HD5 kerava

diah-

Älkää hyvät ihmiset langetko tämän paikan halpoihin tarjouksiin!Ainakaan ripsienpidennysten osalta.Kauhein kokemus mitä olen ikinä kokenut.Kaukana rentoutumisesta taikka hyvästä olosta!He lupaavat paljon mutta kun saavuin sovittuun ripsienpidennys aikaan oli minua vastaanottamassa vietnamilainen mies.Epäilykseni heräsivät jo siinä vaiheessa kun makasin tuolissa ja mies oli jo 10 minuuttia yrittänyt saada silmälappuja paikoilleen.Hän ei puhunut suomea juuri yhtään,tökki minua pinseteillä naamaan..kerran oikein kunnolla että jäi oikein naarmu(ei pyytänyt edes anteeksi) silmäni olivat täynnä liimaa ja tuntui ihan hirveältä koko session ajan..toivoin vain että se jo loppuisi.Lopputulos ei ylläri,ylläri miellyttänyt.Vasen silmä oli aivan tulipunainen koko päivän ja tuntui pahalta.Toisessa silmässä oli paljon enemmän ripsiä kuin toisessa.Liima tuntui,näkyi aika selvästi eli sitä oli liikaa..ainakin silmissäni.Ripset eivät pysyneet kunnolla.Minulla on ollut pidennykset monta kertaa ja tämä oli jotain ihan hirveää.Soitin ja yritin selittää että nämä on tehty ihan päin helvettiä mutta eihän se mennyt perille koska he eivät puhu/ymmärrä suome juuri lainkaan.Ei siis korvauksia.Kauneudenhoito päiväni siis oli elämäni kauhein ja jäi paskan maku suuhun kyllä ihan toden teolla.Halvat hinnat houkuttivat mutta tulos oli alaarvoista.ÄLKÄÄ OTTAKO PIDENNYKSIÄ SIELLÄ!!!AINAKAAN SILLÄ PIENELLÄ VIETNAMILAISELLA MIEHELLÄ!!Kynsiä ehkä osaavat tehdä mutta ripsiä ei! Paskaa,paskaa ja paskaa.Ties mitä veroja/ihmisoikeuksia siellä rikkovat noilla hinnoilla.25e rakennekynnet!Haloo?

41

5497

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -74

      Hei! Otin rakennekynnet kyseisessä paikassa,maksoivat 45e.(avajaistarjous),mutta kuin menin huoltoon 3 viikon päästä niin taas veloittivat saman summan... Minulle teki vietamilainen mies,mutta naistyöntekijä tuli hänelle kesken kaiken huutamaan ja jatkamaan työtä..kummallista käytöstä asiakkaan kuullen... no menettivät kuitenkin asiakkaan...

    • --

      Osaavatko ne leikata hiuksia? Ajattelin käydä siellä mutta jos ovat toistaitoisia...

      • TTTTTK

        Ei kannata


    • dgsd<bfdffd

      Missäpäin Keravaa tällainen on? Tee tästä ilmoitus poliisille!s

      • herätys

        Voin vastata tähän koska kävin tänään juuri katsomassa paikkaa, ja ajattelin mennä sinne laitattaa kynnet mutta kun on näin paljon negatiivista sanottu niin luotan siihen. Kyseinen paikka sijaitsee Anttilan ja Prisman välisellä osalla.


    • AnniA

      Kynnet ovat ainakin todella hyvälaatuisia, olen käynyt heidän tikkurilan liikkeessään jo kauemmin ja nyt siirryin keravalle, kun on kotia lähempänä ja mukava nainen työskentelee keravalla. Hinta laatu suhde on todella hyvä ja nainen ainakin puhuu erittäin hyvää suomea. Palvelu on aina ollut ystävällistä ja mistään ei saa tuolla hinnalla kynsiä.... huollosta 45 eur on todella kohtuullinen hinta.

    • nails

      Kävin n. viikko sitten Keravan liikkeessä ottamassa kynnet. Kynsistä tuli loppujen lopuksi kauniit, vaikka aluksi hirvitti.
      Vietnamilainen mies teki myös kynteni, ei puhunut sanaakaan suomea.
      Naismyyjän kautta piti kaikki kysymykset kysyä ja oli hankala kommunikoida. En saanut sellaisia kynsiä kun halusin, koska omat kynteni olivat liian lyhyet.

      Plussat:

      - edullinen hinta
      - ajan sai nopeasti
      - kaunis lopputulos
      - nopea tekijä

      Miinukset:

      - vaikea kommunikoida (hankala selittää toisen ihmisen kautta minkälaiset kynnet haluan ja miksi en jotain tiettyä halua)
      - epähygienisyys (tekijällä ei hanskoja kädessä), samat viilat joka asiakkaalla, kynsiä ei desinfioitu ennen kun massaa alettiin levittää (altistaa tulehduksille bakteerikasvustolle / homeelle)
      - kiire tekiessä

      Sain kuitin käynnistäni, joten tuskin veroja kierretään. Aineet tosin oli jostain muualta kuin suomesta, joten laadusta en tiedä.
      -

      • polix

        Siis tuo hygieniajuttu. Poliisi!


    • Ei enää tänne

      En ole ikinä saanut niin huonosti laitettuja kynsiä kun kyseisessä firmassa. En suosittele kenellekään.
      Kynnet todella tökerösti tehdyt ja viikon päästä lähtivät ensimmäiset irti?! Koskaan en ole vastaavaan törmännyt ja minulla kuitenkin kokemusta useista eri kynsipaikoista....

    • Suosittelen

      Todella tyytyväinen olen ollut Tiksin liikkeesseen ja siellä laittettuihin kynsiin, huomenna menossa huollattamaan kynnet jo 4.ttä kertaa ja jokaisen huollon jälkeen olen ollut tosi tyytyväinen kynsiin, kauniit ja ohuet kynnet olen saanut joka kerta. Suosittelen ehdottomasti Tiksin liikettä :)

    • hd5 kusee

      ÄLKÄÄ MENKÖ KERAVALLE! mies oli aivan pska, loppujen lopuksi lähdin paikasta itkien. mitä helvetin maalarin teippiä laittoivat mun naamaan?! mies tunki kynsiä otsaani, painoi välillä nenästäni etten saanut happea, kädet HIKOILIVAT KOKOAJAN, naamani tuntui oksettavalta sen jälkeen. Ja se nainen siellä, alkoi vain kettuilemaan kun teippejä irrotettiin että "näin se kuuluu tehdä!" ........ ?! oikeesti. ÄLKÄÄ MENKÖ OTTAMAAN RIPSIÄ!!!!!!!! ei ollut todellakaan nautinnollista, helvetti maan päällä. ei mtn korvauksia ja velottivat alkuperäisen hinnan.

    • -S-

      Olen kaksi vuotta käynnyt Tikkurilan liikkeessä ottamassa kynnet ja AINA ollut tyytyväinen! Voin suositella kaikille. Myös ripset olen kerran ottanut heillä eikä kokemus eronunut muista paikoista mitenkään negatiivisesti.

      • vakkaripaikka

        Samoin tyytyväinen


    • Läniiah

      Tänään kävin sielä ja oli kesätarjous? Rakennekynnet, 35e...
      Menin sisään, ei näkynyt ketää, ootin vissii 15min, et joku tulis vastaan. Noooh joku lyhyt vietnamilaine mies tuli känny kädes , meni Sit sohvalle istuu eikä mua huomannut, jesss... Ootin taas jonku verra et se lopettais puhelun, kysy mult jtn enkuks, joo en saannu selvää.
      Noh onneks sit joku naine otti mua vastaa.
      Mies joka teki kynsii nii ei ollenkaan puhunut, ei edes vietnaminkieltä, vaikka sanoin että olen itsekin sieltä kotoisin. Noh ei puhunu kuitenkaan, sit tekijä vaihtu naiseen. 15 minuutin päästä taas vaihtu siihe samaa mieheen.

      !! Omia kynsiä ei leikattu? Eikä mun tarvinnut pestä kädet ollenkaan.?

      Huonoa on se, että eivät pitäneet hanskoja ja asiakaspalvelu surkeeta,
      Mut pidin kyl loppu tuloksesta.... En menis toiste..

      • liian koomista!

        Ei tollasta voi olla! Paras toi "Mies joka teki kynsii nii ei ollenkaan puhunut, ei edes vietnaminkieltä, vaikka sanoin että olen itsekin sieltä kotoisin". Onko tämä nyt joku provo? Näin kauheaa paikkaa ei voi olla!


    • Sofia-86

      Sanotaan mitä sanotaan ja puhuvat mitä puhuvat,mut kun astuin ovesta sisään paikka oli siisti,avara ja valoisa. Tunnelma oli rauhallista ja mukavaa. Minua palveli naistyöntekijä, lyhyen keskustelun jälkeen sain sopivan ajan. Alussa minua jännitti pikkasen kun kyseinen mies,jolla oli paljon negatiivisia palautetta istui suoraan edessäni. Suomea hän ei oikein puhunut,mutta kuitenkin sain selitetty asiani perille Pitkään odotusten(1h15min) jälkeen loppu tulos oli kaunis. 3d koristelut oli todella hienot ja ainutlaatuiset. Tyytyväisyys näky pitkään hymyssäni ja päätin varata itselleni jo uuden huoltoajan!

      • Mintti2016

        Kannattaa myös välttää Shasha Beaty Nails paikkoja. Kävin Keravan pisteessä ripsihuollossa (olen pitänyt ripsienpidennyksiä jo pari vuotta, eikä koskaan missään muualla ole käynyt näin) ja jo laiton aikana hengitys vaikeutui liiman hajusta sekä silmiä kirveli, pyysin vaihtamaan liiman - ei ollut kuin yksi vaihtoehto ja yritin keskeyttää huollon, hoki vain että kirvely kuuluu asiaan. En myöskään saanut kuittia. Lopputuloksena oli paha liiman aiheuttama silmätulehdus. Kaikista pöyristyttävintä oli kun tein liikkeeseen reklamaation niin haukkuivat minut pystyyn. En suosittele!


    • Henna

      Moi,
      joo kyllähän paikan yleisilme on siisti ja viihtyisä.
      Ei kukaan aiemmista olekaan haukkunut liikettä vaan työntekijöitä. Käsittääkseni.
      Itse kävin viikko sitten ottamassa kynnet kyseisessä paikassa ja petyin pahasti. Kumpa olisin lukenut nämä kommentit ennen ajanvarausta niin olisin säästynyt paljolta. Minunkin kynnet teki mies, joka ei puhunut sanaakaan mitään kieltä.
      Hänellä oli pitkät likaiset kynnet itsellä ,joilla paineli ihoani. Todella epämiellyttävää ja varmasti bakteeritkin leviää noin.
      Munkaan kynsiä ei pesty eikä myöskään käsi. Pelottaa...

      • Tyytyväinen asiakas

        Kävin kyseisessä liikkessä Keravalla ja sain todella kauniit ja hyvintehdyt kynnet ja ihanan ripsipidennyksen juuri tältä vietnamilaiselta mieheltä. Olen todella tyytyväinen.


      • haloo00

        Minunkin kynnet teki mies, joka ei puhunut sanaakaan mitään kieltä.
        Hänellä oli pitkät likaiset kynnet itsellä ,joilla paineli ihoan

        eikä käsiä pesty?


    • uskaltaiskohan

      maksatteko käteisellä ja saatte silloin kuitin automaattisesti? joku puhui veronkierrosta ja kuiteista, jos maksaa kortilla nin silloinhan kuitin saa aina. Mutta miten olette saanut käteisostostakin? Hinnat on kokoajan edulliset, tikkurilassa ainakin tuntuu että nuo parin vuoden takaiset avajaistarjous hinnat taitavat olla samaa tasoa kuin hinnat nytkin.

      Mietin ripsien laittoa, mutta mulla on "kauhumuisto" ripsihuollosta jonka tein hakaniemen torin mäkkärin likeellä olevassa vietnamilaisten kynsipaikassa. Tuuheat tuli mutta pari päivää oli silmät kipeän tuntuiset ja vain pari viikkoa pysyivät siisteinä. Huonoa oli siellä mestassa laatu ja hinta halpa, joten mietin uskaltaisko tuolla HD tikkurilassa teettää ripset vai onko sama kuin helsingint vietnamilaisten mestassakin (että halpa hinta, huono laatu ja lyhyt kestoinen tulos).

      Tuossa tikkurilan HD5:ssa olen käynyt jalkahuollossa ja se oli aika ikävä kokemus. olis kiva hierova tuoli alla mutta jalkahoidon tekijä ei oikein osannut suomea tai enkkua, lääppi lähinnä ja kovettuman leikkasi kynsileikkurilla vereslihaan asti sika kipeäksi. Viila oli sama kuin muillakin, en nähnyt ainakaan että olisivat liimanneet siihen uutta raspi-pintaa tms kuten kunnon jalkahoitomestoissa tehdään (siis joka asiakkaalle uusi raspi-tarra raspiin, että ei jalkasienet jne leviä). Hygienia ja ammattitaito jalkahoidossa tuolla oli ainakin tipotiessään kokemukseni mukaan.

      • hilirimpsis

        minä kävin huollattamassa ripseni jo viidettä kertaa eikä ole mitään valittamista.kyllä saa se kundi tehtyy kauniit ripset kuin kynnetkin :) meijän perhe on hiuksetkin siellä leikauttanut ja hyvä tuli.edullinen paikka ja hyvä tulee :)


    • hyihd5

      Hilirimpsis, riippuu millaisiin ripsiin on tottunut.
      Monet tutut ovat siellä käyneet ja saavat todella harvat ripset jossa liimakönttejä.

    • jeppsss

      ootte kyllä typeriä kun käyttä laitattaa ripsiä jossain tuollaisissa paikoissa. ikinä en ite menis.. kynnet on musta ihan eri juttu ja niin oon kuullukki että tekevät kestäviä kynsiä. toisaalta siinä on taas se että viilaavat aika paljon omaa kynttä pois :( itse käyn ottamassa ripset visionissa tinalta! en ollut uskaltanut ottaa ripsiä aikaisemmin juuri tällästen puheiden perusteella mutta kyllä on tinaan luottaminen :))

      • lashlover

        Tina (Kampaamo Vision, Kerava) tekee parhaat ripsenpidennykset koko pääkaupunkiseudulla... oon käyny hänellä yli 2 vuotta ja kokeillu Helsingissä ainaki kolmea muuta. Suosittelen!!


    • AsiakaspalvelijaItse

      Jos ei halua yllätyksiä, niin menee sellaiseen yritykseen, joka on hyväksi koettu.

      Näin ulkopuolisena minua pelottaa hieman tuo hygienia asia. Jos käsiä ei pestä kunnolla eikä muutenkaan noudateta hygieniasuosituksia, voi yllätykset olla joku kerta huonot.

      Se irtokynsi on kuitenkin aika monta päivää siinä kynnen päällä muhimassa. Toki aina sinne kynnen alle ei mene patogeenisia mikrobeja, mutta joku kerta voi saadakin tulehdus.

      Ihan yleinen kysymys teille suomalaisnaisile on, että miksi ette paikan päällä valita palvelusta tai kysy? Olisi varmaan yrittäjällekin helpompaa, jos sen palauttaan saisi samantien. Voi nimittäin olla hankalaa yhdistää asiakasta/tapausta jälkikäteen.

      • ....................

        Aloittajalle noista ihmisoikeusjutuista sen verran, että minusta tuntuu, että yrittäjä on pariskunta, joka on muuttanut Suomeen. Toisin sanoen ovat itse päättäneet työehdot.

        Aika paljon ulkomaalaisia muuttaa Suomeen yrittäjiksi kilpailemaan suomalaisten yrittäjien kanssa. Tämähän on ikävä asia suomalaisen yrittäjän näkökulmasta, koska kilpailu kovenee. Itse aikoinaan harkitsin yrityksen perustamista, mutta huomasin, että ulkomaalaiset syystä tai toisesta kykenevät tekemään työt halvemmalla. Toki on suomalaisia, jotka arvostavat suomalaista yrittäjää, mutta kuitenkin ulkomaalaiset tuovat kovaa kilpailua markkinoille.

        Itse suosin suomalaista ihan periaatteen vuoksi, koska tiedän kuinka kova paikka monille on se, että ulkomaalaiset kykenevät tekemään työt niin halvalla. Vietnamilaiset ovat tottuneet tekemään 12-14 tuntisia päiviä noin 5 euron tuntipalkalla, joten on ymmärrettävää, että harva suomalainen viitsii lähteä kilpailemaan. Työttömyysturvakin on suurempi. Ehkä tämä on trendi, joka lähtee nousuun. Koitetaan siis tottua vietnamilaisiin miehiin laittamassa ripsiä.


      • ilmoittakaa
        .................... kirjoitti:

        Aloittajalle noista ihmisoikeusjutuista sen verran, että minusta tuntuu, että yrittäjä on pariskunta, joka on muuttanut Suomeen. Toisin sanoen ovat itse päättäneet työehdot.

