Ruma ja lihava nainen...

läskipääkaupunki

...ei löydä rumaa ja lihavaa miestä, joka olisi -kuten nainenkin- korkeasti koulutettu, hyväpalkkaisessa työssä, pukeutuu hyvin ja pitää itsestää huolta läskeistä huolimatta. Läskille ja rumalle naiselle on tarjolla vain haisevia, hygieniarajoitteisia, päihdeongelmaisia, alkoholin dementoimia/idiotisoimia, liekkipaitoihin pukeutuvia, köyhiä ja kouluttamattomia/amis-vajakkeja, jotka lisäksi ovat rumia ja läskejä

Missä rumat ja lihavat, koulutetut miehet on?.

12

266

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ATM:lle jämät

Heitä on kiusattu jo niin paljon, että ovat köyhiä ja kouluttamattomia jo silloin kun sinä nait nuorena YT-miesten kanssa.

• työtönATMlaiheliini

Sinun pitää tyytyä meihin laihoihin AT-miehiin. Lihavat nallekarhut viedään käsistä.

• mustispeppers

Osuit asian ytimeen :) Tätä minäkin olen funtsinut.

• 2

Onko rumia ja lihavia koulutettuja miehiä edes olemassa, kaikki rumat lihavat miehet ovat entisiä tupakkipaikkojen kingejä ja koulukiusaajia.

• Ainakin yksi

Timo Soini.

• 186
        Ainakin yksi kirjoitti:

Timo Soini.

Timo Soinin vaimo on ihan hyvännäköinen, Timon ulkonäön tasoa paljon tasokkaampi. On aika vaikea kuvitella pari, jossa nainen olisi siankärsäinen, tynnyrivatsainen röhniskö ja mies miellyttävän näköinen ja normipainoinen komistus. Tosin lihava nainen ei edes saavuttaisi Soinin asemaa, koska naisten ulkoinen olemus arvotetaan eri tavalla kuin miesten.

• Näin on.
        186 kirjoitti:

Timo Soinin vaimo on ihan hyvännäköinen, Timon ulkonäön tasoa paljon tasokkaampi. On aika vaikea kuvitella pari, jossa nainen olisi siankärsäinen, tynnyrivatsainen röhniskö ja mies miellyttävän näköinen ja normipainoinen komistus. Tosin lihava nainen ei edes saavuttaisi Soinin asemaa, koska naisten ulkoinen olemus arvotetaan eri tavalla kuin miesten.

Miesten elämä on paljon helpompaa.

• Mies1985

Koeta jo päättää ovatko ne amiskoulutettuja vai kouluttamattomia.

• experienced

Rumat ja lihavat miehet on monesti niitä koulutetuimpia herrasmiehiä, katsos kun tässä kohtaa sulle tulee ongelma. Ne kellä on päätä, niillä on rahaa. Ne kellä on rahaa, niillä on kauniita naisia. Ne kellä on kauniita naisia, ei tarvitse rumaa ja lihavaa naista. Ei se sun koulutus ja pukeutuminen auta mitään, kun olet silti ruma läski. Jäljelle jää tämä roskaväki johon joudut tyytymään, ikävä kyllä mutta en ala asiaa kaunisteleen.

• Tellervo von Trailerpark

eli pitää tehdä klassresa alaspäin "vain miehen" vuoksi?

• ............

Ei miehille merkkaa naisen uramenestys, ellei nainen sitten ole tosi HOT-alalla kuten lekuri tms. Vähän sama kuin jos nörttipojut täällä vinkuisivat kuinka naiset eivät arvosta heidän WoW menestystään.

• ruma mies

Mä olen ruma ja hiukan ylipainoinen 166cm/78kg ja mulla on kolme ammattia. kelpaakos tällänen mies arvoisa läski nainen?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      76
      3466
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1782
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1092
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1065
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe