Poikaystävän ystäväpiiri

Minna--93

Ongelmani on poikaystäväni tiivis kaveriporukka, jonka ulkopuolelle olen jäänyt. En tule lähes ollenkaan toimeen poikaystäväni Jannen parhaimpien ystävien kanssa, jotka ovat mielestäni lapsellisia ja huonoa seuraa Jannelle. Janne on ystäväpiiristään ainoa joka on vakituisessa parisuhteessa, ja välillä poikienillat menevät minun edelleni. Jannen kaikki ystävät ovat sinkkuja, eivätkä he ymmärrä seurustelusta, jonka takia poikien hauskanpito karkaa yleensä käsistä. Jannen ystävät pitävät minua "neiti täydellisenä" ja minä heitä lapsellisina, ja mielestäni heillä on huono vaikutus Janneen.
Ongelmat tulevat usein esille silloin, kun hän on ystäviensä kanssa. Jannen ja hänen ystävien lapsellinen pelleily on mielestäni lapsellista, jolloin he pitävät minua tosikkona ja tylsänä. Ystäviensä seurassa hän tekee kaikkea typerää, enkä ole aina edes tietoinen hänen tekemisistään.
Viime aikoina olen saanut kuulla sellaisia asioita mitä Janne on tehnyt, ja jotka hän on "unohtanut" kertoa minulle esim. varkauksia ja tappeluita. Pahin oli kuitenkin loppu vuonna kuulemani juttu siitä, että Janne oli viestitellyt ja puhunut puhelimessa "tuhmia" yms. toisen tytön kanssa useita kuukausia minun tietämättäni. Tämäkin oli ollut Jannen kavereiden mielestä tosi hauska juttu, ja ollut kuulemma koko ajan heidän tiedossaan, mutta kukaan ei kuitenkaan kertonut asiasta minulle. Tämän takia luottamukseni Janneen muuttui myös melko alhaiseksi.
Olemme seurustelleet Jannen kanssa nyt vähän yli vuoden, olemme molemmat jo täysi-ikäisiä, mutta asumme molemmat vielä vanhempiemme luona. Tuntuu vain, ettei meidän suhde tule kestämään minun ja Jannen ystävien eripuraisuuden takia.

APUA! kiitos :-)

3

265

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 7+9

No ei tuo nyt kyllä siltä kuulosta, että ongelmana olisi sinun ja tämän Jannen ystävien väliset eripuraisuudet. Pikemminkin kuulostaa siltä, että Janne ei ole sitä mitä haluat ja koitat sitten vierittää syyn hänen ystäviensä niskoille ikäänkuin nämä olisivat vastuussa siitä, mitä Janne tekee.
      Ei suhteet ole sitä varten, että koitetaan muokata sitä toista haluamakseen. Pitäis valkata jo alkujaan sellainen ihminen, joka on itselle sopiva. Kuulostat enemmän Jannen äidiltä, kuin hänen tyttöystävältään.

• puppylove

Suhteenne tulee tod.näk. kestämään vain, jos muutatte yhdessä vähintään 200 km:n päähän nykyisestä asuinpaikasta. "Rakkauden hinta".

• Em_BuX

Oletko aivan varma, että poikaystäväsi on sellainen ihminen, joksi häntä aluksi luulit? On totta että pojat on poikia, ja jätkien seurassa he puuhaavat kaikkea tyhmää ja vähemmän tyhmää, mutta kuvaamasi käyttäytyminen kuulostaa jo vähän muulta.
      Parisuhteissa kummankin ystävät ovat tärkeitä, ja henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että jos et tule hänen kavereidensa (tai myös hän sinun kavereidesi) kanssa toimeen, juttu ei loppujen lopuksi tule toiminaan. Vaikka kuinka välillä tahtoisi, ei toista voi erottaa kavereistaan. Heidän kanssaan on vain opittava tulemaan toimeen, tai sitten luovuttava parisuhteesta, ellei poikaystäväsi itse halua muutosta kaveripiiriinsä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      29
      2538
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      132
      2385
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      14
      1931
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      15
      1733
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      73
      1287
    6. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      1282
    7. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      106
      1244
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      93
      977
    9. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      136
      901
    10. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      20
      883
    Aihe