        Aika paljon ulkomaalaisia muuttaa Suomeen yrittäjiksi kilpailemaan suomalaisten yrittäjien kanssa. Tämähän on ikävä asia suomalaisen yrittäjän näkökulmasta, koska kilpailu kovenee. Itse aikoinaan harkitsin yrityksen perustamista, mutta huomasin, että ulkomaalaiset syystä tai toisesta kykenevät tekemään työt halvemmalla. Toki on suomalaisia, jotka arvostavat suomalaista yrittäjää, mutta kuitenkin ulkomaalaiset tuovat kovaa kilpailua markkinoille.

        Itse suosin suomalaista ihan periaatteen vuoksi, koska tiedän kuinka kova paikka monille on se, että ulkomaalaiset kykenevät tekemään työt niin halvalla. Vietnamilaiset ovat tottuneet tekemään 12-14 tuntisia päiviä noin 5 euron tuntipalkalla, joten on ymmärrettävää, että harva suomalainen viitsii lähteä kilpailemaan. Työttömyysturvakin on suurempi. Ehkä tämä on trendi, joka lähtee nousuun. Koitetaan siis tottua vietnamilaisiin miehiin laittamassa ripsiä.

        Epähygieenisyyteen ei tarvitse tottua. Jos paikka olisi kuten pitää, vietnamilainen mieskosmetologi olisi yksinomaan eksoottista plussaa. Näiden viestien perusteella ei.


    • Mistä kauniit kynnet

      Joo kävin laittamassa kynnet. Vietnamilainen pieni mies laittoi. Olin sopinut että laitetaan keelikynnet ja ihmettelin kun jotain tahnaa rupesi laittamaan ja kauhea haju. Henki ei meinannut kulkea. Sitten tajusin akryyliä. Olen allerginen ja sain astmakohtauksen. Sanoin asiasta naiselle ja ystävällisesti poistivat akryylin ja rupesivat tekemään geelikynsiä. Pöytä oli epäsiisti, valkoinen pyyhe oli musta ja tosi likainen. Ajattelin koko ajan kunhan tästä pääsen niin menen pesemään kädet.... Mies teki kyllä hyvää jälkeä ja kauniit kynnet. Ei pyyhkinyt kynsijauhoa kesken työn ollenkaan ja oli itse lopuksi aivan yltäpäältä valoisessa pölyssä. Hymyili kyllä ystävällisesti välillä ja lopputulos oli hyvä. Mutta se hygienia. En taida ripsiä uskaltaa laittaa, entäs hiukset??? Kuka voisi kertoa edullisen kynsihuollon ja hyvän kampaajan?

      • 80sbabe

        Valmis kampaaja sekä ihan paras ripsien laittaja: TIna @ Kampaamo Vision, Kerava!! Suosittelen! Sillä käy monet julkkiksetki...


    • rohkeasti vain

      Olen käynyt kahdesti laittamassa kynnet ja pitää sanoa, että olen enemmän kuin tyytyväinen lopputulokseen ja hinta-laatusuhteeseen!

      Tikkurilassa olen käynyt siis.
      Ekalla kerralla olin vähän hämmentynyt kun laittaja oli mies, joka ei puhunut juurikaan suomea, ja epäilin, mitähän tästä tulee. Lopputulos oli kuitenkin tosi hyvä ja hänellä tajusi erinomaisesti, millaisesta tyylistä pidän.

      Myös toisella kerralla hän teki tosi hyvät kynnet ja ihanan tyyliset, sellaiset oman näköiset, vaikka itse saikin valita tyyliä yms (tai siis kyselin vähän mitä ehdottaa). Hän osaa myös maalata käsin ihania kukkia kynsiin!

      Toinen mies teki samaan aikaan todella kauniin näköiset kynnet toiselle asiakkaalle, molemmat miehet ovat siis kyllä ammattilaisia ja taitavia! Toinenkin asiakas vaikutti kovin tyytyväiseltä.

      Suosittelen paikkaa lämpimästi!

    • Tyytyväinen ripsiin

      Mulle samainen mies tehnyt aina ihan siistit ripset ja olen käynnyt useasti tyttärenikin ollut ihan tyytyväinen

    • anteeksi, tökkään

      Anteeksi ihan hirveästi ja osanotot, mutta minua nyt vain naurattaa tuo aloitus aivan kauheasti. Ei tuollaista voi olla. Voisi melkein luulla että joku keksinyt huvitukseksi tuollaisen, mutta totuus on varmasti tarua ihmeellisempää.

      • tmj....

        Kuulostaa kyllä oudolta nuo jutut, ehkä liikkeellä jokin kostonhimoinen kilpsilijaliikkeen omistaja :) Tyttäreni kävi laitsttamassa liikkeessä ripset , työ oli todella hyvää . Päätin käydä testaamassa kampaajaa ja sain todella hyvälaatuisen ja siistin geometrisen leikkauksen mikä ei ollut onnistunut ihan kaikilta muilta käymilläni kampaajilla. Itse suosittelen kampaajaa , Keravan pisteessä:)


    • marine1

      Minulla ei myös juuri ole hyvää sanottavaa paikasta.Ripsien osalta olen kyllä ollut tyytyväinen,paitsi siinä menee aivan liian kauan,muualla olen saanut noin 45-60min.,mutta kynnet onkin sitten eri juttu,yleensä tulee ruman muotoiset ja sitten kun katsot niitä mallikynsiä,niin aina pitää pyytää nuori vietnamilainen tyttö apuun koska hän osaa suomea,mutta jos hän ei ole paikalla et saa sitä mitä haluat ja niitä mallikynsiä pitäisi osata myös sitten tehdä kun kerran on esillä,mutta surkeaa jälkeä on tullut.,Myös kynsien tekoon menee helposti 1.30min!Ei ole sen pojan syy ettei osaa suomea,mutta en ymmärrä miksi omistajat pitävät häntä,se kun on vaikuttanut monen asiakkaan vaihtamaan paikkaa,samoin tein minä!!!

      tIETENKIN NE KÄY JOTKA OVAT OLLEET TYYTYVÄISIÄ,MUTTA EN SUOSITTELE PAIKKAA,ENNEN SITÄ TEIN...

    • Tähtönem

      Aivan samaa mieltä!!! Kävin kerran huoltamassa kynteni Tikkurilan liikkeessä (laitettu muualla) ja se riitti.
      Minua palveli vietnamilais mies joka ei puhunut suomea eikä englantia ja kun hän aloitti huollon niin hän LEIKKASI saksilla pituudesta ja REPI kynsiä omilla kynsillän pois, yritin monesti sanoa asiasta mutta hän ei ymmärtänyt mitään.
      Sen jälkeen kun hän oli repinyt kaikki kynnet pois hän otti sähköporan ja alkoi ohentamaan omia kynsiäni jonka jälkeen otin käteni pois ja sanoin että ei niitä voi ohentaa lisää kun ne olivat jo ohentuneet repimisestä hurjasti.
      Sitten hän pyysi "omistajan" (vietnamilais nainen)paikalle ja hän tuli huutamaan että he ovat "koulutettuja kynsiteknikoita" että he tietävät mitä tekevät, sanoin että voimme sitten lopettaa huollon tähän ja että menen muualle , mutta "omistaja" vaati että jatkamme huoltoa, tämän jälkeen he vaihtoivat tekijää ja seuraava mies alkoi levittämään akryyliä kynsiini todella paksusti ja rumasti kynsinauhoja myöden.
      Silloin minulla alkoi kynnet poltella kovasti ja arvelinkin sen johtuvan omista liian ohueksi runnelluista kynsistä, tämän jälkeen hän alkoi viilaamaan kynsiäni ja kipu kävi niin sietämättömäksi että aloin itkemään sitten " omistaja" tuli paikalle taas huutaen että he ovat ammattilaisia että vika on nyt minussa. Jonka jälkeen sanoin että hoito loppuisi nyt siihen.
      Tämän jälkeen mies alkoi lakkaamaan kirkkaalla kynsilakalla kynsiäni ja sanoi nyt olemme valmiita?!sen jälkeen he pyysivät minulta 40€ tästä huollosta jonka jälkeen sanoin että en voi maksaa tällaisesta palvelusta, " omistaja" ilmoitti että minun on maksettava että saan seuraavan huollon ilmaiseksi jonka jälkeen sanoin hänelle että seuraavaa kertaa ei tule.
      Lopulta maksoin kynsistä 20€ koska hän ei olisi päästänyt minua liikkeestä ulos, lähdin siitä seuraavaan toiseen kynsiä laittavaan paikkaan jossa he katsoivat kynsiäni järkyttyneenä ja poistivat säälistä puoli ilmaiseksi "uudet" kynnet kokonaan , ja totesivat että minulle ei voinut laittaa enää uusia hetkeen.
      Seuraavana yönä alkoi suunnaton särky ja sormeni turposivat aivan järkyttäväksi, jouduin mennä lääkäriin ja sain viikon antibioottikuurin sekä kovat särkylääkkeet koska sormeni olivat niin tulehtuneet.
      Tämän jälkeen yritin ottaa yhteyttä liikkeen omistajaan mutta hän ei vastannut puheluihini eikä sähköposteihini.
      Joten älkää vain menkö liikkeisiin!!!! Minulla oli ollut monet kynnet ennen tätä huoltoa joten tiedän että näin ei pitäisi tehdä

      • Terveys89yu

        Empatiat, mutta miksi edes laitatte tekokynsiä? Eikö luomu ihan oikeasti kelpaa?????

