Tuolla naisen logiikka -puolella kyseltiin, millainen on hyvä miehen takapuoli. Joten heitetääänpäs sitten vastakysymys ilmaan - millainen on hyvä naisen takapuoli?
Tykkäättekö enemmän J.Lo -mallisesta, isosta ja pyöreästä takapuolesta vai kenties siitä, ettei ole takapuolta ollenkaan? Timanttikovaksi treenattu vai suomalainen perusperse? Niin, ja olisihan tietysti kiva tietää vastajaan ikä > minkäikäiset miehet pitävät minkäkinlaisista perseistä?
Monelle naisellehan tuo takapuoli on ikuinen "arka paikka" kun sitä ei ole tai se on liian iso tai liian littana - harvoin hyvä omasta mielestä. Allekirjoittanut on jo näihin vuosiin sopeutunut vähän liian isoon ahteriin ja erityisesti siihen, että aina on joku, jonka mielestä se on täydellinen :)
Naisen takapuoli!
17
4981
Vastaukset
- vaikee sanoo
yhtä määrättyä takapuolityyppiä mut kunhan ei ihan täyslittana ole, siis ei sellanen että selkä jatkuu jalkoihin asti, kyl pepussa pitää olla edes vähän nuotoa, edes vähän. Jlolla on kieltämättä ihan kiva "perse" ja samoin Shakiralla, tosin molemmat on latinoja ja heillä tunnetusti taitaa ollakin ihan luonnostaan pyöreämpi persus. mulle kuitenkin pääasia että edes näkee että naisella on jonkinlainen peppu, se riittää mulle. sama koskee myös tisuja, eli niiden kokokaan ei merkkaa. wuf, kun lisätään vielä sekin ettei silmien väri tai tukan värikään merkkaa mulle mitään eikä ole määrättyä kasvon piirretyyppiäkään niin luulis että vaihtoehtojen määrä kasvaa...vaan kun kaikki riippuu naisesta itsestään...
- helppo sanoo :)
Muuten olen samaa mieltä kuin sinäkin, mutta treenattua se olla pitää. Siis ei mikään himourheilija, mutta hyväkuntoisen kiinteä olemus niin pebassa kuin muutenkin.
Peruslötkö suomalainen...... ei kiitos!
(40 v) - vaikee sanoo
tohon eiliseen kommenttiini että tiukat tai kireet farkut on plussaa, niissä se peppu pääsee edukseen. :)
ihan totta, miksi naisen pitäis peitellä kauniita muotojaan johonkin löysiin pussihousuihin, jos on kaunis peppu niin tiukat tai kireät farkut tuo ne muodot paremmin esille. vaikka peppu olis isompikin kooltaan kuten J-lolla niin se on yhtälailla kaunista katsottavaa, katsokaa vaikka J-lon video Love don't cost a thing jos sen jostain onnistutte näkemään..missä J-lo esiintyy tiukoissa farkuissa ja pyöreä peppunsa pääsee edukseen.
- mie
Sellainen sopivan mehevä ja kiinteä..saa olla hieman pyöreyttäkin.
-27- - Salomon
mutta mieluiten ei liiaksi selluliittia, vaikka ei sekään aina haittaa..
- Peku
Hieman liian iso mieluummin kuin sellainen "12 -vuotiaan jalkapalloilijan perse" - eli ei persettä ollenkaan. Naisen pitää erottua miehestä takapuolen muodossa. Onko ihanampaa näkyä kuin hieman - huom. vain hieman - liian iso peppu keinahtelemassa naisen kävellessä...? Ja kohdennettakoon, että nimenomaan iso ja muodokas, ei läski. Juuri tyyliin Shakira!
- M45
Kyllä peppua pitää olla ja erityisesti niin, että se erottuu vyötäröstä kunnolla. Minä olen ehkä vähän sellainen "peppumies", kun taas jotkut ovat toiset "tissimiehiä", mikäli tällainen ilmaus sallitaan.
- pebamies
nam !
- nohope
Iso, pyöree, kiintee perse tiukoissa farkuissa. Olen 30v.
- Bebe
Joku tällainen vois olla ihan kivannäköinen.
http://www.planetboredom.net/pix/details.php?image_id=1087- Rane
tulee ikävät jenkkakahvat vyötäröön. Taitaa olla vastenmielisin asia, mitä naisessa voi olla. Hoikillakin ihmisillä (kuten kuvassa) tulee tuollaiset löllykät kylkiin, kun pitää lantiofarkkujen olla niin tautisen kireät. Perse sinänsä oli hyvä, mutta tuo vyötärölinja pilasi sen. Lisäksi olisin halunnut nähdä pään. Jos naama on kun petolinnun perse, sitä ei pelasta edes hyvä peppu.
- Jussi
kuin perse, jos kantaja on sievä!
- bim
Pelastit mun päivän :)
- 47v
Äläs huoli, ystävä nuori. Jokaisella on sekin omanlaisensa. Kaikille on joku ihailijansa, jos vaan sattuupi sen ihailijan löytämään. Tietysti jokainen voi ihailla ajatuksissaan ns. hyvänmuotoista pyllyäkin. Mutta kyllä se koko pakkaus ratkaisee, ei riitä erikseen netto tai taara. Täytyy olla brutto. Ja painollahan ei ole niin väliä, kun vaan kantavuus riittää.
- Markku
Paras persen on niin tiukka että kun panee perseposkien väliin timantin niin voi parin viikon päästä poimia sieltä timantin.
- timantiksi
Tarkoitit varmaan *hiilen* kun panee sinne pers.. nii se muuttuu timantiksi?
- Unski
Päärynästä mä tykkään... vesimeloonien kera... ilman appelsiinia, kun saan siitä ihottumaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2042945Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391560Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921412- 881322
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e401246Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481176Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121148Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119969Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89892Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44773