muslimimies & 1 yön jutut

Ron»»»ja

Onko muslimimiehillä tapana etsiä yhden yön juttuja samaan tapaan, kuin suomalaismiehet tekevät? Vai onko heillä tarkoituksena ennemminkin saada joku vakipanosuhde naisen kanssa, vaiko ihan jopa oikea seurustelusuhde.

Onko mies viimekädessä tavoiltaan aina mies, vaikka uskonto ja kansalaisuus olisivatkin eri?

58

2735

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kukkuluuruu

      Muslimimies ei arvosta naista, joka suostuu heti ensimmäisenä iltana sänkyyn. Hän voi jatkaa tapailua salassa ja ns. panemisen merkeissä. Naisen on turha odottaa mieheltä uskollisuutta tai sitoutumista. Henkilökohtaisesti ymmärrän oikein hyvin, että yhden yön panon kanssa ei aleta seurustella.

      • 4 plus kuusi

        Monelle naiselle juuri tuo onkin se ihanneratkaisu. Ei kaikki naisetkaan ole parisuhteen perässä.


      • 14+1

        Tuo on kyllä periaatteessa -ja pitkälti käytännössäkin- totta. Minä tein sen "virheen", että menin muslimimieheni kanssa ekana iltana sänkyyn. En itsekään odottanut suhteesta muuta kuin yhden illan/yön, joten en sen kummemmin laskelmoinut. Aloimme kuitenkin tapailla tuon yön jälkeenkin, ja pian seurustelimme vakavasti ja olimme avoliitossa. Mieheni on jälkeenpäin myöntänyt, että ajatteli aluksi pelkkää p*nemista, mutta jokin minussa herätti halun tutustua paremmin, ja kun huomasi että olen "kunnollinen nainen" siitä ekasta yöstä huolimatta, niin ihastui ja rakastui pikkuhiljaa.

        Olemme olleet yhdessä nyt parisen vuotta, edelleen umpirakastuneita ja toisiimme sitoutuneita. Tiedän että oli melkoinen tsägä törmätä juuri tähän mieheen, koska tiedän että suurin osa hänen maanmiehistään ja uskonveljistään ei olisi samalla tavalla suhtautunut minuun ekan yön seksin jälkeen.


      • Anonyymi
        4 plus kuusi kirjoitti:

        Monelle naiselle juuri tuo onkin se ihanneratkaisu. Ei kaikki naisetkaan ole parisuhteen perässä.

        Niinpä. Itse haen kokemuksia. Kongolaiset parhaita.


      • Anonyymi
        14+1 kirjoitti:

        Tuo on kyllä periaatteessa -ja pitkälti käytännössäkin- totta. Minä tein sen "virheen", että menin muslimimieheni kanssa ekana iltana sänkyyn. En itsekään odottanut suhteesta muuta kuin yhden illan/yön, joten en sen kummemmin laskelmoinut. Aloimme kuitenkin tapailla tuon yön jälkeenkin, ja pian seurustelimme vakavasti ja olimme avoliitossa. Mieheni on jälkeenpäin myöntänyt, että ajatteli aluksi pelkkää p*nemista, mutta jokin minussa herätti halun tutustua paremmin, ja kun huomasi että olen "kunnollinen nainen" siitä ekasta yöstä huolimatta, niin ihastui ja rakastui pikkuhiljaa.

        Olemme olleet yhdessä nyt parisen vuotta, edelleen umpirakastuneita ja toisiimme sitoutuneita. Tiedän että oli melkoinen tsägä törmätä juuri tähän mieheen, koska tiedän että suurin osa hänen maanmiehistään ja uskonveljistään ei olisi samalla tavalla suhtautunut minuun ekan yön seksin jälkeen.

        Niin. Itse mies kähmi heti. Ja nyt ollaan perhe😂Älkää yleistäkö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Itse mies kähmi heti. Ja nyt ollaan perhe😂Älkää yleistäkö.

        onhan se sillain että jos ett olis ekana iltana antanu, niin muslimimies olis ottanu väkisinkin...


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Meillä alkoi suhde seksillä ja liikumme julkisesti yhdessä ja vuosia jo tunnettu. Lisäksi hänen suku tietää minut. Joten en usko väitettäsi ihan yleispäteväksi🌞😂


      • Anonyymi
        14+1 kirjoitti:

        Tuo on kyllä periaatteessa -ja pitkälti käytännössäkin- totta. Minä tein sen "virheen", että menin muslimimieheni kanssa ekana iltana sänkyyn. En itsekään odottanut suhteesta muuta kuin yhden illan/yön, joten en sen kummemmin laskelmoinut. Aloimme kuitenkin tapailla tuon yön jälkeenkin, ja pian seurustelimme vakavasti ja olimme avoliitossa. Mieheni on jälkeenpäin myöntänyt, että ajatteli aluksi pelkkää p*nemista, mutta jokin minussa herätti halun tutustua paremmin, ja kun huomasi että olen "kunnollinen nainen" siitä ekasta yöstä huolimatta, niin ihastui ja rakastui pikkuhiljaa.

        Olemme olleet yhdessä nyt parisen vuotta, edelleen umpirakastuneita ja toisiimme sitoutuneita. Tiedän että oli melkoinen tsägä törmätä juuri tähän mieheen, koska tiedän että suurin osa hänen maanmiehistään ja uskonveljistään ei olisi samalla tavalla suhtautunut minuun ekan yön seksin jälkeen.

        Juuri näin. Minullekin sanoi että olen kunnollinen. Ja ollaan oltu pitkään yhdessä,mutta mustasukkaisuus on häiritsevää miehellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan se sillain että jos ett olis ekana iltana antanu, niin muslimimies olis ottanu väkisinkin...

        No eipä pidä paikkaansa. Ei ne ole väkisin ottajia. Aivan ihme käsityksiä ihmisillä.


      • Anonyymi

        Ei naisetkaan arvosta panomiehiä,jotka heti vonkaa. Tasa arvo siis. Ja toki toyboyna menee kurdit ym. Myös afrikkalaiset. :)


      • Anonyymi

        En aivan allekirjoita tuota.


      • Anonyymi
        14+1 kirjoitti:

        Tuo on kyllä periaatteessa -ja pitkälti käytännössäkin- totta. Minä tein sen "virheen", että menin muslimimieheni kanssa ekana iltana sänkyyn. En itsekään odottanut suhteesta muuta kuin yhden illan/yön, joten en sen kummemmin laskelmoinut. Aloimme kuitenkin tapailla tuon yön jälkeenkin, ja pian seurustelimme vakavasti ja olimme avoliitossa. Mieheni on jälkeenpäin myöntänyt, että ajatteli aluksi pelkkää p*nemista, mutta jokin minussa herätti halun tutustua paremmin, ja kun huomasi että olen "kunnollinen nainen" siitä ekasta yöstä huolimatta, niin ihastui ja rakastui pikkuhiljaa.

        Olemme olleet yhdessä nyt parisen vuotta, edelleen umpirakastuneita ja toisiimme sitoutuneita. Tiedän että oli melkoinen tsägä törmätä juuri tähän mieheen, koska tiedän että suurin osa hänen maanmiehistään ja uskonveljistään ei olisi samalla tavalla suhtautunut minuun ekan yön seksin jälkeen.

        Sama meillä. Haluaisi joka päivä nyt tavata. Vaikka rakastelimme eka tapaamisella😂👋


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onhan se sillain että jos ett olis ekana iltana antanu, niin muslimimies olis ottanu väkisinkin...

        Höpö höpö.


    • villisika939

      Jos nainen ei yhtään arvosta itseään, niin voihan se pelkkä paneminenkin olla mukavaa. Se on vähän kun välineurheilua, jossa ei ole tunteet mukana.

    • 15+7

      Suurin osa muslimimiehistä pitää suurinta osaa kristityistä naisista lähtökohtaisesti huorina. Tämä voi olla monelle muslimin kanssa olevalle vaikeaa myöntää, mutta niin se vaan menee. Sen takia kun muslimimies alkaa pokata kristittyä naista niin pääsääntöisesti siinä on kyse siitä, että haetaan panoa ja helppoa bildeä, jonka tunteista ei tarvitse välittää vaan voi tehdä just niin kuin itsestä tuntaa parhaalta.

      Tämä ei tietenkään tarkoita sitä etteikö tällaisen panonkin kanssa voisi suhde syntyä. Meneväthän miehet naimisiin prostituoitujenkin kanssa sen jälkeen kun rakastuvat ja oppivat luottamaan siihen naiseen. Suhteen pohja on kuitenkin ihan toisenlainen. Kristitty nainen joutuu osoittamaan olevansa kunnon tyttö ja voittamaan miehen kunnioituksen ja luottamuksen kaikesta huolimatta kun taas musliminaisen kohdalla asia on päinvastoin.

      Ja mistäkö tiedän? Viisitoista vuotta elettyä elämää mamutaustaisten muslimikaverien kanssa. Pojat puhuu.

      • vvvvevvevevevevevev

        Odottaako se muslimimies sen yhden yön panon jälkeen muka että nainen arvostaisi häntä yhtään sen enempää?! Samalla viivalla ovat, että turha sen muslimin on itseään yhtään korkeammalle jalustalle nostaa.


      • Että sellasta
        vvvvevvevevevevevev kirjoitti:

        Odottaako se muslimimies sen yhden yön panon jälkeen muka että nainen arvostaisi häntä yhtään sen enempää?! Samalla viivalla ovat, että turha sen muslimin on itseään yhtään korkeammalle jalustalle nostaa.

        Ota huomioon että muslimimies ei IKINÄ ajattele, että naisella olisi samat oikeudet kuin hänellä itsellään, ainakaan siis seksin suhteen. Naisenhan pitäisi olla neitsyt, vaikka miehellä itsellään olisi ollut tuhatkolmesataa panoa aikaisemmin.

        Minun mieheni tietää etten todellakaan ollut neitsyt tavatessamme, ja kun hän kyseli entisistäni, niin minä kyselin samalla tavalla hänen entisistään, ja tein selväksi että jos häntä kaivelee minun menneisyyteni, niin ihan samalla tavalla minua veetuttaa että hänkin on tehnyt sitä ja tätä muiden kanssa. Ja sovimme ettei niistä enää puhuta; niillä ei ole merkitystä.

        15 7 puhuu ihan asiaa. Lähtökohtaisesti kaikki kristityt ja varsinkin eurooppalaiset naiset ovat lumppuja ja helppoja naisia, heidän mielestään. Vaikka he itse ihailevat toppien paljastamia pehmeitä rintoja tai lyhyen hameen paljastamia reisiä, niin sisimmässään ajattelevat että "huo-ra". Eikä KUKAAN heistä halua OIKEASTI tutustua ja aloittaa vakkarisuhdetta naisen kanssa, joka näyttää vartaloaan anteliaasti kaikille. He kelaavat että nainen makaa yhtä anteliaasti kaikkien kanssa. Niin heidät on aivopesty ajattelemaan pienestä asti.


      • :((
        Että sellasta kirjoitti:

        Ota huomioon että muslimimies ei IKINÄ ajattele, että naisella olisi samat oikeudet kuin hänellä itsellään, ainakaan siis seksin suhteen. Naisenhan pitäisi olla neitsyt, vaikka miehellä itsellään olisi ollut tuhatkolmesataa panoa aikaisemmin.

        Minun mieheni tietää etten todellakaan ollut neitsyt tavatessamme, ja kun hän kyseli entisistäni, niin minä kyselin samalla tavalla hänen entisistään, ja tein selväksi että jos häntä kaivelee minun menneisyyteni, niin ihan samalla tavalla minua veetuttaa että hänkin on tehnyt sitä ja tätä muiden kanssa. Ja sovimme ettei niistä enää puhuta; niillä ei ole merkitystä.

        15 7 puhuu ihan asiaa. Lähtökohtaisesti kaikki kristityt ja varsinkin eurooppalaiset naiset ovat lumppuja ja helppoja naisia, heidän mielestään. Vaikka he itse ihailevat toppien paljastamia pehmeitä rintoja tai lyhyen hameen paljastamia reisiä, niin sisimmässään ajattelevat että "huo-ra". Eikä KUKAAN heistä halua OIKEASTI tutustua ja aloittaa vakkarisuhdetta naisen kanssa, joka näyttää vartaloaan anteliaasti kaikille. He kelaavat että nainen makaa yhtä anteliaasti kaikkien kanssa. Niin heidät on aivopesty ajattelemaan pienestä asti.

        Tää on varmaan totta, mutta jotenkin niin surullista.

        Mulle kävi niin, että tutustuin elämäni ensimmäistä kertaa ulkomaalaiseen mieheen. Se tapahtui yökerhossa, josta sitten päädyimme mun luo yöksi. En tässä vaiheessa tiennyt vielä edes sitä mistä maasta mies on saati hänen uskontoaan tai muuta. No yöllä sitten oli seksiä ja aamulla vielä uusiksi. Päivällä juteltiin pitkään, ennenkuin hän lähti kotiinsa ja silloin vasta sain tietää, että hän on muslimi. No, en paljoakaan tiennyt heidän uskonnostaan... jotain sitten koitin googlettaa, muttei mitään erityistä osunut silmiin.

        Mies vaikutti tosi mukavalta, fiksulta ja aidosti kiinnostuneelta minusta. Hän alkoi pitämään yhteyttä minuun ja vietimme useinkin sen jälkeen aikaa yhdessä, lähinnä seksin merkeissä, kuten nyt jälkeenpäin vasta tajuan kun olen saanut silmäni auki. Mies varmaan piti muakin täysin h*orana, vaikken sitä itse ole osannut ajatella niin kuin vasta nyt.:( Kohtelias hän kyllä aina oli, mutta onhan ne sisimmät tunteet niin helppo pitää piilossa. :(

        Jos olisin tiennyt yhtään muslimien ajatusmaailmasta aiemmin ja jos olisin tiennyt miehen uskonnosta ennen ekaa yhteistä yötä, en olisi antanut heti seksiä ja varmasti olisin toiminut monilta osin muutenkin erilailla kuin nyt, esim. jättänyt vähän vähemmälle tota viihteellä käymistä yms. Mä itse tosiaan ihastuin mieheen ja ajattelen häntä yhä kokoajan, mutta itsepähän kaiken taisin mokata. Ei ole miehestä enää kuulunut, eikä ole varmaan mitään enää tehtävissä jos kerran etsinnässä on joku siveellinen nainen eikä tällainen lumppu. :(


      • toinen "lumppu"
        :(( kirjoitti:

        Tää on varmaan totta, mutta jotenkin niin surullista.

        Mulle kävi niin, että tutustuin elämäni ensimmäistä kertaa ulkomaalaiseen mieheen. Se tapahtui yökerhossa, josta sitten päädyimme mun luo yöksi. En tässä vaiheessa tiennyt vielä edes sitä mistä maasta mies on saati hänen uskontoaan tai muuta. No yöllä sitten oli seksiä ja aamulla vielä uusiksi. Päivällä juteltiin pitkään, ennenkuin hän lähti kotiinsa ja silloin vasta sain tietää, että hän on muslimi. No, en paljoakaan tiennyt heidän uskonnostaan... jotain sitten koitin googlettaa, muttei mitään erityistä osunut silmiin.

        Mies vaikutti tosi mukavalta, fiksulta ja aidosti kiinnostuneelta minusta. Hän alkoi pitämään yhteyttä minuun ja vietimme useinkin sen jälkeen aikaa yhdessä, lähinnä seksin merkeissä, kuten nyt jälkeenpäin vasta tajuan kun olen saanut silmäni auki. Mies varmaan piti muakin täysin h*orana, vaikken sitä itse ole osannut ajatella niin kuin vasta nyt.:( Kohtelias hän kyllä aina oli, mutta onhan ne sisimmät tunteet niin helppo pitää piilossa. :(

        Jos olisin tiennyt yhtään muslimien ajatusmaailmasta aiemmin ja jos olisin tiennyt miehen uskonnosta ennen ekaa yhteistä yötä, en olisi antanut heti seksiä ja varmasti olisin toiminut monilta osin muutenkin erilailla kuin nyt, esim. jättänyt vähän vähemmälle tota viihteellä käymistä yms. Mä itse tosiaan ihastuin mieheen ja ajattelen häntä yhä kokoajan, mutta itsepähän kaiken taisin mokata. Ei ole miehestä enää kuulunut, eikä ole varmaan mitään enää tehtävissä jos kerran etsinnässä on joku siveellinen nainen eikä tällainen lumppu. :(

        Minun kumppanini ajatteli/ajattelee minusta samalla tavoin. Olen hyvin taipuvainen kumppanini toivomuksille mutta samalla olen uskollisista uskollisin. Näin mekin vietimme yön "liian nopeasti". Hän tulkitsi sen tietysti kielteisesti vaikka minulle se merkitsi askelta kohti yhteistä loppuelämää. Sittemmin välejämme hierti tuo ristiriita: hän ajatteli noin ja minä sitten ajattelin, että yrittää vain hyötyä minusta. Aika on kuitenkin kulunut, viikoista tullut kuukausia ja kuukausista jo vuosia ja arki on toivottavasti syönyt pohjaa tuolta ajattelutavalta. Ainakaan hän ei enää ole puhunut asiasta pitkään aikaan. Edelleen joka päivä pelkään, että hän lähtee jonkun 20 v nuoremman omaa uskontoaan edustavan neitsyttytön perään, koska ne kumminkin ottavat häneen yhteyttä netissä. Enää en koskaan kysy minne hän menee. Mutta edelleen kysyn, tuleeko hän vielä takaisin. Ja vielä hän on tullut. Joskus alussa toivoin, että voisin olla hänen elämässään jotenkin näkyvämmin, mutta ajan saatossa en enää edes halua. En halua enää tuntea hänen ystäviään tai perhettääkään, koska tiedän heidän ajattelutavan nyt paremmin. Olen ymmärtänyt, että meitä erottaa muuri, joka on halveksunnan muuri ja minä olen sillä halveksitulla puolella. Joskus se nostaa kyyneleet silmiini kuten tätä kirjoittaessani, mutta onneksi kristityillä on anteeksiantava Jumala, joka katsoo ihmisen sisimpään. Jo yksistään sen Raamatun kertomuksen vuoksi, jossa Jeesus pelasti muun kansan huorintekijänä pitämän naisen kirjoittamalla maahan (Joh 8), en ikimaailmassa voisi kääntyä pois kristinuskosta kumppanini uskoon. Koska Hän on se Jumala, jonka haluan kohdata tässä elämässä ja myöhemmin kuolemassa. Raamattu ei kerro suoraan, mitä Jeesus kirjoitti maahan sinä päivänä, mutta mitä olen lukenut, niin hän kirjoitti tuomittujen (= naista aviorikoksesta syyttävien) nimet "Jotka minusta luopuvat, ne kirjoitetaan tomuun" (profeetta Jeremia 17).
        Miksi sitten voin elää kumppanini kanssa? Uskon sen johtuvat rakkaudesta. Uskoakseni vain rakkaus sallii ihmisen ylittävän tuon julman halveksunnan muurin.


      • Huh huh...
        toinen "lumppu" kirjoitti:

        Minun kumppanini ajatteli/ajattelee minusta samalla tavoin. Olen hyvin taipuvainen kumppanini toivomuksille mutta samalla olen uskollisista uskollisin. Näin mekin vietimme yön "liian nopeasti". Hän tulkitsi sen tietysti kielteisesti vaikka minulle se merkitsi askelta kohti yhteistä loppuelämää. Sittemmin välejämme hierti tuo ristiriita: hän ajatteli noin ja minä sitten ajattelin, että yrittää vain hyötyä minusta. Aika on kuitenkin kulunut, viikoista tullut kuukausia ja kuukausista jo vuosia ja arki on toivottavasti syönyt pohjaa tuolta ajattelutavalta. Ainakaan hän ei enää ole puhunut asiasta pitkään aikaan. Edelleen joka päivä pelkään, että hän lähtee jonkun 20 v nuoremman omaa uskontoaan edustavan neitsyttytön perään, koska ne kumminkin ottavat häneen yhteyttä netissä. Enää en koskaan kysy minne hän menee. Mutta edelleen kysyn, tuleeko hän vielä takaisin. Ja vielä hän on tullut. Joskus alussa toivoin, että voisin olla hänen elämässään jotenkin näkyvämmin, mutta ajan saatossa en enää edes halua. En halua enää tuntea hänen ystäviään tai perhettääkään, koska tiedän heidän ajattelutavan nyt paremmin. Olen ymmärtänyt, että meitä erottaa muuri, joka on halveksunnan muuri ja minä olen sillä halveksitulla puolella. Joskus se nostaa kyyneleet silmiini kuten tätä kirjoittaessani, mutta onneksi kristityillä on anteeksiantava Jumala, joka katsoo ihmisen sisimpään. Jo yksistään sen Raamatun kertomuksen vuoksi, jossa Jeesus pelasti muun kansan huorintekijänä pitämän naisen kirjoittamalla maahan (Joh 8), en ikimaailmassa voisi kääntyä pois kristinuskosta kumppanini uskoon. Koska Hän on se Jumala, jonka haluan kohdata tässä elämässä ja myöhemmin kuolemassa. Raamattu ei kerro suoraan, mitä Jeesus kirjoitti maahan sinä päivänä, mutta mitä olen lukenut, niin hän kirjoitti tuomittujen (= naista aviorikoksesta syyttävien) nimet "Jotka minusta luopuvat, ne kirjoitetaan tomuun" (profeetta Jeremia 17).
        Miksi sitten voin elää kumppanini kanssa? Uskon sen johtuvat rakkaudesta. Uskoakseni vain rakkaus sallii ihmisen ylittävän tuon julman halveksunnan muurin.

        "Miksi sitten voin elää kumppanini kanssa? Uskon sen johtuvat rakkaudesta"

        Sori vaan, mutta tuo on epätervettä ja tuhoavaa rakkautta. Olisi sinunkin aika alkaa kunnioittamaan ja suojelemaan itseäsi ja etsiä vähän terveempää parisuhdetta.


      • Anonyymi

        No mun musulla erektio ongelma. Ei oo pantu. Minä haluaisin.


      • Anonyymi
        Että sellasta kirjoitti:

        Ota huomioon että muslimimies ei IKINÄ ajattele, että naisella olisi samat oikeudet kuin hänellä itsellään, ainakaan siis seksin suhteen. Naisenhan pitäisi olla neitsyt, vaikka miehellä itsellään olisi ollut tuhatkolmesataa panoa aikaisemmin.

        Minun mieheni tietää etten todellakaan ollut neitsyt tavatessamme, ja kun hän kyseli entisistäni, niin minä kyselin samalla tavalla hänen entisistään, ja tein selväksi että jos häntä kaivelee minun menneisyyteni, niin ihan samalla tavalla minua veetuttaa että hänkin on tehnyt sitä ja tätä muiden kanssa. Ja sovimme ettei niistä enää puhuta; niillä ei ole merkitystä.

        15 7 puhuu ihan asiaa. Lähtökohtaisesti kaikki kristityt ja varsinkin eurooppalaiset naiset ovat lumppuja ja helppoja naisia, heidän mielestään. Vaikka he itse ihailevat toppien paljastamia pehmeitä rintoja tai lyhyen hameen paljastamia reisiä, niin sisimmässään ajattelevat että "huo-ra". Eikä KUKAAN heistä halua OIKEASTI tutustua ja aloittaa vakkarisuhdetta naisen kanssa, joka näyttää vartaloaan anteliaasti kaikille. He kelaavat että nainen makaa yhtä anteliaasti kaikkien kanssa. Niin heidät on aivopesty ajattelemaan pienestä asti.

        Minusta nää muslimit on fuckboyta. En luota.


      • Anonyymi

        Höpö höpö. Me tytöt puhumme heistä fakboinimityksellä.


      • Anonyymi
        vvvvevvevevevevevev kirjoitti:

        Odottaako se muslimimies sen yhden yön panon jälkeen muka että nainen arvostaisi häntä yhtään sen enempää?! Samalla viivalla ovat, että turha sen muslimin on itseään yhtään korkeammalle jalustalle nostaa.

        Ei me naiset arvosteta heitä. Se on totuus.


      • Anonyymi
        Että sellasta kirjoitti:

        Ota huomioon että muslimimies ei IKINÄ ajattele, että naisella olisi samat oikeudet kuin hänellä itsellään, ainakaan siis seksin suhteen. Naisenhan pitäisi olla neitsyt, vaikka miehellä itsellään olisi ollut tuhatkolmesataa panoa aikaisemmin.

        Minun mieheni tietää etten todellakaan ollut neitsyt tavatessamme, ja kun hän kyseli entisistäni, niin minä kyselin samalla tavalla hänen entisistään, ja tein selväksi että jos häntä kaivelee minun menneisyyteni, niin ihan samalla tavalla minua veetuttaa että hänkin on tehnyt sitä ja tätä muiden kanssa. Ja sovimme ettei niistä enää puhuta; niillä ei ole merkitystä.

        15 7 puhuu ihan asiaa. Lähtökohtaisesti kaikki kristityt ja varsinkin eurooppalaiset naiset ovat lumppuja ja helppoja naisia, heidän mielestään. Vaikka he itse ihailevat toppien paljastamia pehmeitä rintoja tai lyhyen hameen paljastamia reisiä, niin sisimmässään ajattelevat että "huo-ra". Eikä KUKAAN heistä halua OIKEASTI tutustua ja aloittaa vakkarisuhdetta naisen kanssa, joka näyttää vartaloaan anteliaasti kaikille. He kelaavat että nainen makaa yhtä anteliaasti kaikkien kanssa. Niin heidät on aivopesty ajattelemaan pienestä asti.

        Höpö höpö. T elämästä nauttiva antelias nainen😂💋💞


      • Anonyymi
        toinen "lumppu" kirjoitti:

        Minun kumppanini ajatteli/ajattelee minusta samalla tavoin. Olen hyvin taipuvainen kumppanini toivomuksille mutta samalla olen uskollisista uskollisin. Näin mekin vietimme yön "liian nopeasti". Hän tulkitsi sen tietysti kielteisesti vaikka minulle se merkitsi askelta kohti yhteistä loppuelämää. Sittemmin välejämme hierti tuo ristiriita: hän ajatteli noin ja minä sitten ajattelin, että yrittää vain hyötyä minusta. Aika on kuitenkin kulunut, viikoista tullut kuukausia ja kuukausista jo vuosia ja arki on toivottavasti syönyt pohjaa tuolta ajattelutavalta. Ainakaan hän ei enää ole puhunut asiasta pitkään aikaan. Edelleen joka päivä pelkään, että hän lähtee jonkun 20 v nuoremman omaa uskontoaan edustavan neitsyttytön perään, koska ne kumminkin ottavat häneen yhteyttä netissä. Enää en koskaan kysy minne hän menee. Mutta edelleen kysyn, tuleeko hän vielä takaisin. Ja vielä hän on tullut. Joskus alussa toivoin, että voisin olla hänen elämässään jotenkin näkyvämmin, mutta ajan saatossa en enää edes halua. En halua enää tuntea hänen ystäviään tai perhettääkään, koska tiedän heidän ajattelutavan nyt paremmin. Olen ymmärtänyt, että meitä erottaa muuri, joka on halveksunnan muuri ja minä olen sillä halveksitulla puolella. Joskus se nostaa kyyneleet silmiini kuten tätä kirjoittaessani, mutta onneksi kristityillä on anteeksiantava Jumala, joka katsoo ihmisen sisimpään. Jo yksistään sen Raamatun kertomuksen vuoksi, jossa Jeesus pelasti muun kansan huorintekijänä pitämän naisen kirjoittamalla maahan (Joh 8), en ikimaailmassa voisi kääntyä pois kristinuskosta kumppanini uskoon. Koska Hän on se Jumala, jonka haluan kohdata tässä elämässä ja myöhemmin kuolemassa. Raamattu ei kerro suoraan, mitä Jeesus kirjoitti maahan sinä päivänä, mutta mitä olen lukenut, niin hän kirjoitti tuomittujen (= naista aviorikoksesta syyttävien) nimet "Jotka minusta luopuvat, ne kirjoitetaan tomuun" (profeetta Jeremia 17).
        Miksi sitten voin elää kumppanini kanssa? Uskon sen johtuvat rakkaudesta. Uskoakseni vain rakkaus sallii ihmisen ylittävän tuon julman halveksunnan muurin.

        No miks oot sen kaa,jos halveksii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mun musulla erektio ongelma. Ei oo pantu. Minä haluaisin.

        Sama juttu katolisilla ja jehovilla, mut kyl se siitä.


      • Anonyymi
        Että sellasta kirjoitti:

        Ota huomioon että muslimimies ei IKINÄ ajattele, että naisella olisi samat oikeudet kuin hänellä itsellään, ainakaan siis seksin suhteen. Naisenhan pitäisi olla neitsyt, vaikka miehellä itsellään olisi ollut tuhatkolmesataa panoa aikaisemmin.

        Minun mieheni tietää etten todellakaan ollut neitsyt tavatessamme, ja kun hän kyseli entisistäni, niin minä kyselin samalla tavalla hänen entisistään, ja tein selväksi että jos häntä kaivelee minun menneisyyteni, niin ihan samalla tavalla minua veetuttaa että hänkin on tehnyt sitä ja tätä muiden kanssa. Ja sovimme ettei niistä enää puhuta; niillä ei ole merkitystä.

        15 7 puhuu ihan asiaa. Lähtökohtaisesti kaikki kristityt ja varsinkin eurooppalaiset naiset ovat lumppuja ja helppoja naisia, heidän mielestään. Vaikka he itse ihailevat toppien paljastamia pehmeitä rintoja tai lyhyen hameen paljastamia reisiä, niin sisimmässään ajattelevat että "huo-ra". Eikä KUKAAN heistä halua OIKEASTI tutustua ja aloittaa vakkarisuhdetta naisen kanssa, joka näyttää vartaloaan anteliaasti kaikille. He kelaavat että nainen makaa yhtä anteliaasti kaikkien kanssa. Niin heidät on aivopesty ajattelemaan pienestä asti.

        entäs jos seksikkäällä naisella olis sellainen kaapu / jätesäkki päällä missä vaan silmänreijät niin olisko ne samaa mieltä ettei niitä kiinnostaisi ? siis jos nainenkin olisi muslimi....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No miks oot sen kaa,jos halveksii.

        ei suomalaiset miehet mua huoli.... ainakaan noitten ex-mamu miesten jälkeen...


      • Anonyymi

        Taidat itse olla pettynyt. Tai itse jakellut monille niille? Oma on elämäsi.. Älä jaa vääriä tietojasi kuitenkaan ympäriinsä jooko. Kato ko mie tiiän paremmin.


      • Anonyymi
        Että sellasta kirjoitti:

        Ota huomioon että muslimimies ei IKINÄ ajattele, että naisella olisi samat oikeudet kuin hänellä itsellään, ainakaan siis seksin suhteen. Naisenhan pitäisi olla neitsyt, vaikka miehellä itsellään olisi ollut tuhatkolmesataa panoa aikaisemmin.

        Minun mieheni tietää etten todellakaan ollut neitsyt tavatessamme, ja kun hän kyseli entisistäni, niin minä kyselin samalla tavalla hänen entisistään, ja tein selväksi että jos häntä kaivelee minun menneisyyteni, niin ihan samalla tavalla minua veetuttaa että hänkin on tehnyt sitä ja tätä muiden kanssa. Ja sovimme ettei niistä enää puhuta; niillä ei ole merkitystä.

        15 7 puhuu ihan asiaa. Lähtökohtaisesti kaikki kristityt ja varsinkin eurooppalaiset naiset ovat lumppuja ja helppoja naisia, heidän mielestään. Vaikka he itse ihailevat toppien paljastamia pehmeitä rintoja tai lyhyen hameen paljastamia reisiä, niin sisimmässään ajattelevat että "huo-ra". Eikä KUKAAN heistä halua OIKEASTI tutustua ja aloittaa vakkarisuhdetta naisen kanssa, joka näyttää vartaloaan anteliaasti kaikille. He kelaavat että nainen makaa yhtä anteliaasti kaikkien kanssa. Niin heidät on aivopesty ajattelemaan pienestä asti.

        Höpö höpö.


      • Anonyymi
        :(( kirjoitti:

        Tää on varmaan totta, mutta jotenkin niin surullista.

        Mulle kävi niin, että tutustuin elämäni ensimmäistä kertaa ulkomaalaiseen mieheen. Se tapahtui yökerhossa, josta sitten päädyimme mun luo yöksi. En tässä vaiheessa tiennyt vielä edes sitä mistä maasta mies on saati hänen uskontoaan tai muuta. No yöllä sitten oli seksiä ja aamulla vielä uusiksi. Päivällä juteltiin pitkään, ennenkuin hän lähti kotiinsa ja silloin vasta sain tietää, että hän on muslimi. No, en paljoakaan tiennyt heidän uskonnostaan... jotain sitten koitin googlettaa, muttei mitään erityistä osunut silmiin.

        Mies vaikutti tosi mukavalta, fiksulta ja aidosti kiinnostuneelta minusta. Hän alkoi pitämään yhteyttä minuun ja vietimme useinkin sen jälkeen aikaa yhdessä, lähinnä seksin merkeissä, kuten nyt jälkeenpäin vasta tajuan kun olen saanut silmäni auki. Mies varmaan piti muakin täysin h*orana, vaikken sitä itse ole osannut ajatella niin kuin vasta nyt.:( Kohtelias hän kyllä aina oli, mutta onhan ne sisimmät tunteet niin helppo pitää piilossa. :(

        Jos olisin tiennyt yhtään muslimien ajatusmaailmasta aiemmin ja jos olisin tiennyt miehen uskonnosta ennen ekaa yhteistä yötä, en olisi antanut heti seksiä ja varmasti olisin toiminut monilta osin muutenkin erilailla kuin nyt, esim. jättänyt vähän vähemmälle tota viihteellä käymistä yms. Mä itse tosiaan ihastuin mieheen ja ajattelen häntä yhä kokoajan, mutta itsepähän kaiken taisin mokata. Ei ole miehestä enää kuulunut, eikä ole varmaan mitään enää tehtävissä jos kerran etsinnässä on joku siveellinen nainen eikä tällainen lumppu. :(

        Parempi että pääsit eroon. Nimittäin moni niistä jää roikkuu vaikka nainen haluaa erota. Säästyit myös väkivallalta joka astuu kuvioon jossain vaiheessa. Minusta suominaisten pitääkin käyttää noita hyväksi.


      • Anonyymi
        toinen "lumppu" kirjoitti:

        Minun kumppanini ajatteli/ajattelee minusta samalla tavoin. Olen hyvin taipuvainen kumppanini toivomuksille mutta samalla olen uskollisista uskollisin. Näin mekin vietimme yön "liian nopeasti". Hän tulkitsi sen tietysti kielteisesti vaikka minulle se merkitsi askelta kohti yhteistä loppuelämää. Sittemmin välejämme hierti tuo ristiriita: hän ajatteli noin ja minä sitten ajattelin, että yrittää vain hyötyä minusta. Aika on kuitenkin kulunut, viikoista tullut kuukausia ja kuukausista jo vuosia ja arki on toivottavasti syönyt pohjaa tuolta ajattelutavalta. Ainakaan hän ei enää ole puhunut asiasta pitkään aikaan. Edelleen joka päivä pelkään, että hän lähtee jonkun 20 v nuoremman omaa uskontoaan edustavan neitsyttytön perään, koska ne kumminkin ottavat häneen yhteyttä netissä. Enää en koskaan kysy minne hän menee. Mutta edelleen kysyn, tuleeko hän vielä takaisin. Ja vielä hän on tullut. Joskus alussa toivoin, että voisin olla hänen elämässään jotenkin näkyvämmin, mutta ajan saatossa en enää edes halua. En halua enää tuntea hänen ystäviään tai perhettääkään, koska tiedän heidän ajattelutavan nyt paremmin. Olen ymmärtänyt, että meitä erottaa muuri, joka on halveksunnan muuri ja minä olen sillä halveksitulla puolella. Joskus se nostaa kyyneleet silmiini kuten tätä kirjoittaessani, mutta onneksi kristityillä on anteeksiantava Jumala, joka katsoo ihmisen sisimpään. Jo yksistään sen Raamatun kertomuksen vuoksi, jossa Jeesus pelasti muun kansan huorintekijänä pitämän naisen kirjoittamalla maahan (Joh 8), en ikimaailmassa voisi kääntyä pois kristinuskosta kumppanini uskoon. Koska Hän on se Jumala, jonka haluan kohdata tässä elämässä ja myöhemmin kuolemassa. Raamattu ei kerro suoraan, mitä Jeesus kirjoitti maahan sinä päivänä, mutta mitä olen lukenut, niin hän kirjoitti tuomittujen (= naista aviorikoksesta syyttävien) nimet "Jotka minusta luopuvat, ne kirjoitetaan tomuun" (profeetta Jeremia 17).
        Miksi sitten voin elää kumppanini kanssa? Uskon sen johtuvat rakkaudesta. Uskoakseni vain rakkaus sallii ihmisen ylittävän tuon julman halveksunnan muurin.

        Ennemmin minä halveksun heitä,elävät täällä meidän maassa,kun kotomaassaan ei ole edes ruokaa. Monet eurooppalaiset miehet halveksivat näitä muslimiukkoja ja nauravat niille ja naisia varoittavat niistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me naiset arvosteta heitä. Se on totuus.

        Ei niin. Panoina käytetään. Osa on hyviä,osa ei.


    • Noo Huh Huh

      Ihailtavaa, kun täällä tiedetään, mitä muslimimies sisimmässään ajattelee. Minä en edes tiedä, mitä naapurini mies ajattelee. Miljoonien muslimimiesten ajatusten lukeminen on melkoinen lahja.

      • no ei ihan huh

        No ei varmasti tiedetä kaikkia ajatuksia, mutta tämä keskustelun aiheena ollut ajattelutapa on aika kulttuurisidonnainen malli ajatella. Se vastaa aika tavalla varmaan esim nyky-Suomessa vallalla olevaa ajattelutapaa, että naisella tulee olla äänioikeus siinä miessä miehellä. Se on tapa ajatella, jota ei paljon kyseenalaisteta kulttuurin sisällä. Myös tv:ssä kyseisten maiden miehet ovat kertoneet, että nainen, joka vain antaa puhelinnumeronsa, on "huono" nainen. Ajattelumallin he oppivat jo lapsina. Ja kyllä maar tästä ajattelutavasta on ihan omakohtaista kokemusta suhteessa kyseistä ajattelutapaa edustavaan mieheen.


      • Sarcasm Usee
        no ei ihan huh kirjoitti:

        No ei varmasti tiedetä kaikkia ajatuksia, mutta tämä keskustelun aiheena ollut ajattelutapa on aika kulttuurisidonnainen malli ajatella. Se vastaa aika tavalla varmaan esim nyky-Suomessa vallalla olevaa ajattelutapaa, että naisella tulee olla äänioikeus siinä miessä miehellä. Se on tapa ajatella, jota ei paljon kyseenalaisteta kulttuurin sisällä. Myös tv:ssä kyseisten maiden miehet ovat kertoneet, että nainen, joka vain antaa puhelinnumeronsa, on "huono" nainen. Ajattelumallin he oppivat jo lapsina. Ja kyllä maar tästä ajattelutavasta on ihan omakohtaista kokemusta suhteessa kyseistä ajattelutapaa edustavaan mieheen.

        Seuraavan kerran kun istun Riadissa teellä ja vesipiipulla kysyn ukoilta miten he kuvittelevat Suomessa suhtauduttavan naisten äänioikeuteen. Olettaen, että tietävät mikä Suomi on niin varmaan sanovat, että siellä päin miehet pitävät naisten äänestämistä ihan normaalina. Kun kuulen tämän nostan ison älämölön rasismista ja siitä miten nyt on luettu KAIKKIEN suomalaisten miesten mieli kun noin rohkeasti uskalletaan yleistää, että muka suomalaiset miehet hyväksyisivät naisten äänioikeuden. Kyllähän se niin on, että jos ei jokaiselta ole erikseen kysynyt niin ei tiedä mistä puhuu...


      • Anonyymi
        Sarcasm Usee kirjoitti:

        Seuraavan kerran kun istun Riadissa teellä ja vesipiipulla kysyn ukoilta miten he kuvittelevat Suomessa suhtauduttavan naisten äänioikeuteen. Olettaen, että tietävät mikä Suomi on niin varmaan sanovat, että siellä päin miehet pitävät naisten äänestämistä ihan normaalina. Kun kuulen tämän nostan ison älämölön rasismista ja siitä miten nyt on luettu KAIKKIEN suomalaisten miesten mieli kun noin rohkeasti uskalletaan yleistää, että muka suomalaiset miehet hyväksyisivät naisten äänioikeuden. Kyllähän se niin on, että jos ei jokaiselta ole erikseen kysynyt niin ei tiedä mistä puhuu...

        hyvä vasta kommentti !!!


    • epätoivoinenuskovain

      Hahahaaaa :D

      Jengi siis täällä ihan oikeasti ajattele tietävänsä mitä 1,3 miljardia ihmistä ajattelee. Aika moista meedion kykyä.

      Voisiko joku meedio kertoa mitä kristinuskovaiset miehet ajattelevat yhden yön jutuista? Haluaisin tietää vastauksen...

      • odfvopioafdv

        Uskovaiset kristityt eivät hyväksy. Ja uskallan kyllä yleistää. Kun otetaan sellaiset kristityt miehet otannaksi, jotka käyvät joka sunnuntai kirkossa, niin aivan varmasti alkaa tietty ajattelutapa nousta esiin. Ja jos otetaan miehet, jotka käyvät kirkossa viisi kertaa päivässä, esim. ortodoksiluostareissa asuvat munkit, niin luulen prosentin nousevan aika lailla sataan. Miksi sitten viisi kertaa päivässä rukoilevat muslimit olisivat jotenkin eri asia?


      • Yleistystä taas
        odfvopioafdv kirjoitti:

        Uskovaiset kristityt eivät hyväksy. Ja uskallan kyllä yleistää. Kun otetaan sellaiset kristityt miehet otannaksi, jotka käyvät joka sunnuntai kirkossa, niin aivan varmasti alkaa tietty ajattelutapa nousta esiin. Ja jos otetaan miehet, jotka käyvät kirkossa viisi kertaa päivässä, esim. ortodoksiluostareissa asuvat munkit, niin luulen prosentin nousevan aika lailla sataan. Miksi sitten viisi kertaa päivässä rukoilevat muslimit olisivat jotenkin eri asia?

        Kuinka moni muslimi rukoilee 5 kertaa päivässä? Minun tuntemillani miehillä se on lähinnä 5 kertaa kuussa. Musliminaisia tiedän, jotka rukoilevat töidenkin lomassa, oletettavasti 5 kertaa päivässä.


      • minäpä vaan
        odfvopioafdv kirjoitti:

        Uskovaiset kristityt eivät hyväksy. Ja uskallan kyllä yleistää. Kun otetaan sellaiset kristityt miehet otannaksi, jotka käyvät joka sunnuntai kirkossa, niin aivan varmasti alkaa tietty ajattelutapa nousta esiin. Ja jos otetaan miehet, jotka käyvät kirkossa viisi kertaa päivässä, esim. ortodoksiluostareissa asuvat munkit, niin luulen prosentin nousevan aika lailla sataan. Miksi sitten viisi kertaa päivässä rukoilevat muslimit olisivat jotenkin eri asia?

        Olen uskova kristitty ja viettänyt hivenen aikaa myös luostarissa. Uskon Raamattuun ja kristilliseen traditioon ja uskoakseni myös seksi kuuluu avioliittoon. Mutta elämä on paljon vaikeampaa kuin sen haluaisi olevan enkä itsekään ole osannut elää oikein vaan elän tälläkin hetkellä avoliitossa. Ihminen on langenneena epätäydellinen ja sen vuoksi myös uskoni pidän anteeksiantavaan Jumalaan riippumatta siitä miten osaan tämän elämän elää. Myös ortodoksimunkit tämän ymmärtävät ja siksi käyttävät paljon aikaa rukoillakseen. Ei siksi, että katsoisivat olevansa hurskaampia kuin muut vaan sen vuoksi, että ymmärtävät syntinsä syvemmin kuin muut. Lue esim nykyajan pyhästä San Fransiskon ja Shanghain Johanneksesta...hän ei koskaan syönyt esim ruokaa ja jälkiruokaa erikseen, ei käyttänyt kenkiä eikä mitään mistä hänen ruumiinsa olisi nauttinut...miksi...ei sen vuoksi, että hän olisi kokenut olevansa parempi ja hurskaampi kuin muut vaan sen vuoksi, että hän ponnisteli kamppaillakseen ihmisen sisällä asuvia himoja vastaan. Yksi tuollainen himo muuten on meillä ihmisillä ylpeyden ja tuomitsemisen himo ja kun tuomitsemme toisen, niin lankeamme syntiin Jumalan edessä kuten kävi fariseukselle rukoillessaan. Fariseus meni kotiin syntisenä vaikka kuinka oli hurskaasti rukoillut, mutta toisten silmissä syntinen publikaani meni kotiin vanhurskautettuna koska ei tuominnut toisia vaan itsensä.
        Eli kristityn ihmisen - vaikka miten eläisi hurskaan tavoin - ei ole lupa tuomita muita saati halveksua muita - koska hurskaimmallakin meistä on sisällään himokkaita ajatuksia ja vaikuttimia jotka tuomitsevat meidät itse kunkin. Itse en kysyisi kumppanini edellisten kumppaneiden lukumäärää. Kumppanin historiikin suurinpiirteisen tuntemisen tietysti oikeuttaa nykyaikana tarttuvien sairauksien uhka eli on tietysti sallittua kysellä tunnistaakseen hiv-riskit yms.


      • rdgfdgdfgdf
        minäpä vaan kirjoitti:

        Olen uskova kristitty ja viettänyt hivenen aikaa myös luostarissa. Uskon Raamattuun ja kristilliseen traditioon ja uskoakseni myös seksi kuuluu avioliittoon. Mutta elämä on paljon vaikeampaa kuin sen haluaisi olevan enkä itsekään ole osannut elää oikein vaan elän tälläkin hetkellä avoliitossa. Ihminen on langenneena epätäydellinen ja sen vuoksi myös uskoni pidän anteeksiantavaan Jumalaan riippumatta siitä miten osaan tämän elämän elää. Myös ortodoksimunkit tämän ymmärtävät ja siksi käyttävät paljon aikaa rukoillakseen. Ei siksi, että katsoisivat olevansa hurskaampia kuin muut vaan sen vuoksi, että ymmärtävät syntinsä syvemmin kuin muut. Lue esim nykyajan pyhästä San Fransiskon ja Shanghain Johanneksesta...hän ei koskaan syönyt esim ruokaa ja jälkiruokaa erikseen, ei käyttänyt kenkiä eikä mitään mistä hänen ruumiinsa olisi nauttinut...miksi...ei sen vuoksi, että hän olisi kokenut olevansa parempi ja hurskaampi kuin muut vaan sen vuoksi, että hän ponnisteli kamppaillakseen ihmisen sisällä asuvia himoja vastaan. Yksi tuollainen himo muuten on meillä ihmisillä ylpeyden ja tuomitsemisen himo ja kun tuomitsemme toisen, niin lankeamme syntiin Jumalan edessä kuten kävi fariseukselle rukoillessaan. Fariseus meni kotiin syntisenä vaikka kuinka oli hurskaasti rukoillut, mutta toisten silmissä syntinen publikaani meni kotiin vanhurskautettuna koska ei tuominnut toisia vaan itsensä.
        Eli kristityn ihmisen - vaikka miten eläisi hurskaan tavoin - ei ole lupa tuomita muita saati halveksua muita - koska hurskaimmallakin meistä on sisällään himokkaita ajatuksia ja vaikuttimia jotka tuomitsevat meidät itse kunkin. Itse en kysyisi kumppanini edellisten kumppaneiden lukumäärää. Kumppanin historiikin suurinpiirteisen tuntemisen tietysti oikeuttaa nykyaikana tarttuvien sairauksien uhka eli on tietysti sallittua kysellä tunnistaakseen hiv-riskit yms.

        Sinulla on hienosti kaikki ideat ja uskonnot sekaisin päässäsi. Älä jämähdä yhteen näkökulmaan, vaan lue kaikista eri suunnista samaa aihetta, se nyt ei todellakaan ole mikään kristittyjen keksintö.

        Askeesin yksinkertaistettuna. Koska minä, ihminen, en voi vaikuttaa mitenkään ulkomaailman tapahtumiin, tulee minun keskittyä siihen mihin voin vaikuttaa eli hengenliikkeisiini ja reaktioihini näihin ulkomaailman tapahtumiin. Tavoitteena on rukouksen, meditaation tms. kautta hankittu nirvana, valaistuminen jne.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Stoalaisuus
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Buddhalaisuus


      • minäpä vaan
        rdgfdgdfgdf kirjoitti:

        Sinulla on hienosti kaikki ideat ja uskonnot sekaisin päässäsi. Älä jämähdä yhteen näkökulmaan, vaan lue kaikista eri suunnista samaa aihetta, se nyt ei todellakaan ole mikään kristittyjen keksintö.

        Askeesin yksinkertaistettuna. Koska minä, ihminen, en voi vaikuttaa mitenkään ulkomaailman tapahtumiin, tulee minun keskittyä siihen mihin voin vaikuttaa eli hengenliikkeisiini ja reaktioihini näihin ulkomaailman tapahtumiin. Tavoitteena on rukouksen, meditaation tms. kautta hankittu nirvana, valaistuminen jne.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Stoalaisuus
        http://fi.wikipedia.org/wiki/Buddhalaisuus

        Ei minulla ole uskonnot sekaisin päässäni. En tuossa puhunut muusta kuin kristinuskosta ja kristinuskon tavasta kohdata ihmisen erheet, synti ja elämän epätäydellisyys. En ottanut kantaa tällä kertaa muihin uskontoihin vaikka tunnenkin pääkohdiltaan monen filosofisen/uskonnollisen ajattelun sekä myös kristillsen kirkon sisällä olevien suuntausten erot. En tietenkään voi väittää tuntevani muita uskontoja kovin syvästi. Samalla esitin yhden näkökulman kysymykseen, mitä kristityt ajattelevat keskustelussa esiin nousseista kysymyksistä, koska yllä sitä kysyttiin. Ja uskallan kyllä pitää itseäni kristittynä vaikka en ehkä ns. mallikristitty muiden silmissä olekaan.


      • Anonyymi

        nokun muslimit ajattelee mitä niiden pyhä koraani kertoo ja ne ei saa sitä rikkoo, joten ne ajattelee sen mukaisesti. kristinuskovaiset ei oo yhtäään niin fanaattisia uskovaisia vaan se on vähän niinku tois sijainen juttu....


    • kokemus

      "Muslimimies ei arvosta naista, joka suostuu heti ensimmäisenä iltana sänkyyn. Hän voi jatkaa tapailua salassa ja ns. panemisen merkeissä. "

      Ei pidä paikkaansa, olen tapaillut exiäni monta kuukautta ennen varsinaista seurustelua mutta kaikilla oli juurikin ne alkukantaiset ajatukset että Suomessa nainen pettää kumminkin ja ainoa ratkaisu että naiselle huivi päähän ja kotiin lihomaan. Tietysti riippuu mistä maasta muslimimies tulee ja minkälaisesta perheestä: ei voi olettaa että vaikka saudi-arabimies sallisi heti naisen juomisen ja ulkona juoksentelun, kun taas kurdi tai tunisialaismies voi olla rennosta perheestä ja hyväksyy kaiken heti ilman huivipakkoa! tai sitten ei. Eikä sekään pidä paikkaansa että kaikki muslimimiehet etsisivät vaimoa tai kosisivat heti seurustelun alettua, jotkut toki tekevät niin mutta jotkut hakevat vain avointa suhdetta vaikka eivät ikinä sitä kertoisikaan.

