Eräs nimeltä mainetsematon vuokratyöfirma haki työn tekijöitä. Töitä luvattiin lähes kuukaudeksi...Loppupeleissä töitä oli yhdeksi päiväksi olen todella pettynyt ja tuttavapiirissä on paljon samanlaisia kokemuksia.. joten haluaisin mielelläni kuulla onko muille sattunut samanlaista....??
Vedättääkö vuokratyöfirmat!!!!??
6
603
Vastaukset
- varalla
Onhan noita, kannattaa muistaa firman nimi jotta ei toista kertaa haksahda ko paikan kautta hakemaan töitä...
- fgyh,.-
Tuo on lähes sääntö,että työ kuvataan ruusuisemmaksi mitä se on.
- vuokratyö-edustaja
Vuokratyöyritykselle itselleen on eduksi pidemmät työsuhteet. Jos asiakasyritys on tilannut kirvesmiehen kuukaudeksi ja tilaus muuttuukin viime hetkellä päivän projektiksi, ei vuokratyöyritys voi laskuttaa asiakastaan alkuperäisen kuukauden mukaan.
Tällaisessä tapauksessa uskon, että asiakasyritys on muuttanut tilaustaan viime hetkellä. Toki vuokratyöyrityksen myyntihenkilö olisi voinut mahdollisesti tehdä paremman kartoituksen työn tarpeesta toimeksiannon saatuaan.
Hyvät työntekijät ovat vuokratyöyritykselle myös kullan arvoinen asia. Ilman heitä työt eivät tule tehdyksi ja asiakasyritykset ennen pitkää päättävät asiakassuhteen.
Ei ole siis millään tasolla järkevää tarkoituksellisesti luvata kuukaudeksi töitä ja tarjota niitä vain päiväksi. Siinä suuttuu työntekijä ja vuokrafirma menettää rahaa. Ainoa joka näennäisesti asiasta voi hyötyä on työn tilaaja-yritys. Tosin maine näissä menee nopeasti ja kohta kukaan ei halua ko. yrityksen töihin - ei vuokralla, eikä muutenkaan. - ei hyvä
vuokratyö firma lupasi minulle rakennusmiehen apuhommia, kun menin töihin jouduin purkamaan asbestia ja hometta. vittu mitä paskaa!
- halloota päivää
Vuokratyöfirma "lupaa" vain sen minkä itse kuulee asiakasyritykseltä. Ennen työn aloittamista suosittelen juttelemaan työnjohtajan kanssa töistä, aikatauluista yms.
Miten kuvittelet että se vuokratyö-toimistorotta tietää yhtään mitään kentältä? Sehän sanoo vain sen mitä sille on sanottu. - Erikoistöitä nuo
Jännä homma muuten, asbestipurkua ei tietääkseni ihan kukatahansa saa tehdä.. sama taitaa koskea hometta nykypäivänä - vuokraorjalla ei kait ole sitten niin väliä.
...ja eikös molemmista pitäs tulla myös joku korotettu liksa? Halpaa asbestipurkua saivat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1466130
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253736Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1282931- 492620
- 412560
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262026Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2691924Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt511858- 341633
- 281620