karvat kasvoissa...
eli oon poistellu karvoja vahaliuskojen kans suun yläpuolelta, alahuulelta.
karvat on vaaleita,muta ne näkyy valossa..
ongelmani on suun yläpuolella jäänyt tumma alua, jossa karvat kasvaa..
ei tunnu sänkeä tai mitään.
onko kellää tällästä vaivaa?
Viikset
6
322
Vastaukset
Moi
Mulla on alkanut kasvaan ns. partaa.....olen saanut Derma Setan joululahjaksi
pari vuotta sitten, ja se toimii, tosin omani tipahti lattialle, eikä ole sen jälkeen
toiminut, mutta se toimii paremmin ilman sitä ääntä............ja se kuluttaa kauheesti
pattereita....yritin siinä samassa paketissa tulleella kasvoista karvoja poistaessani
käyttää sitä siihen tarkoitettua pienempää osaa, mut se ei toiminut niin, se oli liian
pieni siihen puuhaan.........pitäisi kohta ostaa uusi, siitä alkaa ne ihokarvanpoisto-osasta ne laikat tai ne alustat loppumaan, vika on nyt käytössä, ja sekin kohta on
kulunut jo melkein kokonaan.......
Niin ajelen "partani" kahesti viikossa, su ja to aamuisin ennen töihin lähtöä siis tors
-taisin ennen töihin lähtöäni........- sokerointi
Mene sokerointiin kosmetologille, vaikutus jotain 2 viikkoo. Ei oo hirveen kallist, riippuu tietenkin paikasta. Se kyl toimii hyvin:) ja jos oot täysikänen nii laaserhoidolla ikuisesti karvat pois.
- nolo(ko)
oon 13 vuotta ja mulla ihan sama ongelma ja oon itkenykki ku noi viikset pilaa mun elämän, ;;;;;;;(((((((((((( miten mä saan ne ikuisesti pois tai ees sillei että ne tarvii poistaa vaa pari kertaa vuodes ta jtn....... ::::::::::::::::::::::::::::;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( WÄÄÄÄÄÄÄ :(
- satyana
Kosmetologille vaan. Karvat voi "polttaa" kokonaan pois, pari käyntiä kosmetologilla ja ongelma on ohi. Kallista tosin...
- nolo(ko)
satyana: miten ne sitten oikeastaan poltetaan? paljonko maksaa?
- @@@@@
Mulla on sama ongelma. Viiksikarvat on ihan ohuita ja vähän tummia, mutta ei kauheen näkyviä. Vahaan niitä n. kerran kuussa, mutta vahauksenkin jälkeen ei se "viiksiraja" häivy. Se ns. jana on tumma eikä tunnu miltään, niin olen miettinyt että mikä se voisi olla ja MITEN SEN SAA POIS? Haluan sen äkkiä pois koska se on ruma ja outo.. se ei kylläkään satu....;((((
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602