Eli, menemme joka aamu samalla bussilla töihin, hän omaan työhönsä ja minä omaani. Emme siis ole samassa paikassa töissä. Olen silmäillyt miestä jo aikaisemmin, mutta hänellä oli silloin sormus vasemmassa nimettömässä ja tietenkin petyin.. Mutta nyt noin puolen vuoden jälkeen hän alkoi jutella minulle ensimmäisen kerran. Katsoin hänen sormeaan. Sormus mystisesti poissa. Hän ja hänen työkaverinsa molemmat juttelevat minulle, kun tulen bussiin. Tosin tämä ihastus juttelee vain jos on yksin. Mutta silloin kun he ovat kahdestaan, tämä kaverinsa juttelee. Onko mies kiinnostunut? Vai elättelenkö turhia toiveita. Olen ollut toivottoman ihastunut häneen siitä asti kun hänet ensimmäisen kerran näin...
Vastaukset 2
- Ex Pimp
Kyllä on kiinnostunut. Toivoa on. Kukaan ei juttele bussissa ellei 1) ole toivottoman yksinäinen (hänellä on ainakin tuo työkaveri joten hän ei ole) 2) halua ostaa sinulta laittomia päihteitä 3) ole kiinnostunut sinusta
- n4tr4l
yksi sana: on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha1381510- 1481081
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät69936Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi267757- 68733
PYHÄJÄRVEN KAUPUNKI VALTIOVARAINMINESTERIÖN ARVIOINTIMENETTELYYN..TE
...siinä se nyt on, mitä tässä enää vikistään. Uutiset Yle, 14.8. Klo 20.30, ei tunnu mukavalta.56723- 37619
Ernest Lawson rehellisenä vaikeasta TTK-tilanteesta: "Vain harvan ja valitun henkilön tiedossa"
Tanssii Tähtien Kanssa tulee syksyn iloksi ja tiedossa on suosikkisarjan 19. kausi. Tulevalla kaudella nähdään iso uudi7571Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et33561- 59548