Ihmeellistä, tajunnan räjäyttävää, mahtavaa, uskomatonta. Miten voikin joku tehdä niin hyvää musiikkia? Jarren musiikki iskee minuun täysin! Eikä muuten ole hassumman näkönen ite mestarikaan. Nyt vasta osaan kirjoittaa jotain sen Turun konsertin jälkeen. Minä ja monet muutkin olivat siellä kyllä ihan toisessa maailmassa! Jarreko antoi sellaista energiaa minulle, että siinä yöllä ajoin vielä takaisin kotio noin 400 kilometriä :)
Jean Michel Jarre
5
229
Vastaukset
- inspiraation lähde
On ollut kyllä uskomattomana inspiraation lähteenä monelle mm. peli- ja elokuvamusiikin säveltäjälle.
- France
Miehen musiikki on tosiaan parhaimmillaan kuin toisesta maailmasta, eritoten hitaat, maalailevat kappaleleet jotka saa ajatukset ja mielen rentoutumaan. Jotain hänen musiikissaan on, jota ei nykypäivän hittimusiikista löydä. Kuolemattomia, syvällisiä kappaleita monet.
- Ei vakuuta minua
France kirjoitti:
Miehen musiikki on tosiaan parhaimmillaan kuin toisesta maailmasta, eritoten hitaat, maalailevat kappaleleet jotka saa ajatukset ja mielen rentoutumaan. Jotain hänen musiikissaan on, jota ei nykypäivän hittimusiikista löydä. Kuolemattomia, syvällisiä kappaleita monet.
Jarren musiikki on sikkaa muzakia, hissimusiikkia. Pohjimmiltaan yhtä tylsää kuin kelaava komppirock. Ja ne Jarren yhden sormen "tarttuvat melodiat" ovat kerrassaan korneja.
- Haageli
Kyllä.
Kuunnelkaapa vaikka tämän kameranauhuriklipin erityisesti ensimmäistä kahta minuuttia, mikä tunnelmallinen äänimaailma. Joku Suomi24:n kommentoijista on kertonutkin olleensa kyseisessä ulkoilmakonsertissa ja todennut, että sinä iltana Jarren musiikki sai aikaan tunteen ikään kuin ois leijaillu avaruudessa tajunnan toisella puolella.
http://www.youtube.com/watch?v=9J4bREn63_U- Ei vakuuta minua
Kyllä Eppu Normaali tai Matti ja Teppokin kuulostaa psykedeeliseltä jos on tarpeeksi aineissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029