Mies ja hellyys

hairylovely

Mitä mieltä te miehet olette hellyydestä teitä kohtaan? Vai häiritseekö se jollain lailla miehekkyyttä? Itse naisena tykkään kovasti viedä kättä miehen hiuksiin ja antaa niiden valua sormien lomasta tai sivellä sormenpäillä pitkin kehoa.

Tietenkin tämäkin selviäisi kysymällä itse mieheltä, mutta olisi kiva tietää mitä muut ajattelevat. Entä onko jotain erityistä mistä te miehet pidätte rentouttavana ja lämpimänä hellyytenä?

76

10688

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Klöä

Kuuleppas, jos hellyyden ja kiintymyksen osoitukset jonkun mielestä vähentävät miehekkyyttä, niin silloin näin ajattelevalla on ongelmia oman itsetuntonsa ja minä-kuvansa kanssa.
      Se että hellyyden ja huomion ositukset häiritsee tai vähentää miehekkyyttä ajattelumallia voi odottaa keskenkasvuiselta, kypsymättömältä mieheltä, ei suinkaan tosimieheltä.

Frank Pappan sanoin: Kosketelkaa toisianne

• Juuri näin. Kyllä jokainen meistä kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä. Jokainen haluaa rakastaa ja olla rakastettu. Rakkautensa osoittaminen hellyyden keinoin on erittäin toivottavaa - ja tärkeääkin - parisuhteessa. Jos mies ei tätä pysty itsellensä myöntämään, on hänellä todellakin varmasti jonkinlaisia ongelmia minäkuvansa tai itsetuntonsa kanssa.

• Anonyymi
        discovery-74 kirjoitti:

Juuri näin. Kyllä jokainen meistä kaipaa läheisyyttä ja hellyyttä. Jokainen haluaa rakastaa ja olla rakastettu. Rakkautensa osoittaminen hellyyden keinoin on erittäin toivottavaa - ja tärkeääkin - parisuhteessa. Jos mies ei tätä pysty itsellensä myöntämään, on hänellä todellakin varmasti jonkinlaisia ongelmia minäkuvansa tai itsetuntonsa kanssa.

Minulla on mies, joka inhoaa kaikkea tuollaista. Ei halua mitään jalkahierontoja, pään rapsutuksia, selän sivelyjä eikä mitään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on mies, joka inhoaa kaikkea tuollaista. Ei halua mitään jalkahierontoja, pään rapsutuksia, selän sivelyjä eikä mitään.

Eikö nuo ny vain ole osoitus siitä että välittää teki niitä nainen miehelleen tai mies naiselleen

• hairylovely

no sitä minäkin. olen näköjään lukenut monen keskenkasvuisen miehen itsetunnotonta tekstiä. En ymmärtänyt niitä. Eikun paijaamaan!

• kovasti ihmetyttää

ei siitä miehekkyys kärsi. minä taas tykkään helliä naista, vaan minä en saa enää koskaan sellaista,vaikka olen mies.jota ei enää arvosta kukaan.rehellinen,ei alko-ongelmia,hyvin toimeen tuleva,huumoria riittää jne.

varmaan homona olisi kovasti kysyntää...

• Nainen kommantoi

Olisi hyä jos miehet opettelisivat hellyyttä antamaan paremmin.

Itse petyin kun kultani alkoi alussa kopeloimaan, kourimaan jne. Sanoin hänelle, että etkö todellakaan osaa antaa hellyyttää paremmin ja miehellä menikin sormi suuhun. Näytin kyllä hänelle miten naista käsitellään, mutta parempi, että hän itse opettelee. Eipä mies osaa suudellakaan.
      Luulisi tuonkin miehen osaavan antaa hellyyttää paremmin, koska hän on ollut 20 vuotta naimisissa, erosi viime vuonna.

Mies on muuten kyllä niin rakas kuin olla voi. ♥

• elämä on rakkautta

Vaikka olen vanha ukko. Minulla oli onni olla kodissa jossa isä aina joskus halasi äitiä ihaan ohimennessään. Tuo ns kouriminen ja kopeloiminen oli sukupuolivalistusta poikasakissa. Jossa keskityttiin vaan miten naidaan.Halaamiset ja suutelut ei kuuluneet oikein asiaan. Vielä 50 luvulla hellyyden osotuksia ei julkisesti esitetty edes perhaan sisällä sitä pidettiin vain juuri rakastuneiden tilana siis hellyyttä. Avioliittoon mennessä se katosi useimmilta. Itse en tiedä mistä se minulle jäi ja vaimolle myös koskettaa ohi mennessä toista ja antaa joskus ihan vaan suukko jos siltä tuntui. Myös aamu ja ilta suudelmat jäivät oikeastaan ovat vieläkin vaikka 40 vuotta ollaan naimisissa olltu. yleensä sängyssäkin ennen rakastelua helliminen on ollut kivaa. Joskus alusssa se jäi kyllä lyhyeen kun silloin se halu oli niin ylikäyvä ettei tahtonut malttaa odottaa. Vielä nytkin aika usein illalla harrastetaan ptkiä esileikkejä. siksi kait sitä voi sanoa kun pelkkää hellimistä jatketaan niin kauan että seksuaalinen kiinnostu herää. Nyt monasti se siihen jää halailuun suukotteluun hyväilyyn mutte enää aktia josku ei edes tarvi sa sitä orgasmin ilmankin kyin yhdynnässä. Mutta hellyytä kyllä kaipa uskoisin, että jokainen. kyllä se vielä vanhanakin hyväily maistuu hyvältä. ja kun ohimennen toinen kädellä hipaisee. olen eläkkeellä kyllä meissäkin on sellaisia pareja lisäkseni jota vai vihkaa silloin tällöin anatvat merkin toiselle, että minä tykkään sinusta. Se helliminen on luonteesta ja opitusta tai oppimisesta kiinni kun siihen totuu ei sitä kyllä koskaan jätä. Muistaa sopii, ettei yli 60 ikä ole mikään este rakastamiseen tai rakasteluun-

• pelästyisin

Saattaisin säikähtää moista toimintaa kun kukaan nainen ei ole minuun koskenut moneen vuoteen. En ole edes halannut ketään 3 vuoteen tai mua ei ole halattu.
      mut rumaa miestähän kukaan ei halua edes halata joten olen tottunut siihen et kukaan ei koske minuun. Tunnen itseni jotenkin ällöttäväksi jota kukaan ei halua lähestyä.

• cvhlfkxdi

Rumia ihmisiä ole olemassakaan. On ihmisiä joilla on epämiellyttävä käytös, huonot sosiaaliset lahjat, huono hygienia ja epäsiistit vaatteet. Jos sinua ei vaivaa mikään edellä mainituista, voit olla huoletta.

• sinulle,pelästyisin

mene lavatannseihin, siellä monet naiset tykkää jos uskallat antaa halauksen naiselle tanssin lomassa tai lopussa, mutta katso ensin häntä silmiin, siitä voi päätellä voitko antaa hänelle halit.Uskomatonta että oma vaimoni ei muutaman vuoden yhdesäolon jälkeen halunnut mitään fyysistä koskettelua,pussailusta tai seksistä ei puhettakaan, hölmöyttäni uskoin että aika parantaisi tuollaisen tunnevamman, vain ero oli parasta mitä koskaan koin hänen kanssaan.

• rakastunut kaunotar

äläpä sano noin. Itse olen kaunis nainen ja rakastunut rumaan mieheen.
        Ei kaikki katso ulkonäköä, mutta sekään ei ole kivaa jos mies koko ajan paasaa sitä "mitä noin nätti nainen tekee tällasen persenaaman kanssa."
        Oon sanonut siitä monta kertaa ja kerran vielä kun sen sanoo, niin alkaa astiat lennellä!
        Koittakaa jumalauta tajuta, ettei kaikki katso ulkonäköä, ei vaikka itse olisikin kaunis!!!

• kaxysi

Go for it. Kovaa jätkää voi sitten esittää kylillä ja kavereilleen, makkarissa ei tollasta tarvi miettiä. Mikään ei raauhoita mua enempää kuin naisen hellä kosketus. No Tramal ehkä mut kuitenkin.

