Tappaja-asteroidi!
17
77
Vastaukset
Nojaa, Iltalehden liioitteluja taas. Suurella todennäköisyydellä ei osu.
- Suom. ampumahiihtäjä
.
ei osu
Har!
.
Aha, kappas. No sitten vaan seuraamaan, mihin päin maapalloa osuisi, jos ilmakehä ei hajoittaisi sitä. Se varmaan pystytään ennustamaan. Ja toivomaan, ettei alueella sijaitse ydinvoimaloita tai ydinaseita..
- Osuisipa se
yybee kirjoitti:
Aha, kappas. No sitten vaan seuraamaan, mihin päin maapalloa osuisi, jos ilmakehä ei hajoittaisi sitä. Se varmaan pystytään ennustamaan. Ja toivomaan, ettei alueella sijaitse ydinvoimaloita tai ydinaseita..
Pohjanmaalle, sillä en siedä har! miestä!
- elämä
yybee kirjoitti:
Toivotaan tosiaan, että se pystytään laskemaan hieman tarkemmin kuin Nasan avaruusromun loppusijoituspaikat.
...sen tilattiin Kreikan kordinaateilla EU-johtajien toimesta......maksoin 130 miljaridia.....aika kiva hinta kivellä... =)
Tosta kivestä niin kiinnostunu - mutta missä on se synnitön, joka sen viskasi. Tää vaatis suuren kirkolliskokouksen, jossa pohditaan synnittömien planeetan olemassaoloa (taivas???) ja mahdollista ristiretkeä sinne.
Semmostahan se, tämä elämä :)
- marjamaat7.
No ei se tänne osu kyllä mä tiedän.
- yksinäinen mies
mä haluaisin et se tippuu tohon mun takapihalle et pääsisin tästä elämästä vit..ttuun.
Diagnoosi: ultravakava masennus. Vakavasti masentunut odottas tietoa putoamispaikasta ja matkustaa sinne - lievästi masentunut etsii helpomman keinon.
- foliokypärä-ämmä
Foliohatut loppuneet kesken varastoista
luoja mie toivon et toi osuu nallen kartanoon ja et sillä nallella ei olis asteroidi vakuutusta, buahaahhaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854658- 1643562
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981977- 321809
- 461793
- 271772
- 571704
- 181611
- 191607