Häntä ei enää ole, mutta tämä laulu sai taas kyyneleet silimiin.
http://www.youtube.com/watch?v=4n_5vRqjh_s
Äiti
11
165
Vastaukset
- äitini elää
Tosi kaunis laulu. Otan osaa suruusi.
- qq
So? Äidit elää keskimäärin 79 vuotiaaksi, kannattaisi näyttää arvostusta ennen kuolemaa ei sen jälkeen!
Ilman äitejä emme eläisi, arvostus unohtuu joskus ja itkemme jälkeenpäin. Surullista mutta totta.- pojan kyynel
Olet oikeassa. Liian vähän tuli äidin luona käytyä ja sitä kadun. Mutta aikaa ei saa taakse päin :(
- Otan osaa
Tiedän tämän laulajan. Hänen äitinsä muistaakseni ollut palstalaisia joskus.Nikkiä en kuitenkaan aio kertoo.
- äidin.tyttö
Minun äitini jätti tämän maailman 30 vuotta sitten.
Suuri on ikävä, joka ei koskaan hälvene. Tässä toinen kaunis.
http://www.youtube.com/watch?v=rIXpipd7nlo- täti täti
Tuli mieleeni kun jokus yli 40v. sitten siskon poika soitti hädissän,et onko minun äiti teillä,
Hän oli tullut kotiin ja äiti ei ollutkaa kotona, vastasin et ei ole, pikkunen siellä hädissään alkoi itkeen ja sanoi et ,en voi elää ilman äitiä.
Lohdutin häntä ja sanon että ei äiti ole varmaan mennyt mihinkään kauas, ja tulee ihan pian kotiin, sanoin että tulen sinne niin odotellaan yhdessä, no äiti olikin kotona kun menin.
Äiti on tärkeä. täti täti kirjoitti:
Tuli mieleeni kun jokus yli 40v. sitten siskon poika soitti hädissän,et onko minun äiti teillä,
Hän oli tullut kotiin ja äiti ei ollutkaa kotona, vastasin et ei ole, pikkunen siellä hädissään alkoi itkeen ja sanoi et ,en voi elää ilman äitiä.
Lohdutin häntä ja sanon että ei äiti ole varmaan mennyt mihinkään kauas, ja tulee ihan pian kotiin, sanoin että tulen sinne niin odotellaan yhdessä, no äiti olikin kotona kun menin.
Äiti on tärkeä.Äidin voi oikeastikin menettää jo lapsena ja ei kait sitä me, joilla se äiti on koko lapsuuden ollut olemassa, voida ymmärtääkään. Toivottavasti itse voi jättää lapsensa ja lapsenlapsensa turvallisin mielin vasta sitten kun ovat jo aikuisia.
- yxvaan
taitaa tipu mainostaa ;DDD
- Äiti minäkin.,-
Ihanaa. Itselläni äiti-suhde on ollut kamala ja nöyryyttävä, enkä osaa edes kuvitella, miltä tuntuu omistaa elämässään oikeasti äiti.
- Äiti <3
"Pojan kyynel"...Ihana biisi. Otan osaa suruusi olkoon se miten kauas kantoista tahansa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1731174
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?45619Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55559Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä301554Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t223532- 50514
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45502