      Jostain kumman syystä Suomeen tulee paljon juuri niitä negatiivisesti ajattelevia muslimimiehiä jotka etsivät avointa suhdetta, sallivat kyllä itselleen kaikenlaista mutta ovat naisia rajoittamassa. Ja mikä se sellainen avoin suhde on jossa mies saa tehdä mitä tahtoo mutta nainen ei?

      • 2suhdettatakana

        "En halua enää tuntea hänen ystäviään tai perhettääkään, koska tiedän heidän ajattelutavan nyt paremmin. Olen ymmärtänyt, että meitä erottaa muuri, joka on halveksunnan muuri ja minä olen sillä halveksitulla puolella"

        Miksi ihmeessä seurustelet sitten tuollaisen miehen kanssa?
        katsopa omaa kirjoitustasi: et tiedä minne mies menee, et tiedä tuleeko mies takaisin, et tiedä ottaaki hän vaimokseen nuoren neitsyttytön, et halua enää tuntea hänen ystäviään ja perhettään ja teitä erottaa suuri (luultavasti ylittämätön) halveksunnan muuri. Onneksi itse pääsin eroon suhteesta musuexään, hän halveksi minua ja minä halveksuin häntä, en antanut periksi tietyissä asioissa. Suuttui ja pisti numeroni jakoon koko kaverilaumalleen, sillä onhan naisen numeron antaminen suuri merkki h'rasta. Miehen kaverilauma (suurin osa varattuja myös perheellisiä musumiehiä) otti yhteyttä ja yritti kovasti suhteeseen, en suostunut. Kielsin, lopetin ja vaihdoin kaiken, koko elämän. Vielä on opittavaa, täytyisi osata jatkaa välttelyä ja täytyisi oppia olemaan kuuro ja mykkä.

        Täytyy kävellä vain ohi kun exä tai hänen kaverit tulevat hakemaan huomiota, tiedän minun ei tarvitse sietää, mutta ei sinunkaan. Muistakaa kenelle oletta arvokkaita, yksi huonosti käyttäytyvä halveksiva musumies ei kenenkään maailmaa kaada! eikä saisi kaataa kenenkään naisen itsetuntoa noin alas mitä täältä saa lukea. Herätkää, maailma on täynnä tasa-arvoa kannattavia miehiä joilta saa kunnioitusta, menkää elämässä eteenpäin älkääkä jääkö haikailemaan kulttuuriinsa ja uskontoonsa pinttyneisiin pahoihin miehiin, sellaisiin miehiin joille seksi on vain harrastus eikä arvostusta heru naiselle eikä edes kunnioitusta naisen vartaloa kohtaan sekin on vain välitä, niitä musumiehiä jotka eivät kannata tasa-arvoa edes sitten vaikka nainen aina istuisi kotona eikä joisi! ei se oikeasti paljoa merkkaa kun musumiehille kumminkin pettäminen on sallittua, teki nainen ihan mitä tahansa.. Matkustakaa vaikka niihin maihin joissa on kristittyjä, budhalaisia tai mitä vaan muita uskontoja kuin muslimeita sillä nehän te olette jo nähneet.


      • 3+10
        2suhdettatakana kirjoitti:

        "En halua enää tuntea hänen ystäviään tai perhettääkään, koska tiedän heidän ajattelutavan nyt paremmin. Olen ymmärtänyt, että meitä erottaa muuri, joka on halveksunnan muuri ja minä olen sillä halveksitulla puolella"

        Miksi ihmeessä seurustelet sitten tuollaisen miehen kanssa?
        katsopa omaa kirjoitustasi: et tiedä minne mies menee, et tiedä tuleeko mies takaisin, et tiedä ottaaki hän vaimokseen nuoren neitsyttytön, et halua enää tuntea hänen ystäviään ja perhettään ja teitä erottaa suuri (luultavasti ylittämätön) halveksunnan muuri. Onneksi itse pääsin eroon suhteesta musuexään, hän halveksi minua ja minä halveksuin häntä, en antanut periksi tietyissä asioissa. Suuttui ja pisti numeroni jakoon koko kaverilaumalleen, sillä onhan naisen numeron antaminen suuri merkki h'rasta. Miehen kaverilauma (suurin osa varattuja myös perheellisiä musumiehiä) otti yhteyttä ja yritti kovasti suhteeseen, en suostunut. Kielsin, lopetin ja vaihdoin kaiken, koko elämän. Vielä on opittavaa, täytyisi osata jatkaa välttelyä ja täytyisi oppia olemaan kuuro ja mykkä.

        Täytyy kävellä vain ohi kun exä tai hänen kaverit tulevat hakemaan huomiota, tiedän minun ei tarvitse sietää, mutta ei sinunkaan. Muistakaa kenelle oletta arvokkaita, yksi huonosti käyttäytyvä halveksiva musumies ei kenenkään maailmaa kaada! eikä saisi kaataa kenenkään naisen itsetuntoa noin alas mitä täältä saa lukea. Herätkää, maailma on täynnä tasa-arvoa kannattavia miehiä joilta saa kunnioitusta, menkää elämässä eteenpäin älkääkä jääkö haikailemaan kulttuuriinsa ja uskontoonsa pinttyneisiin pahoihin miehiin, sellaisiin miehiin joille seksi on vain harrastus eikä arvostusta heru naiselle eikä edes kunnioitusta naisen vartaloa kohtaan sekin on vain välitä, niitä musumiehiä jotka eivät kannata tasa-arvoa edes sitten vaikka nainen aina istuisi kotona eikä joisi! ei se oikeasti paljoa merkkaa kun musumiehille kumminkin pettäminen on sallittua, teki nainen ihan mitä tahansa.. Matkustakaa vaikka niihin maihin joissa on kristittyjä, budhalaisia tai mitä vaan muita uskontoja kuin muslimeita sillä nehän te olette jo nähneet.

        Kulttuurit ovat kehittyneet aikaisemmista kulttuureista, meillä on lukematon määrä antiikin aikaisia (tai sitä vanhempia) tapoja, uskomuksia, juhlapäiviä jne. Raamatun horinat tai kristinuskokaan eivät tulleet mistään tyhjiöstä, vaan on muotoiltu sitä vanhemmista tarinoista, uskomuksista ja jumaluuksista. Islam ja muslimit ja Koraani ei ole mikään poikkeus tähän, vaikka jotkut hourupäät muuta väittävätkin. No samaa on kristinuskon piirissä kreationismin sun muun muodossa.

        Jos näistä haluaa lisää lukea ja oppia käykää lähimmässä kirjastossa. Antiikin aikainen vapaan naisen tunnusmerkki oli vaatekappale nimeltä stoola, jonka kaltaista kristinuskon papit yhä käyttävät. Vaatteen tarkoitus oli verhota vaimo samalla tavalla kuin burgha ja näyttää muille miehille keneen ei saa kajota. Tämä siis aikana, jolloin orjia ja huoria sai kyllä paneskella miten vaan. Tämä muinainen paljon islamia vanhempi tapa on yhä käytössä jollain muslimeilla, jotka eivät millään halua ymmärtää, että sen aika oli satoja (tuhansia) vuosia sitten. Vaimon tehtävä oli jatkaa sukulinjaa, kutoa vaatteita ja villaa ja solmia suhteita. Vaimoa tuli varoa, koska raskaus tai synnyttäminen ei ollut leikin asia ja esim. seksiä ei harrastettu raskaana olevan naisen kanssa. Sitä varten olivat orjat ja huorat.

        Onneksi moni muslimi luopunut vanhoista käsityksistä ja niitä jotka eivät ole voi ihan syyllä 'haukkua' kivikautisiksi, sillä niin vanhoja tavat ja uskomukset ovat.


      • Näinhän se menee
        3+10 kirjoitti:

        Kulttuurit ovat kehittyneet aikaisemmista kulttuureista, meillä on lukematon määrä antiikin aikaisia (tai sitä vanhempia) tapoja, uskomuksia, juhlapäiviä jne. Raamatun horinat tai kristinuskokaan eivät tulleet mistään tyhjiöstä, vaan on muotoiltu sitä vanhemmista tarinoista, uskomuksista ja jumaluuksista. Islam ja muslimit ja Koraani ei ole mikään poikkeus tähän, vaikka jotkut hourupäät muuta väittävätkin. No samaa on kristinuskon piirissä kreationismin sun muun muodossa.

        Jos näistä haluaa lisää lukea ja oppia käykää lähimmässä kirjastossa. Antiikin aikainen vapaan naisen tunnusmerkki oli vaatekappale nimeltä stoola, jonka kaltaista kristinuskon papit yhä käyttävät. Vaatteen tarkoitus oli verhota vaimo samalla tavalla kuin burgha ja näyttää muille miehille keneen ei saa kajota. Tämä siis aikana, jolloin orjia ja huoria sai kyllä paneskella miten vaan. Tämä muinainen paljon islamia vanhempi tapa on yhä käytössä jollain muslimeilla, jotka eivät millään halua ymmärtää, että sen aika oli satoja (tuhansia) vuosia sitten. Vaimon tehtävä oli jatkaa sukulinjaa, kutoa vaatteita ja villaa ja solmia suhteita. Vaimoa tuli varoa, koska raskaus tai synnyttäminen ei ollut leikin asia ja esim. seksiä ei harrastettu raskaana olevan naisen kanssa. Sitä varten olivat orjat ja huorat.

        Onneksi moni muslimi luopunut vanhoista käsityksistä ja niitä jotka eivät ole voi ihan syyllä 'haukkua' kivikautisiksi, sillä niin vanhoja tavat ja uskomukset ovat.

        Kiitos siitä, että näet ja kerrot, että kaikki muslimit eivät ole samasta puusta. Tämähän sitten kumotaan tietenkin 'faktoilla' muslimien syvimmistä ajatuksista.


      • Anonyymi
        Näinhän se menee kirjoitti:

        Kiitos siitä, että näet ja kerrot, että kaikki muslimit eivät ole samasta puusta. Tämähän sitten kumotaan tietenkin 'faktoilla' muslimien syvimmistä ajatuksista.

        Sanon nyt suoraan,että eivät kaikki muslimit halveksi naisia tai pidä suomalaisia naisia huorina.


    • Anonyymi

      Vasemmistolainen vaalikarja uskoo johtajiaan jotka tarjoavat heille leipää ja sirkushuveja. Kulttuurimarxismi on myös heidän keksintönsä kuten myös järjetön feminismi.
      itkevät miehet ovat kulttuurimarxistien keksintö. Neuvostoliiton piti pehmittää kovat Suomalaiset taistelijat ja Suomeen ja muualle maailmaan tuotiin ajatusmaailmaa itkevistä miehistä...siis nössöistä joista ei ole aseisiin. Paljon muutakin hapatusta on tuotu Vasemmiston kautta ja tuodaan edelleen Kommunistisen vallankumoumuksen edistämiseksi. Vasemmisto hommaa vaikka puolison jyrymiehelle pehmittämään tämän käytöksellään ja huumeiden avulla. Kun partneri on saanut miehestä itkevän kotipiian hän jättää ja suhteen aikana käy panettamassa itseään jonkun jyrymiehen kanssa jonka kanssa tähtää samaan lopputulokseen kuin aiemman miehen kanssa. Näin koetetaan saada lujamieliset miehet kaadettua Suomessakin. Kun ja, jos Venäjä hyökkää moderni mies itkee sitten vain tiskiharja kädessä keittiössään ja miettii, että ei voi lähteä. Ehkä hurjimmillaan ajattelee ottaisiko muija kiväärin käteensä. Tällaiseksi mies koetetaan heidän taholtaan muutta mikäli tämä ei suostu lähtemään kommunsitiseen liikkeeseen. Varokaa vasurinaisia heisät ei tule muutakuin sanomista.

      Toinen keino on pakkolääkitys. THL organisaation sisällä on vanhoja Taistolaisia päättämässä psyykelääkitys määäräyksistä näille inisijöiksi ja psykoosiin ajetuille kansalaisille jotta heidät saadaan pidettyä itkevinä rätteinä.

    • Anonyymi

      En antanut eikä jo pyytänyt. Jos olis pyytänyt niin olis mennyt samaan kastiin kaikkien miesten kanssa. Ja yhdessä ollaan oltu pari vuotta, naimisiin menossa. Sanoi ettei hän olis ajatellut pahasti, vaikka oltais heti menty sänkyyn. Mene ja tiedä.
      Toisen kans aikaisemmin kävin treffeillä. Autossa alkoi pusun pyytely ja sisälle pyytely. Pusun annoin poskelle. En kuullut hänestä sen koommin.
      Kyllä ne helppoa panoa baarista hakee. Panevat myös paljaalla ja sitten itketään et sainkohan HIV:n ?

    • Anonyymi

      Mitä on Vasemmiston populismis, jonka Suojissa tehdään Venäjävallankumousta ja valmistellaan venäjän miehitysyritystä tulevina vuosina...Pitikö Venäjän ottaa Suomi tai ainaki Helsinki haltuun jo viime talvena on hyvä ksymys. Vasemmisto väittää välttävänsä köyhistä ja jeäjestää tästä syystä ilmaista ruoanjakelua ja leipäjonoja.

      Todeelisuudessa myös vasemmistopoliitikot pitävät Suomen työllisyyttä alhaisella tasolla velkaannuttavat Suomea. Tällä tavoin he voivat mainostaa sosiaaliturvaa ja hyvinvointi yhteiskuntaa ja esiintyä tätä kautta muka köyhien ystävinä. Todellisuudessa Vasemmisto ylläpitää työttömyyttä muunmuassa tekemällä työllistämisen byrokratia mahdollsimman vaikeaksi ja kalliiksi.

      Tämä ja valtionm velkaantuminen tulee aikanaan kaatamaan yhteiskunnan ja Kommunistit yrittävät täällöin nousta valtaan.

      No Venäjällhän tässä on oma roolinsa. Leovttomassa yhteiskiunnassa Venäjä ottaa levottoman Suomen haltuunsa vielä Itämeren turvallisuustilanteen eskaloiduttua sellaiseksi, että Venäjä voi nostaa Joukkonsa maihin Helsingissä.

      Sekasortoisessa tilanmteessa valtaan noussut vasemmisto hallitus ja eliitti vielä päästää Venäjän viranomaiset muka liittolaisina pitäåmään Suoemessa poliittisen liikehdinnän kuirissa, tämä liikehddintä pyritään tietenkin värittämään Elitistipiorvarilliseksi jotta köyhdytetty ja sokasitu kansa sitä pyrkiisi vastustamaan.

      Tilalle tuodaan hyytävä luokkakommunismi, jossa eliitti makjaa kansan päällä ja työvaki saa elättää makoilevaa eliittiä kuten aikanaan säätyläisyhteiskunnassa. Naäin vallankumouksellinen vasemmisto on harhauttanut kansaa.

      Tavalliset ihmiset saadaan pidettyä suunitelmassa huumeiden avulla. huumeita voi saada ystävältä, joka onm aikemmkin värvätty tähän toimintaan mukaan ja ehkä hänen lyhtyään on hämärrytetty samalla tavalla huumeiden avulla. Tämä ovat voineet aloittaa jo 90-luvulla Venaläiset siirtotyöläiset jotka ovat rakennus alalla ja muualla teoliisuudessa työskennelleet- Heidä n joukossaa on ollut myös oppinutta väkeä kuten lääkäreitä ja farmakologeja jotka tuntevat eri aineiden vaikutukset ja osaavat valmistaa kotilaboratorioissa huumausaineita jotka muokkaavat tajuntaa ja vaikuttavat vaikka alitajunnan kautta..

      Toisinaan myös Venäjältä haetut morsiamet ja muut työttöystävät tekevät Suolaiselle miehelle tätä. Kannattaa olla varovainen lemmenasioissa Venäläisten kanssa. Yhtäkkiä voit olla FSB agentti Dimitri tai Nadjan kanssa tilamnteessa jossa voit jouta häipymään yönselkään ja jopa kirjoittamaan Suojelupoliisiin.

      Tuolloin Suojelupoliisiin yhteyttä ottaessa kannattaa muistaa, että ei soita omalla puhelimella, sitä voidaan kuunnella. Kirjoittaa ei kannat misträän kirjaton ym vastaavan liittymältä eikä tulostimelta mikäli se on kytketty verkkoon ja office tai word on pitänyt aktivoida netin kautta.

      Kannatta kirjoitta mustekynällä ja viedä kirje Suolelupoliisin toimipisteeseen. Ainakin Turussa ja Vaasassa kirjeen voi jättää rikosilmoiutksen vastaanottoon tai poliisin infotiskille.

    • Anonyymi

      Onnistuuko musliminainen ja yhdenyön juttu.

    • Anonyymi

      Anaalia, tarjoa, senkin, orja, mitätön, olet.

    • Anonyymi

      Mitä uroskoira tekee jos se näkee narttukoiran?

    • Anonyymi

      kerroit että kerroit miehelle entisistä seksisuhteistasi, hämmäntyitkö itse kun hän kertoi omista aasi,lammas, kana linjalta josta luonnollinen kultuuriin sopiv siirtyminen oli raiskata jesadi tyttöjä ja siinä sivussa painaa perseeseen pikkupoikia

    • Anonyymi

      Kaikialla maailmassa missä halutaan seksiä ja kotoa ei saada,mies samanlainen.Kultuurin ikään katsomatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe