ottaisittako exänne takaisin????

kiinnostaaminua

onko suhteenne onnistunut exän kanssa? onko kauan ollut eroa jne

32

843

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hulluko olet

No en helve..tissä ottais sitä pettäjää takas

• ei ikinä!!

No en ikinä!Vaikka olisi viimeinen mies maan päällä!

• trfawetfwar3

No miksi ex olisi ex, jollei olisi ENTINEN kumppani..?!?!
      Täysin älytöntä vatulointia!

• riippuu vähän..

Ka ottaisihan mie, jos myö vaik päästäissii kahesti ja haastammaa olis kiva nähä
      vuosijen jälkheen.

• kookoovee

Ottaisin, parinkin eksän, jos heidän mielipiteensä olisi muuttunut.

Eromme syynä oli minun lapsettomuuteni, ei mikään muu.

• ei ikinä

exä muija on tos kuukauden jo vonkannut et ottaisin takas. pettäjää en ota takas ikinä.

• jhjkhjkl

onneksi tuli selkeitä vastauksia

• kyllä ottaisin heti

Ottaisin takas jos se sanois, että "minä rakastan sinua".

• Nix

Kyllä me x:n kanssa puheväleissä ollaan.

Ottaisinko takaisin? Miks pitäis? Siksihän juuri erota halusin kun 7 vuotta yritettiin eikä mikään parantunut, paheni vaan.

• jos suhde ei onnistunut ekalla kerralla miehen/naisen kans, nii mite se muka onnistus toisel kerral?
      Eroamine meinaa, ett suhtees ei vaan synkannu/ toine petti. Eli toine ei ollut sopiva kumppani.

• no ei tod.

No ei kai me oltais erottu jos suhde olisi ollut onnistunut.
      Erosta jo vuosia. Puheväleissä ollaan, yhteinen lapsikin. Mutta ei todellakaan enää takaisin yhteen. Se on myös exän mielipide.

• atafgaf

urbaanilegenda97 toi oli kyllä osuvasti sanottu ja se on yleensä totuus että kun on eronnu kerran niin eikai siitä suhteesta enään sen jälkeen voi tulla mitään

• ei urbaani mut city

Urbaaniyhteiskunnassa harvemmin, se pahin urbaani pitää ainakin unohtaa, eli "lentäminen", sit voi onnistua uusi alku!

• kokeiltu on

Näinpä.
      Ei sellasesta uudelleen lämmitetystä mitään tahdo tulla.

• itititi

olen samaa mieltä kun minä eroan miehestä olen erilleen niin olen sitä mieltä että ei siittä enään tulis mitään jos ei ennenkään ole tullut kun mä olen seurustellut mieheni kanssa 5 vuotta ja nyt tuntuu siltä että se kaipailee exäänsä takaisin vaikkei se minua haittaisi kun saavat kokeilla enkä usko että niillähään tulee jutusta pitemmän päälle yhtään mitään

• exitys

Riippuu exästä ja syystä miksi hänestä on tullut exä.

• ja visst

Juur näin aika pitkälle näin, se syy ratkaisee aika paljon ja sitten luonne.

• *onnellinen*

En ottais exää takasin. Tiesin sisimmässäni, ettei meidän juttu tule kestämään (seukattiin vuosi) ja nyt exä on ollut jo useamman vuoden naimisissa. Toki välillä mesessä jutellaan ja näin mut ei tavata (exä ulkomaalainen ja ei asu enää Suomessa).
      Nykyinen suhde aivan ihana, kestänyt melkein 5 vuotta, josta kohta 2 vuotta kihloissa.

• ottaisin,mut riippuu

Eihän tässä voi olla kun pettynyt, ettei siitä yhteen palaamisesta ole tullut mitään : /

• jagälskar

Samma här, samaa mieltä palaisin, mut vähän pettynyt kun ei..

• 14+9

Siis ottaisin pettäjän takaisin, en ikinä.

• etgaaaaa

mie en miehiä tajua mieheni otti exänsä takaisin vaikka hän on itse sen jättänyt aikoinaan muitten miesten takia ja nyt haluaa sen naisen takas ihme sooloilua

• liian kiltit

Ottaisin, jos molemmat oppisivat ajoissa puhumaan vaivaavista asioista, ja muutenkin pysyisi rehellisinä sekä itselleen että toiselle.

• jutella jutella

Kyllä saattaisin, aikaa kulunut sen verran, että ei enää ole suuttunut ..vain kaipaus on jäljellä.

• aikaa miettiä

Jes, tottahan toki. Minähän sen lopetin tyhmyyksissäni.

• J

Sit kun/ jos otan niin en ole enää näillä palstoilla kirjoittelemassa.

• 3971

Avaan kuoharin, kun näen viimeisimmän eksän kuolinilmoituksen lehdessä ;)

Aikaisempien kanssa ystävällisissä väleissä, yksi jopa kaverinakin, mutta yhdenkään kanssa en enää seurustelisi.

• fsdf 34rdsf

Ainuttakaan exää en kyllä koskaan ottaisi takaisin, mutta pari tapailun asteelle jäänyttä saattaisin ehkä ottaakin.

• gnnnnnhhh

Viimeisestä eksästä jos puhutaan, en ottaisi sitä wittuilevaa jääräpäätä takaisin, mutta panisin kyllä silloin tällöin. Ihan kasuaalisti.

• ihan koska vaan

ku en edes saanu ikinä tietää mihin juttu kaatu

• H.K

ei lämpene enään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      635
      2798
    2. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      25
      2237
    3. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      430
      2179
    4. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      89
      2006
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      20
      1819
    6. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      67
      1590
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      128
      1372
    8. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1300
    9. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      27
      1231
    10. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      66
      1164
    Aihe