Miten nainen isketään? Sen kun tietäisi...
Olen paljon yli kolmekymppinen mies ilman mitään naissuhteita. Uskomatonta mutta totta. Ei seurustelua, ei suutelua, ei ihastumisia, ei flirttailua, ei seksiä, ei edes halailua...
En olisi parikymppisenä uskonut, että olen tämän ikäisenä sinkku ja vieläpä täysin kokematon. Olen kuitenkin ihan "normaali", töissäkäyvä mies.
No yksi syy kokemattomuuteeni on se, etten koskaan käy sellaisissa paikoissa, missä voisi tutustua naisiin. Kuten baareissa. Ei huvita eikä kiinnosta. Minulla ei myöskään ole koskaan ollut kavereita ja eipä sitä yksin ole kivaa käydä missään.
Yksinäisyys on syvältä. Aina on yksin. Kuinka kukaan voisi edes kiinnostua minusta, kun olen niin tylsä ihminen? Minulla ei ole mitään annettavaa toiselle ihmiselle. En osaa edes keskustella. Kuinka voisin edes oppia edes keskustelemaan kun olen yksin päivästä toiseen?
Pitäisikö minun vain luovuttaa? Alistua kohtalooni? No onhan tämä poikamiehen elämä helppoa...mutta elämä olisi varmasti mukavempaa, kun olisi joku jonka kanssa jakaa kokemuksia.
En ole ikinä yrittänyt iskeä naista tai muutenkaan lähestyä. Kukaan nainen ei ole ikinä flirttaillut minulle. Se syö miestä. Esim. työpaikallani on ollut vuosien varrella lukuisia sinkkunaisia, mutta kukaan ei ole osoittanut minua kohtaan mitään mielenkiintoa. Kuitenkin työpaikallani on syntynyt lukuisia parisuhteita. Miksi minä en kelpaa kenellekään naiselle?
Olen kuitenkin kohtelias, pukeudun fiksusti, terveelliset elämäntavat, suht hyvännäköinen jne...
Onko hiljainen mies tuomittu elämään yksin?
aina yksin
7
437
Vastaukset
- Chiao900
Hiljainen mies on joillekin oikea super-aarre,kunhan vain omaa hyvät kuuntelijan lahjat.
Kannattaisi harjoitella flirttailua...se on oikeasti söpöä työympäristössä ja tuo vireyttä ja intoa koko hommaan.
Jotkut vastaa,jotkut ei mutta mitä sen väliä....rohkeutta se kuitenkin hiukan vaatii...tai ainakin rentoutta ja iloisuutta.
Pitää muistaa että vakavat tyypit ei naisia pahemmin houkuta,ennemmin pelkäävät. - ryhmäydy
Miksi sinulla ei ole ystävää-ytsäviä? Aloita joku uusi harratus ja kesää kohden mennään.) Pieni flirttailu on vaan sitä että avaa suunsa eikä enää piiloudu siihen "olen hiljainen mies" teeman taakse..Esim avaat naiselle oven ja totea:Tietä kauneudelle..oletpas sievä tänään-kuten aina yleensäkin:P ..Opettelua..sulla on aikaa olla parisuhteessa vielä vaikka 70v../elinajat pitenevät eikä 100v ole tulevaisuudessa harvinaista..:) Peli ei ole menetetty kuomaseni!
- entinenpelimies
Voisin olla samassa tilanteessa kuin sinä ja olisinkin ( long story ) mutta toisin kuitenkin nyt on. Ensimmäine vaihe on että suhun tulee raju muutoksen halun kipinä sisälle ja se muutoksen halu on se uusi itsevarma ALFA-mies joka sä haluaisit olla ja sellaiseksi sä myös tulet. Kaikki lähtee itsestä.
Naisia on monia, opiskele millainen tulee alfa-miehen olla ja sen jälkeen sä valitset ittellesi tästä maailmasta naisen. Suosittelen periaatetta sielunkumppani eikä niinkään silmänruokaa ensisijaisesti. Tulet onnistumaan jos teet sen itsellesi ja annat muutokselle aikaa.
Mulla kesti opetella naisten iskuun jotakin 3-5vuotta, 7-vuoden aktiivisen naisille juttelun/elämän jälkeen homma alkoi luistaa todella hyvin ja sisäinen mies oli jo muuttunut niin etten tarvitsisi oikeastaan koko naista/naisia elämääni. Älä ikinä hukkaa toivoa, sillä toivoa on aina ;). Minä hukkasin toivon mutta lopulta vihdoin ja viimein löysin jotain sellaista mitä etsin tuhansista baareista, tuhansilta kaduilta, tuhansista bileistä, tuhansista jatkoilta, tuhansista deittipalstoilta tuloksetta. Lopulta.. lopulta se vain osuu ja sitten sä tiedät sen!
Tsemppiä.. muutos alfaurokseksi alkaa kun sallit sen alkaa.
Ps. se ei tarkoita että se kilahtaa sitten hattuun tai lähtee myös naiset kävelemään ;)- entinepelimies
Ps. Jos tarttet enemmänki jeesiä voin auttaakkin. Nyt unta palloon -->
- expimp
hahhah. 'en ole yrittänyt lähestyä ja kieltäydyn käymästä siellä missä parhaiten on tarjolla. Kieltäydyn kasvamasta sosiaalisesti'.
Sulla on asiat paremmin kuin mulla. Ei sulle ole seksi ja naisen seura tärkeätä. Sulle on paaaljon tärkeämpää pysyä poissa baareista. Sen olet saanut! Ei sua kiinnosta saada tyttökaveria. Sua kiinnostaa pysyä mukavuusvyöhykkeelläsi. Etkä ole yksin. Egosi on seuranasi. - the_wizard
Lopeta runkkaaminen.
- Tryyy!
Voih, ikävä juttu, kun sulla ei ees oo ystäviäkään! Sun täytys saada harjotusta ihmissuhteista, ensin edes ystävien kanssa! Sitten ne naisetkin tulisivat mukaan kuvioihin pikkuhiljaa..
Oletko jollain tavalla niin näkymätön tai tekeydyt huomaamattomaksi itse tiedostamatta sitä?
Jos kerta olet hiljainen, olet hiljainen, mutta aina voit yrittää olla sosiaalisempi ja tuoda itseäsi esille! Päätä se!
Ala harrastamaan jotakin..? Yritä saada ystäviä netin kautta ja keskustella edes netin välityksellä. Myöhemmin ehkä voitte tavata jne.. kyl sul on aikaa vielä.. Katkaise nykyiset juuresi ja kasvata uudet suotuisammalle maaperälle. Sitten ehkä saavutat kukinnon! ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931071
- 55742
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48482- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434