Eikö ois ketään joka alkais mun kans paastolle. Mä en onnistu paastossa yksin, tarvin kaverin. Mulla on ennenki ollu paastokamu ja sillo paasto oli jotenkin helpompaa.
Siis ihan sellasen paastokamun haluisin joka oikeesti jaksaa paastota sen viikon ainaski mun kanssa! Ja voitais jakaa kokemuksiamme ja tsempata toisiamme.
Paastokaveria vailla!!!!!
5
385
Vastaukset 5
- jose---fiina
Mä alotin tänään ja voin kyllä olla sun kamu jos haluat:)
- paast
Heips!
Mä alotan myös paaston huomenna! Sujuu varmasti paremmin kun on "paasto kamuja" :) millanen paasto teillä on tiedossa? Ite alotan vaahterapalmusiirappi paaston.. viikon otan tavoitteeksi. Auringosta lisä potkua kevyempään ja parempaan oloon!
- voi aloittaa...
hohhoijaa
sitä aloitellaan ja sitten tulee ihan hiljaista.... kun ei oo luontoo niin sanotusti... - Paastoilijanainen
Jee hyvä ettei yksin tarvitse yrittää nyt paastoilla. Aloitan siis itse paaston kans huomenna:). Itel on kokemusta n. viiden päivän mehupaastoista, ja 1 päivän vesipaastoista. Nyt tarkoitus olisi vesipaastota ainakin 7 päivää. Tarkoituksena päästä eroon huonoista tavoista ja jatkaa terveellisellä ruokavaliolla paaston jälkeen ja loppuelämän ajan.
Kirjottelen joka päivä tänne kuulumisia, kirjoitelkaa toki te muutkin:)- MarjaanaJ
Siis mitä? Älä ihmeessä vesipaastoa 7 päivää. Pääset eroon huonoista tavoista paljon kevyemmälläkin paastolla.
Ajattelin itse paastota viikon verran tähän tapaan:
Aamu: 2 dl vettä, jossa 1 rkl liotettuja pellavansiemeniä, 2 dl marja- tai hedelmämehua ja iso mukillinen yrttiteetä
Lounas: 2 dl vettä, 2 dl vihannesmehua, kupillinen kasvis- ti lihalientä
Välipala: 2 dl vettä, iso mukillinen yrttiteetä
Illallinen: 2 dl vettä, kupillinen kasvis- tai lihalientä, 2 dl marja- tai hedelmämehua
Iltapala: 2 dl vettä, iso mukillinen yrttiteetä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6001518Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44837Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl473713Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll11652- 38580
- 42576
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin29538Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37500- 29488
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE156471