        Mitä tuohon kertomukseen tulee, on hirveää että tilanne sai jatkua noin kauan, ja minusta jos tuo on totta, mitä en näe syytä epäillä, sinun pitäisi kyllä ilmoittaa jonnekin kuluttajansuojalautakuntaan tms. Voisivat tehdä tarkastuksen tms.

        Suoraan sanoen omasta mielestäni kaikki kynsihömpötykset ovat täyttä humpuukia ja tekevät naisesta yksinkertaisen ja laiskan näköisen (ei tee töitä ja arvot pinnalliset), mutta se asia sivuun ja todetaan että kuvailemasi tilanne olisi varmaan vaikka jonkun lääkärinkin mielestä huolestuttava. Eli kerro jonnekin muualle kuin tällaiselle palstalle!! Eihän tuollainen saa jatkua.


    • PUNAPÄÄ

      AIVAN LOISTAVA PAIKKA KÄYDÄ KAMPAAJALLA JA KYNSIEN HUOLLOSSA.HUOMENNA TAAS AIKA JA ODOTAN SITÄ INNOLLA!SIIS KERAVALLA.JO ENSIMMÄISEN KERRAN JÄLKEEN TUTUT JA TUNTEMATTOMAT KEHUIVAT HYVIN LEIKATTU JA VÄRJÄTTYJÄ HIUKSIANI.JA AINA SAAN JOTAIN UUTTA.KIITOS SUSANNA JA TONI.

    • adjkgn

      mulla on täsmälleen sama kokemus ripsienhuollosta!! jotkut hiton maalarinteipit tungettiin alaluomiin ja lopputulos oli liimakökköiset ripset. kun niitä alkoi irtoilemaan niin oli 3 tai 4 ripseä yhdessä kiinni! en mennyt uudestaan ja sinne meninkin vaan sen takia kun oma huoltaja oli lomalla...!

    • jakjfoeihafnv

      Kampaamopalveluihin olen ollut hyvin tyytyväinen. Aion varata ajan lähitulevaisuudessa.

    • HIRVEÄKOKEMUS

      Miten tämä liike ja ketju on edelleen toiminnassa?!
      DIXIN LIIKKEEN HUONO palvelu:
      Menin ex tempore ottamaan tyvivärin. Kampaaja sotki kasvoni värillä, ei laittanut vaseliinia tms ihon suojaksi vaan kasteli pyyhkeen ja hankasi sillä kuivuneita väritahroja.. Kysyin että eikö hänellä ole jotain ainetta poistoon niin kehtasi vielä valehdella että "pääsi juuri loppumaan.. on ollut kiirettä kun on tämä joulunaika...." Pesupaikalla hän nosti märästä takatukasta päätäni ylös kolme kertaa.. sattui todella kun hän kiskoi hiuksista! Hieroi päänahkaa kyllä hoitoaineen vaikutusaikana mutta kälätti omaa kieltään ja kikatti muiden kahden muun kampaajan kanssa jotka istuivat toimettomina pesupaikan vieressä... Epäkunnioittavaa käytöstä! Kampaaja selvitti märät hiukset HARJAAMALLA HARJALLA eli repi sillä hiuksiani! Pyysin kamman jotta saan vedettyä jakauksen oikeaan paikkaan kun se ei harjalla oikein onnistunut.. kampa oli likainen ja piikkejä katkennut.. samaisen kamman hän myös nosti lattialta ja jatkoi hommia..
      Olin tyrmistynyt.. en ikinä mene enää tähän paikkaan!
      Tosi huoletonta ja epäkumnioittavaa asiakkaan kohtelua eikä kampaajilla ole edes ammattitaitoa!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1575
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1331
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1275
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1267
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1248
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      4
      1243
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1224
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1200
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1170
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1146
    Aihe