• pölöhö

Juu kyllähän sitä tykkää, mut vaimoke ei välitä moisesta, se o seksiä ei mitään hellyyttä

• iskä -67

Halaukset, hymyt ja pienet kosketukset ohimennen, pikku pusuja silloin tällöin... Mut älä jaa niitä liikaa, koska silloin voi tulla tunne kaverille ahdistuksen tunne.. Oletko takertuja tai onko sulla joku taka-ajatus --> haluat jotain suurempaa / vakavempaa..?? Nää pienet eleet olis se yks juttu.. Mites jos kaveri onkin kalju..? Toi paijaaminen on aika yksilöllistä.. En haluaisi itse.. pelkkä kosketus tai läsnäolo / lähellä oleminen on parempi.. Nää toimis ainakin mulle.. =)

• ?

?

• seksmacine

Otat kalun käteen jos ei seiso niin runkaat sitä
      ja imet kovaksi
      Mies on sinun heti sen jälkeen ehdoitta

• Anonyymi

Ei noin

• hellien kellien

Miehen helliminen olisi ihanaa. Olen onnistunut kohtaamaan miehiä, joita sellainen ei pahemmin kiinnosta. Ja sitten olen itsekin vetäytynyt moisesta. Nyt olen päättänyt muuttaa tyyliä. Aion helliä miestäni. Jollei hän pidä siitä, se on sitten siinä. Täytyy etsiä sellainen mies, jonka kanssa tuntemukset ja halut kohtaavat ja siten on molemmilla mukavaa.

• vm-viiskasi

Haliminen ja helliminen, kivaahan se ois, jos vaan joku...

• rekkamies

varmasti tykkään1

• JermuKovana

Homojen hommaa. Tosi mies ei hellyyttä tarvitse. Ei saada eikä antaa. Housut pois ja jolua sisään vaan niin että silimät pullistuu päästä. Siinä on tarpoeeksi hellyyttä naiselle. Miehen pitää olla karski ja kovakourainen rakastellessaan ja mieluummin takaapäin ettei tartte katella muijan ilmeitä kun kanki painuu syvyyksiin. Mällit torveen ja sit sepalus kiinni ja menoksi ettei tartte olla siinä mujan siliteltävänä ja harottavana.

• Anonyymi

Sinulla ei ole vaimoa ollenkaan. Ei tuollaista kyrväkettä kukaan ole huolinut

• Vänä

Onneksi ei ole hiuksia mitä eukko voisi haroa, en itse tykkää mistään hipeltämisestä ja kutittelemisesta vaan ärähdän muijalle silloin.

• Anonyymi

Ensimmäistä kertaa ikinä olen nyt tuon luettuani joutunut miettiä tuotakin: mitä, jos ihastuisin mieheen, joka osoittautuisi ihmiseksi, joka ei pidä siitä, että hellittelen häntä kosketuksin, halauksin ja silittelyin? En usko, että pystyisin lopulta olemaan parisuhteessa sen miehen kanssa vaikka kuinka hyvä hän muuten olisikin... Pakahtuisin siihen hellyyden määrään, jos se vain patoutuisi sisälleni eikä minulla olisi mahdollisuutta antaa sitä kumppanilleni. :(

• Olet oikeassa...hellyys on kaiken alku ja loppu...mitä kaikkea siinä sitten välissä tapahtuukin. Jokapäiväiset huomionosoitukset pitävät suhteen raikkaana niin sanoina kuin tekoina. Jatka vain samaan tahtiin...se kannattaa. Näin yksineläjänä kaipaan juuri näitä asioita, vaikka asiat muuten hyvin onkin.

• Kevätkeijukainen

Kuinkas nuin fiksu mies yksinään elelee? Olisipa kaikilla miehillä samanlainen aavistus siitä mikä pitää suhteen kukassa...vaikka kyllä meissä naisissakin torveloita piisaa.
        Hyvää kevättä Sinulle! :)

• Sunder

Ei häiritse, päinvastoin on jopa toivottavaa. Mukavan rentouttavaa esimerkiksi iltaisin katsoa yhdessä televisiosta jotain sarjaa tai elokuvaa ihan vaan sylikkäin ja siinä samalla vähän halailla yms. välillä vähän kiusoitella suudella silloin tällöin esim. niskaan.

• kjjhhtuiwi

Moni mies on tässä sanonut nauttivansa hellyydestä. Minä en ole kolmikymppisen elämäni aikana nähnyt sellaista suomalaista miestä, joka nauttisi hellyydestä ja osaisi antaa sitä pitkin päivää. Illalla vuoteessa räjähtää, mutta päivät on kylmiä.

En ole kaveripiirissäkään nähnyt vielä sellaista miestä, joka olisi hellä siippaansa kohtaan. Sellaista miestä eivät ole tyttökaverinikään vielä nähneet.

Mikä teitä vaivaa? Eivätkö äitinne suukotelleet teitä?

• Sunder
        kjjhhtuiwi kirjoitti:

Moni mies on tässä sanonut nauttivansa hellyydestä. Minä en ole kolmikymppisen elämäni aikana nähnyt sellaista suomalaista miestä, joka nauttisi hellyydestä ja osaisi antaa sitä pitkin päivää. Illalla vuoteessa räjähtää, mutta päivät on kylmiä.

En ole kaveripiirissäkään nähnyt vielä sellaista miestä, joka olisi hellä siippaansa kohtaan. Sellaista miestä eivät ole tyttökaverinikään vielä nähneet.

Ei äitini ei liiemmin suukotellut, kun kuoli jo ollessani 10 vuotias. Eikä elämääni ole myöskään liiemmin tyttöystäviä mahtunut, kun harvalle on kelvannut se oikeasti mukava ja kiltti mies, joka ei tappele tai uhoa vaan keskustelee rationaalisesti aiheesta kuin aiheesta. Minulla on nykyään kohtalaisen paljon naispuolisia kavereita, jotka kaikki sanovat samaa, miten olen aina vaan sinkku, silti yksikään heistä ei ole mm. suostunut kanssani lähtemään treffeille vaikka olen heitä pyytänyt ollessani heistä kiinnostunut.
        Onneksi löysin aivan vastikään itselleni elämäni toisen tyttöystävän, jolle tuo antamani hellyys kelpaa ja jolta saan itse myös vastaavaa hellyyttä.
        Sinä olet varmasti sellaisia miehiä nähnyt monessakin paikassa, koulussa he istuivat yleensä yksin hiljaa jossakin poissa muiden silmistä jä yrittivät välttää muiden pilkkaa, todennäköisesti myös sinun. Baareissa he viihtyvät tutussa kaveriporukassa eivätkä örvellä vaan ovat sielläkin hieman hiljaisempia ja pidättyväisempiä.

• 21
        Sunder kirjoitti:

Ei äitini ei liiemmin suukotellut, kun kuoli jo ollessani 10 vuotias. Eikä elämääni ole myöskään liiemmin tyttöystäviä mahtunut, kun harvalle on kelvannut se oikeasti mukava ja kiltti mies, joka ei tappele tai uhoa vaan keskustelee rationaalisesti aiheesta kuin aiheesta. Minulla on nykyään kohtalaisen paljon naispuolisia kavereita, jotka kaikki sanovat samaa, miten olen aina vaan sinkku, silti yksikään heistä ei ole mm. suostunut kanssani lähtemään treffeille vaikka olen heitä pyytänyt ollessani heistä kiinnostunut.
        Onneksi löysin aivan vastikään itselleni elämäni toisen tyttöystävän, jolle tuo antamani hellyys kelpaa ja jolta saan itse myös vastaavaa hellyyttä.
        Sinä olet varmasti sellaisia miehiä nähnyt monessakin paikassa, koulussa he istuivat yleensä yksin hiljaa jossakin poissa muiden silmistä jä yrittivät välttää muiden pilkkaa, todennäköisesti myös sinun. Baareissa he viihtyvät tutussa kaveriporukassa eivätkä örvellä vaan ovat sielläkin hieman hiljaisempia ja pidättyväisempiä.

Näinhän se valitettavasti menee, oli äitiä tai ei.
        Jostain syystä monet miehet eivät kerro haluavansa hellyyttä, silittelyä, hierontaa, halailua,suukottelua, miksi?

• Noinsetodellisuus
        kjjhhtuiwi kirjoitti:

Samoja kokemuksia. Suomalaismiehet eivät ole empaattisia, helliä eivätkä hienotunteisia, suukottelu ja koskettelu ahdistavat. Tuollaisia ajatuksia varmaan kaikilla kuten iskä -67:lla. Hellyyttä ja huomiota osoittava nainen on takertuja! Ja täytyyhän taustalla olla taka-ajatuksia!

• voi hitto
        kjjhhtuiwi kirjoitti:

ompa sullakin omituinen ystäväpiiri, siperiiaan joutaisivat mennä

• pettynyt ja eronnut
        kjjhhtuiwi kirjoitti:

ei minua mikään vaivaa vaikka äitini ei minua suukotellut, mutta onneksi en tullut äitiini, sensijaan vaimoni oli sitä mieltä että seksi ja hellyys ei kuulu avioelämään muuta kuin lapsentekotarkoituksessa

• Hipsu Express
        kjjhhtuiwi kirjoitti:

Koskaan ei ole vanhemmat minua halanneet mutta hellyys on tullut ihan itsestään. Ehkä se oli vaan jotain mitä ei koskaan osannut kaivata mutta tuli sitten kun oli sen aika. Halaan ja hipsuttelen naiseni pilalle. Jos tämä ei käy niin eukko lentää lumihankeen :)

• kaksviis
        21 kirjoitti:

Näinhän se valitettavasti menee, oli äitiä tai ei.
        Jostain syystä monet miehet eivät kerro haluavansa hellyyttä, silittelyä, hierontaa, halailua,suukottelua, miksi?

Koska epävarmat "kovikset" luulevat sitä heikkoudeksi. Ja heikkoutta ei tietenkään saa näyttää, jokuhan voisi haukkua homoksi.

• Trumpet
        Sunder kirjoitti:

Nyt on pakko tähän väliin laittaa mikä pisti silmään tekstissäsi.

"Minulla on nykyään kohtalaisen paljon naispuolisia kavereita, jotka kaikki sanovat samaa, miten olen aina vaan sinkku, silti yksikään heistä ei ole mm. suostunut kanssani lähtemään treffeille vaikka olen heitä pyytänyt ollessani heistä kiinnostunut"

Eli tämä on vain minun päätelmä että sinussa on jotain vikaa mutta ovat jonkin syyn takia ovat kieltäytyneet... Tiedä sitten...
        Tai sitten ovat koittaneet kohottaa itsetuntoasi kun ovat "ihmetelleet" sinkkuuttasi.

En tiedä mutta nämä ovat vain minun päätelmiä.

• Anonyymi
        kjjhhtuiwi kirjoitti:

Mä oisin kaivannut ite tältä 3kymppiseltä pimulta hellyyttä,kosketuksia,suudelmia,mutta hän ei päästänyt lähelle juuri koskaan. Me juotiin aina kun vietettiim iltaa,ja hän ei halunnut mitään hellyydenosoituksia.Kerran kun hän oli aivan sekasin hän pyysi mua panemaan.Mutta kun yritin suudella häntä hän piti vaan huulensa kiinni ja makasi paikallaan kuin kuollut lahna. Itse 53vmies oisin halunnut että hän oisi jotenkin syttynyt ja antanut mun hyväillä häntä ja itsekin saada hyväilyjä.Emme siis rakastelleet ja tästä jälkeenpäin kun sanoin niin hän sanoi että hän ei muista mitään,mutta kiitti ettenhyväxkäyttänyt häntä.Enhän mä voinut,se ois ollut melkeen kuin raiskaus mielestäni.Hän käänso mulle selkänsä pari kktta sitten ja tämä vaikeeta mulle kun mä jotenkin rakastuin häneen.Samalla pihallakin asutaan,niin tämä ollut mulle todella vaikeaa ja surullinen ollut nyt pitkään.

• Anonyymi
        kaksviis kirjoitti:

Koska epävarmat "kovikset" luulevat sitä heikkoudeksi. Ja heikkoutta ei tietenkään saa näyttää, jokuhan voisi haukkua homoksi.

Näin juuri.

• Anonyymi
        Noinsetodellisuus kirjoitti:

Samoja kokemuksia. Suomalaismiehet eivät ole empaattisia, helliä eivätkä hienotunteisia, suukottelu ja koskettelu ahdistavat. Tuollaisia ajatuksia varmaan kaikilla kuten iskä -67:lla. Hellyyttä ja huomiota osoittava nainen on takertuja! Ja täytyyhän taustalla olla taka-ajatuksia!

Hyvä kirjoitus.Nyt vasta aloin käsnätä miten voi pilata jopa suhteen jos toimii väärin.

• hellyys on molemmin puolista parisuhteessa sitä pitää osata antaa ja myöskin ymmärtää ja ottaa jos sitä kerta on tarjol

• ahistusiskee

Mua ahdistaa kun uusi tyttöystävä on jatkuvasti kiinni kuin takiainen. Kyllä hellittelyt silloin tällöin ok, mut rajansa kaikella!!

• 13+5

Vähästäpä sinä ahdistut. Relaa, muutama vuosi, niin saat itkemällä pyytää edes pientä hellyydenosoitusta.

• lary tnttxi

Mukavahan se on miestä hiplailla ohimennen.Joskus saattaa jopa 'herätä' että hmmm.Hih :)

• tummatukka+simmu

Ei miehisyyteni siitä mihinkään häviä, jos nainen minua hellii. Toki tykkään itsekkin helliä naistani. On tosi rentouttavaa, kun puolisko hellii vaikka telkkaria katsellessa rankan työpäivän päätteeksi,,,, siihen helposti meinaa nukahtaa, niin kivalle se tuntuu. Eikä siinä ole mitään seksististä, ne seksihyväilyt sitten pikkuisen eri vivahteella.
      Kehotan kyllä kaikkia pariskuntia hellimään ja hyväilemään toisiansa, se tuo läheisyttä ja lämpöä suhteeseen. Ja miesten pitäis muistaa, että naisten hyvänä pito tuo takaisin hyvänolon moninkertaisena:)

• Aikansakaikelle

hellikää minkä kerkiätte, mutta älkää sen jalkapallo- tai lätkämatsin aikana...

• logiikka naisten?

Tämä on muuten huvittavan totta, meillä vaimoke änkeää syliin kiehnäämään joka kerta kun on tuttuja käymässä/yritän keskittyä johonkin (esim. viimeisimpänä kesken kirjahyllyn maalauksen). Sitten kun olen ns. vapaa eikä hänelläkään ole erikoisempaa tekemistä ei kiinnosta vaikka itse yrittäisin halata. On naiset ihmeellisiä.

• pelkään sua

Mua ei ole kukaan 4 vuoteen halannut et pitäisin sitä hyvin outona jos joku nyt haluaisi mua halata. Juoksisin melkein karkuun varmaan ja sanoisin et mitä ihmettä se luulee tekevänsä.

• m9e+

jos varsin. seksi jätetään pois niin kaikki kosketus, niin kaikki hieronta erityisesti päähieronta ok. korvien kaivelu sormilla, nainen tulee runsailla hiuksilla miehen naamalle, no vähän sitä voi tehdä ilman sormia ja suuta....

• yksin kotona

olishan se hienoo jos joku haluaisi halata ja silittää tukkaa edes kerran 5 vuodes.
      En oikeesti muista milloin mua on halattu viimeks mut siitä on varmaan ainakin 5-7 vuotta. Pas..ka elämä tää on kun ei kukaan tykkää minusta mut eipä voi mittää.

• näillä mennään

Meillä on puolisoni kanssa ihan tapana hieroa toistemme niskaa,.selkää vaikka tv katellessa..:) Aamu ja ilta pusut kuuluu asiaan.Kerran menin nukkumaan niin että en ollut antanut pusua(olin kuumeessa) Niin puoliso tuli heti ja sanoi että pusu unohtui ja moiskautti pusun ja peitteli minut..:) Pieniä mutta NIIN tärkeitä juttuja parisuhteessa..

• hellyyrenkippiä

Vaikka olenkin nainen, tahdon tätä kommentoida. Hämmentää lukea, kuinka harvalla se onkaan loppujen lopuksi melko harvinaista halata, suukottaa tai helliä toista ihan vaikka kahvinkeiton lomassa tai milloin tahansa. Meillä sellainen puuttuu vain kiireessä tai/eli jos ei oikein ehditä päivän aikana nähdä. Molemmat erittäin "epähellistä" kodeista, vanhemmat riidelleet ja eronneet, eivät toisilleen hellyyttä osoittaneet (omat vanhempani kyllä kun olin alle 5 antoivat toisilleen "iltapusun"). Olisiko tästä kummunnut, halutaan erilaista kuin mitä oli kotona?

Yhdessä tosiaan ollaan oltu jo reilusti alkuhuuman ylitse :)

• Mulla ei ole tyttöystävää mutten tahdokaan jos hellyys ei sisälly pakettiin.

• miss you baby

munki on pakko vastata tähän..

Viime yönä sain nukkua ihanan mieheni läheisyydessä koko yön lasten ollessa hoidossa. Oli ihanaa kun mies otti minut isojen käsivartensa ympäröimäksi. Samalla hivelin hänen hiuksiaan, selkää, rintaa, niskaa.... välillä huulilla hyväilin hänen korvan nipukkaa ja poskia. Maailman ihanin yö piiiiiitkään aikaan. Mies nukahti hellyttelyyni ja itse valvoin vielä katselemassa ihanaa miestäni. Kuiskasin hänen korvaan "i love you.." ja kävin itsekkin nukkumaan.
      Aamulla mies tuli keittiöön hänelle kahvia keitellessäni halasi minua takaapäin ja totesi eilisen olevan maailman ihanin hetki..

Joten kiinni vaan ja anna hellyyttä niin paljon kun sielu sietää, miehet rakastaa sitä koska se on juuri sitä "naisen käden kosketusta!!!" :)

• Hellyys ja kosketus on kuin lämmin peitto kylmänä yönä

• Daddy Cool

Hellyysvajeessa eläminen on aika vaikeaa, kun on suhteessa. Sinkkuna on helpompi hyväksyä, että ei ole ketään hellimässä. Suhteessa en raastavaa, kun nainen on vieressä, mutta ei ole lainkaan aloitteellinen hellyydenosoituksissa.

AP: Helli vaan miestäsi, ettei hänen tarvitse hakea hellyyttä muualta. Naisystäväni exä teki sen ja pian minäkin olen valmis siihen.

• Ois.lievä.halipuutos

Jaa eipä oo tullu naisen hellyyttä koettua liian kans. Viimeksi tammikuussa muua humalainen 60-70-vuotias nainen halasi heikosti, sitä enne sisko keväällä 2008, sitä etellinen kerta varmaan vanhemmat halas yo-juhlisa 2004, sitä edellinmen kerta helmikuussa -99 (no se oli ihan kivaa fyysisesti, ku yks nätti tyttö halas, mutta tilanne ja ympäristö oli paskimmasta mahollisesta päästä.

• Anonyymi

vain harvat miehet saa tarpeeksi kosketusta vaimolta avioliitossa

• Anonyymi

Ikävää :( Itse voisin helliä miestäni jatkuvasti

• Anonyymi

ap ja edeltävä nainen olisivat ihania vaimoja...mikä on ammattinne ja oletteko synnytelleet? ehkä näillä on vaikutusta....

• Anonyymi

Niin no en ole avioliitossakaan saati sitten synnyttänyt. Mutta ainakin nyt haluaisin antaa miehelleni runsaasti hellyyttä myös esimerkiksi lapsen saannin jälkeen. Tiedä sitten että kuinka paljon sillä on merkitystä, mitä ennen sitä haluaa. Ei se minusta kuitenkaan vaadi paljoa, pienet kosketukset aina kun mahdollista.

• Anonyymi

Ei pillua

• Anonyymi

Söpöilyhän kuuluu asiaan. Se on keino jolla saadaan mies sekaisin.

• Anonyymi

Osa naisista tekee sen luonnostaan ja se on menoa.

• Anonyymi

Söpis saa miehen kokonaan muut ei.

• Anonyymi

Nyt

Kun luulen meistä tulevan totta

Pelkään sun pilaavan kaiken

Narsistisuudella

Psykolla

Meidän tulee olla tasa - arvoisia

Sinä et saa määrätä minua

Pahin skenaarioni on

Et haluan sinusta eroon

Voitko käyttäytyä ?

Jo täällä sen pitää näkyä

Muuten ei tuu mitään

Ethän pilaa kaikkea

Vaivalla tehtyä

Kulti

• Anonyymi

Söpis piirtää sydämen miehem selkään hymyilee ja kysyy, mitä piirsin?
      Lopullinen niitti.

• Anonyymi

Kiitos kommentista

Hyvä vastaus

Hyväksytään

• Anonyymi

Hieno asia. Ilmanmuuta. Itsekkin hellyyttä ja hyvänä pitoa jakaisin, jos olisi nainen, johon kohdistaa. En ole mikään kylmä kivenmurikka, kuten osa tämänkin ketjun miehistä. Ei ihme, että suhteen eivät toimi jos on tuollainen asenne. Kasvatuksesta kai kylmyys juontuu. Eivät ole itse koskaan saaneet osakseen hellyyttä, joten eivät sitä osaa sitten muillekkaan jakaa. Säälittävää.

• Anonyymi

Tai osa reagoi niin, että jos ei vanhemmiltaan ole saanut hellyyttä, niin haluaa sitten parisuhteessa sitä jatkuvasti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai osa reagoi niin, että jos ei vanhemmiltaan ole saanut hellyyttä, niin haluaa sitten parisuhteessa sitä jatkuvasti

Se olisi kauheeta, jos kumppani vaatisi sellaista koko ajan. Alkaisi aika äkkiä ahdistaa sellainen toiminta.

• Anonyymi

rakastan hellyyttä mutta naiseltani saan sitä aivan liian harvoin ja lähes rukoilemalla! nyt olen lopettanut hänellekin tarjoamiset. en tiedä miten jaksaa...23v yhdessä lapsia on

• Anonyymi

Nion mä tosta 3kymppisestä pimudts laitoin. Mä 53 ja seksiä ek oo ollut abaut 100vuoteen. Oikeasti todel kauan,14v sitten. Mä alkoholisti jotenka turrutin itseni alkolla ym päihteillä ja mielialalääkkeillä naiset ajatuksistani. Se muuten onnistuu,mutta hinta oli helvetin kova. Yksin ollut n.14v ja vuosi sitten kun lopetin deprakinen tunteet palas,ne räjähti päin pläsiä. Mutta hellyydestä:se oisi jopa parempaa kuin kertaluontoinen pano,naurakaa vaan mutta itse haluaisin elämääni pöllähtävän naisen joka antaisi hellyyttä,koskettuksia,suudelmia. Ja ottaisi multa vastaan myös näitä.

• Anonyymi

On niin harmillista, etteivät kaikki meinaa millään saada kokea hellyyttä. Toivon tosiaan, että löytäisit jostakin sellaisen naisen.
        Käsittääkseni on kyllä joitakin piirejä, jotka järjestävät joitakin ryhmähellittelytapaamisia. Eli että voisi kokea hellyyttä, vaikka ei olisi parisuhdetta. Voisikohan jostakin sellaisesta olla apua?

• Anonyymi

Siitä nainen luottaa niin paljon että tykkää nukkua kainalossa ja antaa silittää hänet uneen

• Anonyymi

Olen itse muu-olio, mutta miehet pitävät siitä kun heitä rapsutellaan ja kutitellaan. Esimerksiksi ystäväni Vallu haluaa hellän miehen, joka kohtelee häntä sängyssä kuin katunaista.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      112
      5825
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      3927
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3332
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2946
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      1997
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      87
      1963
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      141
      1758
    8. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    9. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      39
      1685
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1529
    Aihe