Vastoin yleistä luuloa vankilassa ei saa tatuoida. Siitä kiinni jäädessä saa rangaistuksen. Kuitenkin kautta aikojen vankilassa on tatuoitu. Tatuoitu myös minulle. Kroppani on täynnä vankilatatuointeja. Vanhat vankalatatuoinnit hyvin tehtynä on komeita. En pidä nykyisistä mitäänsanomattomista "symboleista", joiden merkitystä ei tiedä kukaan. Siinä tatuointiliike rikastuu ja jonkun iho rumistuu. Valitettavasti usein nuorten naisten.
Toinen on asennoituminen omiin tatuointeihin ihmisten seurassa, jossa ne näkyvät. Uimarannoilla, kesähelteellä ja saunassa. Jos on näkyvillä paikoilla ihan missä vaan, vaikka pankissa luotonanto neuvotteluissa, autokaupoissa jne. Kun on sinut kuvien ja itsensä kanssa asia heijastuu myös vastapuoleen neuvotteluissa, eikä tatuoinnit herätä kiusallista huomiota.
Omat ovat tehty vuosia monia sitten ja en muista niitä edes juurikaan. Kun näkee jonkun kenellä on vanhan ajan tatuointeja, härää pieni kiinnostus. Sitä on näköjään kierretty muutakin kuin tahkoa. Parilla valitulla kysymyksellä selviää ovatko kuvat tehty vankilassa, loukkaamatta toista.
Hyvää kevään jatkoa!
Vankilatatuoinnit ja asenteet
Pummin merkki
2
543
Vastaukset
- Alakulttuuriako?
Mitä ne pummin merkit sitten on?
- PyhäSylvi
Näistä tatuoiduista on aina löytynyt näitä itsensäkehujia, joille omat tatskat on vaan parasta. Kyllähän noita venkulatatskoja on tullu nähtyä ja yleensä ne on niitä heikompitasoisia, kuten myös niiden omistajat älykkyydeltään!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416