Paljonko painaa170 cm/XL-nainen, noin keskimäärin? Ehkä normaalin yläraja liikkuu jossakin 70 kg:ssa, mutta paljonko XL painaa?
170 cm/XL-naisen paino
11
2076
Vastaukset
- gthrjeiksdjfhbhdjdki
http://www.mybodygallery.com/search.html?height=5 7&weight=any&pant=any&shirt=XL&zphoto=Large&new=1
Noiden perusteella mitä nyt äsken nopeasti vilkaisin niin aikalailla 89 kg -110kg .
Riippuu aika paljon vartalonmuodosta, laitoin tuohon tosiaan vain paidankooksi XL.
Ja ei, en osaa linkittää. :) - Hyvä linkki
Normaalipainon virallinen yläraja suhteellisen lähelle, MBI 25 = 72 kg. Merkittävän ylipainon virallinen alaraja taas on MBI 30 = 88kg.
Toi linkki on hyvä, näkee tosiaan että saman painavat naiset samanpituiset naiset voi olla ihan eri näköisiä riipppuen onnko lihaksia ja mihin rasva kerääntyy. - gt89jonbhn
Normaalin ylittävä BMI on vasta L
Oma vaimoni 172cm ja 85kg. Hän ei ole ns omenavartaloinen vaan ylipaino menee peppuun, reisiin, käsiin ja ylipäätään aika tasaisesti.
Hänen yläosan kokonsa on M-L ja alaosan L tai joskus jos jotain oikein aasian kokoja on niin XL. Siinä 90kg jälkeen alkaa olla XL tollainen 170cm pitkä nainen.
Mutta toisaalta niillä, joilla lihavuus keskittyy vatsaan ja rintoihin niin se ylävartalon XL voi tulla kyllä vastaan jo 85kg:ssä. Näillä naisilla taas jalat voivat ollakin M-kokoa. Mutta kuka sellaista XL;ää nyt haluaa...paitsi ehkä joku joka välittää vain rinnoista. - Ex Pimp
En tiedä paljonko painaa. Miten XL-nainen isketään?
- pix emp
lyö halolla taju vek
Ihan samalla tavalla kuin "tavallinenkin" :D
- nutdbvxutvkiui
Lueskelin erästä laihdutusblogia, jossa kirjoittaja oli laittanut mittansa jossain vaiheessa hyvinkin tarkasti esille.
Pituutta oli 170 ja painoa 106. Sitten oli vielä pitkä listaus muita mittoja: käsivarren ympärys, hauis, sääri, reisi, peppu, vyötärö, rinnanympärys...
Olen samanpituinen mutta painan 126kg. Kuitenkin ympärysmittani olivat pienemmät käsien ja jalkojen mitoissa, sama vyötärössä ja vain 4cm isompi pepussa ja 5cm rinnassa.
Ihmetyttää kovasti, miten erilaisia me ihmiset olemmekaan.Ilmeisesti minä olen jotenkin tiivistä painavaa läskiä ja joku toinen on pehmeämpi.
Painoa on hankala arvioida silmillä. - Anonyymi
Mä oon 17v tyttö ja 170cm pitkä ja 87kg painan. Sitä ei sillee kauheesti huomaa ulkoapäin että painan niin paljon vaan ulkoisesti näytän joltai 70kg painavalta. Mitä minun pitää tehdä? En ole sujut kehoni kanssa
- Anonyymi
Kantsii liikkua ja ihan hyötyliikuntaakin ja vähemmän makeeta tai sipsiä, muista kuitenkin herkkuhetketkin. Oot kovin nuori ja kehokuvasi muotoutuu, älä vaan päästä sitä vääristymään ja tee painontarkkailusta isoa juttua, siihenkin voit sairastua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kantsii liikkua ja ihan hyötyliikuntaakin ja vähemmän makeeta tai sipsiä, muista kuitenkin herkkuhetketkin. Oot kovin nuori ja kehokuvasi muotoutuu, älä vaan päästä sitä vääristymään ja tee painontarkkailusta isoa juttua, siihenkin voit sairastua.
Kiitos paljon avusta!☺️
- Anonyymi
Mä oon 99kg, välillä menee yli 100kg, Mutta olen sutjakka, en mikään löysä plösö. Teen vuorotöitä, siksi rytmi vähän huono, mutta yritän pitää itsestäni huolta, mies on palomies, joten välillä treenaan sen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42447- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882