Onko miehistä romanttista, jos nainen(/tyttö) tuo kukkakimpun? Tai mikä olisi vastaavaa miehelle, kuin naiselle on kukkien saaminen?
Kukkia miehelle?
37
8593
Vastaukset
- vastaus kymysykseesi
Varmaan se kaljan ostaminen vastaa sitä kukkien ostamista. Osta yksi niin ole pihi akka. Osta 12-pack niin olet romanttinen.
Pakostakin tulee mieleen PULLO,mutta se ei todellakaan vastaa kukkakimppua. Minä ainakin ojennan kukkakimpun,se on ajaton ja romanttinen.
- eipaseainannii
Kylla se varmasti on kukat heillekin mieluisat, ellen sanoi meluisathsh
johan mina sita ajattelinnkkkliihhnnn;''
//
/
/- puuuh....
jollekin hinttarille voi kukat kelvatakin
- Justsaying
Suukko ois hyvä :) Kukat on toki mukavia, mutta itse mielummin antaisin naiselle niitä kukkia, kuin että molemmat antaisivat tietämättään toisilleen kukkia. Kukkien merkitys on joka tapauksessa symbolinen ele. Ja itse pidän siitä vanhanaikaisesta romantiikasta mitä kukkien ojentamiseen liittyy. Se on mukavampaa, jos nainenkin arvostaa sitä elettä :)
Joskus joku viinipullo on hyvä, mutta yleensä naisen halaus tai suudelma tms. on se paras asia mitä nainen voi antaa tavatessa. Tai vaikka tarjoat leivoksen jos ootte kahville menossa.
Mutta jos kyseessä on tuttu mies, oma kumppani tms., niin siitä on sitten helpompi ostaa hänelle jotain sellaista mistä hän tykkäisi.- 34lk5j2l3k4jlk45jl5k
romanttiset eleet toimivat mieheen vain jos mies on aivan kertakaikkisen toivottomasti lääpällään eikä ole elämänsä aikana ole aiemmin tai ainakaan monesti ollut rakastunut.
kokeneempaan mieheen kukat ei toimi. suukko toki parempi, mutta yllättävä naisen aloitteesta tuleva suihinotto vielä parempi. viinipullo voi myös olla hyvä, mutta siitä ei pitkään iloa riitä etenkään kahdelle. riittoisammaksi lahjaksi soveltuisi viski tai konjakki, paitsi jos mies on viinaanmenevä niin sitten nuo soveltuvat lähinnä pikaiseen känniin.
- HerraSika
Todella huono idea.
Kukkien ostaminen miehele on yhtä romanttista, kuin miehen vieminen elokuviin katsomaan Titanicia.
Naisesta ihanaa, mutta miehestä kornia ja turhamaista.
Vähänniinkuin antaisit miehellesi lahjan jonka tavallaan annat itsellesi mutta annat sen miehellesi elikkä itsellesi... - Välitätkö? Välitän!
Minä ostin erään kerran miehelle kukkia. Hän oli tosi otettu kukista. Miehetkin, eivät tosin kaikki, mutta jotkut tykkäävät kukista ja ovat varmaan yhtä onnellisia kuin naiset saadessaan vaikkapa vain yhden ruusun. Koska se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.
- simp salamp im
On helppoa esittää onnellista kun toinen on tehnyt jotain sen eteen että haluaa ilahduttaa.. vaikkakin kukat itsessään ovat aivan joutavaa. Mies varmaan ilahtuisi enemmän kun tuot sille hyödyllistä satoa tekevän kasvin.
- kyllä mieskin
simp salamp im kirjoitti:
On helppoa esittää onnellista kun toinen on tehnyt jotain sen eteen että haluaa ilahduttaa.. vaikkakin kukat itsessään ovat aivan joutavaa. Mies varmaan ilahtuisi enemmän kun tuot sille hyödyllistä satoa tekevän kasvin.
Puutarhurimieheni ilahtui kyllä kukista jo nuorena, eikä tarvinut olla mikään tomaatinkukka.
- mies 37 v.
Tuo mieluummin pizzaa.
- Mies 35v
Tykkäisin :)
- pekkp890
Kyllähän sekin käy, mutta se kukka voi olla kyllä mitä tahansa muutakin, joku hali/pusu, kirja, viiniä juu. Sehän on tosiaan symbolinen ele vain siitä, että toinen on ajatellut ja ihan sitä varten kukat hankkinut. Mutta varmasti riippuu miehestä.
- orvo-kki
Vaikka olenkin puutarhuri,niin kyllä kukkia voi tuoda.
- mies20vvv
Ihan hyvältä kuulostaa, jotkut ehdottelivat kaljaa ja pizzaa mutta mieluummin kukkia kyllä, sillä kaljassa/pizzassa ei ole mitään juhlavaa. Toisaalta, jokin hieno vahva likööri näyttävässä pullossa on myös hyvä idea.
- juhlammies
Kyllähän pzza on suurta juhlaa, itse syön sitä vain pari kertaa vuodessa, on rikkaitten herkku!
- huono idea
Kukkakimppu maksaa vitosen. Likööripullo monta kertaa enemmän.
Ei siis lainkaan vertailtavissa.
- rena33
No älähän mäläkätä! Likööriä... mieluummin laatikko sitä mökäööliä.
Ja kaukosäätimen herruus loppupäiväksi. - Miksei, varsinkin
jos mies on homo
- truemann
Tuo mielummin olutta tai mäkki ruokaa
- ei mitään järkee
Olutta ja telkkari, ei se mies muuta tarvii, tuot vaan ittes paikalle niin se riittää ( eli puhumaan ukon kans paskaa)...
Kyllä jos tuot yhden ja se on hieman erikoisempi, vaikkapa auringonkukka.
Kertoo sympolisesti enemmän kuin, tusina ruusuja (eihän meillä miehillä ole edes vaaseja mihin ne laittaa) ;)- kiitos
minun kokemuksen mukaan , mies on hyvällä mielin saadessaan kukkia ,esim. isänpv tai nimipv. koska olen itse myöskin saanut kukkia, ilman mitään erityistä.
höpö,höpö.ei ne arvosta kukkia niin kuin luet kommeteista niin, alkoholi on niillä vain mielessä. kukasillasi voit lyödä niillä pitkin naamaa.
- komea mies 41 v.
Miehet ovat yksilöitä. Kuten naisetkin.
Minulle saa tuoda kukkia, mielellään keltaisia ruusuja. Joku toinen voi pitää niitä huonona vitsinä. - 223
anna sille 6-pack tai 12 pack kalja and sanoo vielä että yöllä on piirakka tarjolla. Toimii jokaienn kerta ja on se romantinenkin.
- 2
miehestä on romantista kun saapi naiselta piparia...
"miehestä on romantista kun saapi naiselta piparia... " elikkäs nyt äkkiä leipomaan! pulla on toinen, mutta älä ala lättyjä paistamaan kun voi tulla sotkua!
- dhsrh
Eräässä tv-ohjelmassa kerran yksi nainen vei suuren kukkakimpun miehensä työpöydälle työpaikalleen. Mies oli selvästi ja aidosti innostunut yllätyksestä.
Jos mies on mukava, niin hän todennäköisesti pitää mistä vain lahjasta, mitä hänelle tärkeä ihminen antaa.
Kukat ovat oikein hyvä, piristävä ja romanttinen lahja - myös miehelle etenkin jos kimppu on todella upea kukkakaupasta tilattu, eikä mikään marketin halpahyllyn pikkukimppu. - Esa M
Vie ennemmin joku ruukkukasvi, jos kukkia on kiikutettava. Sellainen, josta on iloa enemmänkin kuin ruususta, joka kuihtuu parissa päivässä baarista varastetussa tuopissa (miehillä harvemmin on maljakoita, mutta ainakin yksi tuoppi löytyy jokaiselta).
Itse ainakin pitäisin, jos saisin vaikkapa rönsyliljan pistokkaita ja altakasteluruukun. Ne pitää ilman puhtaana ja on näyttäviä. Lisäksi viherpeukalointi on hyvää ajankulua.
Miehet pitävät enemmän asioista, joista on hyötyä tai iloa pidemmäksi aikaa. Jos tiedät, mitä mies harrastaa niin vie jotakin harrastukseen liittyvää. Jyrki Sukulakin varmasti pitäisi uudesta kasarista tai Remontti-Reiska kuusiokoloavain-sarjasta. - Mies vm-67
Vie miehelle joku helppohoitoinen viherkasvi.
Vehka on hyvä. Minäkin sain muutama vuosi sitten naisystävältäni sellaisen.
Välillä laimennettua kahvia ja kyl rehottaa, rupesi kukkimaankin hetki sitten.
Voit sillä näyttää että arvostat häntä . - 658768779
Miehelle ehkä parempi ylläri olis joku (itse tehty?) herkku..siis leivos, kakku tms. Tai jos tykkää suklaasta, niin jotain hienompaa suklaata..Jos haluaa jotain juhlavuutta niin varmaan joku skumppa leivos-yhdistelmä toimis. Pääsis siinä sit kimpassa herkuttelemaan ja kilistelemään. Vai onko tääkin vain naisille sopivaa..itse tykkäsin kauheasti kun mies toi skumppaa ja mansikoita, ja luulisin et hänkin kyllä olis tykänny samasta ylläristä itselleen.
- nuorirouva25
Kyllä miehelle voi viedä kukkia, tiedän kokemuksesta. Nykyinen mieheni oli iloisesti yllättynyt suhteemme alkuvaiheessa - eikä hän todellakaan ole mikään nössö!
Pitsansa ja kaljansa miehet osaavat hankkia itsekin. - 483046739
Ei mua ainakaan haittaisi jos nainen toisi kukkia, tietäisin ainakin että hän pitää minusta.
- Petter-Nicklas
Kukkien antamainen miehelle vastaa suurinpiirtein sitä kun mies toisi mäyrän naiselle. Älä anna sitä mitä itse haluaisit saada vaan sitä mitä toinen arvostaisi. Oluen tai pizzan tuomista miehelle on melko matalaotsaista, mutta jokin laadukas viini voisi olla romanttisempi vihjailu jota voitte nauttia yhdessä. Konjakin tai viskin tuominen on taas pitkävaikutteisempi eikä ole hetken hurmaa vaan pitäaikaista nautintoa. Huonolaatuisen viskin tai konjakin tuominen ei ole tervetullut, mutta jos tunnet vastaanottavan baarikaapin sisällön niin lahja voi onnistuakin.
Paras lahja on se että tulit käymään ja jos annat vielä polviakoukistavan suukon niin visiittisi on mitä toivottavin. Jos on hieman tuntemattomampi tapaus niin poskisuudelmakin lämmittää kovasi. - ikkremimiN2
On.
- tosi äijä
Samoilla linjoilla että ei kukkia vaan leivot esim.suklaakeksejä tai vaikka kääretortun/ korvapuusteja, niistä lähes joka mies pitää eikä tarvi vain esittää pitävänsä kuten kukkia saadessa..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999