Aika loppuu :s

neuvotlopussa

En tiedä kumpaan kategoriaan tämän kirjottaisin kaukosuhteisiin vai nettideittailuun mutta kirjoitampa kuitenki tänne.

Olen nyt tutustunut 2,5 kk netissä, ja puhelimitse mukakavan oloiseen tyttöön jonka kanssa tuntuisi ainakin tämän perusteella synkkaavan mutta viime aikoina hän on alkanut kylmäksi minua kohtaan. Emme ole vielä koskaan nähneet kasvotusten, välimatkaa meillä on n 480 km. ( on paljon tiedän ). Mutta meillä olisi todennäköisesti samat suunnitelmat mutta vasta vuoden päästä että muuttaisimme tampereelle opiskelujen perässä. Itse olen etelä-suomesta ja tyttö pohjanmaalta.

Homma meni niin että tyttö kiinnostui minusta profiilini perusteella, ja sitten pyysi numeroani. Alettiin kirjoitella ja välillä juteltiin puhelimessakin aina välillä mutta suurimmaksi osaksi kirjottelua. Pystyttiin juttelemaan ihan mistä vain seksistä, ihan kaikesta ja tyttö kehui minua päivittäin kahden kuukauden ajan miten netin perusteella tykkää minusta, ulkonäöstä ja luonteesta ja sanoi ettei voisi parempaa kuvitellakkaan "liian täydellistä ollakseen totta" ja haaveili päivittäin että saisi olla kanssani.

Tapaamisen ajankohta alkoi lähestyä jota olimme ajatelleet että milloin näemme, 1,5 viikkoa sitten kuitenkin tapahtui jtn. Tyttö alkoi minua kohtaan kirjoitellessa ja puheissaan kylmemmäksi mihin en ollut tottunut. Se tuntui itsestäni tietenki pahalta, Ja mainitsin tytölle asiasta monia monia kertoja kysyin että mitä on tapahtunut. Hän "ei osannut " vastata. Riitelimme monta päivää asiasta. Kunnes yksi aamu saan viestiä että hän ei pysty tähän, tykkää kuulemma musta ihan hirveesti mutta ei osaa sanoa miksi hänen ajatukset ovat "muuttuneet" minua kohtaan ja sanoi minulle että minunn pitäisi unohtaa hänet. Sain vielä homman käännettyä niin että aloitimme ns "puhtaalta pöydältä" tytön tahdosta. Pidämme yhteyttä vieläkin päivät pitkät mutta tytön käytös on muuttunut kohtaani kylmemmäksi.

Hän itse sanoi että ei nyt hätäillä, ja katsotaan mitä tästä tulee. Mutta hän ei tiedä haluaako nähdä minua ? ei osannut vastata ja sanoi tuon sen takia että häntä ahdistaa ajatus että jossei tästä tulekkaan mitään että ei tiedä "haluaako kaverin vai enemmän, vielä". Mitä en todellakaan ymmärrä, eihän tuota voikkaan tietää jossemme näe kasvotusten. Sanoo ettei osaa päättää haluaako nähdä vai ei koska "tunteet" ovat muuttuneet Jota en kyllä myöskään ymmärrä koska mistä hän voi tietää niistä jossemme näe kasvotusten "tunteista". Silti pidämme yhteyttä päivät pitkät edelleen.

Minulta alkaa olemaan neuvot lopussa, tuntuu että tyttö ei ymmärrä että ainut keino pelastaa tämä homma enään on nähdä kasvotusten. Tiedän että tuon pitäisi tapahtua mahdollisimman nopeasti tai koko homma kuihtuu ennenkun kerkeeä edes alkamaankaan. Ainut mitä itselläni tulisi mieleen tässä tilanteessa että hänen ajatuksensa ovat alkaneet muuttumaan koska emme ole nähneet tarpeeksi ajoissa, 2,5 kk on kuitenkin pitkä aika tutustua netissä ja puhelimessa että ymmärrän että tuossa ajassa voi se "kipinä" hiipua tähän hommaan.

Aika loppuu. En haluaisi mitään niin paljon kun tutustua tyttöön kasvotusten. Hänkin halusi samaa 2 kk ajan, mutta 1,5 viikkoa tämä on nyt jatkunut että hän ei enään tiedä. Haluaisin nyt kuulla ihmisiltä tähän vinkkejä, mitä olisi vielä tehtävissä vai onko mitään ?

Tämä tilanne on muuttunut tälläiseksi kuin seinään :/ en haluaisi luovuttaa.
Jos jollain olisi jtn ajatuksia ja vinkkejä tähän tilanteeseen niin kuuntelisin mielelläni ?

Itselläni siis ikää 20 ja tytöllä 18.

2

171

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin ajan kuluessa järkiintyy. alkaa epäillä voiko olla kaukosuhteessa vuotta.
      Alkuhuumassa pienet pelot jäävät taka-alalle. Mutta jos ei heti pääse tapaamaan, alkavat nuo pienet pelot/ epäilyksen siemenet kasvamaan ja ne voi kasvaa mittoihin joista on kokemasi seuraukset.

      Jotta asia olisi vielä mutkikkaampi, osa naisista haluaa tapaamista kohtuullisen pian. Osa taas lämpiää hitaasti tapaamis ajatukseen jos lämpiää ollenkaan.

      Mutta jos nainen olisi tapaamisen kannalla olisi paree mennä pian kuin joskus sitten.

      Jos et mene heti tapaamaan häntä.. siis sinä hänen luona käymään, voi olla ettei kohta tarvitsekkaan. Tietysti kysyt luvan saapua tapaamiseen.

      • neuvotlopussa

        Kuulostaa järkevältä. Noin tässä on varmasti käynyt, en vaan oikein keksi keinoja miten saisin tytön vielä vakuutettua että kaukosuhde voisi toimia. ? Asiat olisivat varmasti toisin nyt jos olisin nähnyt tytön ajoissa, mutta jossitelu ei enään auta.

        Ymmärrän tietysti että en voi oikein lupaakaan mennä : / homma täytyisi yrittää ratkaista toisilla keinoilla.

        Vaikea tilanne, itse tulisin tekemään kyllä kaikkeni että tämä suhde toimisi jos siis vaan kasvotustenkin vielä synkkaisi ja uskon että synkkaisi koska tykkäämme paljon samoista asioista ja muutenkin tuntuu luontevalta puhua hänelle ja ymmärrämme toisiamme. Pitäisi vaan ensin päästä näkemään, tyttö vaan ei osaa päättää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5055
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3187
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1790
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1295
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1276
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe