Elikkä mulla on yks tosi tärkeä kaveri, joka on ollu mun paras ystävä ekaluokasta lähtien tähän seiska luokkaan. Mut sillä on synttärit parin viikon päästä, ja lahjaks oon aatellu sellasta best friends forever - tyylistä sydämen muotosta korua mikä on niinku keskeltä "hajonnut" ja molemmat puolet saa kaulaketjuun kiinni. Tiiätte varmaan mitä mä tarkotan. Eli mistä niitä sais tilattua netistä? Linkittäkää, jooko! :)
♥: Iiduli ;))
Ystävyyskorut
4
788
Vastaukset
- j055up055u
http://www.noitarumpu.fi/epages/Kaupat.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/Paljarvi/Products/riipusPWP691sydän
Siinä on yks tommonen, koitin ettii lisää mut en löytäny. Onks muuten kenelläkään kokemusta riidoista ja kaikesta et kaverikoru heitetään riidan takia veteen tms???
Itte mulla oli ala-asteella...... yhen Miljan kanssaa..... Eka se palautti sen mulle ja sano "en oo enää sun besta" ja sit pian me oltiinki melkein all day everyday ja annoin miljan oman puoliskon takasin. Mut sit tein ISON virheen.(Milja ei kestä sitä jos paras kaveri on jonkun toisen kaverin kanssa koulun jälkeenn) ja yks Veera pyys mua laivalle perheensä mukaan ja menin.... Me yritettiin olla mahdolliisimman hiljaa mut sit Veera meni ja kerto sen. Sillon Milja oli ihan hirveen vihanen mulle ja se heitti oman puoliskonsa veteen :( No, en enää itse sitten viittinyt käyttää korua enää kun toinen puolisko oli jollain kalalla meren pohjas -.- Ja koulus sitte Miljalla oli uudet kaveriporukat ja Jenny oli sen besta.. ja Miljan sekä Jennyn kaulassa oli samanlaiset siniset puoliskot.. Ei tullut kauheen " ihana olo" kun entinen bestis hihittelee ja juttelee jostain kanarian saarista mihin ne on Jennyn perheen kanssa menossa :(- bestfrend4ever
http://www.korukeisari.fi/product/1674/sydan-kaksiosainen-19mmavo
Siin on yks:) Pitäisköhän mulle ja mun kaverillekin ostaa :DD Sen verran nättejä on :) Mut ei oo kokemusta kyllä tollasesta :-|
- iidulijeejeeeeeeeeee
Kiitos!!! Noi molemmat on tosi ihania!Mut en osaa päättää kumman valitsisin! Periaatteessa toi eka on cool mut sit jos annan sen toisen puoliskon kamulleni ja siin lukee vaan "st nds" Nii ei se oo sillee hienon kuulone ku jos se alkaaki jotai "hheeei!! sä sait hienomman puolen!" vaik ei se yleensä tee niin .... Ja se toinen on tosi nätti mut onkse liian tavallinen?
- bestis3
Tuollakin oli jotain. Ei kyl sydämmiä mut muita ystävyyteen liittyviä.
http://ihollasi.blogspot.fi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?133718Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja272940Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy2722736Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin51915- 2211441
- 751251
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...1581057Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk21017Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi31974Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä95951