Afrikan mango

ikuinen lahduttaja

Onko kukaan käyttänyt afrikan mangoa ja sitä puhdistustuotetta?
Jos, niin mistä tilasit? Osaako kukaan sanoa, että mihin sivustoihin voi luottaa ja mistä saa sitä oikeaa afrikan mangoa?
Olen hieman skeptinen tämänkin tuotteen kanssa.
Mutta jos jollakin on kokemusta niin kuulisin mielelläni siitä.

6

884

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kuka tietää?

Samaa kysyn???

• pullukka

tilasin näytepakkauksen hintaan 2,96 eur, oli joku facebook-mainos. en ikinä saanut mitään pillereitä ja siksi varmaan menikin ohi se tilauksen peruuttaminen. nyt oli visa-kortilta mennyt eur 92,00 ja edelleenkään ei ensimmäistäkään pilleriä ole postipoika tuonut. se siitä afrikan mangosta. älkää hyvät ihmiset sortuko tilaamaan näitä, täyttä huijausta. no visa-kortti on nyt suljettu ja toista kertaa eivät multa rahaa saa, uutta korttia odottelen 1-2 viikkoa mutta se on pientä se. ja itse sain kunnon opetuksen ulkomailta tilaamisen suhteen :(

• töttöröö212

Saitko koskaan rahojasi takaisin? Mulla tais käydä samalla lailla...

• Tarkkana

Oliko mahdollisesti kysessä FormLife tai VitalNordic molemmat huijareita kalastelevat vain tilinumeroita.
        Palstalla yleistä laihduttamisesta 500 juttua asiasta.

• Minnax

Hei,
      laittakaa Luottokunnalle reklamaatio, ite sain kaikki visa-tililtäni veloitetut rahat takaisin.
      Toki mul oli kysely, missä tuotteet viipyy, liitteenä.. (olin lähettänyt kyselyn reilun viikon päästä tilauksesta)
      Suljin kyllä myös korttini ja nyt uusi kortti ja eivät enää pysty viemään "rahojani"..

• mangkusti

http://iherb.com/p/28425?rcode=enu197
      http://iherb.com/p/24583?rcode=enu197

Suosittelen kokeilemaan jompaa kumpaa noista. Iherbistä tilatessa kortilta ei todellakaan mene kuin se summa mikä pitääkin ja tuotteet tulee parissa viikossa postilaatikkoon.

Ps. Mikä puhdistustuote?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo räyhää: kansan on muututtava

Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san
      Maailman menoa
      109
      2114
    2. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      57
      1261
    3. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1167
    4. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1127
    5. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      1049
    6. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      186
      1023
    7. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      94
      979
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      122
      978
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      58
      975
    10. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      962
    Aihe