Pitkät naiset

Mitä mielipiteitä teillä on pitkistä naisista? Turn off vai turn on vai onko sillä väliä? Saako nainen olla pidempi kuin sinä? Aiheuttaako naisen pituus komplekseja? Voiko pituus joskus olla hyvän näköistä kauempaa, mutta ehkä estää naisen lähestymisen? Entäpä jo alunperin pitkä nainen koroissa?

Itse olen 185 (pitkä, tiedän) ja olen pannut merkille aika eriäviä reaktioita. Olisi kiva kartoittaa teidän mielipiteitä. Ja ollaanhan asiallisia, please.

92

6947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No on tietenkin turn-on, kun itsekin olen 190 cm pitkä. Mutta se on tosin todettava et en ole tavannut itteäni pidempää naista koskaan... joten on aika utopistista ajatella sitä että nainen ois pidempi, mut ei se haittais yhtään.

      Mutta siis ei todellakaan estä tutustumista pikemminkin päinvastoin eli lisää kiinnostusta, mun kohdalla siis. Eikä korkkaritkan haittaa lainkaan, no otampa ap:sta esimerkin elikkäs 185cm luonnostaan niin ei haittais vaikka olis 10cm korot... olis sit tasoissa mun kans ku on kengät jalassa.

    • korkkarit aina

      Tätä keskustelua on kyllä käyty ennenkin..:) Olen 180cm ja nainen ja käytän aina korkkareita..Jotkut katsovat kummeksuen .jotkut happamasti (naiset) mutta miehet yleensä ihaillen..makuja ja mielipiteitä riittää.Lyhyemmät miehet hakevat ahkerasti tanssimaan eikä heitä haittaa pituuteni lainkaan...) kyllä pitkätkin miehet hakevat mutta harvoin on tanssipaikassa minua pidempiä miehiä..:)

    • Nasduck

      Pitkät näkevät kauas. Pitkiä ei siis häiritse jonninjoutava läheispulina. He voivat tihrustella kaukaisuuteen ja nauttia näkymistä.

      (Vuoden ensimmäinen peukku)

    • jos rikas oisin..

      Rikas varakas mies on aina lyhyempi kuin hänen naisensa. Suurin ongelma pituudesta on naisilla 99 % ja naiset haluavat vähintään päätä pidemmän miehen koska se on niin kaunista ja yhteiskunnan sanelema juttu, sekä geeniperintönä naiselle syntyy pidempiä lapsia miehen kautta. Olet ehkä, painotan ehkä, ainoita jotka voisivat harkita (pitkää harkintaa) lyhyempää miestä, mutta ihan sen takia koska et voi pienestä miesmäärästä valita pidempää miestä itsellesi. Jos ihan aikuisenoikeasti olisi sinua pidempiä miehiä tarjolla 9 ja yksi lyheympi, ottaisit varmasti jonkun pidemmän. Näin se yhteiskunta toimii. Naisen pituudella ja miehen pituudella on myös menestyksen salaisuus. Pitkää ihmistä arvostetaan vaikka johtajana tai muissa yhteyksissä enemmän kuin jotain vaahtosammuttimen kokoista. Usein lyhyeiden ihmisten huonoon menestykseen liitetään älykkyyden puutetta, mutta ulkoiset tekijät pitkälti sanelevat menestystarinoita..

      • pahh

        "Pitkää ihmistä arvostetaan vaikka johtajana tai muissa yhteyksissä enemmän kuin jotain vaahtosammuttimen kokoista."
        Eipä kyllä kääpiömitat eli pituuden puute ole haitannut johtajuudessa. Esim. Sarkozy ja Putin.


      • 2+20
        pahh kirjoitti:

        "Pitkää ihmistä arvostetaan vaikka johtajana tai muissa yhteyksissä enemmän kuin jotain vaahtosammuttimen kokoista."
        Eipä kyllä kääpiömitat eli pituuden puute ole haitannut johtajuudessa. Esim. Sarkozy ja Putin.

        Matti Vanhanen,Eero Heinäluoma ja Antti Kalliomäki.Onko jotain muuta referenssiä kuin pituus ?


      • jopotonm
        pahh kirjoitti:

        "Pitkää ihmistä arvostetaan vaikka johtajana tai muissa yhteyksissä enemmän kuin jotain vaahtosammuttimen kokoista."
        Eipä kyllä kääpiömitat eli pituuden puute ole haitannut johtajuudessa. Esim. Sarkozy ja Putin.

        Toi Sarkozy oli aika osuva poiminta, koska hänellähän oli tunnetusti sellainen tapa, ettei suostunut kuviin pitkien miesten kanssa. Hovikuvaajat oli ohjeistettu asiasta.


    • -Ö-Ö-

      Pitkä nainen oon kanssa ( 182 cm ), korkojankin käytän, olen ihan vetävän näköinen mimmi. Ja naisilta niitä " mulkkauksia " tulee, kun miesten katseet taas hymyilevää :)

      • mistä?

        Jaahas mistä päättelit, että ne mulkkaukset johtuu pituudesta. Mäkin saan joskus mulkkauksia vaikka oon 158 cm


    • Haloo kukaan

      Miksi tämä ketju täyttyy taas pitkien naisten vuodatuksesta? Eikö täällä kysytty miesten mielipidettä pitkistä naisista? Eri asia tietenkin, jos mielenkiinto kohdistuu samaan sukupuoleen, mikäs siinä sitten...mutta c'mon taas. Ei tarvitse päteä, ymmärrämme kyllä.

      • 16+12

        ap ei ainakaan kysy juuri miesten mielipiteitä (kysyy "teidän mielipiteitä"). Mistä sait tuon päähäsi???


      • Haloo kukaan
        16+12 kirjoitti:

        ap ei ainakaan kysy juuri miesten mielipiteitä (kysyy "teidän mielipiteitä"). Mistä sait tuon päähäsi???

        Vaikka siitä, että on aika ristiriitaista, että usein tulee jääviä porukkaa tämäntapaisiin ketjuihin höpöttämään.

        Jos kysymyksenä on esimerkiksi, mitä mieltä olet pitkätukkaisista miehistä/naisista, kuinka paljon painoarvoa voi antaa vastaukselle: "Ne on upeita, koska olen itsekin sellainen." Itsearvostus on hyvä juttu, mutta jos oikeasti haluaa jotakin tilastoja tehdä toisten mieltymyksistä ja jonkinlaisia keskiarvoja laatia, eivätkö nuo itseä ihannoivat viestit syö aika paljon totuutta?


    • Piiiitkänä

      miehenä ei juuri haittaa.(192).
      Joskus harvoin tanssittanu aikalailla yhtäpitkiä naisia.Ja onhan se samalla "outoa" ja mukavaa et saa jutella ihan "nokatusten".
      Mutta eipä ole sitten sitä "ongelmaa" et olis pää naisen rintojen välis kun tanssii:))

      Mut kaikki huipulla tuulee vitsitkin kuultu,mut maastahan se pienikin ponnistaa!
      Löytäs vain jostain pitkän naisen kainaloon.

      • f82/8ft

        tuuppa kesällä treelle :) siel pidetään eurooppa-treffit: pitkien, eurooppalaisten tapaaminen, joka pidetään joka kesä jossain päin eurooppaa.


    • Sciooo

      Voimakkaat ihmiset kokevat itsensä usein pitemmiksi kuin he todellisuudessa ovat, väittää tuore tutkimus.

      Cornell-yliopiston ja Washingtonin yliopiston tutkijat kävivät läpi eripituisten ja -kokoisten koehenkilöiden arvioita pituudestaan. Voimakkaat ihmiset arvioivat järjestelmällisesti pituutensa hieman yläkanttiin.

      Tutkimuksesta kertoi Psychological Science -julkaisu.

      .

    • Naisen pituudella ei ole loppujen lopuksi väliä. Sammuminen ja syttyminen on kiinni siitä miten nainen pituutensa kantaa.

      Nainen saa olla pidempi. Naisen pituus ei aiheuta ongelmia itselleni eikä estä minua lähestymästä naista. Korkokengät eivät vaikuta tilanteeseen mitenkään, koska naisesta olen kiinnostunut enkä hänen korkokengistään.

    • KJ61

      Olen 173 cm pitkä mies, ja mua ei haittaa yhtään naisen pituus, siis jos hän on minua pitempi. Mielestäni sellaisella miehellä, joka kokee olevansa heikoilla jos nainen on häntä pitempi, on jotain vikaa korvien välissä....

      Olenko sitten jokin kummajainen, mutta nuoresta pitäen pitkät naiset on olleet minusta viehättävämpiä kuin itseäni lyhyemmät.

      • koala6

        No ei pitkä nainen mahdu kainaloon tai kylkeen samanlailla kuin lyhyempi nainen.
        Minulla ei ole ongelmia miehuuteni kanssa, enkä tunne olevani heikko,
        mutta kyllä siinä on jotain, kun tuntee oikeasti olevansa naarasta suurempi.
        Jotenkin se vain buustaa omaa egoani (hyvällä tapaa) ja saa sängyssäkin minut tuntemaan paljon tyydyttävämmäksi ja seksikkäämmäksi.

        Sama juttu on monien naisten kohdalla: ei heitä varsinaisesti haittaa miehen lyhyys,
        mutta kokevat itsensä naisellisemmaksi ison miehen vieressä.

        Tuskin Jumala olisi luonut/ Luontoäiti kehittänyt naarasta urosta pienemmäksi,
        mikäli sillä koolla ei olisi mitään merkitystä.


      • Setätäti?
        koala6 kirjoitti:

        No ei pitkä nainen mahdu kainaloon tai kylkeen samanlailla kuin lyhyempi nainen.
        Minulla ei ole ongelmia miehuuteni kanssa, enkä tunne olevani heikko,
        mutta kyllä siinä on jotain, kun tuntee oikeasti olevansa naarasta suurempi.
        Jotenkin se vain buustaa omaa egoani (hyvällä tapaa) ja saa sängyssäkin minut tuntemaan paljon tyydyttävämmäksi ja seksikkäämmäksi.

        Sama juttu on monien naisten kohdalla: ei heitä varsinaisesti haittaa miehen lyhyys,
        mutta kokevat itsensä naisellisemmaksi ison miehen vieressä.

        Tuskin Jumala olisi luonut/ Luontoäiti kehittänyt naarasta urosta pienemmäksi,
        mikäli sillä koolla ei olisi mitään merkitystä.

        Mistä ihmeestä sinä tiedät millaiseksi naiset kokevat 'itsensä'...


      • koala6
        Setätäti? kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sinä tiedät millaiseksi naiset kokevat 'itsensä'...

        Miksi laitoit sanan 'itsensä' heittomerkkien sisään?
        No, havaintojen ja juttelun perusteella olen tullut siihen tulokseen, että nainen kokee itsensä naisellisemmaksi, kun mies on iso ja vahva. Itse olen normaalia paremmin fyysisesti pärjäävä, arkisesti sanottuna kovempi jätkä ja pärjäisin itseäni kahta päätä pidemmillekin nyrkkeilytaustani takia, mutta silti naiset tuntevat useasti itsensä turvallisemmaksi näiden hujoppien seurassa, vaikkeivat oikeasti osaisi edes tapella.

        Siinä tulee vähän sellainen "suojeltava ja sankari"-tyylinen tunne, joka sopii näihin perinteisiin sukupuolirooleihin.

        Ei jokainen nainen ole samanlainen, mutta monen naisen kohdalla pitää paikkansa.


    • lifemocker

      pitkät naiset ovat hieman pelottavia

    • koala6

      Olen normaalipituinen mies (183cm) ja en voisi kuvitella itseäni pidempää naista.
      En sano, että pituus olisi objektiivisesti tärkeä kriteeri, mutta haluan huomattavasti lyhyemmän naisen, sillä heillä on mielestäni mahdollisuus kauniimpaan vartaloon ja he tuntuvat 'naisellisemmilta'.
      Pitkä nainen on jotenkin 'arvokkaampi' jota voisi näytellä juhlissa ystäville ja joka sopii kuviin, mutta lyhyet naiset ovat keskimäärin viehättävämpiä.

      En tosin pidä oikeasti lyhyistä naisista ollenkaan (jotkut aasiattaret, latinat ja vastaavat), mutta mieluusti alle 170cm kuitenin.
      Makuja on monia ja kai niitä pitkistä naisistakin pitäviä miehiä löytyy ihan riittävästi,
      joten ei siitä pituudesta kannata huolehtia.
      Riippuu myös mikä on pituuden määritelmä:
      Mielestäni 175cm nainen on pitkä ja 186cm mies on pitkä, joten 175cm naisia on todella naisellisiakin.

      Aloituksessa oleva nainen on kyllä todella pitkä, joten hän tarkoitti pitkällä todennäköisesti 178 tai yli.
      Kai niistäkin kauniita löytyy, mutta en ole tavannut hyväkroppaista ja pitkää naista lyhyen elämäni aikana.
      Kasvoihinhan pituus ei paljoa vaikuta.

      Jos olisin yli kaksimetrinen, niin tietenkin haluaisin n. 180cm naisen, mutta normaalipituisena en.

      • MenepoisTuupovaarast

        Etkö osaa suomea? "Heillä on mielestäni mahdollisuus kauniimpaan vartaloon"? Mitä shaibaa tämä on? Kaikki maailman kauneimmat naisvartalothan ovat nimenomaan pitkien tyttösten vartaloita. Käy katsomassa mistä mallille maksetaan!


      • homot valkkaa
        MenepoisTuupovaarast kirjoitti:

        Etkö osaa suomea? "Heillä on mielestäni mahdollisuus kauniimpaan vartaloon"? Mitä shaibaa tämä on? Kaikki maailman kauneimmat naisvartalothan ovat nimenomaan pitkien tyttösten vartaloita. Käy katsomassa mistä mallille maksetaan!

        No jos heteromiehet olisi valitsemassa malleja, niin saattaishan ne olla vähän eri näköisiä ja kokoisia.


    • Lady in red

      Ap, taidat olla nuori henkilö kun arvotat itseäsi muiden mielipiteiden perusteella.
      Minä olen jo keski- ikäinen, 49- vuotias nainen, ja tiedän että yksi tykkää äidstä ja toinen tyttärestä, ja siihen hänellä on täysi oikeus.

      Minä olen 177/69, pitkä ja hoikka nainen, ja käytän korkkareita ja mekkoja, ylipäätään miesten palautteen perusteella olen hyvin naisellinen olemukseltani.
      Ainakin minua tanssittavat sekä lyhyet että pitkät miehet, niiden lyhyiden kanssa tanssin kyllä ihan kohteliaisuudesta;) Minä taas kiinnostun vain 190-200 pituisista miehistä, olkoonkin että äly on miehessä seksikkäintä.

      Minusta on kurja katsella naisia, jotka häpeävät pituuttaan, pukeutuvat peittäen itsensä säkkimäisiin vaatteisiin ja linttakenkiin. Minusta ihmisen tulee ylpeästi korostaa hyviä piirteitään, naiseuttaan ja kantaa itsensä ylväästi. Minulle on muutama mies tullut vasiten sanomaan baarissa, että on upeaa kun pitkällä naisella on korkeat korot, pitkät sääret, mekko ja ennen kaikkea uljas ryhti.

    • dssd

      Minä oon pannu merkille, että pitkät naiset jotenkin häpee sitä pituuttaan ja kävelee selkä kyyryssä. Se ei varmasti ainakaan auta tilannetta

    • Hohottaja

      "Saako nainen olla pidempi kuin sinä?"

      Ei!

      • huohottaja

        Saa!


    • mielipiteenä

      Isokokoiset naiset eivät sytytä yhtään. Oli ne sitten lihavia tai pitkiä niin ihan sama. Ei vaan kiinnosta. Mutta sirot pienikokoiset naiset saavat hormonit hyrräämään ihan toisella tavalla. He herättävät jonkinlaisen suojeluhalun tms. alkukantaisen vietin siroudellaan. Ihanaa kietoa suojelevaan syleilyynsä pieni siro tyttö toisin kuin joku kromuluinen hongankolistaja tai sellainen jonka ympäri kädet ei edes kunnolla ylety.

      • Paljastuit

        MIES nyt vaan EI käytä sanaa 'ihana'!


      • G hgvhgv
        Paljastuit kirjoitti:

        MIES nyt vaan EI käytä sanaa 'ihana'!

        Totta, aito MIES ei edes osaa lukea tai kirjoittaa.
        Aito mies murahtelee yksinkertaisia äänteitä ja välttää kaikkia naisten sanoja, kuten:
        Moi, hei, vittu, paska, perkele, ihana, saatana, auto, kauppa, kuski, puhelin, söpö, ihqu, pimpsa, pimppi, pippeli, vauva, hauska, kaunis, seksikäs jne.

        Mies käyttää ääntään tälläisten sanojen muodostamiseen:
        Örgh, ärhg, hrgh, ggrrgh, brrrrghargh.


    • <<<

      EI MUA HAITTAIS AINAKAAN

    • josapappa1773

      OIS UPEETA SEURUSTELLA. OLLA KIHLOISSA 177 CM SENTTISEN LOTAN KANSSA

    • Pitkänä miehenä

      tykkään ehdottomasti pitkistä naisista, pituus on vaan plussaa

    • josapappa1773

      OIS UPEETA OLLA ILTALIIKENTEESSÄ 177 CM LOTAN KANSSA.. 178 CM SADUN KANSSA. 179 CM SAARAN KANSSA. 180 CM MIRAN KANSSA. 181 CM TIIAN KANSSA. 182 CM LINDAN KANSSA. 183 CM MARIANNEN KANSSA JA 184 CM TYTÖN KANSSA JA SITTEN 185 CM TIIAN KANSSA. 186 CM MARIANNEN KANSSA

    • josapappa1773

      OIS UPEETA SEURUSTELLA PITKÄN NAISEN KANSSA

    • and i was like O_o

      olen nainen ja jotain 165 cm eli pätkä voin oikeesti sanoa et pidempi jätkä on suojelevampi ja niillä on myös se johtajan ja alfauroksen luonne kun on lyhyempi akka kainalossa....

      Ja tunnen pari pitkää naista jotka oikeasti on törkeitä ja niillä on se alfanaaraan luonne ja vahva persoona ja vahva luonne ( tuntemani neidit ovat aika agressiivisen oloisia)

      • Blazenna

        Tuntemasi vaiko vain tietämäsi, kun kerta "aggressiivisen _oloisia_"?


    • wehjoiwejgoiwej

      Onhan pitkät naiset näyttävän näköisiä, ei ole sattumaa että mallit ovat usein pitkiä.
      Tavallaan kuitenkin minäkin olen sitä mieltä että itseäni pidempi ja "kookkaampi" nainen on hieman pelottava, tulee ajatus että siinä on ehkä suurempi pala jonka pystyn nielemään...
      Olen itse keskimittainen (178cm) solakka mies, jotkut naiset näyttävät olevan järeämpää tekoa vaikka eivät ole mitään lihavia tai hirveän paljon pidempiäkään, sellaisetkin on tavallaan pelottavia.

      • Mariella 180cm

        Tule meille pelkäämään: annan sulle piiskaa!


      • 169 cm
        Mariella 180cm kirjoitti:

        Tule meille pelkäämään: annan sulle piiskaa!

        Minä tulen mielelläni dominan käsittelyyn!


      • Anonyymi
        Mariella 180cm kirjoitti:

        Tule meille pelkäämään: annan sulle piiskaa!

        voi että nyt olisi kyllä todella kivaa tiedossa tulen mielelläni, millon aloitettaisiin
        T. Pum****


    • and i was like O_o

      Joo siis tota mun kommenttia ei sit tavii yleistää mä tunnen vaa kaks pitkää akkaa niin ei tarkoita kaikkia maailman pitkiä naisia. Yleensä luonne riippuu kuka on, mitä tulee, minkä ikäinen. miten kohdeltu ja millä lailla ihminen itse ajattelee.

    • näitä on nähty

      Hohhoijaa taas pitkät naiset hakemassa hyväksyntää....koittakaa jo päästä komplekseistakin ja uskokaa jo kyllä tekin kelpaatte!

    • How dare you?

      '' Pitkät naiset ovat hieman pelottavia.. '' Ei ole olemassa, kuin lyhyitä miehiä.. Pituus on aina hyödyksi luonnossakin ajateltuna. Naisten ei ole syytä kyseenalaistaa omaa pituuttansa, koska se on ylpeyden aihe!

    • Milla177cm

      Pitkät miehetkin on vähän pelottavia.

    • M 178cm

      Pitkät naiset katsoo lyhempiä miehiä kuin pilaantunutta makkaraa...

    • pätkä.

      Lyhyet naiset pitää pitkistä miehistä ja pitkät naiset pitää pitkistä miehistä.Ei tällänen 166 cm lyhyt mies saa naista.

    • fjwjgergjer

      Mitenhän paneskelukin sujuisi, pitkä nainen tulee päälle niin sehän peittää lyhemmän miehen alleen ihan kokonaan O_O

      • Ihanaa...

        Ai ai. Vaakatasossa ei pituuseroa edes huomaa ja pieni mies voi hienosti imeä alhaaltapäin ulpukkaa..


      • Aika lyhyt

        Jeees! Sehän siinä juuri parasta onkin. Naista enemmän kuin syliin mahtuu. Kiihottavaa!


    • josapappa1773

      OIS UPEETA SEURUSTELLA JOSKUS NÄIN 7 19-26 TYTTÖYSTÄVÄÄ
      1. TIIA 166 CM 30.3 1986 HELSINKI 40 KG
      2. HANNA 167 CM 22.5 1984 HELSINKI 41 KG
      3. LINDA 168 CM 30.3 1984 LOHJA 42 KG
      4.KATJA 169 CM 22.5 1985 TAMPERE 43 KG
      5. HANNA 170 CM 30.3 1986 TAMPERE 44 KG
      6. TIIA 171 CM 31.3 1987 HELSINKI 45 KG
      8. ANNIKA 172 CM 22.3 1988 TURKU 46 KG
      9. ANNE 173 CM 30.5 1984 HELSINKI 47 KG
      10.LINDA 174 CM 30.3 1983 HELSINKI 48 KG
      11.ANNIKA 175 CM 22.5 1991 TURKU 49 KG
      12.JANINA 176 CM 30.3 1991 PAIMIO 50 KG
      13.TIIA 177 CM 31.3 1992 HELSINKI 51 KG
      14.ANNIKA 178 CM 30.3 1984 HELSINKI 52 KG
      15. IIDA 179 CM 30.5 1984 HELSINKI 53 KG
      16. LINDA 180 CM 30.3 1984 HELSINKI 54 KG
      17. KATJA 181 CM 31.5 1983 HELSINKI 55 KG
      18. ANNIKA 182 CM 22.5 1983 HELSINKI 56 KG
      19. MARIANNE 183 CM 30.3 1984 HELSINKI 57 KG
      20. LINDA 184 CM 31.3 1984 HELSINKI 58 KG
      21. TIIA 185 CM 22.5 1984 HELSINKI 59 KG
      22. KATJA 186 CM 30.3 1985 TURKU 60 KG
      23. MARIANNE 187 CM 31.3 1987 TAMPERE 61 KG
      24. HANNA 188 CM 30.3 1986 TAMPERE 62 KG
      25. TIIA 189 CM 30.5 1984 HELSINKI 63 KG
      26. JONNA 190 CM 31.3 1991 LAHTI 64 KG

      • kurvitar xx

        sama tolle papparaiselle kun hommaa lipputangon omaan pihaan..


    • rokkefeller

      Kerran olin sexis 193 centtisen naisen kans ..upeeta kun tuo amazooni halasi..tunsin itseni pikkupojaksi..olen 184

    • Iso mies

      ihania nuo pitkät naiset ainakin silloin,kun touhutaan, että jalat on olkapäälläni siinä vasta jotakin.

    • jkhkhh

      Riippunee miehestä. Itse olen 190cm ja tykkään pitkistä naisista. On varmaan myös pitkiä miehiä jotka tykkää pienistä naisista. Itse taas en.

    • slfjskljgej

      Kävin yhtenä päivänä postissa jossa oli jonottamassa oikein komea näky, pitkä sutjakka nainen, varmaan jotain 185-190cm, pitkät tummat hiukset, hame ja sukkikset sekä korkkarit jalassa. Hänet kyllä huomasi kun kaikki muut oli jotain pygmejä :D
      Tällainen kookas nainen herättää kunnioitusta, on varmaan melko voimakaskin.

    • mahtuu se

      Eräs niistä asioista mitä haluan kokea ennen kuin kuolen on nimenomaan itseäni 10-15cm pidempi nainen. Ei mikään nuorisokeihäs malli vaan nainen jolla on kurvit kohillaa. AAvistusen amtsoni mutta kuitenkin naisellinen ja pituudensa suhteen normaalipainoinen.. AAah. !!! Esimerkkijulkkis: Floor Jansen
      https://www.google.fi/search?gs_rn=26&gs_ri=psy-ab&cp=4&gs_id=e&xhr=t&q=floor jansen&bav=on.2,or.r_qf.&bvm=bv.52109249,d.bGE&biw=1366&bih=673&dpr=1&um=1&ie=UTF-8&hl=fi&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=r94xUuWdM-nO4QTE8YCQDg

    • Mielipiteeni On

      Olen 180cm mies ja tykkään eniten suunnilleen saman pituisista naisista. Ihanne olisi siis sellanen 175-185cm.

    • m200x

      Olen miltei parimetrinen mies. Itse olen heikkona pieniin, siroihin ja naisellisiin naisiin, mutta voisin hyvin seksiintyä tai rakastua myös pidempään naiseen, mutta varmaan raja on juurikin jossain 185 cm kohdalla. 190 cm nainen parimetrinen mies = lapset ylipitkiä.

      Kaunista on aina helppo panna, mutta vain kivan kanssa viihtyy pidempään.

    • 186cmM

      Pitkä tai lyhyt ei väliä.

    • Oso

      Pitkät naiset parhaita!

    • Markus29wee

      Olen 185cm pitkä mies, ja pakko sanoa, että pitkät hoikat naiset ovat ihania. Olen seurustellut useammankin 150-160cm pituisen naisen kanssa, mutta mielummin pitkä nainen elämänkumppaniksi.

      Ei ole sattumaa, että malleiksi halutaan pitkiä tyttöjä tai nuo itä-Euroopan naiset yleisesti aika himoittuja ulkoiselta olemukseltaan miesten keskuudessa. Pitkät sääret ovat syötävän kauniit.

      Vaikka en mä poissulje pätkempääkin tyttöä, mutta jos nyt kysytään niin vastataan.

      • IhmisenSydän

        Hanki sä vaiks 5 metrii pitkät teko-/puujalat.


    • Hec

      Mistä minä 166cm mies löytäisin sinut ihana pitkä aikuinen nainen?

    • hkkhd

      Floor Jansen on sielukkuudessaan ja olemukseltaan, asenteeltaan yks ihanteeni. Upea! Pituutta kait suunnilleen 190 cm korkkareissa.

    • analysoijaT

      Tämä T-mies tykkää pitkistä varsinkin päällikkö tai johtotehtävissä

    • facts

      Tämäkin ketju on hyvä osoitus siitä että miehet ei ole ehdottomia missään kriteereissään, saa olla pitkä tai saa olla lyhyt mutta naiset sitten, naisille ei ehdottomasti saa olla heitä lyhyempi mies.

      =naiset ovat nirsompia pariutumisen suhteen

    • 175cm

      Kylläpä ihmiset on pelokkaita otuksia kun pelkkä vastapuolen fyysinen koko saa aikaan pelkoreaktioita.. :D ihminen, tuo luomakunnan mahtavin peto pelkää omia lajitovereitaan perusteettomasti :D
      Itse en pelkää kuin karhua metsässä ja ihan järkevästä syystä, mutta eipä se ole estänyt metsään menemistä.

    • Nick123

      Turn on. 185 cm on hieno pituus naiselle.

    • Anonyymi

      Oma tyttökaveri on 295cm pitkä, itse olen 196cm :DD
      Kyllähän meitä välillä katotaan pitkään, mutta kyllä siihen tottuu.
      Jos joku mies kokee naisen epäviehättäväksi kyse on sen epävarmuudesta, mies tuntee olevansa beta siinä suhteessa ja kokee miehyytensä todella alhaisena.

      Naista nyt pidetään pitkänä ko 170cm jo, vaikka miehen tulisi olla ainakin 185cm harhaluulo mukaan, miehet on yhtä epävarmoja omasta kehostaan kuin naisetkin.

      • Anonyymi

        kyllä minäkin katsoisin aika pitkään lähes kolme metriä pitkää naista, kestäisihän siinä aika kauan ennenkuin niin pitkä nainen katoaisi horisonttiin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä minäkin katsoisin aika pitkään lähes kolme metriä pitkää naista, kestäisihän siinä aika kauan ennenkuin niin pitkä nainen katoaisi horisonttiin...

        Voisihan siinäkin kestää kun pitkä nainen taivuttelisi itsensä mahtumaan Talbot Horisonttiin...


    • Anonyymi

      Ei mua ainakaan haittais. Ois kiva jos ois 3 9-12 tyttöystävää ja 1. Miia 31.3 1991 160 cm Lapua 2. Jonna 161 cm 21.5 1987 vaasa 3. Katja 162 cm 21.5 1988 Turku 4. Eeva 163 cm 21.5 1987 Hämeenlinna 5. Miia 164 cm 21.5 1988 Janakkala 6. Miia 165 cm 21
      5 1987 Tampere 7. Madeleine 21.5 1988 sundsvall swe 166 cm 8. Katja 21
      5 1991 167 cm vaasa 9
      Jonna 168 cm 21.5 1987 Tampere 10
      Miia 169 cm 22.6 1987 Turku 11
      Linda 170 cm 21.7 1988 Jyväskylä 12. Miia 171 cm 21.5 1986 Tampere

      • Anonyymi

        Eli... olisi kiva jos ei olisi yhtään tyttöystävää koska 3 9-12 = 0.


    • Anonyymi

      Eipä tuolla nyt niin väliä ole, muut asiat ratkaisevat loppupelissä kuitenkin. Itse normi 185 cm, lyhyin kumppani ollut 154 cm ja pisin 180 ja korkkareilla minua pidempi. Lyhyemmälle jouduin kyllä ojentamaan tavaroita keittökaappien ylähyllyiltä mutta ei siitä mitään vaivaa ollut. Molemmat luonteeltaan oikein kivoja eli ei siinäkään mitään eroa.

    • Anonyymi

      Neitokaisen kokonaispituus ei ole minulle ollut koskaan eiryisen merkittävä seikka, ehkä siksi että olen itse varsin pitkä, haluan vain että hen katsoo minua ylöspäin, se osaltaan osaltaan myös parisuhdedynamiikan normaaliin, luonnolliseen suuntaan.

      Neitokaisen kokonaispituus koostuu monista tärkeitä osatekijöistä. Luotisuoraa pituutta on hyvä olla niin paljon kuin vaan on mahdollista vesirajan alapuolella. Pyrstön alue pitää olla sopusuhtainen, mielellään niin kapea kuin pitkäkin, jos tuo (1:1) suhde liialti muuttuu kumpaan suuntaan tahansa niin kyllä on muotopuoli. Lyhytkaulainen (Turnerin kaula) ei kelpaa ollenkaan, eikä luonnottoman pitkäkaulainen. Kallon muoto tulee olal sopusuhtainen.

      Niin moni nainen on kaukaa kaunis. Speden vitsi.

      Neitokainen ei ole oikea neitokainen ilman pitkiä korkkareita.

      • Anonyymi

        ai pitkiä korkkareita, siis maatapitkin pitkälle ja korotkin korkeat olisi varmaan ihan nätit metri vaakaan ja 35cm korot joopa, olisi siinä miehille kiilotettavaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai pitkiä korkkareita, siis maatapitkin pitkälle ja korotkin korkeat olisi varmaan ihan nätit metri vaakaan ja 35cm korot joopa, olisi siinä miehille kiilotettavaa :)

        Suomenkielellä se mikä on neitokaisen korkeus, onkin henen pituus. Siitä ajattelin että korkkarin koron korkeus on niinikään osa neitokaisen pituushabitusta.


    • Anonyymi

      Joo ei pituus ole haitta nainen voi olla ihan miten pitkä tahansa minä kyllä 168cm pitkänä yletyn hyvin Nuolemaan naisten Varpaanväleistä Nam.

    • Anonyymi

      Kun lempii pitkää naista on kuin saisi enemmän kuin on ansainnutkaan.

    • Anonyymi

      Ehdottomasti Turn on pitkät naiset on niin seksikkäitä ja ei haittaa vaikka nainen olisi vaikka kuinka pitkä
      T:199cm mies

    • Anonyymi

      musta ois kiva seurustella 44 naisen kanssa
      1. janita 21.3 1986 160cm helsinki
      2. eeva 22.3 1987 161 cm tampere
      3. katja 17.5 1987 162 cm turku
      4. riikka 17.3 1984 163 cm vaasa
      5. johanna 17.7 1991 164 cm mynamaki
      6. linda 16.5 1984 165 cm tampere
      7. hanna 15.3 1985 166 cm akaa
      8. johanna 16.3 1987 167 cm janakkala
      9. eeva 17.3 1985 168 cm tampere
      10. milla 16.3 1991 169 cm tampere
      11. riikka 17.5 1984 170 cm mynamaki
      12. hanna mari 171 cm 21.3 1984 nokia
      13. linda 172 cm 22.4 1991 vaasa
      14. linda 173 cm 17.4 1984 harjavalta
      15. riina 174 cm 22.6 1987 luvia
      16. janina 175 cm 21.2 1987 tampere
      17. eeva 175 cm 21.2 1987 tampere
      18. laura 176 cm 21.3 1991 tampere
      19. henna 177 cm 22.2 1991 jyvaskyla
      20. marika 178 cm 22.2 1991 tampere
      21. laura 179 cm 22.2 1991 turku
      22. jonna 180 cm 21.1 1986 seinajoki
      23. hanna 180 cm 21.1 1986 seinajoki
      24. marianne 181 cm 21.3 1986 helsinki
      25. jonna 182 cm 21.3 1986 helsinki
      26. eeva 183 cm 21.3 1987 tampere
      27. noora 183 cm 21.3 1987 tampere
      28. henna 184 cm 21.4 1991 tampere
      29. riikka 185 cm 21.4 tampere
      30. marianne 186 cm 21.3 1987 turku
      31. linda 187 cm 21.3 1987 naantali
      32. hanna 188 cm 21.3 1987 naantali
      33. johanna 189 cm 21.5 1987 forssa
      34. marianne 190 cm 21.1 1991 forssa
      35. noora 191 cm 21.1 1991 hämeenlinna
      36. riikka 192 cm 21.1 1991 tampere
      37. linda 193 cm 21.1 1991 tampere
      38. pauliina 194 cm 21.3 1991 tampere
      39. marianne 194 cm 21.1 1991 tampere
      40. johanna 194 cm 21.3 1991 harjavalta
      41. linda 195 cm 22.3 1991 turku
      42. hanna-mari 196 cm 22.4 1991 tampere
      43. johanna 188 cm 21.3 1987 helsinki
      44. johanna 189 cm 21.5 1987 lappeenranta

    • Anonyymi

      tykkään ja siks oiski kiva seurustella 45 naisen kanssa joista 13 170-189 cm
      1. noora 160 cm 21.3 1987 helsinki
      2. janita 160 cm 21.3 1987 helsinki
      3. eeva 161 cm 21.3 1986 tampere
      4. eeva 162 cm 21,3 1986 tampere
      5. hanna 163 cm 21.3 1987 nokia
      6, eeva 164 cm 22.3 1987 tampere
      7. marianne 165 cm 22.3 1987 tampere
      8. eeva 166 cm 22.3 1987 tampere
      9. saara 167 cm 22.3 1987 tampere
      10. laura 168 cm 22.3 1987 nokia
      11. eeva 169 cm 17.4 1991 tampere
      12. jonna 170 cm 22.3 1987 helsinki
      13. eeva 171 cm 21.3 1987 helsinki
      14. hanna 172 cm 20.3 1988 tampere
      15. riikka 173 cm 21.3 1988 tampere
      16. marianne 174 cm 21.3 1988 janakkala
      17. hanna-mari 175 cm 21.3 1987 tampere
      18. noora 176 cm 21.3 1987 tampere
      19. henna 177 cm 21.3 1987 nokia
      20. linda 178 cm 21.3 1987 nokia
      21. katja 179 cm 22.3 1988 tampere
      22. noora 180 cm 22.3 1988 tampere
      23. marika 181 cm 21.3 1986 tampere
      24. noora 182 cm 21.3 1986 tampere
      25. linda 183 cm 21,3 1987 tampere
      26. marianne 184 cm 21.3 1987 tampere
      27. katja 185 cm 21.3 1987 vaasa
      28. marianne 186 cm 21.3 1987 seinajoki
      29. linda 187 cm 22.3 1988 tampere
      30. eeva 187 cm 22.3 1988 tampere
      31. marika 188 cm 21.3 1991 helsinki
      32. linda 189 cm 21.3 1984 helsinki
      33. eeva 189 cm 21.3 1987 helsinki
      34. marianne 190 cm 21.3 1986 helsinki
      35. riina 191 cm 21.3 1986 helsinki
      36. hanna-mari 191 cm 21.3 1987 helsinki
      37. jonna 191 cm 22.3 1984 helsinki
      38. riina 189 cm 21.3 1986 helsinki
      39. eeva 190 cm 22.1 1987 helsinki
      40. miia 170 cm 22.3 1987 helsinki
      41. marianne 171 cm 17.3 1984 helsinki
      42. piia 172 cm 20.3 1983 helsinki
      43. jonna 192 cm 22.3 1991 helsinki
      44. eeva 193 cm 22.3 1984 helsinki <siskokset
      45. marianne 194 cm 21.4 1987 helsinki

    • Anonyymi

      ois kiva seurustella 170-189 cm naisen kanssa ja olla tän kans joskus sit ostoksilla ja pippaloissakin

    • Anonyymi

      ois kiva seurustella pitkän naisen kanssa ja lista 1 166-192 cm naisten kanssa
      ja näin
      1. eeva 160 cm 21.3 1985 helsinki
      2. noora 161 cm 21.3 1985 helsinki
      3. hanna 162 cm 21.3 1984 helsinki
      4. jonna 163 cm 21.3 1987 tampere
      5. hanna 164 cm 22.3 1987 tampere
      6. jonna 165 cm 21.3 1984 tampere
      7. linda 166 cm 22.3 1984 nokia
      8. hanna 167 cm 21.3 1987 tampere
      9. eeva 168 cm 21.3 1987 tampere
      10. linda 169 cm 22.3 1988 jyvaskyla
      11. katja 170 cm 22.3 1988 jyvaskyla
      12. marianne 171 cm 22.3 1988 jämsä
      13. linda 172 cm 21.3 1988 jämsä
      14. eeva 173 cm 21.5 1987 tampere
      15. marianne 174 cm 21.3 1984 tampere
      16. camilla 175 cm 21.3 1987 vaasa
      17. madeline 176 cm 16.5 1991 vaasa
      18. frida 177 cm 21.3 1987 skälfteä swe
      19. linda 178 cm 21.3 1987 skälfteä swe
      20. camilla 179 cm 21.4 1987 umeä swe
      21. madeline 180 cm 22.3 1987 skälfteä swe
      22. agneta 181 cm 21.3 1986 huddikswall swe
      23. jonna 182 cm 22.3 1987 vaasa
      24. niina 183 cm 22.3 1987 vaasa
      25. eeva 184 cm 22.4 1987 vaasa
      26. jonna 185 cm 22.3 1991 vaasa
      27. katja 186 cm 17.5 1991 tampere
      28. laura 187 cm 22.3 1991 tampere
      29. marianne 188 cm 22.1 1991 nokia
      30. marika 189 cm 22.1 1991 nokia
      31. suvi 190 cm 21.1 1991 tampere
      32. laura 191 cm 21.1 1991 tampere
      33. riikka 192 cm 21.5 1991 tampere

    • Anonyymi

      musta ois kiva seurustella 170-189 cm naisen kanssa ja viettää aikaa tän kanssa

      • Anonyymi

        Ois kiva seurustella 166-196 cm naisten kanssa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva seurustella 166-196 cm naisten kanssa

        Ois kiva seurustella 35 tytön kanssa 1. Annika 160 cm 2. Hanna 161 cm 3. Laura 162 cm 4. Eeva 163 cm 5. Hanna 164 cm 6. Saara 165 cm 7. Linda 166 cm 8. Katja 167 cm 9. Linda 168 cm 10. Eeva 169 cm 11. Hanna 170 cm 12. Eeva 171 cm 13. Katja 172 cm 14. Marianne 173 cm 15. Hanna 174 cm 16. Linda 175 cm 17. Eeva 176 cm 17. Ronja 177 cm 18. Hanna 178 cm 19. Marianne 179 cm 20. Mira 180 cm 21. Hanna 181 cm 22. Janita 182 cm 23. Linda 183 cm 24. Hanna 184 cm 25. Johanna 185 cm 26. Hanna 186 cm 27. Lotta 187 cm 28. Eeva 170 cm 29. Eeva 171 cm 30. SUVI 188 CM 31. MARIANNE 189 CM 32. LINDA 190 CM 33. MIRA 191 CM 34. HANNA 192 CM 35. HANNA 193 CM


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ois kiva seurustella 35 tytön kanssa 1. Annika 160 cm 2. Hanna 161 cm 3. Laura 162 cm 4. Eeva 163 cm 5. Hanna 164 cm 6. Saara 165 cm 7. Linda 166 cm 8. Katja 167 cm 9. Linda 168 cm 10. Eeva 169 cm 11. Hanna 170 cm 12. Eeva 171 cm 13. Katja 172 cm 14. Marianne 173 cm 15. Hanna 174 cm 16. Linda 175 cm 17. Eeva 176 cm 17. Ronja 177 cm 18. Hanna 178 cm 19. Marianne 179 cm 20. Mira 180 cm 21. Hanna 181 cm 22. Janita 182 cm 23. Linda 183 cm 24. Hanna 184 cm 25. Johanna 185 cm 26. Hanna 186 cm 27. Lotta 187 cm 28. Eeva 170 cm 29. Eeva 171 cm 30. SUVI 188 CM 31. MARIANNE 189 CM 32. LINDA 190 CM 33. MIRA 191 CM 34. HANNA 192 CM 35. HANNA 193 CM

        Ois kiva


    • Anonyymi

      voisin hyvinkin seurustella 160-196 cm tyttöjen kanssa ja näin lista 44 55
      1. noora 160 cm 21.3 1984 helsinki
      2. hanna 161 cm 21.3 1984 helsinki
      3. heidi 162 cm 21.3 1984 helsinki
      4. eeva 163 cm 22.5 1984 tampere
      5. noora 164 cm 22.3 1985 tampere
      6. jonna 165 cm 22.5 1986 helsinki
      7. eeva 166 cm 22.5 1991 tampere
      8. eeva 167 cm 22.3 1991 tampere
      9. annika 168 cm 21.3 1988 helsinki
      10. hanna 169 cm 21.3 1988 helsinki
      11. eeva 170 cm 22.5 1984 tampere
      12. noora 171 cm 30.5 1986 kangasala
      13. linda 172 cm 21.5 1987 tampere
      14. saara 173 cm 21,5 1987 tampere
      15. eeva 174 cm 22.5 1987 tampere
      16. jonna 175 cm 30.3 1991 hämeenlinnna
      17. hanna 176 cm 21.3 1991 helsinki
      18. marika 177 cm 21.3 1986 helsinki
      19. eeva 178 cm 22.5 1984 helsinki
      20. marika 179 cm 21.3 1986 tampere
      21. saara 180 cm 21.3 1986 tampere
      22. katja 181 cm 21.4 1991 tampere
      23. eeva 182 cm 21.5 1994 tampere
      24. marianne 183 cm 21.3 1984 helsinki
      25. eeva 184 cm 22.5 1984 vantaa
      26. eeva 185 cm 22.4 1985 janakkala
      27. linda 186 cm 21.5 1986 tampere
      28. marika 187 cm 11.3 1987 tampere
      29. hanna 188 cm 11.4 1988 tampere
      30. linda 189 cm 21.5 1991 nokia
      31. noora 190 cm 21.1 1991 janakkala
      32. katja 191 cm 21.5 1991 hämeenlinna
      33. kreeta 192 cm 21.3 1984 helsinki
      34. annika 193 cm 21.3 1984 helsinki
      35. heidi 194 cm 21.3 1984 helsinki
      36. hanna 195 cm 21.3 1985 janakkala
      37. eeva 196 cm 22.3 1986 janakkala
      38. hanna 170 cm 21.3 1991 helsinki
      39. eeva 171 cm 21.3 1991 helsinki
      40. jonna 172 cm 21.1 1991 tampere
      41. eeva 173 cm 21.5 1991 tampere
      42. noora 174 cm 21.3 1991 turku
      43. janina 175 cm 21.5 1984 janakkala
      44. jonna 176 cm 21.5 1991 hämeenlinna
      45. annika 177 cm 22.5 1988 tampere
      46. marianne 178 cm 21.3 1984 hämeenlinna
      47. laura 179 cm 21.3 1984 tampere
      48. hanna 180 cm 21.3 1984 helsinki
      49. jonna 181 cm 21.5 1984 helsinki
      50. heidi 182 cm 21,5 1985 vantaa
      51. jonna 183 cm 21.3 1986 tampere
      52. marianne 184 cm 21.3 1987 helsinki
      53. hanna 185 cm 21.3 1988 helsinki
      54. katja 185 cm 21.3 1988 helsinki
      55. heidi 175 cm 21.3 1991 helsinki
      56. linda 176 cm 21.3 1994 helsinki
      57. saara 177 cm 21.3 1994 helsinki
      58. hanna 178 cm 21.3 1991 tampere
      59. eeva 179 cm 22.5 1991 hauho
      60. noora 180 cm 21.1 1985 helsinki
      61. katja 181 cm 21.3 1984 helsinki
      62. hanna 182 cm 21.3 1991 helsinki
      63. linda 183 cm 22.5 1994 tampere
      64. laura 184 cm 20.5 1984 helsinki
      65. miia 185 cm 22.3 1986 turku
      66. jonna 186 cm 21.3 1987 naantali
      67. marianne 187 cm 21.1 1987 forssa
      68. hanna 188 cm 21.1 1987 forssa
      69. hanna 189 cm 21.1 1991 hämeenlinna
      70. jonna 190 cm 21.1 1991 hämeenlinna
      71. eeva 169 cm 21.1 1991 tampere
      72. linda 170 cm 21.1 1991 tampere
      73. katja 171 cm 21.1 1991 tampere
      74. hanna 172 cm 21.3 1984 tampere
      75. katja 173 cm 21.5 1991 helsinki
      76. marianne 174 cm 21.1 1991 tampere
      77. linda 175 cm 21.3 1985 tampere
      78. marianne 176 cm 21.3 1985 tampere
      79. jonna 177 cm 21.3 1986 tampere
      80. hanna 178 cm 21.1 1991 helsinki
      81. eeva 179 cm 21.3 1985 helsinki
      82. jonna 180 cm 21.3 1984 helsinki
      83. miia 181 cm 21.1 1991 helsinki
      84. marianne 182 cm 21.5 1991 helsinki
      85. laura 183 cm 21,3 1991 helsinki
      86. hanna 184 cm 21.5 1991 helsinki
      87. eeva 185 cm 22.4 1988 tampere
      88. noora 186 cm 21.3 1987 helsinki
      89. noora 187 cm 21.3 1987 helsinki
      90. hanna 188 cm 21.1 1991 helsinki
      91. linda 189 cm 11.3 1991 helsinki
      92. pauliina 190 cm 21.3 1991 helsinki
      93. miia 191 cm 21.3 1991 helsinki
      94. linda 192 cm 22,.5 1984 helsinki
      95. jonna 175 cm 21.3 1985 helsinki
      96. hanna 193 cm 21.3 1984 helsinki
      97. heidi 194 cm 21.3 1984 helsinki
      98. saara 195 cm 21,5 1984 helsinki
      99. heidi 196 cm 22.3 1984 helsinki

    • Anonyymi

      ou jee mun unelmanainen ois kiva ku ois 177-189 cm

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1681
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1309
    4. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1307
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1305
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1284
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1230
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1190
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe