Miksei japsit kelpaa

kas kummaa

17

524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • i40 stw

      Yksinkertaista. Kun ei tartte itte välittää korjauskuluista ja sijaisauto on aina tarjolla voi työsuhdeautoksi ottaa epäluotettavan eurooppalaisenkin. Mutta kun itse maksaa autoilunsa suoraan niin silloin laatu ja luotettavuus ratkaisee.

      • loll

        Kyllä se kuule rassaa ja harmittaa viedä niitä erotekeleitä 8 kertaa korjaamoon vuodessa "turhan" takia.

        Nim. kokemusta on ja siksi ajankin nykyään leasing japsilla


    • korolla
      • 6. audi

        menit eri aiheeseen sillä ei tätä kysytty. Kyllä vanhat papat pitää huolen että tojota pysyy käressä. Tojotaa ei vaan osta ne jotka ajaa paljon. Silloin turvallisuus, ajo-ominaisuus, koko, teho, ulkonäkö, status jne jne ja ei kyllä moni tojotaan päädy. Kyllä ne on Audeja, Volvoja, Bmw jne....siis kunnon autoja eikä riisikuppeja.


      • Tota,
        6. audi kirjoitti:

        menit eri aiheeseen sillä ei tätä kysytty. Kyllä vanhat papat pitää huolen että tojota pysyy käressä. Tojotaa ei vaan osta ne jotka ajaa paljon. Silloin turvallisuus, ajo-ominaisuus, koko, teho, ulkonäkö, status jne jne ja ei kyllä moni tojotaan päädy. Kyllä ne on Audeja, Volvoja, Bmw jne....siis kunnon autoja eikä riisikuppeja.

        kyllä niitä ostaa sellaisetkin jotka ajaa paljon. Itsekin ajelen n. 40 tkm/vuosi ja autoni on Avensis. Eihän kaikki työssään autoa tarvitsevat halua työsuhdeautoa käyttöönsä. Ave on siitä kiva peli, että korjauskuluja tulee tosi vähän. Kilometrikorvaukset säästyvät sitten auton vaihtamiseen, kun sen aika on.


      • Suomi24.if
        6. audi kirjoitti:

        menit eri aiheeseen sillä ei tätä kysytty. Kyllä vanhat papat pitää huolen että tojota pysyy käressä. Tojotaa ei vaan osta ne jotka ajaa paljon. Silloin turvallisuus, ajo-ominaisuus, koko, teho, ulkonäkö, status jne jne ja ei kyllä moni tojotaan päädy. Kyllä ne on Audeja, Volvoja, Bmw jne....siis kunnon autoja eikä riisikuppeja.

        Aika harvalla auton ostajalla oikeasti turvallisuus vaikuttaa ostopäätökseen. Sillä valintaa perustellaan puolisolle ja naapureille, mutta tärkeintä on oma haluaminen, imago, status ja ulkonäkö varsinkin työsuhdeautossa. Pienempi osa oikeasti arvostaa ajettavuutta tai edes ymmärtää siitä jotain.

        Omalla rahalla autoa ostavat panostavat toimintavarmuuteen, käytännöllisyyteen, pieniin käyttö- ja ylläpitokustannuksiin.


    • hakee, hakee..

      Kaipa sitä mukavamman auton ottaa, jos ite saa valita. Eikä ne eurot nyt niin vikaisia ole, etenkään uutena, työsuhde autoa pidetään nykyisin monessa firmassa 4-5 vuotta. Sitä paitsi tuo anjovis on englantilaisten väkertämä. Eikä se (anjovis) nyt mitenkään mairittelevasti menestynyt viime kesän tuulilasin farkku vertailussa, ettei olis jääny vikaks kahdeksan auton otannassa.

    • Rönsyli

      Tuossa ei kerrota, mitä merkkejä nähdään työsuhdeautoina, vaan sen, mitkä ovat halutuimmat työsuhdeautot.

    • awd4

      Vaimollani oli subaru diesel työsuhdeautona (työsuhdeautolla saa ajaa vain 18000km/vuosi muuten verottaja puuttuu, on kokemusta), niin asiaan, ei tuo subaru ainakaan vakuuttanut, korjaamolla alvariinsa ja huollot tiuhassa. Eipä niitä enää äipän firmassa saa ottaakkaan. Pirun kallis pitää, jos ite joutuu maksamaan, meinaan tuo subbe. Vakuutukset, huollot, käyttömaksut... kaikki kalliita.. ihan niinkuin oikeissa autoissa. Niin, nuita vikoja:iskarit käskettiin vaihtaa katsastukseen, lamppuja, pyyhkimen sulat kerran vuoteen (tais olla jotain korvikekumia),rekisterivalojen sisuskalut ja merkkivaloja nollailtiin laakkosella useaan otteeseen (moottorivaurio, abs, luistonesto), tuulilasi...

    • mukavuutta kaivataan

      Työsuhdeautoilla ajetan yleensä paljon ja aasialasilla ei aja pirukaan isoja kilometrejä.

      • No, jos

        piruihin uskoo niin noinhan se sitten on....Jostain vaan ne paljon ajetut japanilaismerkit tuonne jobbarien pihoihin tulevat.


    • Tutkimus ja fakta

      Itsestään selvä asia. Tojoja halajaa vanhat papat ja ne ovat jo eläkkeellä ja pesunkestävät tojoterot jotka yleensä jossain hanttihommissa ja näin ollen eivät ole oikeutettuja työsuhdeautoon.

      • Lässyn, lässyn.

        Ei noin voi sanoa. Vai olisiko tuosta nyt sitä tutkimuspohjaa väitteellesi? Aika subjektiivinen käsitys sinulla on...


      • tutkimuspohja
        Lässyn, lässyn. kirjoitti:

        Ei noin voi sanoa. Vai olisiko tuosta nyt sitä tutkimuspohjaa väitteellesi? Aika subjektiivinen käsitys sinulla on...

        Tutkimuspohjaa löytyy, kun katsot tojokuskeja. Ei tojoa halua työikäiset koulutetut henkilöt.


      • No tässä sitten
        tutkimuspohja kirjoitti:

        Tutkimuspohjaa löytyy, kun katsot tojokuskeja. Ei tojoa halua työikäiset koulutetut henkilöt.

        poikkeus: rakennuspuolen ins. (AMK) ikää 36 ja 4-henkinen perhe metsästävä koira. Auto RAV 4 D4D....


    • Aivan huu-haa kysely

      Tuohan on vain kysele johon pääasiassa mopopojut ovat vastanneet. Suurimmalla osalla heistä ei koskaan tule olemaan mitään tekemistä työsuhdeautoilun kanssa. Oikeasti esim bemari ei ole kärjessä työsuhdeautojen määrässä, vaan siellä ovat mm. Volkswagen, Skoda ja Volvo.
      Itsellä päättyy "soppari" pian nykyisen työsuhdeautoni kanssa. Ja, uusi, kuten nykyinenkin on VW Passat. (Eka oli Skoda Octavia.) Ei ole pahemmmin ongelmia ollut - ajettavuus ja tilat ovat valttina, ja käyttöetuautoilijana hyvä polltoainetalous.

    • Japanilaiset hyviä!

      Moro, itse juuri työautoksi sain uuden Mazda 6 2,5 at. Auto on oikein hyvä ja kulutus noinkin tehokkaaksi bensaksi pieni 6,3l/100 km. En voi moittia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitään järkeä?

      Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

      Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

      Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

      Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

      Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

      Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

      Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

      Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

      Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

      Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe