Onko kenelläkään kokemusta Vichyn tuotteista?
Auttaako/toimiiko? Minkä hintaisia? YMS...
kiitos vastauksista!
Kokemuksia Vichyn tuotteista...
7
1687
Vastaukset
- @...
En ole kokeillut, mutta pelkkää hyvää olen kuullut. Varsinkin Vichy Normaderm-sarja epäpuhtaalle/akneiholle on kuulemma tehokas. Hinnat olivat muistaakseni puhdistusgeeli ja kasvovesi 12,90e kpl ja kosteusvoiteet sitten siinä 20-25e.
- naamari
Vallan loistava sarja.Käytin aikaisemmin huomattavasti kalliimpia tuotteita,mutta kokeiltuani näitä Vichyn rasvoja jäin koukkuun välittömästi.
- hansu
Tosi hyvä ja laadukas sarja mun mielestä. Lähinnä kasvotuotteita olen käyttänyt, mutta uskoisin muittenkin tuotteiten olevan hintansa arvosia.Eikun kokeilemaan:)! Hinta-laatusuhde on ihan kohdallaan, ehkä vähän kalliimpia kuin markettituotteet, mut selkeesti parempia.
- Della
Vichyn puhdistusgeeli rasvoittuvalle iholle on aika huonoa, se jopa kuivattaa liikaa.. Mutta saman sarjan mattapinnan tekevä kosteusvoide rasvoittuvalle iholle on mahtavaa! Sitä kuluu 3-4 pumppupulloa vuodessa. Tämä geelimäinen kosteuttaja muuttuu iholla puuterimaiseksi ja antaa ihanan kuulaan mattapinnan! Tuo kyseinen geelikosteuttaja maksaa 16€, ja nuo puhd. geelit noin 10-13€. Muista sarjan tuotteista ei kokemusta.. Mutta jokatapauksessa geelikosteusvoide on upea, viiden tähden tuote!
- Liv
Mulla on kyllä kokemuksia just tästä Normadern-sarjasta. Käytin lievästä aknesta kärsivälle iholle illoin sitä pesugeeliä ja geelivoidetta.
Siinä taitaa lukea että sopii herkkäihoisille, mutta mä sain ihan hirveät reaktiot. Akne vaan paheni ja iho tuli pintakuivaksi ja punoitti.
Ei ole ennen käynyt. Nyt on purkki kaapin perällä kun ei niin kallista tököttiä raaskia poiskaan heittää. =(.
Jos sulla on oikein rasvainen iho niin voi sopia.- hanukka
Kosmetiikassa ei koskaan voi sanoa yleispätevästi sopiiko joku tuote ilman kokeilua/ aiheuttaako peräti reaktion. Vichyn tuotteet sopii yleisesti hekällekin iholle, mutta poikkeuksia aina löytyy.
Toi Normaderm sarja ei sinällään "vaadi" mitään tosi rasvaista ihoa, mutta putsareina voi käyttää Normadermin geeliä ja jotain miedompaa (esim. Vichyn vaatoavaa puhd. geeliä) vuorotellen jos tuntuu toi Norman geeli liian kuivattavalta jatkuvaan käyttöön.
Kannattaa myös muistaa, että rasvainen/rasvoittuva ihokin tarvitsee kosteutta - pelkkä putsaus ei riitä pitämään ihoa kunnossa.
- Anonyymi
Siirryin aikanaan Lancomesta Vichyyn ja olen pitänyt sen kaikista tuotteista. Nyt sitten ostin Vichyn UV-Age Daily, jossa on aurinkosuoja total 50, ihon päivävoide ja sekä väri, jota on vain yhtä, mutta se oli täydellinen Three in one. Sarjaan kuuluu myös väritön voide. Minä kerron nyt tuosta kolmea hyvää tarjoavasta. Aivan ihanaa, että aamulla pääsee yhdellä tuotteella liikkeelle. Kirjoitin siitä myös jutun nettiin ja sieltä tuli yhdeltä vastaus, että tuote sisältää akryliittia! No, minä ja uransa muovialalla tehnyt mieheni tutkimme pienimmätkin präntit. Mitään mainintaa akryliitista ei ollut. Luki vain, että hypoallerginen ja ihotautilääkärien testaama. Onko kukaan kokeillut ja onko tullut haittoja? Leena Lumi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4264978Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1262033- 1461690
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko751385Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass151316Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔801221Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise181209Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701138- 701118
- 381060