68-v:n moniongelmaisuus?

Viime kesäisen peräsuolen syöpäleikkauksen jälkeen on kunnossani ja terveydessäni tapahtunut romahdus monella rintamalla.

Läskiä on kertynyt 6kg.
Fyysinen kuntoni on romahtanut eikä revitty vatsani salli kuin "kosmeettisen" kuntoilun.
Verenpaineeni on noussut ja popsimallani painelääkityksellä, 5mg Ramiprill, paineet ovat vain hieman korkeammat kuin ennen leikkausta ilman lääkitystä.
Hemoglobeiinin on noussut tavanomaisesta 147:stä ensin 155:een ja kahta viikkoa myöhemmin 159:ään! Polysytemiaa?

Mieskuntoni alkoi hiipumaan jo sädehoitojakson puolivälissä ja tilanne on sen jälkeen hiljalleen huonontunut.
Nykyään "liman" irroitus on tiukassa ja harvahkosti esiintyvää.

Yhdenkään lääkärin suusta en ole kuullut vihjettäkään tämän kokonaisuuden syistä tai riippuvuuksista.
Kokeissa olen kaynyt ja 06.03. käväisen urologin juttusilla mutta niukoin odotuksin.

Vaikuttaako yhden oireen hoito haitallisesti johonkin muuhun toimintoon?
Se kiinnostaisi.
056
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset

Vanhimmat

Ei vielä vastauksia

Aloittaja odottaa vastauksia. Kerro oma näkemyksesi ensimmäisenä.

Kommentoi aloitusta


Syöpis kirjoitti:

Viime kesäisen peräsuolen syöpäleikkauksen jälkeen on kunnossani ja terveydessäni tapahtunut romahdus monella rintamalla.

Läskiä on kertynyt 6kg.
Fyysinen kuntoni on romahtanut eikä revitty vatsani salli kuin "kosmeettisen" kuntoilun.
Verenpaineeni on noussut ja popsimallani painelääkityksellä, 5mg Ramiprill, paineet ovat vain hieman korkeammat kuin ennen leikkausta ilman lääkitystä.
Hemoglobeiinin on noussut tavanomaisesta 147:stä ensin 155:een ja kahta viikkoa myöhemmin 159:ään! Polysytemiaa?

Mieskuntoni alkoi hiipumaan jo sädehoitojakson puolivälissä ja tilanne on sen jälkeen hiljalleen huonontunut.
Nykyään "liman" irroitus on tiukassa ja harvahkosti esiintyvää.

Yhdenkään lääkärin suusta en ole kuullut vihjettäkään tämän kokonaisuuden syistä tai riippuvuuksista.
Kokeissa olen kaynyt ja 06.03. käväisen urologin juttusilla mutta niukoin odotuksin.

Vaikuttaako yhden oireen hoito haitallisesti johonkin muuhun toimintoon?
Se kiinnostaisi.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu