Oonko komea?

Tyrkylläoleva

Elikkäs: olen n. 170 m pitkä. 14v. mulla on Tumman ruskeat ja hieman vihreät silmät . Blondit ja hieman ruskehtavat hiukset. ei lyhyet ei myöskään liian pitkät. takaata menee kiemuralle. käyn salilla 2 krt/vko ja soitan kitaraa. Tarviin tietoo oonko muijien mieleen eli kertokaa mielipiteenne. kutsuma nimeni on Ville. oikee nimi william

18

775

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ex Pimp

      Tuosta tulee sellainen kuva, ettet ole oikeastaan ymmärtänyt, mitä se komeus on. Kitara kädessäsi ei tee sinusta komeampaa. Et varmaankaan ole ymmärtänyt, että koma voi olla vaikka punaisilla hiuksilla ja ruskeilla silmillä.

      Yleensä vaalea ei sytytä. mutta hiukset voi aina värjätä-

      Komeuteen vaikuttaa kokonaisuus, kasvojen symmetrisyys, nenän kohtuullinen koko ja miehellä erityisesti miehekäs leuka tekevät paljon. Nämä ominaisuudet kasvoissasi muuttuvat oleellisesti joskei radikaalisti seuraavan 10v aikana. Myös korkeat poskipäät ovat aika jees. Mutta jos jotakin siirtää millin, niin koko homma voi muuttua. Esim jos nenän pää on ylös päin, niin siitä tulee aina hassu vaikutelma. Tai jos nenä päättyy ylempänä niin tulee iso ylähuuli ja sinun tarvitsee olla Mick Jagger saadaksesi naisia loppuelämäsi.

      Lihaksia sinun ei kannat hankkia ennen kuin pituuskasvusi on loppunut. Onhan se jo 170 metriä (tarkoitit varmaan senttimetriä :D ), mutta odottele nyt sinne pariin kymppiin koska kyllä se pituus on tärkeämpää tuossa vaiheessa kuin ne lihakset. Nuku yösi hyvin äläkä polta.

      Kitaransoitto saattaa joissain olosuhteissa vaikuttaa komeuteesi söpistävästi, mutta ei kadulla kulkeissasi. Nimeksesi voit aina keksiä jonkun komeamman. Toki naiset aina komean miehen nähdessään jäävät maistelemaan tämän nimeä.

      Horoskooppi on kumman tärkeä naisille, vaikkeivät naiset edes toimi elämässään horoskooppiensa mukaan vaan fiilisken mukaan. Se on vaan jännää tytöille. Kannattaa sanoa horoskoopikseen joku seksikäs horoskooppimerkki.

      • Hohhoijaa...

        "Kannattaa sanoa horoskoopikseen joku seksikäs horoskooppimerkki."

        Mikä ihme on seksikäs horoskooppimerkki? Miksi valehdella ja sanoa olevansa jotain, mitä ei ole? Samalla logiikallahan tuollainen nuori voisi (YRITTÄÄ) valehdella kaiken muunkin, esim. vanhempiensa tulot/omaisuuden/aseman, odotettavissa olevan perinnön, suhteet (tuntevansa vaikka ketä), jne. jne. - loputtomiin siis. Miksi ihmeessä vaivautua?

        Taidat itse olla joko vielä hyvin nuori tai todella lapsellinen. Näin keski-ikäisen naisen näkökulmasta tulee tunne, että on tainnut jokunen nainen jäädä omana itsenäsi saamatta...


      • Hukassa2019

        Mä taas uskallan väittää että vaaleatkin hiukset sytyttää paremmin kuin värjätyt :D

        Just viimeks treffeillä nainen kertoi aika kovaksi turn off jutuksi hiusten värjäämisen.

        Empä tiennyt että horoskooppi jutut onkin kuuma puheenaihe. En yhdenkään naisen kanssa ole puhunut horoskoopeista eikä ole tarvinnutkaan.

        Seksikäs nimi? Seksikäs mies kantaa nimeä, ei nimi ;)

        Samaa mieltä salista, vähintään pituuskasvun loputtua salille. Noin 20v.

        Mitä nyt kitaran soittamiseen tulee niin toimiihan tuo vaikka treffeillä, mutta kitaran opettelu ilman omaa kiinnostusta paitsi pillun toivossa ei anna hyvää vaikutelmaa, joka tapauksessa pää jää vetävään käteen pitkällä aikavälillä jos esittää sellaista mitä ei ole.

        Itselläni sali harrastus lähtee siitä että itse tunnen olevani kunnossa, tietysti se näkyy myös ulospäin mutta jos yritän käydä salilla naisten saamisen toivossa, niin enpä jaksaisi kovin kauan käydä, kun ei ne lihakset sittenkään tuonut naista itselleni.


    • Exujo

      Tollasessa iässä tyttö hakee yleensä sellasta söpöä ja nyhveröä tai ainekin kun itse olin tuon ikäinen.. Joten älä turhaudu jos nytten et olekkaan tyttöjen mieleen. Pari vuotta eteen päin niin naiset hakevat vähän rönskimpaa kaverii tietty pitää olla mukava ja ihan perus komea. Mutta aikuis iällä ulkonäöllä ei oo niin suurta vaikutusta. Kunhan pitää ulkonäöstä huolen ja pukeutumiseen keskittyä loput ovat itsestä kiinni. Tietty jos tietää että on erityisen komea niin on yleensä parempi itse tunto. Tietty jos ei ole hirveän komea niin uskottelevotsellesi että olet niin itseluottamus paranee.

      Hups tais mennä hiukan ohi aineen

    • 'Söpöläinen'

      Sitä ei kertomuksestasi saa selville, mutta kuulostat tyhjältä. Tosin ikäsi takia saat sen vielä anteeksi.

    • hienoa:D

      en kestä :D en :D

    • Epähomo

      Vetäkää käteenne homot!

    • .........

      Miehen ulkonäössä ei naisille oikeasti merkkaa mikään muu, kuin pituus. Sitten kun alkaa olemaan joku 190cm, niin alkaa saamaan naisia.
      Itse en voi saada naista 164cm miehenä.

    • ei kiinnosta

      Olet aika pitkä jos olet 170 m pitkä. En alkais noin pitkän kanssa olemaan!

      • oletko mies

        Naisia ei juuri alle 180 senttiset kiinnosta...


      • Tälläneernoo
        oletko mies kirjoitti:

        Naisia ei juuri alle 180 senttiset kiinnosta...

        Ite oon 182


    • asdjvkcoriawopi

      14 kesäisistä lapsista ei oikein voi vielä käyttää sanaa "komea".

    • ehkä, ehkä et

      Komeus on kasvon piirteitä ja vartalon muotoja, ei sitä voi määritellä silmien ja hiusten perusteella.

    • tyttö 17v

      Jatka salillakäyntiä ja kitaransoittoa, molemmista saa ehdottomasti plussaa ;) Anna hiusten olla luonnollisen väriset, hiusten värjääminen ei sovi pojille. Harjoittele sosiaalisia taitoja; hauskuutta, kehumista, juttelua ja kuuntelua. Ulkonäköön et hiusten ja vaatteiden lisäksi voi paljoa vaikuttaa, mutta hauska ja positiivinen tyyppi saa paljon anteeksi :D

    • rhere

      Oot liian pitkä LOL

    • t78l789l

      Ei sitä komeutta tektin perusteella.

      Laita finninaamastasi kuva.

    • tavis

    • Wanha kyynikko

      Muista, että kitaristi saa aina p*llua....:-)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      36
      1506
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1311
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      8
      1247
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1245
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      2
      1218
    6. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1218
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1204
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1180
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1160
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe