näitä tuloksia uskoo ( ken tahtoo ) niin pistäköön samalla sitten myös silmien ja hiustenvärin, sekä sukkien mallin esille.

      Ikä 90
      Paino 90
      Silmien väri: ruskea
      Hiustenväri: musta
      Sukkien malli: Nike
      Pituus: 190
      Penkki: 200



      "Penkistä nousee vasta se satanen mut kokoajan treenataan kovasti lisää "

      Ei uskota!!!
      ilman hormooneja ei kukaa nosta satasta!!!

      • 140cm vyötärö.

        "Miehelle tollanen 140cm vyötärönympärys on aika jees, kyllä sieltä tappi vielä löytyy kun peilin kautta etsii. "


        Riittää kun pissiessä löytyy ja seisokissa meinaa törmäillä kävellessä ovenkarmeihin


      • tilastoja

        Ikä on aika oleellinen. 100kg penkki on harvinainen 16v saliharrastajalla. 26v ei niinkään. Pituus / painosuhde kertoo vähän siitä minkä mallinen jannu siellä tuloksia nostelee.

        Jos oikeita tuloksia haluaa lukea niin...

        http://www.livescoresheet.com/rankings/1/1/M/0/BP/0/0/

        Täällä ilmoitetuissa tuloksissa pitää käyttää tiettyä suodatinta ja tervettä järkeä, mutta ihan viihdyttäviä tämmöiset ketjut välillä on.


    • Aloittelija-00

      Moro
      Olen 14 vuotias/paino:65kg/pituus:170cm
      Penkistä menee 80kg nipin napin :D 77,5kg on mennyt puhtaasti.
      Oon kohta vuoden ajan käyny salilla silleen aktiivisesti :) !

    • urp.

      no penkki on tekniikkalaji.

      ne ketkä oikeasti on vahvoja, tekevät puhtaasti.

      roinaajat nostaa sen 180-220

    • hmmmmm

      jos roinaajat nostaa 180-220 kuka nostaa 230-320?

      • 6+14

        "jos roinaajat nostaa 180-220 kuka nostaa 230-320?"

        Ne on varmaan jotain apinota tai alieneita tms... :D

        Ja urp.: ille: höpö höpö. Jos oot hyvä penkkaaja, niin nostelet isoja rautoja. Mitään Naturajoja ei voi asettaa, koska siinä yhtälössä on ihan liikaa muuttujia. Tosin melko varmana voidaan sanoa, että vahvinkin naturaalipenkkaaja, penkkaisi enemmän lääkittynä.

        Siinäpä pohtimista nettiraadille. ;)


    • bbbbbbbbbbbbbbbbbbb

      eilen 500..

    • Herqulees

      33v 182cm 132kg
      Penkistä nousee 55kg.
      Yli 50kg on kova tulos miehelle ja yli 20kg naiselle

    • 5+10

      1) 32v mies, 84kg ja 168cm

      2) Penkki 180kg

      3) Naisilla lähtötasot on yleensä n. 20-40kg. 50-70kg rupee olee jo hyviä tuloksia. Yli 70kg on aika harvinaista / hyvä tulos. Muutama kisaaja / lahjakkuus menee sitten toiselle sadalle, ja silloin puhutaan jo harvoista ja valituista.

      Miehillä lähtötasot on yleensä jotain 50-70kg luokkaa. 70-100kg vaatii jo vähän treenailua, ja siitä eteenpäin esim 100-140 on yleensä jo aktiivipunttaajien rautoja. Ainakin kuntoilijoilla painoluokassa 70-100kg.

      Siitä ylöspäin onkin sitten taivas rajana, kun parhaimmat mies penkkaajat menevät pitkälle yli 200kg rautoihin vuosien treenillä, lahjoilla ja isolla elopainolla höystettynä.

      Nämä riippuu aina nostajan koosta, lahjoista ja tietysti treenimääristä. Esim 74kg miehelle, joka harrastaa penkkipunnerrusta, on 150kg jo tosi kova rauta. Sitten taas 130kg penkkipunnurharrastajalle tuo ei ole kovin kova rauta, jos puhutaan saman lahjakkuuspotenttiaalin ja treenitaustan omaavista ihmisistä.

      Jotain lähtötasoista, niin itse penkkasin 50kg ruipelona noin 14v vanhana 50kg, kun ensimmäisen kerran penkkiä koitin. Pari vuotta tästä eteenpäin tulos nousi 50kg, eli sataan kiloon.

      Kun taas Fredrik Smultter penkkasi teininä 105kg ensimmäisellä kerrallaan. Eli aika lahjakas sälli.

    • MrJuha82outolintu

      Penkki yliarvostettu.
      Sen sijaan pitäs kehua enemmän jalkakyykkyä, jalkaprässiä ja rintalihaspenkkiä, joissa laitteissa todelliset voimat tulee esille sekä tietenkin mattopaini, jossa ilmenee luonnonvoimat ja nopeusvoima.
      Penkki on lyhytkätisten hommaa.
      Joillaki tekniikka huono siinä ja fysiikan lait tulee eteen.
      Eihän Swartzenegger ollu hyvä siinä, koska ruumiinrakenne ei sopiva siihen touhuun.
      Maailman kovimmat kiekonheittäjätkään eivät ole ihmeellisiä penkissä, ei myöskään maailman paras keihäsmies Keniasta.
      90kg sen keihäsmiehen enkka.
      Mut kyykkää kovia lukuja.
      Penkissä ratkaisee myös paljon ihmisen paino ja koko eli hoikemmat tuskin saa paljoa, vaikka muissa telineissä voivat olla riskejä, sillä yleensä nämä pallerorakenteiset nostaa kovia lukuja penkistä, joilla lyhyet raajat.

      • huonopenkkaaja

        Aloittaja kysyi penkkitulosta, joten lienee asiallista vastata. 170 kg. 85-kiloiselle ei mikään erityisen kova tulos. Jostain syystä penkin vähättelijät ovat usein niitä, jotka itse ovat surkeita penkkaajia. Oikeastihan sillä ei ole mitään väliä, paljonko penkistä nousee. Mutta kun sitä kerran kysytään, niin miksi ei voi vastata, vaan pitää jauhaa penkin yliarvostamisesta. Ei kai kukaan tosissaan arvosta penkkipunnerrusta tai mitään muutakaan tapaa nostaa rautaa.


      • Julius Yego on legenda


    • aitoBlueteam

      paljonkos nousee pankista


      ehheheeeeeeheheeeeehihhiiiiiiiiiii

      aaaaaarrrggghhhhh

      • aitoBlueteam

        vittu mä oon hauska


    • Penkki

      54v. 180.76. penkki 140kg

    • peruskamaa

      19v, 175 cm, 75kg ja penkist 50kg 15x

    • JohnC_

      1. Oma ikäsi/pituutesi/painosi/sukupuolesi
      - 28v., 168cm, 80kg, mies.
      2. Paljonko nostat penkistä
      - ~140kg.
      3. Mikä on mielestäsi paljon ja mikä vähän, miehelle ja naiselle?
      - vähän miehelle on oma paino penkistä/~alle 100kg.

    • yjjfyukyk

      29v, paino 117kg/pituus 169cm ja raw penkki 285kg.

    • Touko_Puuppanen

      Ikää 27v paino 91kg penkki 215kg

    • Kauheenkevyt

      Ikä 15v, 173cm ja 70kg. Penkki 100kg

    • Jari4483

      Ikä 13 pituus 170 paino 55 penkki 55

    • rapes

      Kerran nostin penkistä. Sitten en enää ole nostanut.

    • Anonyymi

      Mies, 90kg, 185cm, 52v., 140 kg penkistä

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      17
      1455
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1295
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1192
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1082
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1025
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1013
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe