Paastokaveria vailla!!!!!

Paastoilijanainen

Eikö ois ketään joka alkais mun kans paastolle. Mä en onnistu paastossa yksin, tarvin kaverin. Mulla on ennenki ollu paastokamu ja sillo paasto oli jotenkin helpompaa.

Siis ihan sellasen paastokamun haluisin joka oikeesti jaksaa paastota sen viikon ainaski mun kanssa! Ja voitais jakaa kokemuksiamme ja tsempata toisiamme.

5

292

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jose---fiina

Mä alotin tänään ja voin kyllä olla sun kamu jos haluat:)

• paast

Heips!
        Mä alotan myös paaston huomenna! Sujuu varmasti paremmin kun on "paasto kamuja" :) millanen paasto teillä on tiedossa? Ite alotan vaahterapalmusiirappi paaston.. viikon otan tavoitteeksi. Auringosta lisä potkua kevyempään ja parempaan oloon!

• voi aloittaa...

hohhoijaa

sitä aloitellaan ja sitten tulee ihan hiljaista.... kun ei oo luontoo niin sanotusti...

• Paastoilijanainen

Jee hyvä ettei yksin tarvitse yrittää nyt paastoilla. Aloitan siis itse paaston kans huomenna:). Itel on kokemusta n. viiden päivän mehupaastoista, ja 1 päivän vesipaastoista. Nyt tarkoitus olisi vesipaastota ainakin 7 päivää. Tarkoituksena päästä eroon huonoista tavoista ja jatkaa terveellisellä ruokavaliolla paaston jälkeen ja loppuelämän ajan.

Kirjottelen joka päivä tänne kuulumisia, kirjoitelkaa toki te muutkin:)

• MarjaanaJ

Siis mitä? Älä ihmeessä vesipaastoa 7 päivää. Pääset eroon huonoista tavoista paljon kevyemmälläkin paastolla.

Ajattelin itse paastota viikon verran tähän tapaan:

Aamu: 2 dl vettä, jossa 1 rkl liotettuja pellavansiemeniä, 2 dl marja- tai hedelmämehua ja iso mukillinen yrttiteetä
        Lounas: 2 dl vettä, 2 dl vihannesmehua, kupillinen kasvis- ti lihalientä
        Välipala: 2 dl vettä, iso mukillinen yrttiteetä
        Illallinen: 2 dl vettä, kupillinen kasvis- tai lihalientä, 2 dl marja- tai hedelmämehua
        Iltapala: 2 dl vettä, iso mukillinen yrttiteetä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      82
      4827
    2. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      188
      2198
    3. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      132
      1832
    4. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      35
      1567
    5. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      175
      1455
    6. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      16
      1391
    7. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      22
      1391
    8. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      1126
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      319
      1120
    10. Sunnuntain terveiset kaivatulle

Mitä ajattelet hänestä tänään? Mitä haluaisit sanoa hänelle?
      Ikävä
      78
      1013
    Aihe