Kysymyksiä Joe Blascon meikkivoiteen käyttäjille!

jkjkjkkjkkkjkkj

Moi! Olen pitkään jo miettinyt Joe Blascon Ultrabase meikkivoiteen kokeilua. Aloin sitten netistä katsella eri värivaihtoehtoja ja tajusin etten yhtään tiedä mitä väriä kokeilisin. Ja Sokokseen asti en välttämättä menisi pelkän värin takia kun saisi meikkivoiteen ostettua paljon halvemmalla netistä.

joten:

Te ihmiset jotka jo käytätte Joe Blascoa niin osaatteko sanoa mikä väri sopisi Suomalaiselle vaalealle keltapohjaiselle iholle?
Linkkasin tähän myös kuvan kaulani ja käsieni ihosta, jos joku osaisi sen perusteella sanoa mikä väri olisi paras (en kuvannut naamaani koska on niin huonossa kunnossa :)) Linkki alapuolella...

http://i43.tinypic.com/2je7ogg.jpg

Otin kuvat luonnonvalossa. Ja älkää välittäkö punaisen katkoviivan yllä olevasta ihosta joka on meikattua :)

Ja vielä toinen kysymys. Mistä ostatte Joe Blasconne? Tilaatteko netistä vai ostatteko jostain? Onko Camera Ready Cosmetics luotettava sivusto?
Ja jos tilaatte netistä voisitteko suositella jtn sivustoa ja jos taat ostatte kaupasta tiedättekö paikkaa josta saisi halvemmalla kuin esim. Sokokselta.

Kiitos todella paljon jo jaksaisitte vastailla!! :)

9

5913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauppaan mars

      Eri tietokoneiden näytöt on kalibroitu eritavoin, myös kamerat (joilla meikkimallit on kuvattu) muuttavat sävyjä, joten värin valinta on aika hakuammuntaa kuvien perusteella.
      Suosittelen siis kuitenkin menemään värinvalinnan kanssa Stockalle, Sokokselle, ja näyttipä olevan Blascoa jo Anttilassakin.

      Usein ammattilaiset suosittelevat suomalaisille sävyä Lite Olive (1-2) Itse en kuitenkaan kyseiseen sävyyn ollut tyytyväinen, kun vuosia käyttämäni yllättäin olikin lopetettu. Nyt on ollut pitkään käytössä sävy Natural Beige 1. Olen hyvin vaaleaihoinen, herkästi palava ja muutaman pisamankin omaava suomalainen, iholtani siis punapäätyyppinen, vaikken punapää olekaan.

      Ainakin Sokoksella ja Stockmannilla on vähänväliä meikkivoide tarjouksessa -10€ norm. hinnasta. Olen käyttänyt tuotetta siitä asti, kun se Suomeen tuli, enkä ensimmäisen purnukan jälkeen ole ostanut ainoatakaan normihinnalla, vaan aina tarjouksesta. Sen verran usein tarjouksia siis on. Toki niitä on alettava kyttäämään jo ennenkuin entinen on loppu :)
      Tuote on kuitenkin sen verran hintava (vaikka jatkuvassa käytössä riittoisa ja jopa halvempi, kuin hupenevat halpistuotteet), että mene ihmeessä katsomaan sävyjä livenä. Harmittaa muuten, jos jää käyttämättä

      • Joeblasco

        kannattaa siellä kaupassa jäynä katsomassa niitä värejä ja vaikka kysymässä saako näytteitä mukaan niin voit ostaa vasta sitten Kun olet kunnolla kokeillu omaan naamaan. Itse en myyjän suosittelemaa väriä uskalla ostaa suoraan kun ne on niin monta kertaa ollu sit kummiskin väärän värisiä. Mut jos et halua käydä paikan päällä niin tuolta camera readysta saa tilattua näytteitä myös. Maksaa n.3€/kpl postikulut.


    • Vinkki

      Käyppä eka koittamassa tuotetta jossain liikkeessä,esim.sokos,stockman ja sitten nettikaupasta tilaat vastaavan sävyn. Itse olen käyttänyt Cosmeshop palvelua,tuotteet tulee todella nopeesti kotiin asti.

    • Rinyana

      Olive beige, special olive ja classic olive ryhmistä pitäsi löytyä paras sävy keltapigmenttiselle iholle. Suomalaiselle sopisi parhaiten Alabaster tai special lite olive 1, koska ne ovat vaalealle iholle. Itselläni on keltapigmenttinen iho, ja omistan alabasterin. Voithan mennä myymälään kokeilemaan, ei ole pakko ostaa. Blascon meikkivoide on hyvin monikäyttöinen. Esim. sen voi levittää märällä meikkisienenellä, jolloinka väri on ohuempi. Olen itse käynyt blascon koulutuksen.
      - Yhdestä meikkivoiteesta riittää 300 käyttökertaa, eli noin vuodeksi!
      - Meikkivoide kestää uimisen, saunomisen ja hikoilun valumatta.
      - Antaa himmeän pinnan iholle, ei tarvita puuteria.
      - Sis. noin.60% väripigmenttejä, loput öljyjä ja vahoja.
      - Ei tuki huokosia eikä kuivata ihoa.
      - Pitää puhdistaa puhdistusmaidolla, koska on vedenkestävä.
      Toivottavasti tuosta oli jotain apua! :)

    • tyytyväinen

      Hei! Tilasin itse ben nyen luomiväripaletin camera ready cosmeticksilta, hyvä palvelu,laatu huippua ja kesti reilun viikon toimitus. Sain suoraan paketin postilaatikkoon, ei tullimaksuja. Suosittelen!

    • Entinen meikkaaja

      Suomessa myydyin väri on Olive Beige 1, jos on keltapigmenttinen/lämmin ihonsävy. Ben Nye on kans tosi hyvä, mutta ei pysty niin pitkään kun Blasco. Suomesta noi saa halvimmalla www.mso.fi -verkkokauppakeskuksesta.

      Sit on kans tää Grimas, joka on tosi halpa, sen saa www.clamos.net.
      Ja Gryolan on kans yks vaihtoehto, se saa Helsingistä Kuokkasen Peruukkiliikkeestä :)

    • Anonyymi

      Suosittelisi kuitenkin käymään liikkeessä pyytämässä testerin muutamasta sävystä mukaan ennen kuin tilaat netistä.
      Itse en osta koskaan meikkivoidetta ilman testaamista. Minun iho on vaalea punaisen kirjava ja käytän Special lite olive 3 ja 2 sekoitettuna.
      Tosin SP lite olive 3:ssa on ollut useasti värivirheellistä myynnissä, eli sävy on vaihdellut todella paljon. Tällä hetkellä jäissä minulla.

    • Anonyymi

      En huomannut tuotteessa mitään eroa, halpis tuotteisiin verrattaessa. Älkää pistäkö rahojanne typeryyksiin.

      • Anonyymi

        Itse olen huomannut, että Blascolla on muuttunut näiden meikkivoiteiden pysyvyys todella huonoksi. Minulla on todella hankala rasvoittuva sekaiho, josta alkaa jo viimeistään parin tunnin kuluttua meikkauksesta meikit sulamaan pois. Ennen Blasco pysyi tosi hyvin minunkin naamalla ja sen takia sitä käytinkin. Aloin käyttämään sitä uudestaan tässä parisen vuotta sitten. Ja pysyvyys nykyään yhtä surkeaa kuin halpismerkeilläkin.

        No, kommentoin noita sävyjä vielä, jos näitä kuitenkin joku haluaa. Ne pitää ehdottomasti testata. Minulle sopii parhaiten sävyt golden olive 1 2. Ensimmäinen on liian vaalea, kakkonen liian tumma. Mutta näistä sekoittamalla saan oikean sävyn. Ei kannata miettiä liikaa sitä, mikä pitäisi sopia "suomalaiseen ihoon". Minulla menee ainakin ihan päin seiniä, jos alkaisin sen perusteella ostaa, mikä pitäisi sopia suomalaiseen ihoon. Oma ihonväri vihertävän keltainen (oliivi kai) ja todella vaikea löytää suurimmalta osalta brändejä sopivaa sävyä. Siis ei ole pelkästään keltainen, vaan selkeästi vihertävä.

        Ja sitten taas, esim. warm olive ei sovi minulle yhtään. Warm olive näyttää punertavalta ihollani, siinä on ilmeisesti punertavaa pigmenttiä, mitä taas ei ole tuossa golden olivessa lainkaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4903
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4453
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2881
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      105
      1684
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe