Itselläni on vähän kellertävät hampaat (tupakka ja kahvi..), ja ajattelin kokeilla että tulisiko "valkaisevilla" hammastahnoilla mitään tulosta.
Mitä tahnaa suosittelisitte?
Paras "valkaiseva hammastahna"?
5
12600
Vastaukset
- 23452135
Oon kuullut paljon kehuja Yotuelista. Ei ole haitallista hampaille mutta tepsii entsymaattisesti tms.(?) Aion ostaa sitä heti kun ehdin. Oon kokeillut joitain Pepsodent ym "whitening" tahnoja mutta ne eivät tepsineet ollenkaan. Lisäksi jos ne tepsisikin, niin niissä on haitallisia hiovia ainesosia.
- Ansku
Saako kaupasta vai apteekista?
Itsellänikin on ollut noita pepsodentin, mutta
en huomannut mitään... - Valkohammas
Ansku kirjoitti:
Saako kaupasta vai apteekista?
Itsellänikin on ollut noita pepsodentin, mutta
en huomannut mitään...Osta Stockalta Rembrandt-hammastahnaa,joka on tarkoitettu kahvinjuojille ja tupakoitsijoille.Olen käyttänyt sitä monta vuotta ja hampaat on kyllä pysyneet niillä hyvinä.Se on aika kallis tuubi,mutta kaikkihan on suhteellista.
- Raili
Valkohammas kirjoitti:
Osta Stockalta Rembrandt-hammastahnaa,joka on tarkoitettu kahvinjuojille ja tupakoitsijoille.Olen käyttänyt sitä monta vuotta ja hampaat on kyllä pysyneet niillä hyvinä.Se on aika kallis tuubi,mutta kaikkihan on suhteellista.
Rembrandt hammastahna on puolet kalliimpaa kuin yotuelin hammastahna, mutta yotuel on toiminut minulla ainakin paljon paremmin...lisäksi hammaslääkärini sanoi, että yotuel on paras valkaiseva hammastahna!!!
- Sini, Kuopio
Ehdottomasti paras valkaiseva hammastahna mutta nyt sitä ei myy kukaan. Vai myykö ,tiedätkö kuka?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan
Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html1925142Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,364533Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699113171Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa
Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana2633092Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat
"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien1593012- 542568
- 271939
- 561903
- 841886
- 231825