Kysy Pilvi-Petteriltä ja hän pyrkii vastaamaan

Pilvi-Petteri

Heippa,

Olen kohta 20-vuotta kannabista käyttänyt ja edelleen säännöllisesti käyttävä elämässä pärjäävä ihminen.

Mikäli olet kiinnostunut kysymään jotain kannabikseen liittyvää, kysy pois, vastaan mielläni. Kysykää ihan mitä vaan ja pyrin vastaamaan asiallisiin kysymyksiin.

212

2425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fwe

Mites parisuhdetouhut ja työssäkäynti onnistuu.

• hbvbpo

Kuinka useesti käytät sitä ?

• ketjun aloittaja

Terve ja kiitos kysymyksistä.

Perhe voi hyvin ja työssäni pärjään hyvin. Työni on henkisesti erittäin vaativaa ja on minulle tärkeä asia.

Käytän päivittäin ja käyttö ajoittuu iltaan, eli kun kaikki muut työt on tehty.

Alkoholia en käytä kuin erittäin satunnaisesti, ta ruokailun yhteydessä. Tosin tätä ei kysytty.

• pössy

hei! olen poltellut noin 9 kertaa elämäni aikana. edellisestä kerrasta on nyt 3 viikkoa ja pääni tuntuu sekavalta. näen näköharhoja eli näkökentässäni on välillä naarmujen oloisia kuvioita. lisäksi minulla on silloin tällöin päänsärkyä ja korvissa alkaa hetkellisesti tinnittämään. kun olen nukahtamaisillani saattaa välillä tulla lihasnykäyksiä.. muistin kanssa on ongelmia sekä ajattelukyky on alentunut. ei ole haitannut normaalia elämääni nämä oireet mutta kiinnostaisi tietää olenko psykoosissa vai onko jokin neurologinen ongelma. olen jatkuvasti sosiaalisessa kanssa käymisessä kavereideni kanssa ja he eivät ole huomanneet minussa mitään eroa. kaikki alkoi siis viimesimmän polttelun jälkeen ja vedin silloin överit.

• Pössy-Pössy

Heippa,

En tiedä kuinka vanha olet, mutta epäilen että noi kannabiksesta johtuisi. En ole koskaan kuullut kenenkään saavan moisia vaikutuksia, kyse on jostain muusta. Mikäli asia vaivaa, ehdotan että pyrit juttelemaan luottamuksellisesti ammattilaisen kanssa. Tai sitten kerro tilanteestasi hieman lisää.

• cfscfszcdas

Mullakin oli samanlaisia oireita ja övereissä yskin verta joka tuli keuhkoista.

Nyt omistan vain yhen keuhkon, mutta kannabis ei sitä tuhonnut vaan lasikuitu, jolla mun hasis annos oli laimennettu.

Varokaa ritiseviä ja paukahtelevia jointteja, kun poltatte.

• kallubbi

20 vuotta kannabista käyttäneenä tiedät rikkovasi lakia. Kärsitkö sosiopatiasta tai muusta persoonallisuushäiriöstä, eli toisin sanoen, oletko sitä mieltä että lain noudattaminen on vapaaehtoista ja että lakia ei tarvitse noudattaa, jos omasta mielestään ei tee mitään väärin?

Onko moraalisi muutoin löysä, rikotko siis muutoin lakia? Luuletko sen johtuvan osin huumeidenkäytöstäsi? Käveletkö/ajatko autolla punaisia päin, jos ei ketään ole näkyvissä? Heitätkö roskat luontoon, jos katsot että ne ovat maatuvaa sorttia eivätkä siten siis saastuta? Pidätkö löytämäsi lompakon ja/tai rahat itselläsi?

On myös asioita, jotka eivät ole laittomia, mutta moraalisesti kyseenalaisia, huomaatko sortuvasi myös niihin? Kuten esimerkiksi läheisillesi valehteluun ja pettämiseen parisuhteessa?

• gharte

Homoushan tuolla alempana jo mainittiinkin mutta otanpa sen esille vielä tätä vasten tarkastellaksesi miksi tarkalleen laki on mielestäsi jotenkin tekemisissä moraalin kanssa. Homoseksuaalius oli Suomessa laitonta vuoteen 1971 saakka. Oliko homous siis siihen asti moraalitonta ja väärin, ja sen jälkeen jokaisen oma asia?

Pointtini on siis järkevästi esitettynä se, että laki ei määrittele moraalia, sitä, mikä on oikein. Tällöin on sopimatonta viitata lakiin keskusteltaessa oikeasta ja väärästä. Jos jokin laki rajoittaa ihmisen itsemääräämisoikeuksia tavalla joka on moraalinvastainen, mikä kyseisen lain rikkomisessa olisi väärää ja vastusteltavaa?

Miksi laittomalla huumeella itseään huvikseen päihdyttävä ihminen tekisi siis mitään mainitsemistasi asioita ns. "normaali-ihmistä" enemmän? Luuletko oikeasti niin, vai halusitko vain loukata toista?

• VastausEdelliseen
        gharte kirjoitti:

Homoushan tuolla alempana jo mainittiinkin mutta otanpa sen esille vielä tätä vasten tarkastellaksesi miksi tarkalleen laki on mielestäsi jotenkin tekemisissä moraalin kanssa. Homoseksuaalius oli Suomessa laitonta vuoteen 1971 saakka. Oliko homous siis siihen asti moraalitonta ja väärin, ja sen jälkeen jokaisen oma asia?

Pointtini on siis järkevästi esitettynä se, että laki ei määrittele moraalia, sitä, mikä on oikein. Tällöin on sopimatonta viitata lakiin keskusteltaessa oikeasta ja väärästä. Jos jokin laki rajoittaa ihmisen itsemääräämisoikeuksia tavalla joka on moraalinvastainen, mikä kyseisen lain rikkomisessa olisi väärää ja vastusteltavaa?

Miksi laittomalla huumeella itseään huvikseen päihdyttävä ihminen tekisi siis mitään mainitsemistasi asioita ns. "normaali-ihmistä" enemmän? Luuletko oikeasti niin, vai halusitko vain loukata toista?

Mielestäni keskustelu hampun laillistamisesta on jo mennyt överiksi joka puolella maailmaa. Typerät huumepösilöt vaatii suureen ääneen cannabista lailliseksi ja samalla he elävät yhteiskunnan siivellä sosiaalihuollon varoilla kasvatellen salaa kämpässään hamppua ja maksattaa vielä sossulla sähkölaskutkin jopa.
        Vaikka olen itse sairastunut syöpään ja en tiedä kuinka kauan vielä on elinpäiviä jäljellä, niin en ole tällä hetkellä cannabiksen laillistamisen kannalla. kaikkein eniten haloota pitävät juuri ne tahot ja ihmiset jotka ovat itse jääneet sen huumeen koukkuun ja käyttävät sitä huumaavaan tarkoitukseen eikä lääkkeenä. Mihin terveet parhaassa työiässä olevat nuoret miehet ja naiset tarvitsevat cannabista lääkinnällisessä mielessä??? Vastaus on etteivät mihinkään. Heille on perimmäinen tarkoitus saada cannabista ja huumata sillä itsensä.
        Olen kyllä harkinnut kasvattavani cannabista itselleni lääkkeeksi syöpäni etenemisen hidastamiseksi, koska sairauteni on jo edennyt niin ettei sitä voida parantaa, pelkästään hidastaa sen etenemistä hyvässä tapauksessa. Suomessakin on kyllä lääkecannabista jota tuskin saan käyttööni ennen kuin vasta liian myöhään. Koska lääkecannabista on niin vaikeaa saada virallisesti käyttöön, niin katson kyllä oikeudekseni yrittää vaikuttaa itse sairauteni etenemiseen ja kasvatan itse hamppua kunhan opin sen menetelmän ja saan siihen tarvittavat tiedot ronkittua jostain:):)
        Mitenkään varma en voi olla että canaabis ylipäätään on hyväksi sairauteni hoidossa. Mutta yritettävä on jotain omin voimin kun ei Suomen lääketiede pysty enää minua auttamaan kaikkine säädöksineen. Haluan kerätä cannabista varastoonkin siten että kun minulle tulee ne pahimmat kipuvaiheet ja tuskat ennen kuolemaani, niin voin silloin vaikka poltella sitä salaa jos se vaikka lieventäisi oloani ja kärsimyksiäni siinä kriittisessä vaiheessa siirtyessäni autuaammille metsästysmaille.
        Vastustan kuitenkin jyrkästi cannabiksen laillistamista ja yleistä pössyttelyä joka puolella. Nämä cannabiksen puolestapuhujat ovat pilanneet cannabiksen käytön vapauttamisen mahdollisuuksia ratkaisevasti käyttämällä sitä huumeena huumaaviin tarkoituksiin. Hyväksyn cannabiksen vapauttamisen siten, että sitä saa kelakorvattavana tuotteena vaikeisiin sairauksiin lääkkeenä apteekista niin kuin muitakin lääkkeitä ja halvalla. Ei mitenkään jokaisen pössyttelijän toiveunien mukaisesti itseviljeltynä sossun maksamassa kämpässä.
        Jos cannabiksella oletetaan olevan syöpää parantaviakin ominaisuuksia, niin miksen yritä sitä keinoa myös käyttää. Mitään väliä ei enää ole siitä vaikka jäisin siitä kiinnikkin ja virkavallan terrorisoimaksi lopuksi ikääni.. heh. En kuitenkaan enää elä näillä nykyisillä hoidoilla kovin kauaa. Tiedä vaikka kokisin ihmeparantumisen cannabiksen voimalla ja siten edistäisin cannabiksen lääkekäytön puolustajien tavoitteita (En pössyttelijöiden tavoitteita).
        Menkää te Nuoret ja terveet ihmiset jotka olette sortuneet cannabiksen käyttöön huumaavassa mielessä itseenne ja hävetkää!!! Pilaatte hyvän lääkekasvin maineen ja sen saatavuuden sairaille ihmisille kun heittäydytte sosiaalipummeiksi ja pössyttelette huumaavaa ainetta vaikka ette sitä mihinkään sairauteenne tarvitse. Hoitakaa se riippuvuutenne cannabikseen terveydenhuollon kautta keskustelemalla lääkärin kanssa ensin että pääsette hoidoissa alkuun. Ja sitten vaan sisua ja tsemppiä että kestätte ilman sitä huumetta niin kauan kunnes vieroitusoireet on hävinneet.
        Pois sieltä sossun luukulta ja työkkärin kautta ammattikursseille ja sit vaan joko yrittäjiksi tai vieraalle töihin. Ryhtiä nuoriso. Älkääkä itkekö ja rypekö itsesäälissä, toimikaa!!!

• lisäinfo
        VastausEdelliseen kirjoitti:

Mielestäni keskustelu hampun laillistamisesta on jo mennyt överiksi joka puolella maailmaa. Typerät huumepösilöt vaatii suureen ääneen cannabista lailliseksi ja samalla he elävät yhteiskunnan siivellä sosiaalihuollon varoilla kasvatellen salaa kämpässään hamppua ja maksattaa vielä sossulla sähkölaskutkin jopa.
        Vaikka olen itse sairastunut syöpään ja en tiedä kuinka kauan vielä on elinpäiviä jäljellä, niin en ole tällä hetkellä cannabiksen laillistamisen kannalla. kaikkein eniten haloota pitävät juuri ne tahot ja ihmiset jotka ovat itse jääneet sen huumeen koukkuun ja käyttävät sitä huumaavaan tarkoitukseen eikä lääkkeenä. Mihin terveet parhaassa työiässä olevat nuoret miehet ja naiset tarvitsevat cannabista lääkinnällisessä mielessä??? Vastaus on etteivät mihinkään. Heille on perimmäinen tarkoitus saada cannabista ja huumata sillä itsensä.
        Olen kyllä harkinnut kasvattavani cannabista itselleni lääkkeeksi syöpäni etenemisen hidastamiseksi, koska sairauteni on jo edennyt niin ettei sitä voida parantaa, pelkästään hidastaa sen etenemistä hyvässä tapauksessa. Suomessakin on kyllä lääkecannabista jota tuskin saan käyttööni ennen kuin vasta liian myöhään. Koska lääkecannabista on niin vaikeaa saada virallisesti käyttöön, niin katson kyllä oikeudekseni yrittää vaikuttaa itse sairauteni etenemiseen ja kasvatan itse hamppua kunhan opin sen menetelmän ja saan siihen tarvittavat tiedot ronkittua jostain:):)
        Mitenkään varma en voi olla että canaabis ylipäätään on hyväksi sairauteni hoidossa. Mutta yritettävä on jotain omin voimin kun ei Suomen lääketiede pysty enää minua auttamaan kaikkine säädöksineen. Haluan kerätä cannabista varastoonkin siten että kun minulle tulee ne pahimmat kipuvaiheet ja tuskat ennen kuolemaani, niin voin silloin vaikka poltella sitä salaa jos se vaikka lieventäisi oloani ja kärsimyksiäni siinä kriittisessä vaiheessa siirtyessäni autuaammille metsästysmaille.
        Vastustan kuitenkin jyrkästi cannabiksen laillistamista ja yleistä pössyttelyä joka puolella. Nämä cannabiksen puolestapuhujat ovat pilanneet cannabiksen käytön vapauttamisen mahdollisuuksia ratkaisevasti käyttämällä sitä huumeena huumaaviin tarkoituksiin. Hyväksyn cannabiksen vapauttamisen siten, että sitä saa kelakorvattavana tuotteena vaikeisiin sairauksiin lääkkeenä apteekista niin kuin muitakin lääkkeitä ja halvalla. Ei mitenkään jokaisen pössyttelijän toiveunien mukaisesti itseviljeltynä sossun maksamassa kämpässä.
        Jos cannabiksella oletetaan olevan syöpää parantaviakin ominaisuuksia, niin miksen yritä sitä keinoa myös käyttää. Mitään väliä ei enää ole siitä vaikka jäisin siitä kiinnikkin ja virkavallan terrorisoimaksi lopuksi ikääni.. heh. En kuitenkaan enää elä näillä nykyisillä hoidoilla kovin kauaa. Tiedä vaikka kokisin ihmeparantumisen cannabiksen voimalla ja siten edistäisin cannabiksen lääkekäytön puolustajien tavoitteita (En pössyttelijöiden tavoitteita).
        Menkää te Nuoret ja terveet ihmiset jotka olette sortuneet cannabiksen käyttöön huumaavassa mielessä itseenne ja hävetkää!!! Pilaatte hyvän lääkekasvin maineen ja sen saatavuuden sairaille ihmisille kun heittäydytte sosiaalipummeiksi ja pössyttelette huumaavaa ainetta vaikka ette sitä mihinkään sairauteenne tarvitse. Hoitakaa se riippuvuutenne cannabikseen terveydenhuollon kautta keskustelemalla lääkärin kanssa ensin että pääsette hoidoissa alkuun. Ja sitten vaan sisua ja tsemppiä että kestätte ilman sitä huumetta niin kauan kunnes vieroitusoireet on hävinneet.
        Pois sieltä sossun luukulta ja työkkärin kautta ammattikursseille ja sit vaan joko yrittäjiksi tai vieraalle töihin. Ryhtiä nuoriso. Älkääkä itkekö ja rypekö itsesäälissä, toimikaa!!!

ilmeisesti sinulla ei ole omakohtaista kokekmusta cannabiksesta ennestään, sillä sen polttelu ei tarkoita että olisit työtön yms.(itse poltan lähes päivittäin ja sain juuri ylennyksen työpaikallani) Cannabis ei myöskään aiheuta vieroitusoireita, toisin kuin esimekiksi lain sallima alkoholi.
        PS. Kasvatukseen löytyy neuvoja useilta eri nettisivuilta.

• rsddaa

Kallubbi on suomen valtion aivopesemä virkauskoinen.

Lukee suomen lakia kuin raamattua, jos joku paskalaki keksitään, nii itketään suomi24:ssä ja sen jälkeen alistutaan valtion tahtoon.

Itte ainakin pidän löytö lompsasta rahat ittellä ja mikään ei estä heittämästä vaikka auton akkuja luontoon, sekä on tullut ajettua/käveltyä punasia päin.

Ihan vaan virkauskosten kiusaks.

• Petteri-Pössynen

Tiedän rikkovani lakia ja se on tietoinen valinta. Noudatatko sinä aivan kaikkia lakeja? Minun mielestäni joissain tapauksissa on suorastaan velvollisuus rikkoa lakia. Mutta, koskaan en olisi valmis loukkaamaan jonkun toisen oikeuksia, tai muuten tuottamaan kenellekään pahaa. Pyrin oikeudenmukaisuuteen.

Moraalini ei ole löysä, vaan uskoakseni hyvinkin korkealla tasolla.

En ole pettänyt puolisoani ja ketään muutakaan.

• kallubbi

En tietoisesti ja tahallisesti ole koskaan rikkonut lakia. En ole saanut koskaan edes parkkisakkoa, en edes myöhästymismaksuja kirjastosta. Tiedän ihmisiä, jotka maksavat laskunsakin vasta kolmannella karhukirjeellä, itse maksan kaikki laskut heti, ettei tule turhia kuluja. Eihän ne saatavat katoa mihinkään muutoin kuin maksamalla.

En edes omppuvarkaissa ole koskaan käynyt. Luontoakin pyrin ajattelemaan kaikessa, en roskaa. En äkkiseltään keksi, miten olisin rikkonut lakia joskus. Se on kyllä luultavasti tapahtunut epähuomiossa, kuten lievä ylinopeus tms.

• Peter-ThePössy

Jokainen olkoon onnellinen omalla tiellään ja en minä sinua huonona ihmisenä pitäisi vaikka olisitkin käynyt omppuvarkaissa. Oletko varma, että et ole liian ankara itseäsi kohtaan? Olethan muistanut elää täysipainoisen elämän ja tehnyt aidosti omia valintojasi?

Ei tämä enään pilveen liity.

Kysykää jos tulee jotain mieleen mitä olet halunnut kannabiksesta tietää ja lupaan vastata fiksuihin kysymyksiin.

• kallubbi

Elämäkö ei ole täysipainoista, jos ei tee rikoksia ja käytä huumeita? Onko suosituksesi se, että minun pitäisi alkaa rikkomaan lakia ja käyttämään huumeita? Muuttuisiko elämäni sillä paljon paremmaksi?

Ei minusta siinä mitään ankaraa ja ahdistavaa ole, että noudatetaan yhteisiä sääntöjä. Sosiopaateille se on vaikeaa.

• Jäännis
        kallubbi kirjoitti:

Elämäkö ei ole täysipainoista, jos ei tee rikoksia ja käytä huumeita? Onko suosituksesi se, että minun pitäisi alkaa rikkomaan lakia ja käyttämään huumeita? Muuttuisiko elämäni sillä paljon paremmaksi?

Ei minusta siinä mitään ankaraa ja ahdistavaa ole, että noudatetaan yhteisiä sääntöjä. Sosiopaateille se on vaikeaa.

Kannabiksen käyttäminen on vähän verrattavissa punaisia valoja päin kävelemiseen tai ajamiseen tai kännykällä puhumiseen ajon aikana, paitsi että jälkimmäisissä vaarannetaan muita paljon enemmän mitä kannabista käytettäessä, koska kannabis on maailman vähähaittaisin päihde ja valehdelluin asia maailmassa.

• Aloittaja Pössy
        kallubbi kirjoitti:

En minä tuollaisia ole väittänyt. Sinä elät omalla tyylilläsi ja toivottavasti olet onnellinen omalla tielläsi.

• EriMieltä
        Jäännis kirjoitti:

Kannabiksen käyttäminen on vähän verrattavissa punaisia valoja päin kävelemiseen tai ajamiseen tai kännykällä puhumiseen ajon aikana, paitsi että jälkimmäisissä vaarannetaan muita paljon enemmän mitä kannabista käytettäessä, koska kannabis on maailman vähähaittaisin päihde ja valehdelluin asia maailmassa.

Valehtelet täyttä päätä. Cannabis ei todellakaan ole maailman vähähaittaisin päihde. Sinä itse valehtelet koko ajan niin itsellesi kuin muille ja täällä foorumilla vielä lisäksi. Etkö jaksa kantaa sitä tiedon taakkaa itselläsi että olet tehnyt elämäsi pahimman mokan kun olet alkanut pössyttelemään hamppaua ja seurustelemaan näiden pössyttelyaddiktisten ihmisten kanssa. Olethan huomannut, että seura tekee kaltaisekseen huomaamattasi?? Lopeta tuo tyhmä valehtelu, ainakin muille jos itsellesi haluatkin valehdella. Pilaat vaan hampun laillistamisen mahdollisuudetkin tuolla asenteellasi. Oikeasti sairaat ihmiset eivät saa hamppua lääkkeekseen kun sinä ja kaltaisesi luuserit käytätte sitä päihteenä. Lueppas tuolla aiemmin ollut tuon syöpäsairaan kirjoitus ja HÄPEÄ LUUSERI. !!!

• Travoitus
        EriMieltä kirjoitti:

Valehtelet täyttä päätä. Cannabis ei todellakaan ole maailman vähähaittaisin päihde. Sinä itse valehtelet koko ajan niin itsellesi kuin muille ja täällä foorumilla vielä lisäksi. Etkö jaksa kantaa sitä tiedon taakkaa itselläsi että olet tehnyt elämäsi pahimman mokan kun olet alkanut pössyttelemään hamppaua ja seurustelemaan näiden pössyttelyaddiktisten ihmisten kanssa. Olethan huomannut, että seura tekee kaltaisekseen huomaamattasi?? Lopeta tuo tyhmä valehtelu, ainakin muille jos itsellesi haluatkin valehdella. Pilaat vaan hampun laillistamisen mahdollisuudetkin tuolla asenteellasi. Oikeasti sairaat ihmiset eivät saa hamppua lääkkeekseen kun sinä ja kaltaisesi luuserit käytätte sitä päihteenä. Lueppas tuolla aiemmin ollut tuon syöpäsairaan kirjoitus ja HÄPEÄ LUUSERI. !!!

Mainitseppa sitten joku muu huume tai päihde, jonka normaali päihdekäyttöannos voidaan tarvittaessa vaikka monikymmenkertaistaa, kuten kannabiksen lääkekäytössä tehdään, eikä haittoja vieläkään vain tule, vaikka annosmäärät ovat useita grammoja päivässä. Aika selvästi kertoo, että kannabis on todella vähähaittainen päihde, ja samalla se on myös maailman vähähaittaisin päinde, ja tämän maailman valehdelluin yksittäinen asia. Näistä faktoista ei pääse eroon millään.

• Kertaustako?
        Travoitus kirjoitti:

Mainitseppa sitten joku muu huume tai päihde, jonka normaali päihdekäyttöannos voidaan tarvittaessa vaikka monikymmenkertaistaa, kuten kannabiksen lääkekäytössä tehdään, eikä haittoja vieläkään vain tule, vaikka annosmäärät ovat useita grammoja päivässä. Aika selvästi kertoo, että kannabis on todella vähähaittainen päihde, ja samalla se on myös maailman vähähaittaisin päinde, ja tämän maailman valehdelluin yksittäinen asia. Näistä faktoista ei pääse eroon millään.

Sinulla on väärää tietoa vai mutu tuntumallako vaan täällä kirjoittelet. Siis kerrataan nyt vielä. On valetta ettei cannabiksen käytöstä tule haittavaikutuksia ja on valetta että annoksen moninkertaistamisesta ei tule vielä enemmän haittavaikutuksia. Lääkkeeksi cannabista käyttävien kanssa taiteillaan hyötyjen ja haittojen viidakossa ja tehdään päätökset yksilön terveyden perusteella. Jos hyöty on suurempi kuin haitta ja haittavaikutus ei ole niin vaarallinen jos on muutenkin menossa hautaan tai sairaus etenee ilman huumetta nopeasti. Jarruttavana lääkkeenä myös sen haittavaikutukset hyväksytään siinä tapauksessa. Menikö tämä asia nyt jakeluun sinne korvien väliin???
        Poistu palstalta valehtelemasta. Pilaat silä vaan cannabiksen maineen lääkkeenä kun kehuskelet käyttäväsi sitä huumaaviin tarkoituksiin.

• Travoitus
        Kertaustako? kirjoitti:

Sinulla on väärää tietoa vai mutu tuntumallako vaan täällä kirjoittelet. Siis kerrataan nyt vielä. On valetta ettei cannabiksen käytöstä tule haittavaikutuksia ja on valetta että annoksen moninkertaistamisesta ei tule vielä enemmän haittavaikutuksia. Lääkkeeksi cannabista käyttävien kanssa taiteillaan hyötyjen ja haittojen viidakossa ja tehdään päätökset yksilön terveyden perusteella. Jos hyöty on suurempi kuin haitta ja haittavaikutus ei ole niin vaarallinen jos on muutenkin menossa hautaan tai sairaus etenee ilman huumetta nopeasti. Jarruttavana lääkkeenä myös sen haittavaikutukset hyväksytään siinä tapauksessa. Menikö tämä asia nyt jakeluun sinne korvien väliin???
        Poistu palstalta valehtelemasta. Pilaat silä vaan cannabiksen maineen lääkkeenä kun kehuskelet käyttäväsi sitä huumaaviin tarkoituksiin.

Mainitse nyt joku muu päihde tai huume, jonka normaali päihdekäyttöannos voidaan monikymmenkertaistaa ja käyttää joka päivä vuosien ajan ilman, että haittoja tulee annoksen monikymmenkertaistamisesta huolimatta? Yritä edes.

Päihdekäyttöannos on yleensä 0.1 - 0.5 grammaa, joka käytetään yleensä satunnaisesti, kun taas lääkekäytön päivittäisannokset voivat olla useita grammoja. Et tosiaankaan voi kannabista kovinkaan haitalliseksi sanoa.

• käääääääk
        Travoitus kirjoitti:

Mainitse nyt joku muu päihde tai huume, jonka normaali päihdekäyttöannos voidaan monikymmenkertaistaa ja käyttää joka päivä vuosien ajan ilman, että haittoja tulee annoksen monikymmenkertaistamisesta huolimatta? Yritä edes.

Päihdekäyttöannos on yleensä 0.1 - 0.5 grammaa, joka käytetään yleensä satunnaisesti, kun taas lääkekäytön päivittäisannokset voivat olla useita grammoja. Et tosiaankaan voi kannabista kovinkaan haitalliseksi sanoa.

No jos on jo olemassa laillisia tapoja pilata elämäänsä niin pitäiskö niitä sallia vielä lisää?! Ihme logiikkaa.

• NiinpäNiin
        käääääääk kirjoitti:

No jos on jo olemassa laillisia tapoja pilata elämäänsä niin pitäiskö niitä sallia vielä lisää?! Ihme logiikkaa.

No eipä noilla huumepösilöillä olekkaa mitään logiikkaa. Itselleen vaan valehtelevat ja uskottelevat kaikkea soopaa kun eivät enää muuten jaksa kantaa tyhmästä päästään johtuvaa pössyttelyä. Vanhan kansan sanonta " Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis" pitää edelleen paikkansa. Tässä pössyttelijöiden tapauksessa vaan kärsii lisäsksi myös muut ihmiset ja läheiset sekä loppupelissä koko yhteiskunta.

• Travoitus
        NiinpäNiin kirjoitti:

No eipä noilla huumepösilöillä olekkaa mitään logiikkaa. Itselleen vaan valehtelevat ja uskottelevat kaikkea soopaa kun eivät enää muuten jaksa kantaa tyhmästä päästään johtuvaa pössyttelyä. Vanhan kansan sanonta " Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis" pitää edelleen paikkansa. Tässä pössyttelijöiden tapauksessa vaan kärsii lisäsksi myös muut ihmiset ja läheiset sekä loppupelissä koko yhteiskunta.

Pystyykö joku nyt kertomaan jonkun vähähaittaisemman päihteen tai huumeen? Ilmeisesti ei, koska kannabis on maailman vähähaittaisin päihde ja myös maailman valehdelluin asia.

• HohHoijjakkaa
        Travoitus kirjoitti:

Pystyykö joku nyt kertomaan jonkun vähähaittaisemman päihteen tai huumeen? Ilmeisesti ei, koska kannabis on maailman vähähaittaisin päihde ja myös maailman valehdelluin asia.

Lasillinen vettä esimerkiksi on paljon vähemmän haitallinen. Edellyttäen tietenkin ettet ole tunkenut siihen mitään huuumetta. Etkö pösilö tajua pointtia?? Miksi ylipäätään pitäisi jotain huumetta käyttää?? Miksi se kauhea vinkuminen jostain cannabiksesta jos vaan joku kertoo että se on typerä ja huono tapa pössytellä ja pilata sillä aivonsa?? Haloo.. onko ketään kotona enää siellä.. kop kop !!!

• Travoitus
        HohHoijjakkaa kirjoitti:

Lasillinen vettä esimerkiksi on paljon vähemmän haitallinen. Edellyttäen tietenkin ettet ole tunkenut siihen mitään huuumetta. Etkö pösilö tajua pointtia?? Miksi ylipäätään pitäisi jotain huumetta käyttää?? Miksi se kauhea vinkuminen jostain cannabiksesta jos vaan joku kertoo että se on typerä ja huono tapa pössytellä ja pilata sillä aivonsa?? Haloo.. onko ketään kotona enää siellä.. kop kop !!!

Nyt on vesikin jo huumevalistajille päihde, kun kannabis onkin yllättäen maailman vähähaittaisin päihde. Pitää jo veteen verrata, mutta päivittäin juomasi veden määrää et voi monikymmenkertaistaa, koska voit jopa kuolla liialliseen veden määrään elimistössä.

• HOpöPössy22
        Travoitus kirjoitti:

Nyt on vesikin jo huumevalistajille päihde, kun kannabis onkin yllättäen maailman vähähaittaisin päihde. Pitää jo veteen verrata, mutta päivittäin juomasi veden määrää et voi monikymmenkertaistaa, koska voit jopa kuolla liialliseen veden määrään elimistössä.

Eikä cannabiksen käyttöä voi moninkertaistaa ilman terveysriskien moninkertaistumista.. Etkö älynnyt???

• EtköTajunnut??
        Travoitus kirjoitti:

Onko lukihäiriö kun et näköjään osaa sisäistää tekstiäkään enää?? Kuka on väittänyt vettä huumeeksi. Tässä näkee yhden esimerkin pössyttelijän mielenliikkeistä kun heti alkaa vääristelemään toisten kirjoituksia ja puolustella huumeita. Selkeä lausehan tuolla on:
        " Lasillinen vettä esimerkiksi on paljon vähemmän haitallinen. Edellyttäen tietenkin ettet ole tunkenut siihen mitään huuumetta."

• Travoitus
        HOpöPössy22 kirjoitti:

Eikä cannabiksen käyttöä voi moninkertaistaa ilman terveysriskien moninkertaistumista.. Etkö älynnyt???

Kannabiksen annostuksen näkyy selvästi pystyvän moninkertaistamaan, jopa kymmenkertaistamaan normaaliin päihdekäyttöannostukseen nähden, koska useiden grammojen kannabisannostus ei lääkekäytössä aiheuta ongelmia kuin hyvin marginaaliselle osalle koko käyttäjäryhmästä. Normaali päihdekäyttöannoshan on 0,1 - 0,5 grammaa, joka on yleensä normi kannabiksenkäyttäjälle satunnainen, kun taas lääkekäytössä kannabista käytetään jopa 5 grammaa joka päivä.

Ei kovin haitalliselta vaikuta.

• Travoitus
        EtköTajunnut?? kirjoitti:

Onko lukihäiriö kun et näköjään osaa sisäistää tekstiäkään enää?? Kuka on väittänyt vettä huumeeksi. Tässä näkee yhden esimerkin pössyttelijän mielenliikkeistä kun heti alkaa vääristelemään toisten kirjoituksia ja puolustella huumeita. Selkeä lausehan tuolla on:
        " Lasillinen vettä esimerkiksi on paljon vähemmän haitallinen. Edellyttäen tietenkin ettet ole tunkenut siihen mitään huuumetta."

Onko se vesi siis päihde tai huume, vai miksi sitä pitää verrata päihteeseen tai huumeeseen?

• VoihanNenäkarva
        Travoitus kirjoitti:

Onko se vesi siis päihde tai huume, vai miksi sitä pitää verrata päihteeseen tai huumeeseen?

Jäikö sulta alakoulukin kesken pössytellessä???

• Hetsoi
        VoihanNenäkarva kirjoitti:

Jäikö sulta alakoulukin kesken pössytellessä???

Osaatko jo kertoa, mikä olisi vähähaittaisempi päihde tai huume kuin kannabis, ja jonka normaali päihdekäyttöannos voidaan ongelmitta nostaa useisiin grammohin päivässä kuten kannabiksen kanssa voidaan tehdä?

Jos et osaa sanoa, pitää edelleenkin vain ylläpitää se näkemys, että kannabis on maailman vähähaittaisin päihde, jolle haittoja luo lähinnä vain kieltolaki, jota selkeästi kannatat, koska olet varmaan huumekauppias tai -valistaja, joille molemmille ryhmille kannabiksen juridisen aseman muutos tietäisi ansionmenetyksiä, suuria sellaisia. Siksi pitää kovin valehdella edelleenkin asiasta, vaikka kannabis on jo nykyisinkin maailman valehdelluin asia.

• pimpom
        kallubbi kirjoitti:

pulkkisen mauri ?

• pössy

hei! olen 21 vuotias.. ekan kokeilu kerran jälkeen tuli hieman vastaavia oireita ja nyt tuntuu että olisi pahentunut. epäilin aluksi skitsofreniaa mutta suljin vaihtoehdon pois koska pystyn kuitenkin normaaliin elämään. elämäntapani eivät ole kovin terveelliset. liikunta rajoittuu lähinnä talvisiin pilkkireissuihin ja syksyisiin metsästysreissuihin. voiko olla että kannabis ei vain sovi minulle? onkohan ohimenevää? onko sinulla ikinä ollut vastaavanlaisia vaikutuksia? tuleekohan minulle huumausaine rikosmerkintä jos menen lääkäriin ja kerron rehellisesti käyttäneeni kannabista jonka jälkeen oireet alkoivat?

• PössyPetteri

Aikoinaan homoutta pidettiin syntinä ja sitä ei kyseenalaistettu. Ihmiset joutuivat kovaan ristiriitaan itsensä ja yhteiskunnan kanssa, mikä aiheutti monelle erilaisia psyykkisiä oireita. Oireiden katsottiin johtuvan homoudesta.... Tuli vaan mieleen. Ratkaisevaa on miten itse suhtaudut näihin kokeiluihin.

Kannabis ei mielestäni yksinään aiheuta juuri mitään pysyvää haittaa, mutta se saattaa herkistää olemassa oleville taustalle työnnetyille tuntemuksille. Eli tekee tietoiseksi jo olemassaolevista tuntemuksista.

Käytätkö paljon alkoholia? Onko muuten elämäsi tasapainoista?

Ei kannabis kaikille sovi, kuten ei mikään muukaan asia. Joku tykkää äidistä, toinen tyttärestä.

• fdhgfgur434g7d662

ei tule merkintää vaikka kertoisit suoraan poliisille itse.

• kiitos vastauksista!

Käyttääkö myös puolisosi kannabista?
      Kuinka riippuvainen olet?
      Etkö ole ollenkaan pitänyt taukoa 20 vuoden aikana?
      Mitä harrastuksia sinulla on pilvenpolton lisäksi?
      Voisitko rentoutua muilla tavoilla?
      Miten kannabis vaikuttaa seksuaaliseen haluun ja kykyyn?

• kiitos kysymyksistä

Puolisoni ei käytä kannabista.

Varmaan olen jollain tapaa riippuvainen, tosin pystyn lopettamaan halutessani aika helposti. Tykkään käyttää ja en näe syytä olla ilman. Pilvenpoltto on mielestäni kivaa ja hyödyt voittaa haitat. Varmaan ilmankin tulisi toimeen, mutta kivat jutut tekee elämästä elämisen arvoista.

Olen pitänyt taukoa matkatessani maissa joissa kannabiksen hankkiminen vaarantaisi vapauteni, muuten en oikein.

Luen aika paljon ja seuraan yhteiskunnallisia ilmiöitä. Ei minulla ole aikaa "harrastaa", se on niille joilla on vapaa-aikaa.

Varmaan voisin rentoutua toisellakin tapaa, mutta miksi tämä ei olisi hyvä tapa?

En koe vaikuttaneen halukkuuteen tai kyvykkyyteen.

• PolliisiSetäX
        kiitos kysymyksistä kirjoitti:

Puolisoni ei käytä kannabista.

Varmaan olen jollain tapaa riippuvainen, tosin pystyn lopettamaan halutessani aika helposti. Tykkään käyttää ja en näe syytä olla ilman. Pilvenpoltto on mielestäni kivaa ja hyödyt voittaa haitat. Varmaan ilmankin tulisi toimeen, mutta kivat jutut tekee elämästä elämisen arvoista.

Olen pitänyt taukoa matkatessani maissa joissa kannabiksen hankkiminen vaarantaisi vapauteni, muuten en oikein.

Luen aika paljon ja seuraan yhteiskunnallisia ilmiöitä. Ei minulla ole aikaa "harrastaa", se on niille joilla on vapaa-aikaa.

Varmaan voisin rentoutua toisellakin tapaa, mutta miksi tämä ei olisi hyvä tapa?

En koe vaikuttaneen halukkuuteen tai kyvykkyyteen.

Älä väitä että voisit lopettaa cannabiksen käytön milloin vaan haluat. Miksi valehtelet täällä tuommoista kun sen itsekin tiedät valheeksi. Onko sinulle jäänyt jotain epäselväksi cannabiksen vaarallisuudesta??

• 1+1=420
        PolliisiSetäX kirjoitti:

Älä väitä että voisit lopettaa cannabiksen käytön milloin vaan haluat. Miksi valehtelet täällä tuommoista kun sen itsekin tiedät valheeksi. Onko sinulle jäänyt jotain epäselväksi cannabiksen vaarallisuudesta??

Mitennii ei voi? Mulla on 15 vuoden kokemus ja välillä meni ihan hirveitä määriä päivässä ja vuodesta toiseen ja silti oon ollu nyt yli 2 vuotta lähes ilman eikä tee ees tiukkaa,se on korvien välissä pystyykö lopettamaan,jotkut on niin heikkoluonteisia et ei voi vastustaa kiusausta.

• UskomaontaTotta
        1+1=420 kirjoitti:

Mitennii ei voi? Mulla on 15 vuoden kokemus ja välillä meni ihan hirveitä määriä päivässä ja vuodesta toiseen ja silti oon ollu nyt yli 2 vuotta lähes ilman eikä tee ees tiukkaa,se on korvien välissä pystyykö lopettamaan,jotkut on niin heikkoluonteisia et ei voi vastustaa kiusausta.

Niinpä. Ja jotkut kovia valehtelemaan.. virn:):) et kai tunnusta?? No et tietenkää:)

• Vierestämuistaja
        UskomaontaTotta kirjoitti:

Niinpä. Ja jotkut kovia valehtelemaan.. virn:):) et kai tunnusta?? No et tietenkää:)

Muistan tosiaan, että täälläkin moni taannoin valehteli osaavansa soittaa rumpuja, ja olevansa peräti ammattimuusikkokin tai soitonopettaja, vaikka ei mitään tietoa ollutkaan asiasta. Sellaisia ovat valehtelijat, joita tällä palstalla huumevalistajat ovat suunnilleen ihan kaikki.

• Omakohtainen kokemus
        UskomaontaTotta kirjoitti:

Minä käytin kannabista päivittäin noin 6 vuotta ja lopetin kun halusin ja heti onnistui, eikä tehnyt edes tiukkaa. Rupesi vaan kyllästyttämään koko yrtti. Pahempaa oli tupakasta ja varsinkin alkoholista eroon pääseminen. Alkoholista en ole vieläkään kunnolla päässyt eroon (tekee vieläkin välillä mieli) mutta juomatta olen ollut jo noin vuoden, kannabiksesta olen ollut erossa jo 5 vuotta.

Kannabista en pidä ongelmana, pahempia ovat siinä sivussa otetut tupakka ja alkoholi. Kannabikseen yleensä sekotetaan tupakkaa ja se on huono juttu, vaporisaattori on paljon parempi kun jointtien vetely.

Alkoholi tuhoaa kehoa ja aivoja. Noin parin vuoden reilun ja säännöllisen viikonloppu ja välillä viikko juomisen jälkeen rupeaa koko keho reistailemaan vähän joka tavalla, ellei jo aikaisemmin. Samoin ajatus sumenee ja mieliala laskee joka kerralla kun juot, samoin tulee hirveä krapula. Ongelmat tietysti pahenee jos sitä jatkaa. Kannabiksesta ei tullut kehoon koskaan mitään vaivoja ja se jopa suojaa alkoholin turruttavalta vaikutukselta.

• pössy

olen kuullut, että kannabis voi laukasta jotain jo olemassa olevia mielisairauksia. toisaalta luin vähän aikaa sitten jutun, että kannabiksella ei ole yhteyttä tämmöisiin juttuihin. en oikein tiedä mitä uskoa. voisiko tämä olla jokin mielisairaus. koska omaiseni ei ole minussa mitään eroja huomaamaan ja pystyn normaaliin elämään. minulla ei ole mtn harhaluuloja yms. kaikista pahiten juuri sitä pelkään, että olisin hulluksi tulossa. toki minulla kannabiksesta hyviäkin kokemuksia on. kaveriporukalla nhl peliä ja naurunremakkaa. alkoholia käytän melkein joka viikonloppu. joskus olen käyttänyt alkoholia yhdessä kannabiksen kanssa mikä ei kovin fiksua ole. onko muuten totta että thc poistuu elimistöstä vasta 4 viikon jälkeen? jos on niin voiko se vielä jollain tavalla vaikuttaa?q

• jupajoopa

kannabis VOI laukaista esim jotain mielenterveys ongelmia aikasemmin mutta muutenkin olisi tullut ja tarkotan tällä '' aikasemmin '' että maksimissaa kuukauden verran nopeemmin tulee

mutta ei aiheuta mitään jos niitä ei valmiiksi jo ole

no thc poistuu elimistöstä parin päivän kuluessa mutta thc:n hajoamisaineita jää 2-4 viikoks elimistöön riippuu määrästä ja siitä että kauan on poltellut

ja kyllä voi jos seulat on tulossa ni juo semmost 100% sitruuna mehuu pari päviää noin 3-5 semmost purkkia se häiritsee ihan perkeleesti sitä..

toinen on et jos on vaik vaa 1 tunti aikaa ni '' vesittää '' eli juo ihan vitusti vettä

tosin ne kyl arvaa heti yleensäkkin

ps. en ole aloittaja

• VaiKuukausiHEH
        jupajoopa kirjoitti:

kannabis VOI laukaista esim jotain mielenterveys ongelmia aikasemmin mutta muutenkin olisi tullut ja tarkotan tällä '' aikasemmin '' että maksimissaa kuukauden verran nopeemmin tulee

mutta ei aiheuta mitään jos niitä ei valmiiksi jo ole

no thc poistuu elimistöstä parin päivän kuluessa mutta thc:n hajoamisaineita jää 2-4 viikoks elimistöön riippuu määrästä ja siitä että kauan on poltellut

ja kyllä voi jos seulat on tulossa ni juo semmost 100% sitruuna mehuu pari päviää noin 3-5 semmost purkkia se häiritsee ihan perkeleesti sitä..

toinen on et jos on vaik vaa 1 tunti aikaa ni '' vesittää '' eli juo ihan vitusti vettä

tosin ne kyl arvaa heti yleensäkkin

ps. en ole aloittaja

Hah hah.. että osaa olla tyhmä pössyttäjä..:) Valepukki oot ja typerys vielä kaupan päälle.. heh.

• jdfhaushgfdsjhk

On joitain viitteitä että kannabis voisi laukaista oireet niillä ihmisillä, joilla on jo valmiiksi ongelmia. Sinänsä kannabis ei niitä aiheuta itsessään. Psykoosinkin kohdalla alkoholin aiheutta riski on moninkertainen verrattuna kannabikseen.

Ihan fiksuja kirjoitat, tuskin olet hulluksi tulossa. Tosin, hulluksi tässä voi tulla kun normaalius tuntuu olevan kovin harvinaista.

Ei se vaikuta kuin sen pari tuntia, loppu on itse kuvittelemaasi. Toki joku mielellään kertoo että nyt alkoi alamäki ja hulluus, joku sitten ottaa todesta ja tosiaan sekoaa. Se vaikuttaa paljon miten suhteudut ja onko ympärilläsi kannustavia, vai tuomitsevia ihmisiä.

• jespjepsjeps

Hei
      Minkä hintaista tuotetta voi olettaa saavansa isoissa kaupungeissa. Esim hinnat Turku, Helsinki, Tampere akseilla per/g?

• Pössy

Hei,

En ala tuollaisia kertomaan, sitä keskustelua voi käydä muualla. Tyydyn toteamaan että riippuu ihan kontakteista.

• illuminaughty

onko mitään tripauttavaa kannabislajiketta siinä mittakaavassa mitä kannabis miltään osin saattaa ehkä aiheuttaa? mitä lajiketta voisit suositella?

• PössöPetteri

Heippa,

En ole suosittele täällä mitään. Eri lajikkeilla on hieman eri vaikutukset, siinä olet oikessa.

• gavdad

Kasvatatko itse vai ostatko?

Jos ostat, tuleeko mukana muutakin päräyttävää?

Käytätkö?

Jos asut kerrostalossa ja polttelet, eivätkö naapurit ole kiinnostuneita?

Passivoiko pilven käyttö?

Kärsiikö lähimuisti?

Tuntuuko, että puolisosi ja sinun välillä on henkinen kuilu, jota et voi ylittää?

Ärsyttääkö puolisoasi hitautesi, passivoituneisuus tai ylihilpeys?

Mitä sanoisit puolisollesi joka haluaisi lähteä leffaan/näyttelyyn/syömään/metsäretkelle/ystäville/mihin vaan tai muutoin nauttia seurastasi ja tasaveroisesta vuorovaikutuksesta kanssasi, ja sinä mieluummin polttelet ja filosofoit omissa oloissasi?

• Kaikkea sitä kuulee

Hei,

Poltan kotimaista marijuanaa, joka ei ole sidoksissa mihinkään rikolliseen tahoon. Muuta en aiheesta sano.

Muihin aineisiin en koske ja alkoholinkin koen liian vahvaksi minulle.

Ei naapureita kiinnosta minun touhut, niiden mielestä olen helvetin hyvä tyyppi.

Minä olen mies ja puolisoni nainen. Joskus tosiaan tuntuu että on kuilu, en aina ymmärrä mitä naisten päässä liikkuu.

Varmaankin puolisoani ärsyttää eri asiat ja ehkä aika tavalliset. Miksi luulet minun olevan passiivinen?

En ole hidas, passivoitunut tai ylihilpeä. Älä väitä että uskot sinulle syötettyä propagndaa, sitä mitenkään kyseenalaistamatta? Mikään minussa ei viesti kannabiksen käyttöä ja monen voisi olla vaikea sitä uskoa vaikka kävelisin jointti suussa vastaan.

Metsässä kävelen kun siltä tuntuu ja tykkään olla ulkona. Taidenäyttelyissä käyn kun huomaan kiinnostavan näyttelyn. Joskus syön paremmissa ravintoloissa, mutta mieluiten kokkaan itse. Ongelma on se etten löydä ihmisiä jotka uskaltaisivat todella keskustella ja joiden kanssa olisi kiva vaihtaa ajatuksia.

• gavdad
        Kaikkea sitä kuulee kirjoitti:

Hei,

Poltan kotimaista marijuanaa, joka ei ole sidoksissa mihinkään rikolliseen tahoon. Muuta en aiheesta sano.

Muihin aineisiin en koske ja alkoholinkin koen liian vahvaksi minulle.

Ei naapureita kiinnosta minun touhut, niiden mielestä olen helvetin hyvä tyyppi.

Minä olen mies ja puolisoni nainen. Joskus tosiaan tuntuu että on kuilu, en aina ymmärrä mitä naisten päässä liikkuu.

Varmaankin puolisoani ärsyttää eri asiat ja ehkä aika tavalliset. Miksi luulet minun olevan passiivinen?

En ole hidas, passivoitunut tai ylihilpeä. Älä väitä että uskot sinulle syötettyä propagndaa, sitä mitenkään kyseenalaistamatta? Mikään minussa ei viesti kannabiksen käyttöä ja monen voisi olla vaikea sitä uskoa vaikka kävelisin jointti suussa vastaan.

Metsässä kävelen kun siltä tuntuu ja tykkään olla ulkona. Taidenäyttelyissä käyn kun huomaan kiinnostavan näyttelyn. Joskus syön paremmissa ravintoloissa, mutta mieluiten kokkaan itse. Ongelma on se etten löydä ihmisiä jotka uskaltaisivat todella keskustella ja joiden kanssa olisi kiva vaihtaa ajatuksia.

Olen seurustellut kahden säännöllisesti pössyttelevän kanssa.

• pössypössynen
        gavdad kirjoitti:

Olen seurustellut kahden säännöllisesti pössyttelevän kanssa.

Ehkä he olivat omaksuneet heille annetut roolinsa hyvin? Ehkä he uskoivat kaltaistesi luomia streotypioita, tai olivat muuten vaan ei niin hyvää ainesta. Minun tuntemat polttelijat ovat keskimäärin paremmin pärjäävää porukkaa.

Ihan kuten alkoholia juovissa ihmisissä, niin myös kannabiksen käyttäjissä on hyvin erilaisia ihmisiä.

• TottaTarua
        pössypössynen kirjoitti:

Ehkä he olivat omaksuneet heille annetut roolinsa hyvin? Ehkä he uskoivat kaltaistesi luomia streotypioita, tai olivat muuten vaan ei niin hyvää ainesta. Minun tuntemat polttelijat ovat keskimäärin paremmin pärjäävää porukkaa.

Ihan kuten alkoholia juovissa ihmisissä, niin myös kannabiksen käyttäjissä on hyvin erilaisia ihmisiä.

Tai ehkä he puhuivat totta, eikä valehdelleet kuten sinä.

• eurolan

Koetko itsesi enemmän taiteelliseksi kun olet pilvessä?

Mikä on pahinta mitä on tapahtunut kun olet ollu pilvessä tai oletko koskaan jäännyt kiinni hallussapidosta? Jos olet, miktä olivat seuramukset?

Mikä uskot olevan helpoin tapa levittää enemmän "todellista faktaa" kansalle päihteestä?

Uskotko aineen koskaan laillistuvan? Jos niin miten uskot sen vaikuttavan yhteiskuntaan?

• enolealoittajaaah

>>Koetko itsesi enemmän taiteelliseksi kun olet pilvessä?>Mikä on pahinta mitä on tapahtunut kun olet ollu pilvessä tai oletko koskaan jäännyt kiinni hallussapidosta? Jos olet, miktä olivat seuramukset?>Mikä uskot olevan helpoin tapa levittää enemmän "todellista faktaa" kansalle päihteestä?>Uskotko aineen koskaan laillistuvan? Jos niin miten uskot sen vaikuttavan yhteiskuntaan?

• ettäsilleeeee
        enolealoittajaaah kirjoitti:

>>Koetko itsesi enemmän taiteelliseksi kun olet pilvessä?>Mikä on pahinta mitä on tapahtunut kun olet ollu pilvessä tai oletko koskaan jäännyt kiinni hallussapidosta? Jos olet, miktä olivat seuramukset?>Mikä uskot olevan helpoin tapa levittää enemmän "todellista faktaa" kansalle päihteestä?>Uskotko aineen koskaan laillistuvan? Jos niin miten uskot sen vaikuttavan yhteiskuntaan?

"enolealoittelijaaaah" ei näemme tiedä edes sitä, että kannabista ei ole laillistettu vielä missään päin maailmaa, se on vain joissakin maissa dekriminalisoitu---joka on eri asia kuin laillistaminen.

• aloittajapössy

En koen itseäni "taiteellisemmaksi", mitä se nyt tarkoittaakaan. Kyllä kannabis ajattelua vapauttaa ja tuo tiettyä syvyyttä lisää.

En ole jäänyt kiinni ja en ole mihinkään rikolliseen ainekseen kytköksissä.

Faktaa olisi, jos puhuttaisiin totta. Nyt kyse on enemmän vähemmän tarkoitushakuisesta propangandasta, joka toimii itseänsä vastaan. Eli luo niitä ongelmia, joihin olisi tarpeellsita puuttua.

Varmaan laillistaa jossain vaiheessa ja uskon että vaikutus on enemmän positiivinen. Muutos liittyy varmaan suurempan trendimuutokseen ihmisten tavassa ajatella asioita.

• kysyväeitieltäeksy

Hyväksytkö omien lapsiesi(tulevien)kannabiksen käytön?

• pössypössy

Hyväksyn, kunhan eivät aloita liian nuorena minkään päihteen käyttöä. MIelummin näkisin heidän polttavan kannabista kuin alkoholia. MItään en kyllä kenellekään suosittele.

• KerrallaEroon55
        pössypössy kirjoitti:

Hyväksyn, kunhan eivät aloita liian nuorena minkään päihteen käyttöä. MIelummin näkisin heidän polttavan kannabista kuin alkoholia. MItään en kyllä kenellekään suosittele.

Minun puolestani penskat sais polttaa alkoholin ja cannabikset nuotiossa.. jonka yläpuolelle sinut on sidottu roikkumaan.

• Noniin Täs mietin et riittäiskö tämmöne valaisin kannabiksen kasvatukseen. http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=ifmi7nvm0pre8zb9&kategoriaTunniste=Työvalaisimet&path=KOTI/ValaisimetLamp/Työvalaisimet&osuuskauppa=HOK-ELANTO&pageName=Main ja lamppu http://www.prisma.fi/market/prisma?a_Visit:tuote=cwsoha0tgvoauac9&kategoriaTunniste=Halogeenilamput&path=KOTI/ValaisimetLamp/Lamput/Halogeenilamput&osuuskauppa=HOK-ELANTO&pageName=Main nii riittäiskö 400KW halogeeni lamppu ja Halogeeni valaisin 400Kw alusta. ja voisitteko linkata tänne mistä voisi ostaa kannabiksen kasvatukseen tarkotteuja lamppuja ja halpoja ! Helsin

• Slopå

Miten kauan olet käyttänyt ja oletko koskaan sairastunut käytön takia psykoosiin?

• en ole

• Urpo!!

Sulta ei oo kysytty mitään vaan alottajalta !!!!!!

• HuomasinMutta
        Urpo!! kirjoitti:

Sulta ei oo kysytty mitään vaan alottajalta !!!!!!

En aloita, aloitatko sinä???

• PössyPetteri

Heippa,

En ala täällä ketään ohjeistamaan millään, tarkoitus on tarjota propagandavapaata informaatiota niille jotka ovat menettäneet uskonsa viralliseen totuuteen. Ahmedsaid voisi yrittää tehdä jotain järkevää.

Slopå: Olen käyttänyt yli 20-vuotta. Psykoosiin en ole sairastunut. Mutta jossain vaiheessa elämä ei ollut niin helppoa ja tuli käytettyä alkoholiakin. Kun luovuin totaalisesti alkoholista, sain elämästä paremman otteen ja käytän sitä ainoastaan ruokailun yhteydessä.

• Ihmeellistä44

Joo.. on se kumma kun ennen vanhaan oli eläimiin sekaantuminen aivan hyväksyttävää ja laillista. Laillista varmaan nytkin mutta ei hyväksyttävää. Ennen oli cannabiskin laillista, tai sitä vaan ei ollut kielletty, mutta kun huomattiin sen haittavaikutukset, niin katsottiin paremmaksi kieltää se. Siinä se ydin. kaikki vaan sen vuoksi että jotkut typerykset alkoivat käyttää hyvää rohtoa ja lääkekasvia huumaaviin tarkoituksiin ja pilasivat hyvän lääkkeen maineen ja saatavuuden oikeasti sairailta ihmisiltä.

• Travoitus

Tuosta voit lukea syyt kannabiksen kiellolle, ja kannattaa muistaa, että kannabiksen päihdekäyttäjät ovat tuoneet myös lääkekäytön yleisempään tietoisuuteen, kun sinustakaan ei siihen ole koskaan ollut:

http://emperor.wikidot.com/sisaellysluettelo

• aloittaja pössö
        Travoitus kirjoitti:

Tuosta voit lukea syyt kannabiksen kiellolle, ja kannattaa muistaa, että kannabiksen päihdekäyttäjät ovat tuoneet myös lääkekäytön yleisempään tietoisuuteen, kun sinustakaan ei siihen ole koskaan ollut:

Hei,

En ala täällä kenenkään kanssa väittelemään

Jos joku haluaa kysyä pitkän linjan kannabiksen käyttäjän mielipidettä / näkemyksiä asioihin, vastaan mielelläni.

• HahHah55
        Travoitus kirjoitti:

Ei ole ollut tarvettakaan kehuskella huumeita kenellekkää kuten sinulla pösilö..
        Nyt kun nämä cannabiksen väärinkäyttäjät ovat viimeinkin huomanneet sen huumeen vaaratekijät, niin he varmaankin alkavat sit oikein innokkaasti valistaa nuorisoa sen vaaroista. Samalla he saavat hyvän tilaisuuden kertoa cannabiksen lääkekäytön tärkeydestä joissakin vaikeissa sairauksissa asiallisesti ja rehellisesti ilman budhan kumarteluja ja ideologista hömppää.

• Pilvi-Petterille??

Sossun rahoillako pärjäilet elämässäsi vai kasvatatko itse hamppua ja myyt ylimääräisen jollekin alaikäiselle tietämättömälle rassukalle kovalla rahalla?? Tunnetko olevasi oikealla asialla rehellisesti, etkä valehtele itsellesi?? Tai muille??

• pössöpössö

Hei,

Olen aina elättänyt itseni. Uskoakseni teen aika paljon enemmän töitä kuin suurin osa ihmisistä ja kuulun hyvätuloisiin.

• JoopasenJoo
        pössöpössö kirjoitti:

Hei,

Olen aina elättänyt itseni. Uskoakseni teen aika paljon enemmän töitä kuin suurin osa ihmisistä ja kuulun hyvätuloisiin.

Cannabiskaupallako elät. vastaa nyt rehellisesti, maksatko veroja rehellisesti tuloistasi??

• pössöspps
        JoopasenJoo kirjoitti:

Cannabiskaupallako elät. vastaa nyt rehellisesti, maksatko veroja rehellisesti tuloistasi??

Hei,

Töitä tekemällä elätän itseni ja veroja maksan enemmän kuin keskivertoihminen.

Sulle taitaa olla kova paikka että huumevalistuksen luoma todellisuus ja reaalitodellisuus eivät kohtaa? Tuleeko sisäisesti ristiriitainen olo?

Mitä jos suurin osa sinulle kerrotusta on valhetta? Jos on, edes osittain... onko muita asioita jotka ovat mahdollisesti eri tolalla kuin haluaisit ajatella niiden olevan?

• JuuriNiinkö?
        pössöspps kirjoitti:

Hei,

Töitä tekemällä elätän itseni ja veroja maksan enemmän kuin keskivertoihminen.

Sulle taitaa olla kova paikka että huumevalistuksen luoma todellisuus ja reaalitodellisuus eivät kohtaa? Tuleeko sisäisesti ristiriitainen olo?

Mitä jos suurin osa sinulle kerrotusta on valhetta? Jos on, edes osittain... onko muita asioita jotka ovat mahdollisesti eri tolalla kuin haluaisit ajatella niiden olevan?

Valehtelet..heh Nössö

• Wermichen

Huvittaa nää huumepösilöt kun ne vetoaa ja puolustelee pössyttelyään jollakin eu raportilla joka ei oikeasti kerro mitään cannabiksen vaarallisuudesta. Kenen tekemä sekin lienee. Joku huumepösilö päässy tekemään tutkimusta ja senhän tietää mitä siitä tulee. Eihän korppi toisen korpin silmää noki. Kun nyt hiemankin miettii asiaa, niin pitäisi heti selvitä jokaiselle että täyttä puppua koko raportti. Joku vaan jotain tehdäkseen sen väsännyt.

• pössöpössönen

Hei 30-vuottaSelvä,

Oliko jotain mitä halusit minulta kysyä?

Mielestäni kirjoituksesi kertoo karua kieltä sinun todellisuudestasi. Se ei vaikuta kivalta paikalta, kenellekään.

Toisaalta uskon että olet aika nuori ja niin itsekin olen joskus ollut. Siksi uskon että sinulle käy kuten useimmille kun tulee ikää, se äärimmäinen varmuus asioista kokee jonkinlaisen inflaation ja mielipiteet tasoittuvat hieman.

• pössöpössöpöö

Hei,

Teitä on täällä useampi samalta osastolta, hauskaa. Oliko jotain mitä olisit halunnut kysyä?

• raitisÄijä

Mielestäni alkoholinkäyttäjiltä pitäisi evätä kaikki sosiaalinen tuki.

• 188888

Voisiko joku laittaa linkin tutkimukseen jossa kerrotaan että kannabis on vaarallista?

• tämmöistä
      • MissäPössy

Ei laillistaisi. Etkö osaa lukea??

• Taloudenpitäjä
        MissäPössy kirjoitti:

Ei laillistaisi. Etkö osaa lukea??

"Useat komitean eurooppalaisjäsenet tukivat Portugalin, Saksan ja Sveitsin malleja, joissa huumepolitiikka on painottunut rangaistuksien sijaan hoitoon ja tukemiseen. Näissä maissa huumekuolemat ovat vähentyneet ja huumeiden käytön kasvu on joko pysähtynyt tai kääntynyt laskuun. "

Suomessa kannattaa vaan edelleen valehdella enemmän kannabiksesta, koska kaipa ne ongelmat sillä lähtee millä ne on aiheutettukin, vai mitä Jukka ja Jouko - miljoonaluokan huijarit?

• EiVoiOlla55
        Taloudenpitäjä kirjoitti:

"Useat komitean eurooppalaisjäsenet tukivat Portugalin, Saksan ja Sveitsin malleja, joissa huumepolitiikka on painottunut rangaistuksien sijaan hoitoon ja tukemiseen. Näissä maissa huumekuolemat ovat vähentyneet ja huumeiden käytön kasvu on joko pysähtynyt tai kääntynyt laskuun. "

Suomessa kannattaa vaan edelleen valehdella enemmän kannabiksesta, koska kaipa ne ongelmat sillä lähtee millä ne on aiheutettukin, vai mitä Jukka ja Jouko - miljoonaluokan huijarit?

Olet ymmärtänyt taas yhden raportin väärin. Se että siellä puhutaan hoitoon ja tukemiseen panostamisesta ei todellakaan tarkoita sitä, että huumeet hyväksytään. Päinvastoin, se tarkoittaa sitä että tuetaan perhettä ja huumeenkäyttäjää ohjaamalla hänet mahdollisimman pian pakkohoitoon ja irti huumeista. Ei todellakaan huumeiden käyttöä tueta.
        Vai joko pössyn pössyn elämä on vienyt viimeisenkin käsityskyvyn???:)

• Hetsoi
        EiVoiOlla55 kirjoitti:

Olet ymmärtänyt taas yhden raportin väärin. Se että siellä puhutaan hoitoon ja tukemiseen panostamisesta ei todellakaan tarkoita sitä, että huumeet hyväksytään. Päinvastoin, se tarkoittaa sitä että tuetaan perhettä ja huumeenkäyttäjää ohjaamalla hänet mahdollisimman pian pakkohoitoon ja irti huumeista. Ei todellakaan huumeiden käyttöä tueta.
        Vai joko pössyn pössyn elämä on vienyt viimeisenkin käsityskyvyn???:)

Sveisi laillisti kokonaan kannabiksen, joten ei se ainakaan siitä kerro, että "puhutaan hoitoon ja tukeen panostamisesta", ja harvemminhan kannabiksenkäyttäjät mitään hoitoa tai tukea tarvitsevat.

• pössöpössöpöö

Hei,

Minun mielestä meidän tulee pitää toisistamme huolta ja en olisi valmis ottamaan juopoiltakaan tukia pois. Maksan mielelläni veroja, jotta yhteiskuntamme pysyy toimintakuntoisena.

Kysykää, jos on jotain mitä olette aina halunneet tietää.

• EhdotuksenaniSulle

PössöPössö. Sullo noi juttus anaaliPenaliisi. pahvi...!!!

• Pössöpössönen

Hei,

Helpottiko?

Edelleen, kysykää jos on asiallisia kysymyksiä liittyen kannabiksen käyttöön.

• pössöpössönen

Hei,

Se on kummaa, miten sinä ja muut seurakuntalaisesi alkavat aina puhumaan seksuaaliväritteisiä väkivaltafantasioita kun sisäinen todellisuus joutuu koetukselle. Tai, ei se ole kummaa, kertoo vain teistä aika paljon.

Jotenkin huvittaa että mielisairas aines täällä kailottaa houreitaan ja luulevat tajuansa jostain jotain. Todennäköisesti tienaan enemmän kuin yksikään näistä sekopäistä täällä. Toisaalta, mitä väliä. En arvosta ihmistä sen ulkoisten ominaisuuksien vuoksi, vaan sen mitä korvien välistä löytyy.

Mutta outoja on näiden homofantaisat yhdistettynä väkivaltaan. Melkein menee uhkailuksi.

Mutta, kysykää kannabiksesta jos tulee asiallisia kysymyksiä mieleen.

• pössöpössönen

Hei,

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Onko järkeviä kysymyksiä kannabiksesta?

• ajattelija_hajatteli
      • EpärehellisiäOvat

Ikävä tuoda sinutkin takaisin maan kamaralle sieltä huumepössyttelyn jointtimaailmastasi.
        EU on jo myöntänyt sen raportin olevan paikkansapitämätön ja hunosti muotoillun sekä puutteellisen. Siinä on tullut vahingossa asiavirheitä cannabistuotteiden vaikutuksista ja vaarallisuudesta. Nämä turvallisuusnäkökohdat nimenomaan on niitä jotka on päässeet hieman vinksahtamaan väärän lähestymisen seurauksena tutkijoilla. Tutkijoiden pitäisi ensin lopettaa itse cannabistuotteiden käyttö ja erota sitten virastaan ja antaa tilaa puolueettomalle tutkimukselle.

• Mikä sua vaivaa?
        EpärehellisiäOvat kirjoitti:

Ikävä tuoda sinutkin takaisin maan kamaralle sieltä huumepössyttelyn jointtimaailmastasi.
        EU on jo myöntänyt sen raportin olevan paikkansapitämätön ja hunosti muotoillun sekä puutteellisen. Siinä on tullut vahingossa asiavirheitä cannabistuotteiden vaikutuksista ja vaarallisuudesta. Nämä turvallisuusnäkökohdat nimenomaan on niitä jotka on päässeet hieman vinksahtamaan väärän lähestymisen seurauksena tutkijoilla. Tutkijoiden pitäisi ensin lopettaa itse cannabistuotteiden käyttö ja erota sitten virastaan ja antaa tilaa puolueettomalle tutkimukselle.

Se raportti on ihan asiallinen mutta sun on vain mahdoton myöntää että se kannabis ei olekkaan niin haitallinen kuin luulit sen olevan. Jo pelkästään tuo että väität tutkijoita käyttäjiksi kertoo sen tavan miten suhtaudut asiaan. Kun tulos ei miellytä dissaat koko tutkimuksen ja haukut tekijät.

Sveitsi laillisti omaan käyttöön kasvatuksen vuoden alusta lähtien. Voin lyödä vaikka vetoa että tänä vuonna kuuluu laillistamis uutisia muistakin maista. Katsos kun se on vielä vähemmän haitallista laillisena kuin laittomana ja laittomanakin vähiten haitallinen päihde.

• gharte

Sikäli kun tällä palstalla ei tiettävästi ole lainkaan moderaattoria, suosittelen muitakin kuin itseäni aktivoitumaan asiattomien viestien ilmoittelussa. Tuota vesikauhuista, tekstitaidollisesti nolla-arvoista herjausvaahtoamista on näkynyt turhan paljon. Ihme että osaavat päästä tuosta captchatarkastuksestasta läpi!

Siitä vain naps-klik pahimpien apinoiden viestien vierestä tuohon "ilmoita asiaton viesti" nappiin ja syyksi kunnianloukkaus/herjaus.

• Ajjaja

Kannabis on silti maailman vähähaittaisin päihde ja maailman valehdelluin asia.

• siirisieni

Hei!
      Haluaisin kysyä jotain, toivon että vastaat =)

En ole polttanut kovin monta kertaa elämässäni (n. 10), ja nyt täällä Australiassa ollessani poltin viime lauantaina kannabista. Olo oli hyvä, mutta sunnuntaina oloni oli erittäin hidas, mutta kuitenkin suhteellisen normaali. Tänään huomasin töissä ollessani kummallisia oireita. Pystyin toimimaan normaalisti, puhumaan normaalist yms. mutta olo oli, ja on edelleen kummallisella tavalla "humalainen". En ole ennen kokenut tällaistä polttamisen jälkeen. Voiko johtua kannabiksesta vai onko syy joku muu? Jointista on siis aikaa nyt melkein kaksi vuorokautta.

Kiitos vastauksesta!

• pössöpössö

Hei,

Kuviteltua hidastumista taitaa olla, ellet sitten käyttänyt todella suuria määriä. Varmaan tunnustelet itseäsi normaalia enemmän ja etsit mahdollisia vaikutuksia. Löytyy niitä diagnoosejakin kun tarpeeksi lääkärikirjaa selaa.

• TaidaOllaSe
        pössöpössö kirjoitti:

Hei,

Kuviteltua hidastumista taitaa olla, ellet sitten käyttänyt todella suuria määriä. Varmaan tunnustelet itseäsi normaalia enemmän ja etsit mahdollisia vaikutuksia. Löytyy niitä diagnoosejakin kun tarpeeksi lääkärikirjaa selaa.

Höpö Höpö .. älykääpiökö?? Oletko??

• EiVoiOlla44

Cannabis on silti maailman vähähaittaisin huume. Näin ainakin nuo idiootit väittää. Huomaat sen kyllä itsekkin kunhan sinnikkäästi vaan vetelet joitteja toisensa perään. Kohta et ole edes työkuntoinen viikkokausiin, et ehkä koskaan enää. Jointtia vaan.. kyllä se siitä. Ja usko noiden kusipää canabiksen myyjien puheita ja kirjoituksia täällä, niin koet pelastuksen. Niin ja kumartele sit siinä loppuvaiheessa pudhaa, jos se vaikka auttas kun mikään muu ei enää auta. paitsi naru kaulaan:):)

• LaillistakoNeuvoa?

Olen noin 2 vuotta kirjoitellut tällä ja myös huumeet palstalla, päätarkoitukseni on ollut saada pojalleni apua ongelmaansa, joka on aiheutunut huumeesta --jota tälläkin palstalla mainostetaan kenenkään siihen puuttumatta--jota mainostetaan harmittomaksi ja lieväksi huumeeksi.
      Toki se on laiton huume, mutta yhteiskunta ei puutu sen järjettömään ja jatkuvaan nettimmainostamiseen, --mainostamiseen joka uppoutuu juuri herkimpään osaan nuorisoamme.

Tämän yhteiskunnan salliman mainostamisen seurauksena moni herkkäsielunen kaveri sortuu sen käyttämiseen, se oli myös poikani kohtalo.

Seuraavassa linkissä on sattumalta ISÄN JA POJAN KIRJOITUS joka pitäisi avata päättäjien silmiä.

Isä siis on allekirjoittanut "vierestäseurannut" ja poika on Raakkuna, jonka viestit yleensä poistetaan, nyt esitänkin pyynnön palstan ylläpitäjälle, että ky kirjoituksia ei poistetta, koska on tärkeää että päättäjät ehtivät sen lukea.

Linkki on tässä...http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8309512/38846905

• Travoitus

Unohdatko nyt tarkoituksella, että sekä isällä kuin myös pojalla on mielenterveysongelmia. Poika on skitsofreeninen, ja suvussa tuota tautia esiintyy yleisemminkin, kuten isä on itse kertonut. Poikansa taas on (kannabiksen lisäksi) käyttänyt runsaasti myös LSD:tä, joka ei ole kovinkaan järkevä valinta ainakaan sellaiselle ihmiselle, jonka suvussa esiintyy yleisemminkin mielenterveysongelmia, onhan LSD maailman voimakkain psykedeelinen päihde.

Jopa Irti Huumeista ry:kin on todennut, että sen kertakokeilukin voi aiheuttaa mielenterveysongelmia, ja vaikka tapaus lienee hyvin harvinainen, niin sen todennäköisyyttä nostaa erittäin paljon se, jos näille ongelmille on olemassa geneettinen alttius, kuten ko. tapauksessa on ollut.

• TutkimusMatkailija55
        Travoitus kirjoitti:

Unohdatko nyt tarkoituksella, että sekä isällä kuin myös pojalla on mielenterveysongelmia. Poika on skitsofreeninen, ja suvussa tuota tautia esiintyy yleisemminkin, kuten isä on itse kertonut. Poikansa taas on (kannabiksen lisäksi) käyttänyt runsaasti myös LSD:tä, joka ei ole kovinkaan järkevä valinta ainakaan sellaiselle ihmiselle, jonka suvussa esiintyy yleisemminkin mielenterveysongelmia, onhan LSD maailman voimakkain psykedeelinen päihde.

Jopa Irti Huumeista ry:kin on todennut, että sen kertakokeilukin voi aiheuttaa mielenterveysongelmia, ja vaikka tapaus lienee hyvin harvinainen, niin sen todennäköisyyttä nostaa erittäin paljon se, jos näille ongelmille on olemassa geneettinen alttius, kuten ko. tapauksessa on ollut.

Onpa sun elämäsi päässyt luisumaan kokonaan huumeiden maailmaan. Et näköjään millään edes uskalla ajatellakkaan, että ihmisen kannattaa olla valitsematta mitään huumetta, Kirjoittelet aivan kuin olisi itsestään selvää, että ihmiset valitsevat ihan vaan valitsemalla jonkin huumeen jota he sitten käyttävät ja ovat onnellisia tai sitten ei. Tuntuuko sinusta että nuoriso esim. valitsee oikeasti jonkin huumeen jota käyttävät, aivan kuin vaatekaupassa valitsisi tietyntyyppisen vaatekappaleen mikä miellyttää???
        Kuinka voit olla muuten varma ettei sinun suvussasi ole mielenterveysongelmaisia, muita kuin sinä tulevaisuudessa?? kaikissa suvuissa on jossakin vaiheessa jonkinlaisia mielenterveysongelmia jos sitä sukua voidaan tutkia terveystietojen perusteella. On turha kuvitella, että jos et vaikka ole tietoinen sukusi mielenterveysongelmista, nii niitä ei oikeasti olisi olemassa. Unohdatkohan nyt tarkoituksella mainita, että tiedossa olevat seikat eivät ole aina totuudenmukaisia ja lisätutkimuksella asiat nähdään monesti aivan erilaisessa valossa. Turha niitä yksittäisiä tutkijoiden ja tilastojen lausahduksia ja osaltaan kömmähdyksiäkin on täällä suureen ääneen mainostaa ja totena lausua. Kannattaa sinunkin alkaa tutkia sukuasi eri haaroista ja etsiä geneettistä yhteyttäsi mielisairaalaan.

• Omniga
        TutkimusMatkailija55 kirjoitti:

Onpa sun elämäsi päässyt luisumaan kokonaan huumeiden maailmaan. Et näköjään millään edes uskalla ajatellakkaan, että ihmisen kannattaa olla valitsematta mitään huumetta, Kirjoittelet aivan kuin olisi itsestään selvää, että ihmiset valitsevat ihan vaan valitsemalla jonkin huumeen jota he sitten käyttävät ja ovat onnellisia tai sitten ei. Tuntuuko sinusta että nuoriso esim. valitsee oikeasti jonkin huumeen jota käyttävät, aivan kuin vaatekaupassa valitsisi tietyntyyppisen vaatekappaleen mikä miellyttää???
        Kuinka voit olla muuten varma ettei sinun suvussasi ole mielenterveysongelmaisia, muita kuin sinä tulevaisuudessa?? kaikissa suvuissa on jossakin vaiheessa jonkinlaisia mielenterveysongelmia jos sitä sukua voidaan tutkia terveystietojen perusteella. On turha kuvitella, että jos et vaikka ole tietoinen sukusi mielenterveysongelmista, nii niitä ei oikeasti olisi olemassa. Unohdatkohan nyt tarkoituksella mainita, että tiedossa olevat seikat eivät ole aina totuudenmukaisia ja lisätutkimuksella asiat nähdään monesti aivan erilaisessa valossa. Turha niitä yksittäisiä tutkijoiden ja tilastojen lausahduksia ja osaltaan kömmähdyksiäkin on täällä suureen ääneen mainostaa ja totena lausua. Kannattaa sinunkin alkaa tutkia sukuasi eri haaroista ja etsiä geneettistä yhteyttäsi mielisairaalaan.

Lisää LSD:tä vaan skitsofreniasuvun jälkikasvulle, ja sitten kun kaali kimahtaa, voi uskovainen hörhö valehdella kannabiksesta 30 vuotta.

• Merkityksettömiä
        Omniga kirjoitti:

Lisää LSD:tä vaan skitsofreniasuvun jälkikasvulle, ja sitten kun kaali kimahtaa, voi uskovainen hörhö valehdella kannabiksesta 30 vuotta.

Elikkä juuri sinulle vaan lisää LSD:tä koska sinun suvussasihan on skitsofreenikoita muitakin sinun lisäksesi, eikö vain?? Mutta kunhan oikein pinnistätä niin saatat pystyä pidättelemään ettei jo pahasti veltostunut rengaslihaksesi laske salaa niitä cannabis ja LSD tuotteita housuusi.

• Gromus
        Merkityksettömiä kirjoitti:

Elikkä juuri sinulle vaan lisää LSD:tä koska sinun suvussasihan on skitsofreenikoita muitakin sinun lisäksesi, eikö vain?? Mutta kunhan oikein pinnistätä niin saatat pystyä pidättelemään ettei jo pahasti veltostunut rengaslihaksesi laske salaa niitä cannabis ja LSD tuotteita housuusi.

Ei sen suku varmaan ainakaan ole huijannut vuosien aikana useita miljoonia valtiolta rahaa, että joku mielenterveysongelmainen juoppo olisi saanut perustaa oman uskonnon ja "huumevalistaa", joka touhuna taas on ollut lähinnä vain kannabiksesta tapahtuvaa valehtelua ja uskohörhön itsekeksimiä juttuja.

Juttusi ovat ihan yhtä typeriä kuin sen Pallarinkin, mutta saman tunkion asukkejahan olette.

• kiinteistöHirmu
        Gromus kirjoitti:

Ei sen suku varmaan ainakaan ole huijannut vuosien aikana useita miljoonia valtiolta rahaa, että joku mielenterveysongelmainen juoppo olisi saanut perustaa oman uskonnon ja "huumevalistaa", joka touhuna taas on ollut lähinnä vain kannabiksesta tapahtuvaa valehtelua ja uskohörhön itsekeksimiä juttuja.

Juttusi ovat ihan yhtä typeriä kuin sen Pallarinkin, mutta saman tunkion asukkejahan olette.

Mutta silti sinun suvussasi on mielisairautta ym sellaista salattua pöljyyttä niin kuin tuo sinunkin sairautesi. Ei huolta, sinusta kyllä näkyy jo päälle että olet sairas ja harhainen pössyttelijä. Otan osaa vanhempiesi suruun. Toivottavasti ovat järkeviä ja jättävät sinut pois testamentistaan ja myyvät omaisuutensa pilkkahintaan sille kenelle haluavat sen menevän että se säilyisi ja olisi turvassa sinunlaisiltasi huumeveikoilta.
        Kierteletkö jo tunkioitakin ja kyyläät ketä siellä asustaa??? Alas olet vajonnut. Näit varmaan oman kuvajaisesi paskalammikon pinnasta ja luulit sitä joksikin muuksi. Et edes silloin tunnustanut itsellesi missä jamassa olet, vaan aivosi kehitti harhan jostakin toisesta henkilöstä.. voi voi. Pössyttele vaan vielä reippaasti.. heh:)

• Gromus
        kiinteistöHirmu kirjoitti:

Mutta silti sinun suvussasi on mielisairautta ym sellaista salattua pöljyyttä niin kuin tuo sinunkin sairautesi. Ei huolta, sinusta kyllä näkyy jo päälle että olet sairas ja harhainen pössyttelijä. Otan osaa vanhempiesi suruun. Toivottavasti ovat järkeviä ja jättävät sinut pois testamentistaan ja myyvät omaisuutensa pilkkahintaan sille kenelle haluavat sen menevän että se säilyisi ja olisi turvassa sinunlaisiltasi huumeveikoilta.
        Kierteletkö jo tunkioitakin ja kyyläät ketä siellä asustaa??? Alas olet vajonnut. Näit varmaan oman kuvajaisesi paskalammikon pinnasta ja luulit sitä joksikin muuksi. Et edes silloin tunnustanut itsellesi missä jamassa olet, vaan aivosi kehitti harhan jostakin toisesta henkilöstä.. voi voi. Pössyttele vaan vielä reippaasti.. heh:)

Itsehän aiemmin sanoit, että joka suvusta löytyy mielenterveysongelmia, joten varmaan olet oikeassa, kun kerrot joka suvusta kerran löytyvän. Saman asian toistaminen uudelleen on vain sen toistamista uudelleen.

Vaan vaikka mielenterveysongelmia joka suvusta siis löytyykin, niin useimmat suvut tai niiden yksittäiset edustajat, itsekin mielenterveysongelmaiset, eivät vain huijaa valtiolta useita miljoonia levittääkseen vuosikausia pääosin itsekeksimäänsä "huumevalistusta", ja sitäkin lähinnä vain kannabiksesta. Tämä kaikki sen jälkeen kun skitsofreenisen sukulinjan omaava poika syö liikaa LSD:tä (muiden aineiden ohella) ja yllättäen sitten sairastuukin skitsofreniaan.

• Arkarjanmäki
        kiinteistöHirmu kirjoitti:

Kirjoitatko taas sille "Mikkelle"? Entä oletko käynyt katsomassa viime aikoina mitä sille kuuluu niissä sen soittotouhuissa?

http://www.youtube.com/watch?v=zhHHet9oy7A&list=UUYeEJxebaPh2pVIb1KCQLQw&index=3&feature=plcp

• Murwus

• HuvittavaSälli22

Kirjoittele nyt viimeinkin lisää niitä kysymyksiä itsellesi, koska kukaan muukaan ei näköjään viitti.
      Vaikka turha sun on niitä väsätä, olet hörhö.

• 21v

No pilvipetteri :D Jos on seulat ja purkittaa toisen ihmisen virtsaa ni näkeekö nää seulatyypit et se ei oo sun virtsaa jotenki? :D

• enolealoittjaah

Ei näe mutta jos haluaa sen todeta niin se maksaa :)

Pilven takia dna testit. höpö höpö,

• jehjeh
    • pössöpössönen

Hei,

Täällähän varsinainen matopurkki aukesi, harhaista ja vihaista tekstiä. Mikäköhän moisen reaktion aiheutti?

Oliko jollain jotain järkeviä kysymyksiä?

• PölökytäHössyn

Kysele vaan taaskin itseltäsi niitä kysymyksiä. Mutta älä kovin vaikeita, että osaat sitten vastatakin niihin oikein..hähähähäää:):)!!! Hössyn pössyn pössyyy tössyy hööö..:)

• 9090
        PölökytäHössyn kirjoitti:

Kysele vaan taaskin itseltäsi niitä kysymyksiä. Mutta älä kovin vaikeita, että osaat sitten vastatakin niihin oikein..hähähähäää:):)!!! Hössyn pössyn pössyyy tössyy hööö..:)

Tuleeko sulle nyt Jouko taas pian sellainen psykoosi, että Jehova vaikka juttelee sulle?

• TervapeuttiRuisk:)
        9090 kirjoitti:

Tuleeko sulle nyt Jouko taas pian sellainen psykoosi, että Jehova vaikka juttelee sulle?

Miksi sulle tulee aina Jehova mieleen. Olet ilmeisimmin Jehovantodistajien perheen musta lammas koska kotikasvatuksesi oli liian ankaraa ja sen vuoksi syytät nyt kikkia uskoon viittaaviakin ihmisiä milloin mistäkin. Mutta ei se sinua auta. Ole itsellesi rehellinen ja tunnusta homoutesi ja huumeen yhteys elämässäsi. Kyllä se varmaankin on vaikeaa kun olet mennyt homostelemaan ja omatuntosi on vaivannut niin paljon että olet sortunut huumeisiin ihan vanhemmillesi keljuillaksesi. Itsellesihän sinä siinä teet pahaa kun et osaa olla pössyttelemättä.
        Lopulta olet kyllä mielisairaalassa. Lyödäänkö vetoa???
        Sattaahan olla että vanhemmistasi se jolla on siitin on lapsena tökytellyt sinua anaaliin sillä pilillään ja sen vuoksi olet nyt katkera elämälle.

• Hetsoi
        TervapeuttiRuisk:) kirjoitti:

Miksi sulle tulee aina Jehova mieleen. Olet ilmeisimmin Jehovantodistajien perheen musta lammas koska kotikasvatuksesi oli liian ankaraa ja sen vuoksi syytät nyt kikkia uskoon viittaaviakin ihmisiä milloin mistäkin. Mutta ei se sinua auta. Ole itsellesi rehellinen ja tunnusta homoutesi ja huumeen yhteys elämässäsi. Kyllä se varmaankin on vaikeaa kun olet mennyt homostelemaan ja omatuntosi on vaivannut niin paljon että olet sortunut huumeisiin ihan vanhemmillesi keljuillaksesi. Itsellesihän sinä siinä teet pahaa kun et osaa olla pössyttelemättä.
        Lopulta olet kyllä mielisairaalassa. Lyödäänkö vetoa???
        Sattaahan olla että vanhemmistasi se jolla on siitin on lapsena tökytellyt sinua anaaliin sillä pilillään ja sen vuoksi olet nyt katkera elämälle.

Jehova tulee varmaan mieleen, koska Irti Huumeista ry:n mielenterveysongelmainen perustaja kertomansa mukaan juttelee jehovan kanssa, koska hän on korkeimman henkisyyden tason saavuttanut ihminen maailmassa, vaikka se ei missään näykään.

HÄHÄHÄÄ! Jouko on vaan ihan samanlainen avohoidokki kuin poikansakin.

• pössöpössönen

Hei,

Mielenkiintoista mitä kaikkea tämä keskustelu poikii, voiko uskoa todeksi? Täällä tuntuu olevan aika sekaisin tämä ryhmä joka ei käsittääkseni kannabista ole edes kokeillut, melkein laitostavaraa.

Ajattelin täällä vastata järkeviin kysymyksiin, mikäli sellaisia esitellään. Sen sijaan täällä on melkein uhkailtu, ladottu homoseksuaalisia väkivaltafantasioita ja kerrottu aivan sairaita ihmiskäsityksiä. Mietin vaan, mistä moisia oikein pulppuaa? Nyt sitten joku näistä menossa ilmeisesti uudestaan(?) johonkin jeesus psykoosiin?

Kun täällä tuntuu olevan ihmisiä, jotka tätä palstaa seuraa ja en jaksa kaikkea saastaa kahlata läpi. Mitä helvettiä täällä oikein tapahtuu? Onko nämä ihmiset oikeasti näin sekaisin?

Kysymyksiin vastataan edelleen.

• TarkistettuRekisteri

Kirjoita nyt vaan jo se uusi kysymys itsellesi. Kylllä men jaksetaan se lukea ja nauraa sun pössyaivojesi typeryydelle.. heheheh.
      Kuuluthan siihen Suomen eniten sairastelevaan mielisairaiden ryhmään jotka ei pysty itse tienaamaan jokapäiväistä leipäänsä. Eli olet silloin luuseri.

• Ihmettelyttääkö?

On se kumma miten tääkin pössypetteri täällä palstalla viihtyy jos se cannabis kerran ei ole huume. Täähän on huumesaitti:) Jos lääkkeenä pidät niin mikset kirjoittele sinne palstalle jonne sun kirjoituksesi kuuluvatkin. Vai olet sittenkin pohjimmiltasi sitä mieltä, että cannabis on huume ja huumeena pysyy.):) Koeta nyt jo päättää:) Vedä jointtii ja mieti.. heheheheh!!!

• Pölly-Petterille44

Pilvi-Petteri meinaa, että kun cannabista pössyttelee, niin sitten hän saa olla töistä poissa kaksi viikkoa toipumassa ennen kuin voi taas tehdä töitä vaarallisten koneiden ja laitteiden kanssa. Eikö tuo juuri tee cannabiksesta todella vaarallisen huumeen kun se altistaa tyn tekijät ja samalla pössyttelijän työkaverit vaaralle alttiiksi jos pössyttelijä tekee pahan virheen työpaikalla vaarallisen kojeen kanssa. Pössyttelijä ei voi toimia edes kovinkaan monella ammattialueella vaarantamatta itseään kuin työtovereitaan tai muita sivullisia ja muuta omaisuutta. En nousisi esim. siihen bussiin jossa on kuskina sellainen pössyttelijä joka on viikko sitten ollut pöllyssä, samoin en sellaiseen laivaan tai lentokoneeseenkaan. En myöskään halua työtoverikseni sellaista pössyttelijää joka tyrkkää hulimattomuuttaan kätensä sirkkeliin tai muuhun koneeseen. Asioiden näin ollen nämä pössyttelijät ovat luusereita koska he tuhoavat työssä selviytymisen mahdollisuutensa samalla lailla kuin alkoholistit ja muuten huumaavia aineita ja päihteitä käyttävät henkilöt.
      Nyt seuraa se että huumepösilöt kertoo olevansa työelämässä ja kaiken menevän hyvin. No menee miten menee mutta se vaar on olemassa ja sen pössyttelijän työpaikalla olo on rikollista jos siellä on vaarllisia laitteita joita hän joutuu työssään käyttämään. Se on laissa kielletty aivan kuin huumaavan aineen vaikutuksessa autolla ajaminenkin.
      Miten ja millä perusteilla nämä pössyttelijät siis väittää ettei cannabiksen käytöstä ole mitään haittaa työelämässä. Se on cannabiksen käyttäjien typerää valehtelua, kyllä he itsekin tiedostavat ne vaaratekijät, mutta eivät tunnusta niitä edes itselleen saatikka sitten muille. Niin kauan menee hyvin kunnes pössyttäjä tekee virheen ja siinä samassa kärsii hän itse ja pahemmassa tapauksessa joku muu syytön sivullinen tai työkaveri. Tuurilla vaan seilataan niin kauan kunnes tapahtuu jotain traagista.
      Itse tiedän pitkän työurani aikana eri ammateissa toimiessani miten herkästi hieman väsyneenä tai kiireisenä käsi helposti luiskahtaa huomaamatta pyörivään terään tai telan väliin, vaikka olisi vesi selvä. Onneksi vielä kaikki tallella, sormet ja järkikin:):)

• NoJpas

No tuossa on jo selvä pointti, mutta tottapuhuen ei se edellisiltana poltettu kannabissätkä sitä suoritusta huononna pientä väsymystä tai hyvin lievää darraa enempää. Eikä tosiaan kahta viikkoa vaikuta, vaikka se aine sen ajan elimistössä säilyykin. Aivot on katsos sellainen kapistus joka korjaa jatkuvasti omaa tilaansa. Tiedät varmaan tunteen kun juot yhden oluen ja hetken tuntuu kuin olisi humalassa vaikka promillet ei nousisikaan. Tämä johtuu siitä että aivot vakauttavat sen tilan nopeasti. Samoin kannabiksen kanssa: Aivot tottuvat tilaan kun nukut yön yli eikä se enää missään tunnu aamulla. Paitsi, jos annos on ollut todella iso niin saattaa väsyttää aika rankastikin. Lisäksi noita ammattikuntia joissa tarkkuus on kaikki kaikessa pitäisi syynätä useammin. En minäkään halua kirurgille joka on edellisen illan polttanut, tai bilettänyt esim. alkoholin voimin.

• EipäsJuupasKa

Just.. just.. niinkö sinä teet.. vai oikein aivot tottuvat.. heh.. Niinhän ne tottuvat ja käyttäjä pössyttäjä ei edes tajua olevansa vaarallisesti alisuoriutuva erilaisissa tarkkuutta ja keskittymistä vaativissa tehtävissä. Sillä nyt ei voida perustella mitään että aivot tottuu. Suoritukset ne on jotka ratkaisee.. siis se todellinen suoriutuminen.

• sdgs

EipäsJuupasKa:lla ei ole itsellään vaan minkäänlaista kokemusta asiasta niin hän ei voi tietää vaikutuksen kestosta mitään. Etsipä kuule minulle linkki tutkimukseen jossa kerrotaan suorituskyvyn huonontuvan kahdeksi viikkoa. Ei poliisikaan jostain kumman syystä syytä sinua rattijuopumuksesta jos olet edellisenä päivänä polttanut. Tämä johtuu siitä että hekin tietävät kauan se vaikuttaa.

• EipäsPässi

Eivät ne poliisit sitä tiedä. Olet harhainen vieläkin vaikka siitä on jo kaksi viikkoa kun viimeksi pössyttelit.

• AASD

EipäsPässi taitaa olla itse hieman harhainen ja ulalla maailman menosta. Jos hän kokeilisi ihan itse niin muuttaisi mielipiteensä heti. Suomalaisuuteen kuuluu tuo katkeruus ja kateus toisia kohtaan jotka saavat kokea jotain mitä itse ei pääse edes maistamaan.

• EipäSeJuupaska:)

heheheheheee:)!!! Miksi kenenkään pitäis kokeilla cannabista ihan vaan siksi että sinä olisit tyytyväinen?? Voi närhen munat teidän pössyköittennen kanssa. Oletkohan oikein pitkäänkin harkinnut mielipiteitäsi ja mintako jointtia paloi tuonkin typeryytesi kehittelyyn??
      Kyllä se asia menee niin päin että sinä ja kaltaisesi olette ulalla tästä maailamanmenosta totaalisesti. Siis kuvitteletko ihan oikeesti että kaikki muutkin vetää huumeita koska sinäkin vedät??? Että osaa sunkin elämäsi pyöriä yhden huumeen ympärillä ja itsekeskeisyytesi on jo siinä vaiheessa että seuraava vaihe sulla onkin sit se skitsofrenia ja siitä se vaan etenee pakkohoitoon asti. Vai luulet oikeesti olevasi maailman napa kun pössyttelet jotain typerää huumetta... heh. Itsehän olet katkera ja kateellinen niitä kohtaan jotka eivät ole suostuneet pilaamaan elämäänsä cannabiksella ja ovat pitäneet oman päänsä ja ajatusmaailmansa anatamatta kenenkään huumehörhön manipuloida itseään huumeen käyttöön.
      Ota nyt vaan se vastuu ihan omasta elämästäsi ja jätä tuo typerä huumemyönteinen asenteesi romukoppaan ennen kuin on liian myöhäistä oikeasti..!!!

• AASD

Kannatan vastuullista kannabiksen käyttöä muun ihan normaalin elämän rinnalla.

• MahtavaaJoo

Huumepössy luulee elävänsä normaalia elämää vaikka kaikki on päin persettäkin. En usko että olet normaali enää koska kannatat huumeita. Sisäinen itsesuojelujärjestelmä ihmisellä kertoo normaalisti että huume on vahingollista ja siten ihminen joka osaa kuunnella itse elimistöään ja ymmärtää sen tiedon ja taidon minkä edelliset sukupolvet ovat geeniperimäämme kehittäneet jättää huumeet käyttämättä jo luonnostaan. Sinulla on todella paljon pielessä koska et voi ymmärtää normaalille ihmiselle aivan päivän selvää asiaa. Vai teeskenteletkö sinä???

• Pös-Petterillekkin:)

Pilvin-Pimein Petterille.
      Olet sairaan kiinnostunut cannabiksesta, mutta muista tämä: Cannabis ohjailee sinua et sinä sitä ja sen myötä muut ihmiset jotka syöttivät sinulle cannabiksesta harhaanjohtavaa tietoa.
      Sinun tahtosi ei ole sinun
      …This lack of self-control I fear is never ending, controlling, I can’t seem to find myself again*
      Mitä ihmettä tarkoittaa vapaa tahto. Vapaa mistä?
      Miltä tuntuisi, jos vapaa tahto katoaisi? Joku epämääräinen ajatus voi tulla mieleen, että silloin tuntisi olevansa kuin robotti tai sätkynukke, jota jokin ulkopuolinen ohjailee. Mutta eihän se niin mene. Jos jokin ohjailisi sinua vastoin tahtoasi, silloinhan sinulla nimenomaan olisi vapaata tahtoa vaikka kuinka. Tahtoisit tehdä jotain muuta kuin mitä sinut laitetaan tekemään. Et vain onnistuisi toteuttamaan tahtoasi.

Entä sitten tilanne, jossa joku tai jokin määräilisi – ei vain mitä teet – vaan mitä tahdot tehdä? Miltä se tuntuisi? (Mieti viisi sekuntia.)

Sopivaan paikkaan aivoihin elektrodien avulla ohjattu sähkövirta saa rotan tuntemaan mielihyvää. Toisista kohdista aivoja rottaa voidaan kutittaa viiksistä, vasemmalta tai oikealta. Palkitsemalla rottia mielihyvällä siitä, että ne kääntyvät kulkiessaan aina siihen suuntaan miltä puolelta tuntevat viiksiensä kutisevan, tutkijat ovat saaneet rotat kulkemaan kauko-ohjaimen avulla aivan mitä reittiä tahtovat (koska rotat tahtovat samaa) (Talwar ym. 2002).

Onko kauko-ohjattavan rotan tahto vapaa? Taatusti siitä rotasta ainakin tuntuu, että se saa tehdä vapaasti mitä tahtoo.

Kauko-ohjattavan rotan tahtoa määrää rottaa ohjaavan tutkijan tahto, mutta mitä jos rotan tahtoa määräisikin olento, joka ei itse (tietoisesti) tahtoisi mitään? Cannabis on sellainen.

Sen tahtomiset ovat hyvin yksinkertaisia. Cannabiksen vaikutuksesta rotan tahto muuttuu: se tahtoo mennä kohti kissanhajua eikä lujaa karkuun niin kuin ennen cannabista. Meneekö cannabista saanut rotta kissan luokse omasta vapaasta tahdostaan? Jos ei, niin kenen tahdosta sitten?

Tahdon muuttajan ei tietenkään tarvitse olla juuri aivoihin asennettu elektrodi tai niihin pesiytynyt loinen tai huume (cannabis). Mikä tahansa muutos aivoissa voi vaikuttaa tahtotiloihin; aivoistahan kaikki tahtomiset lähtevät, eikö? Aivovaurio aivokuoren etuotsalohkossa voi aiheuttaa senkin, että kaikki tahtominen muuttuu samanarvoiseksi, et tahdo mitään tiettyä asiaa sen enempää toistakaan, ja siksi yksinkertaisimpienkin päätösten teko voi muuttua suunnattoman vaikeaksi. Aivan kuten cannabiksen käyttäjillä yleensä.
      Mistä voisit itse tietää onko tahtosi vapaa? Tahtomisiisi voi vaikuttaa ihan kaikki mikä vaikuttaa aivoihisi, sisäpuolelta tai ulkopuolelta. En keksi mitä sellainen käsite kuin vapaa tahto edes voisi tarkoittaa (uudelleen: vapaa mistä?). Varmaan joku pöpö on ollut aivoissa sillä, joka on mennyt koko jonninjoutavan sanaparin keksimään…Mutta cannabis vaikuttaa sinun aivoissasi tuolla lailla, sinä vaan luulet olevasi vapaa kun tahtosi on sinulta viety.. luulet luulevasi luulojasi, elikkä luulet että tahdot mitä tahdot.:)

• pössöpössöpöö

Hei,

Kirjoituksesi kertoo juuri sinusta todella paljon, tiedätkö sitä?

Saako kysyä minkä ikäinen olet?

• Pers-vertti

Tuohon väitteeseen sinulla ei ole esittää mitään tutkimustietoa. Et ymmärrä kannabiksen toimintaperiaatetta etkä ole tutustunut siihen. Äskeinen kirjoitus on vain omasta päästäsi keksimäsi teoria. Luulet itsestäsi liikoja.

• Pössönen

Hei,

Sairaita ihmisiä täällä tuntuu olevan, suurin osa jonkin sortin lahkolaisia. Surullista.

Oliko järkeviä kysymyksiä kannabiksesta?

• MisterJoroinen

Oletko taas vetänyt jointtii.. ???? Tekikö se sinusta järkevämmän??? Mikä on sinun lahkosi nimi??? Vai keksitkö sen ihan itse??? Oletko ollut taas viime aikoina epänormaalissa sukupuolisuhteessa elämen kanssa??? Tunnetko olevasi kuin pieni eläin?? Oliko sinulla järkeviä kysymyksiä???

• pojasdf

MrJoroinen taitaa olla vähän jälkeenjäänyt tai lapsi. En usko että kukaan aikuinen tänne tommoisia kirjoittelee.

• Oravaimen

Suurin osa Suomen näkyvimmistä huumevalistajista on päihde- ja mielenterveysongelmaisia. Suurin osa on myös jonkun hihhuliuskonnon edustajia, Kukkapenkin Jukka on hyvä esimerkki kaikista kolmesta tapauksesta kerralla.

• OikeaJumalaJointti
        Oravaimen kirjoitti:

Suurin osa Suomen näkyvimmistä huumevalistajista on päihde- ja mielenterveysongelmaisia. Suurin osa on myös jonkun hihhuliuskonnon edustajia, Kukkapenkin Jukka on hyvä esimerkki kaikista kolmesta tapauksesta kerralla.

Älä enää käytä huumeita. ettei sinusta tulisi huumevalistajaa ja mielisairauspotilasta myöhemmässä vaiheessa.. heh:):)

• CCgees

Jep, on kova tarve syyttää jotain toista jostain muusta jos itsellä on esim. alkoholiongelma. Nämä fundamentalistiuskovaiset ovat toinen ongelma.

• Varmistaja4578

Miksi sinulla on tarve syyttää toisia. Käytätkö liikaa alkoholia? Oletko ääriuskovainen? Tuntuuko sinusta siltä, että cannabis on sinun uskontosi? Tuletko vihaiseksi jos joku uskaltaa sanoa cannabiksesta negatiivisia asioita?
        Kauanko olet käyttänyt huumeita?

• Poistattaja
        Varmistaja4578 kirjoitti:

Miksi sinulla on tarve syyttää toisia. Käytätkö liikaa alkoholia? Oletko ääriuskovainen? Tuntuuko sinusta siltä, että cannabis on sinun uskontosi? Tuletko vihaiseksi jos joku uskaltaa sanoa cannabiksesta negatiivisia asioita?
        Kauanko olet käyttänyt huumeita?

Joko olet löytänyt jonkun muun aineen, päihteen tai huumeen, joka olisi vähähaittaisempi kuin kannabis, vai vieläkö kannabis on maailman vähähaittaisin päihde?

• Puistattaja417

Oletko cannabiksen väärinkäyttäjä kun otit herneen nokkaasi mainitessani cannabiksen negatiivisessa mielessä??? LSD:kin on vaarattomampaa.

• KannabisVaiLSD?

Onko Puistattaja417 kokeillut sekä kannabista että LSD:tä? LSD on kyllä yhteiskunnallisesti ehkä vaarattomampaa, sekun tekee ihmisestä maailmaa syleilevän pasifistin, tosin niin kannabiskin mutta vaikutus on miedompi. Mutta kaikesta huolimatta LSD on aika hurjaa kyytiä, se ei tosin aiheuta mitään epävarmuuden tunteita kuten kannabis. Pokkaa riittää päinvastoin ihan samalla tavalla kuin kunnon kännissä.

• NuhteetPössykälle

Olet siin mennyt kokeilemaan jo LSD:täkin. Hyi sinua urpo. Ei sulla näy olevan mitään rajaa siinä mitä käytät. Cannabis on toiminut hyvin porttina muille huumeille ainakin sinun osaltasi. Se portti näyttää oleva ainan levällään... heh. Säälittävä yksilö, olet massan mukana luuhaaja pössypeikko. Älykkyysosamääräsi on tippunut jo alle sen tason ettet enää kykene lopettamaan.
      Surkeita tollaset idiootit, mutta minkäs sille kun olet kerran cannabiksella sairastuttanut itsesi ja päätynyt sossun luukulle anelemaan. Oma on vikasi, mieti sitä.

• PatikkaMatkustaja

Nyt pössy petteri en enää viitti kiusata teitä pässinpäitä tämän enempää. Kyllä tää muutaman viikon tehoisku olisi tehonnut jos teillä olisi järkeä päässänne. Mutta tyhjästä on paha nyhjästä ja vetäkää nyt sitä jointtii.. heheheh. Kun tuolla kadulla tai missä vaan tulette vastaan, niin mielessäni vaan naureskelen teidän typeryyttänne ja saatanpa sanoakkin että vedä vaan jointtii... ähähähähähä.
      Lähden tänään lomalle intian vuoristoon ja minua ei enää tavoita täältä koska en enää varmaankaan viitti edes käydä näillä sivustoilla. Virkaveljeni poliisista saavat hoitaa teidän viljelmänne tästä lähtien. Kaikki keskusteluissa olleet ip:t on taltioitu ja niiden perusteella suoritamme tutkinnat loppuun. Muistakaahan pienentää myös sähkölaskuanne, etttei herätä epäilyksiä.. heheh.

• pössöpössönen

Hei,

Ihmisessä on yksi hauska piirre ja sen yhdestä ilmentymästä oli tänään Hesarissa juttua. Se on tarve projisoida omat heikkoudet ja pelot muihin ihmisiin. Hesarissa puhuttiin että homojen pahimmat vihaajat ovat aika usein paljastuneet itse homoiksi ja niinhän se menee.

Okei, laajennetaan hieman ja luetaan täällä sekavia horisevien rassukoiden kirjoituksia ajatuksella.... Mitä se kertoo näiden ihmisten omasta todellisuudesta? Sitten kun sitä ajattelee inhimillisesti, en voi olla oikein vihainenkaan näistä minuun kohdistuneista uhkauksista, homoseksuaalisista väkivaltafantasioista ja muista saireiden ajatusten ilmentymistä.

Lähinnä on surullista miten ihmisiä käytetään hyväksi ja kuinka paradoksaalista näiden hihhuleiden käytös on.

Te jotka näiden kaheleiden kanssa käytte debaattia, miettikää onko se sen arvoista?

• Pösi-Petterille14

Sinähän tossa meuhkaat cannabiksen puolesta. Mikäli silmäni ovat oikein nähneet näitä kiivaita sananvaihtoja. Miksi se on sinulle niin sairaan tärkeä asia?? Kysynpä vaan koska tuo sinun kiihkosi hampun ympärillä ja sen puolesta yltää jo sairaisiin mittasuhteisiin. Oletko varma että pääsi on vielä kunnossa. Ettei vaan olisi jo sinnekin pesiytynyt se hampun mätä siemen joka on sit kuitenkin itänyt ja täyttänyt sun aivokoppas kasvimassalla kyllästäen sen koko aivosolujen rasvan myrkyllään.
        Lopeta jo tuo tyhmä meuhkaaminen ja "gurun" leikkiminen. Lapsettaako se vielä aikuista miestä, vai mikä sulla on??? Pitäsikö sulle lähettää pakkopaitamiehet hakemaan sua että pääsisit viimeinkin hoitoon??.

• MaailmaPelastuu2

Jos vaikka yksikin nuori aikuisen alku jättää cannabiksen kokeilematta ja säästyy teidän huumenuorten ja aikuisten propakannalta kaikki se meuhkaaminen on kannattanut. Näin varmaankin ajattelevat ne jotka täällä vastustaa huumeita kuten cannabis, alkoholi, LSD, ym. päihteet ja huumeet.
      Cannabiksen puolustajat ovat itse kaheleita ja säälittäviä. Ei mikään maailman mahti saa minua uskomaan että te raitista huumeetonta elämäntapaa niin vieroksuvat ja vihaavat ihmiset visitte olla oikeassa missään asiassa mitä huumeisiin tulee. Tässä tapauksessa kyllä toivoisin että nämä huumekäyttäjät paljastuisivatkin raittiikksi, vaikkapa nyt homoiksikin koska tunnutte olevan siltä ja väliltä kannanotoissanne. Niinhän se.
      Mielestäni kyllä on ihan oikein että kansakuntaa puolustetaan huumeiden käyttäjilta jopa väkivaltaisesti jos se pelastaa yhdenkin nuoren ihmisen huumeilta. En ole edes surullinen näiden hihhulu-huumeen käyttäjien puolesta koska he tekevät sen aivan harkiten kielloista ja neuvoista välittämättä. Pikkasen kyllä surettaa ne jotka eivät muuten olisi edes alkaneet kokeilemaan huumeita, mutta kun nämä cannabisfanit ovat heidät siihen johdattaneet. Sellaisesta nuoren tai muuten herkässä tilassa olevan ihmisen hyväksikäyttö ja manipulointi cannabiksen polttajaksi olisi perustuslakiin kirjattava erityisen raskauttavien asianhaarojen vallitessa tehdyksi myrkytysrikokseksi. Samoin tietty muidenkin päihteiden osalta (viina, liimat yms.)
      Nämä cannabis-Hihhulit pitäisi vaan todella ottaa kaikki kiinni ja lukkojen taakse niin kauaksi aikaa että se hamppu häviää mielestä ja sekin ihmisraunio pelastuu.
      Halvemmaksi niiden elättäminen tulee pakkotyösiirtolassa, vaikkapa siperiassa jos ei muualle mahdu. Kyllä veli venäläinen mielellään ottaisi ilmaisia työläisiä vastaan. Silloin vastuu siirtyisi heille siitä leivästä minkä huumemies päivässä syö. Meidän ei tarvitsisi muuta kuin ottaa ne rikolliset cannabiksenkäyttäjät kiinni ja laittaa pikajunalla rajan yli.
      Siellä kaukana on kyllä jokaiselle päivälle niin paljon tekemistä, ettei siinä ehdi hamppuja viljelemään saatikka käyttämäänkään.

• e-tact

Muista siinä kiihkossasi, että kannabis on silti maailman vähähaittaisin päihde, ja myös tämän maailman valehdelluin asia. Eikä fanaattisuutesi tee kannabiksesta yhtään sen haitallisempaa, vaikka fanaattisuudessasi olisitkin valmis sulkemaan sen käyttäjiä johonkin leireihin. Lähinnä osoitat vain sen, että olet yhtä sekaisin kannabiksesta sitä käyttämättä kuin Jouko Pallarikin, joka huijasi valtiolta useita miljoonia verorahaa, että kykeni levittämään itsekeksimäänsä huumevalistusta ja ns. rasvateoriaa, jonka kännipsykoosissaan keksi.

• RasaVili14
        e-tact kirjoitti:

Muista siinä kiihkossasi, että kannabis on silti maailman vähähaittaisin päihde, ja myös tämän maailman valehdelluin asia. Eikä fanaattisuutesi tee kannabiksesta yhtään sen haitallisempaa, vaikka fanaattisuudessasi olisitkin valmis sulkemaan sen käyttäjiä johonkin leireihin. Lähinnä osoitat vain sen, että olet yhtä sekaisin kannabiksesta sitä käyttämättä kuin Jouko Pallarikin, joka huijasi valtiolta useita miljoonia verorahaa, että kykeni levittämään itsekeksimäänsä huumevalistusta ja ns. rasvateoriaa, jonka kännipsykoosissaan keksi.

Harmittaako sua kun moni jäbä ei ime hamppuu??? Vai mikä se risoo?? Pakkohan sun on todistella ittelles kun muutkaan ei usko sun juttuihis. oot sä kyll vähä Pössy-Pässi.

• järkevä

MaailmaPelastuu2 kirjoittaa kyllä aika harhaista ja väkivaltaista tekstiä. Miksi syyttömiä ihmisiä pitäisi rangaista? Uskon vakaasti että lapsille on tärkeämpiäkin arvoja opetettavana kuin täysi raittius. Yksi voisi olla suvaitsevaisuus ja sen ymmärtäminen että ihmisiä on erilaisia, eikä kaikkien tarvitse käyttää samoja huumeita tai matkia toisiaan. Jokainen kulkee itse oman tiensä ja kunniaittaa myös muita jotka kulkevat taas omalla tiellään.

Silloin menee lapsi pesuveden mukana jos aletaan harrastaa fasismia siksi että "pelastetaan" ihmiset omilta itseiltään.

• Pässi-PössyÖssy

Pakkohan sinutkin on jonkun pelastaa ettet ehdi viemään ketään alaikäistä mukanasi hamppuhelvettiisi. Eipä tuota näy sinulla olevan minkäänlaista suvaitsevaisuutta mihinkään muualle kuin siihen sun hampun pössyttely poppooseesi.
        Pelastakaa hampun pössyttäjät omalta itseltään ja suojelkaa heiltä jälkikasvuanne vaikka väkivalloin ja pakottamalla jos ei muu auta ja järkipuhe tehoa.
        Hyökätkää huumemiehiä vastaa kovin asein ja lakaiskaa heidät pois kuin iso luuta, että maailma pelastuu:):)DDD

• järkevä

Sitä huumemiehiä vastaan hyökkäystä on jo yritetty ja pikkuhiljaa on alettu myöntää että se on täysin turhaa työtä. Mm. Kofi Annan olisi valmis laillistamaan huumeet.

• VenkulaLinnan

Joo, näin on. Sen vuoksi nämä huumemiehet pitäiskin hirtää niin kuin Kiinassa. Joskin siellä ihmiset ovat niin tyhmii ettei sekään auta. Samoin taitaa olla Suomessakin.
        Tosta sen näkee miten se huume orjuuttaa ja hamppu vie. Vaikka olisi uhkana saaha se hamppu kaulaan, niin siltikään eivät pysty olemaan erossa siitä cannabiksestakaan.
        Ja nää pössyPössyt vielä väittää että se on harmiton huume.. sallikaa mun nauraa.. hahahahahahahaa :):)!!!DDD
        Kofi Annan ei ole enää varteen otettava auktoriteetti koska hän on itsekin huumeen käyttäjä. Varma tieto muuten aivan lähipiiristä.

• sadgsd

Ihme Venkula, ei myönnä että hamppu on aivan ylivertainen aine ihan mihin tahansa verrattuna..

• HamputtajaPöllynen

On on.. hampustahan saa hemmetin vahvaa narua sun kaulasiympärille. Vaseliinia vaan solmukohtaan niin todella ylivertainen se hamppuköysi siihen tarkoitukseen.
        Siinä voisi sit ihan oikeasti sanoa, että joka hamppuun tarttuu .. se hamppuun hukkuu.. hehehehehee!!

• Turhaan-Lässytät

Kysy Pilvi-Petteriltä ja hän pyrkii valehtelemaan reippaasti.

• sadgsd

Hamppuun ei huku, mutta pulloon hukkuu.

• VaiEiMuka??

Pitkäaikaisvaikutukset cannabiksella

Vain yksi käyttökerta viikossa tai jopa kerta kuukaudessa takaa pysyvän THC-pitoisuuden. Koska muihin välittäjäaineisiin vaikutetaan, uudet hermoyhteydet eivät muodostu oikein. Keskittyminen, oppiminen ja muisti kärsivät pahoin. Kouluarvosanat laskevat, jotkut opiskelijat menettävät yliopistopaikkansa. Kehittyy kannabispersoonallisuus. Käyttäjät tulevat joustamattomiksi, eivät pysty suunnittelemaan päiväänsä asianmukaisesti, eivät siedä kritiikkiä, kokevat vaikeaksi ilmaista itseään.
        He tuntevat olonsa yksinäiseksi, kurjaksi ja väärin ymmärretyksi. Apatia, motivaation puute ja syrjäytyminen on tavallista.

Harvat lapset, jotka käyttävät kannabista vain satunnaisestikin, suoriutuvat täysin.

Riippuvuus

Psykologinen riippuvuus, kannabiksen kaipuu on hyvin voimakasta.

Fyysistä riippuvuutta esiintyy. Kun yhä enemmän THC:tä kuluu, tehdään lisää reseptoripaikkoja, ja sietokyky kasvaa, kun enemmän THC:tä tarvitaan saman vaikutuksen aikaansaamiseen. Kaikki reseptoripaikat ovat tyydytyksen tarpeessa, tämä on fyysistä riippuvuutta. Vieroitusoireet eivät ole niin dramaattisia kuin heroiinilla, koska THC pysyy kehossa. USA:ssa hoidetaan nykyään enemmän nuoria marihuana-riippuvuuden takia kuin alkoholin vuoksi.

Millekään riippuvuudelle ei ole takuuvarmaa parannuskeinoa.

Mielenterveys

Tiedejulkaisuissa on vuosikymmenet ollut raportteja kannabispsykoosista. Kannabis aiheuttaa enemmän mielisairautta kuin heroiinin kaltaiset huumeet.

Psykoosin, levottomuuden ja masennuksen riskitekijät liikkuvat asteikolla 3 – 5. Käyttö voi aiheuttaa tai laukaista skitsofrenian tai pahentaa tilaa. Kannabis lisää dopamiini-välittäjäaineen määrää aivoissa. Skitsofreenikon aivoissa on liikaa dopamiinia, ja Parkinsonin taudista kärsivillä liian vähän. (Yhdellä ihmisellä neljästä on viallinen geeni valvomassa dopamiinin vapautumista. Jos lapsi perii geenin kopion kummaltakin vanhemmalta ja jos he silloin käyttävät kannabista, todennäköisyys, että hänelle kehittyy skitsofrenia nousee väestön normaalista yhdestä tai kahdesta prosentista 15 prosenttiin.) Geenin olemassaolo nostaa riskiä 5- tai 6-kertaiseksi.

Väkivalta ja itsemurha Eräässä ruotsalaisessa tutkimuksessa havaittiin enemmän itsemurhia kannabiksen käyttäjillä kuin alkoholin, amfetamiinin tai heroiinin käyttäjillä.
        Kuolintapa oli väkivaltaisempi.
        Eräässä tutkimuksessa vuonna 2001 Dunedinista havaittiin, että nuoret miespuoliset kannabiksen käyttäjät olivat lähes viisi kertaa todennäköisemmin väkivaltaisia kuin ne, jotka eivät käytä, ja riski alkoholia käyttävillä oli kolmen vaiheilla. Väkivaltaisuutta näyttää esiintyvän psykoosien yhteydessä tai vieroituksen aikana.

• Gugas
        VaiEiMuka?? kirjoitti:

Pitkäaikaisvaikutukset cannabiksella

Vain yksi käyttökerta viikossa tai jopa kerta kuukaudessa takaa pysyvän THC-pitoisuuden. Koska muihin välittäjäaineisiin vaikutetaan, uudet hermoyhteydet eivät muodostu oikein. Keskittyminen, oppiminen ja muisti kärsivät pahoin. Kouluarvosanat laskevat, jotkut opiskelijat menettävät yliopistopaikkansa. Kehittyy kannabispersoonallisuus. Käyttäjät tulevat joustamattomiksi, eivät pysty suunnittelemaan päiväänsä asianmukaisesti, eivät siedä kritiikkiä, kokevat vaikeaksi ilmaista itseään.
        He tuntevat olonsa yksinäiseksi, kurjaksi ja väärin ymmärretyksi. Apatia, motivaation puute ja syrjäytyminen on tavallista.

Harvat lapset, jotka käyttävät kannabista vain satunnaisestikin, suoriutuvat täysin.

Riippuvuus

Psykologinen riippuvuus, kannabiksen kaipuu on hyvin voimakasta.

Fyysistä riippuvuutta esiintyy. Kun yhä enemmän THC:tä kuluu, tehdään lisää reseptoripaikkoja, ja sietokyky kasvaa, kun enemmän THC:tä tarvitaan saman vaikutuksen aikaansaamiseen. Kaikki reseptoripaikat ovat tyydytyksen tarpeessa, tämä on fyysistä riippuvuutta. Vieroitusoireet eivät ole niin dramaattisia kuin heroiinilla, koska THC pysyy kehossa. USA:ssa hoidetaan nykyään enemmän nuoria marihuana-riippuvuuden takia kuin alkoholin vuoksi.

Millekään riippuvuudelle ei ole takuuvarmaa parannuskeinoa.

Mielenterveys

Tiedejulkaisuissa on vuosikymmenet ollut raportteja kannabispsykoosista. Kannabis aiheuttaa enemmän mielisairautta kuin heroiinin kaltaiset huumeet.

Psykoosin, levottomuuden ja masennuksen riskitekijät liikkuvat asteikolla 3 – 5. Käyttö voi aiheuttaa tai laukaista skitsofrenian tai pahentaa tilaa. Kannabis lisää dopamiini-välittäjäaineen määrää aivoissa. Skitsofreenikon aivoissa on liikaa dopamiinia, ja Parkinsonin taudista kärsivillä liian vähän. (Yhdellä ihmisellä neljästä on viallinen geeni valvomassa dopamiinin vapautumista. Jos lapsi perii geenin kopion kummaltakin vanhemmalta ja jos he silloin käyttävät kannabista, todennäköisyys, että hänelle kehittyy skitsofrenia nousee väestön normaalista yhdestä tai kahdesta prosentista 15 prosenttiin.) Geenin olemassaolo nostaa riskiä 5- tai 6-kertaiseksi.

Väkivalta ja itsemurha Eräässä ruotsalaisessa tutkimuksessa havaittiin enemmän itsemurhia kannabiksen käyttäjillä kuin alkoholin, amfetamiinin tai heroiinin käyttäjillä.
        Kuolintapa oli väkivaltaisempi.
        Eräässä tutkimuksessa vuonna 2001 Dunedinista havaittiin, että nuoret miespuoliset kannabiksen käyttäjät olivat lähes viisi kertaa todennäköisemmin väkivaltaisia kuin ne, jotka eivät käytä, ja riski alkoholia käyttävillä oli kolmen vaiheilla. Väkivaltaisuutta näyttää esiintyvän psykoosien yhteydessä tai vieroituksen aikana.

Käyttävät varmaan sitten aivan liian vähän kannabista, koska lääkekäyttäjillä useiden grammojen päivittäisannokset eivät aiheuta ongelmia.

• EliitteUski
        Gugas kirjoitti:

Käyttävät varmaan sitten aivan liian vähän kannabista, koska lääkekäyttäjillä useiden grammojen päivittäisannokset eivät aiheuta ongelmia.

Jaa. Mistä tiedät ettei aiheuta ongelmia. Jos cannabista määrätään lääkkeeksi, niin silloin siinä on huomioitu sen cannabislääkkeen haittavaikutukset. Jos hyödyt arvioidaan potilaalle suuremmiksi kuin haitat ja jos niillä haitoilla ei enää siinä elämän loppuvaiheesssa ole enää merkitystä loppupelissä, niin miten voit väittää että lääkecannabis olisi haitaton??? Kyllä niitä haittoja on, mutta siinä on joskus pakko tehdä näin. Joten pidä sinä tietämätön nulikka vaan ne valheesi omana tietonasi. Oletko tietoinen mikä koostumus lääkecannabiksella on.??? Otappa selvää ja tule sitten tänne laukomaan typeryyksiäsi. Tai paremminkin pysy vaan poissa.

• Gugas
        EliitteUski kirjoitti:

Jaa. Mistä tiedät ettei aiheuta ongelmia. Jos cannabista määrätään lääkkeeksi, niin silloin siinä on huomioitu sen cannabislääkkeen haittavaikutukset. Jos hyödyt arvioidaan potilaalle suuremmiksi kuin haitat ja jos niillä haitoilla ei enää siinä elämän loppuvaiheesssa ole enää merkitystä loppupelissä, niin miten voit väittää että lääkecannabis olisi haitaton??? Kyllä niitä haittoja on, mutta siinä on joskus pakko tehdä näin. Joten pidä sinä tietämätön nulikka vaan ne valheesi omana tietonasi. Oletko tietoinen mikä koostumus lääkecannabiksella on.??? Otappa selvää ja tule sitten tänne laukomaan typeryyksiäsi. Tai paremminkin pysy vaan poissa.

"Oletko tietoinen mikä koostumus lääkecannabiksella on.??? Otappa selvää ja tule sitten tänne laukomaan typeryyksiäsi. Tai paremminkin pysy vaan poissa"

Lääkekannabis on ihan normaalia kannabista, aika vahvaakin. Voit kasvattaa sitä kotonasi kun tilaat sen lajikkeen siemeniä.

http://www.bedrocan.nl/suomi/tuotteet.html

• Peräruiskautus??

Olen huomannut miten hyvä lääke cannabis on. Jo 80- luvulta lähtien olen käyttänyt cannabista peräpukamieni hoidossa. Parhaiten se tehoaa silloin kun työntää huumepiipun peräsuoleen ja imaisee siitä kunnon henkoset, niin että savu tulee korvista ja sieraimista ja sen jälkeen vasta antaa sen piipun kavereiden imeskeltäväksi. Peräpukamiakaan ei ole koskaan ilmennyt, joten se on varmasti oltava hyvä peräpukamien ehkäisylääke. Samoin kuin moniin muihinkin sairauksiin. Ei mulla ole ollut AIDS-tautiakaan koskaan, sitäkin se ilmeisesti ehkäisee. Anaaliherppestäkään en ole koskaan sairastanut, vaikka monilla kavereillani on sellainen rakkulainen peräpää melko usein tuon huumemyyjän mielestä. Piluakaan en ole saanu, vaikka jtkuvasti tekee mieli mutta naiset ei anna huumemiehille kun ne aattelee että mulla on joku tarttuva tauti. Pakko tökytellä niitä nistejä jos milloin sattuu hieman seisomaan.. tai edes möhlistymään kusilastissa.

• enolealoittajaaah4

**Tuletko vihaiseksi jos joku uskaltaa sanoa cannabiksesta negatiivisia asioita? **

Rakkaat hihhulit nyt järki käteen. Rakastan totuutta ja pyrin siihen myös itse elämässäni. Hipitkin muuttuu pasifisteista radikaaleiksi jos tuollaista valhetta levitetään. Luettuani näitä juttuja pitkään olen vain enemmän vakuuttunut dekrimínalisoinnin puolesta. Ihan vain sen takia koska kieltolakivaikuttaa fasismilta ja pitäisi kansainvälisten ihmisoikeksien mukaan lopettaa.

Tulen vihaiseksi jos valehdellaan ja varsinkin siitä jos ihminen luulee valheen olevan totta omassa päässään eikä voi vaihtaa mielipidettään. Se on uskontoa eikä järkeä.

• ganjahomo

Rakkaat hihhulit nyt järki käteen. Rakastan totuutta ja pyrin siihen myös itse elämässäni. Hipitkin muuttuu pasifisteista radikaaleiksi jos tuollaista valhetta levitetään. Luettuani näitä juttuja pitkään olen vain enemmän vakuuttunut dekrimínalisoinnin puolesta. Ihan vain sen takia koska kieltolakivaikuttaa fasismilta ja pitäisi kansainvälisten ihmisoikeksien mukaan lopettaa.

Tulen vihaiseksi jos valehdellaan ja varsinkin siitä jos ihminen luulee valheen olevan totta omassa päässään eikä voi vaihtaa mielipidettään. Se on uskontoa eikä järkeä.

• AASD

Jep, ennen uskottiin maapallonkin olevan litteä. Kopernikustakin inkvisitio ahdisteli. Ajat muuttuu ja ihmisten on muututtava myös.

• TeknoKikka

Joo..Ennen uskottiin ettei cannabis ole vaarallista, nykyään TIEDETÄÄN että cannabis on vaarallista käyttäjilleen. Ajat muuttuu ja pössyttelijöidenkin on muututtava myös yhteikuntakelpoisiksi, muuten tulee hankaluuksia heidänlaisilleen sossupummeille. Kun yhteiskunnan varat vähenee, niin silloin yleensä suvaitsevaisuus vähenee miinuspotenssiin 4.
        Tästä on jo viitteitä maailmalla. Ei terve yhteiskunta tarvitse mitään luusereita riesakseen. Varsinkaan sellaisia jotka vielä huumeilla sairastuttaa itsensä ja yhteiskunta maksaa nekin sairaalalaskut ja koko elämän läpi kestävän vieroitushoidon ja muut kulut.
        Sellaiset asiat kuin vanhustenhoito ja lasten ja nuorten terveyden- ja koulutuksen edistäminen pitäisi jokaisen järkevän ihmisen mielestä mennä yhteiskunnassa hamppuhörhöjen hyysäämisen edelle. Suosittelen hamppuhörhöille pakkotyötä ja siitä vasta saisivat ruokarahaa tai kupongin jolla voisi ostaa ruokaa. Se olisi hyvä konsti, niin tietäisi että se sossun tuki menisi ruokaostoksiin eikä hamppuun.

• hamppis44

Nykyään tiedetään että Kannabiksen kohtuukäyttö on vaaratonta. Tiedetään myös se että siitä voidaan kehitellä uusia lääkkeitä moneen vaivaan. Luonto parantaa!

• HamppuPihoihin

Jos hamppu olisi laillista sitä voisi jokainen kasvattaa kesäisin omalla pihallaan. Sellaisiakin lajikkeita on jotka pärjäävät Suomen kesässä. Ei siitä kenenkään tarvitse mitään maksaa. Ilmaista se on.

• NaurattaaPössykät:)D

No millä lailla sinä olet parantunut sillä överiksi menneellä hampun pössytykselläsi?? Vastaa nyt rehellisesti:):) Vertaa sitä siihen tilanteeseen elämässäsi kun et vielä käyttänyt ja sit tähän nykyiseen tlanteeseesi. Vieläkö saat sossusta saman verran rahaa kuin viime vuonnakin??
        Lääkkeet on suurimmaksi osin eri asia, ja erilaisella koostumuksella kuin sinun pössyhamppusi,, ihme hampuuseja täällä kun eivät mukamas tajua että se hampun polttelu vie aivot ja pallit.. mutta omahan on aivonne ja pallinne. Mutta jättäkää se typerä hampputuotteiden ja pössyttelytapojenne mainostaminen täällä, vai pitääkö tulla se turpa tukkimaan ja sormet katkomaan ettei näppis toimi. Olette jo niin pitkällä huumehoureessanne, että luulette huumeen olevan teille lääke. Mihin tautiin te sitä polttelette??? Siis te!! En kysy niiltä jotka sitä oikeasti lääkärin määräyksestä saavat käyttää ja hekään eivät sitä sillä lailla polttele kuin te pössykät.
        Minulla on aivan riittävästi tietoa lääkecannabiksesta joten turha on mulle mainostaa sitä muka lääkkeenä teidän typeryyteenne. Joihinkin muihin sairauksiin kylläkin saattaa olla hyvä jos verrataan haittojen ja hyötyjen suhdetta toisiinsa. Vai eikö enää äly riitä ymmärtämään pössyköillä missä mennään. Nää pössyttelijät näköjään luulee että cannabis tullaan vapauttamaan sitä varten että he saavat pössytellä vapaasti.. heheh. Harha luulo. Mitä enemmän te pössykät sitä cannabista pössyttelette, sen vaikeampi sitä on laillistaa. Näin se vaan ikävä kyllä menee:):) Mitä enemmän cannabiksen polttajia on, sen enemmän on niitä ääritapauksiakin jotka kuluttavat yhteiskunnan rahoja ja muita , kuten terveydenhuollon resursseja ja siten hampun pössykät tavallaan pössyttelevät sen hampun laillistamismahdollisuuden taivaan tuuliin.. Olkaa onnettomia siitä.. heheh:)

• PunttaavaPilviveikko

No enemmän minulla on kannabiksen polton aloittamisen jälkeen ollut ystäviä, naisia ja terveyskin on parempi. Olen sopusuhtaisempi ja penkistä nousee enemmän.

• EiUskotaValettasi

Valehtelet luuviulu finniperse. Harhaisuus näköjään sun osalta vaan pahenee... heh.
        Jäbä on kun hampun varsi ja vielä viittii puhua penkkipunnerruksesta.. salli mun nauraa.. hahahahahahahahaa.!!!:):)

• PunttaavaPilviveikko

140 kiloa nousee penkistä ja 240 maasta. Siinä sulle tuloksia alkoholin väärinkäyttäjä. Eipä sitä voimannostoa baarissa ravaamalla ja pullaa syömällä saavuteta. Pitää olla ruokavalio kunnossa ja hamppua sitten viihteeksi. Ei rasita kroppaa eikä läskiinnytä niinkuin perjantai kännit. Itse otan sen parituhatta ylimääräistä kaloria viikonloppuisin mieluummin proteiinin ja laadukkaiden hiilareiden kun alkoholin muodossa.

• LalliPartinen22

Turha siinä lässyttää ja valehdella. 140 kg penkiltä tuli nostettua jo rippikoulussa. Nykyiset tulokset hipoo nippa nappa suomenennätyslukemia kaikissa voimanostolajeissa, vaikka keskitynkin painonnostoon olympiamuodossaan. Turha siinä on riisitautiisen täällä kehuskella. Ja takaan että rasvaprosentti on myös kohdallaan. Ei liian alhainen, mutta sopiva. Sanottakoon nyt kuitenkin tuo mun penkkituloskin vihjeeksi vaikka painoluokkaa en sanokkaan. Elikkä viimeksi kun kokeilin penkkipunnerruksia, niin 220 nuosi viitonen. Alle 300 kiloa ei tule paljoa edes kokeiltua noissa kyykyssä ja maastavedossa. Ja eipä ole viinaa juotu kun rippikoulussa ja paremmissa juhlissa pari olutta saunan päälle. Periaatteenahan on että pössyttelijöille turpaan jos eivät älyä häipyä näköpiiristä kun kerran käsketään. Tuo sun 240 on mun vakiorauta kun teen etukyykystä kypän sarjoja useinmiten. Mutta paljonko menee satasella aikaa? Muista että pitää olla myös nopeutta. Itse treenaan karatessa ja juoksuradoilla nopeutta kuten myös erilaisissa pallopeleissä. Jääkiekon lopetin kun alkoivat kaverit loppua kentältä jos vahingossa runttasin liian lujaa päälle. Eipä huumepössyköillä ole mitään asiaa kaukaloonkaan:):)

• fu
        LalliPartinen22 kirjoitti:

Turha siinä lässyttää ja valehdella. 140 kg penkiltä tuli nostettua jo rippikoulussa. Nykyiset tulokset hipoo nippa nappa suomenennätyslukemia kaikissa voimanostolajeissa, vaikka keskitynkin painonnostoon olympiamuodossaan. Turha siinä on riisitautiisen täällä kehuskella. Ja takaan että rasvaprosentti on myös kohdallaan. Ei liian alhainen, mutta sopiva. Sanottakoon nyt kuitenkin tuo mun penkkituloskin vihjeeksi vaikka painoluokkaa en sanokkaan. Elikkä viimeksi kun kokeilin penkkipunnerruksia, niin 220 nuosi viitonen. Alle 300 kiloa ei tule paljoa edes kokeiltua noissa kyykyssä ja maastavedossa. Ja eipä ole viinaa juotu kun rippikoulussa ja paremmissa juhlissa pari olutta saunan päälle. Periaatteenahan on että pössyttelijöille turpaan jos eivät älyä häipyä näköpiiristä kun kerran käsketään. Tuo sun 240 on mun vakiorauta kun teen etukyykystä kypän sarjoja useinmiten. Mutta paljonko menee satasella aikaa? Muista että pitää olla myös nopeutta. Itse treenaan karatessa ja juoksuradoilla nopeutta kuten myös erilaisissa pallopeleissä. Jääkiekon lopetin kun alkoivat kaverit loppua kentältä jos vahingossa runttasin liian lujaa päälle. Eipä huumepössyköillä ole mitään asiaa kaukaloonkaan:):)

Ha... turpaan tommosille läskipäille.

• Kilipää22
        fu kirjoitti:

Ha... turpaan tommosille läskipäille.

Hintti hiljaa siinä!! Homo panee sua peräreikeliin ja kuuluu vaan fu fu fu...fuuuu.:)

• rreerrtt

No ei tässä nyt puhuta mistään voimanostosta vaan kannabiksesta jota myös monet voimailjat suosivat ihan sillä että siitä ei tule krapulaa ja se saa ruuan maittamaan. Helpompi hakee sitä massaa kun on ruokahalu kohdallaan. Mutta kohtuudella.. muuten ei palaudu kunnolla.

• OmatRiittääSulle

Höpö höpö.. Voimanostajat ei käytä huumeita, kaikkihan sen tietää pössykkä. Vedä sinä se puutarhaletku peräreikääsi ja toinen pää suuhusi ja pierase. Siitä kun vedät oikeen kunnon henkosii niin tunnet olosi autauaammaksi kun koskaan.

• 170 killoo
        OmatRiittääSulle kirjoitti:

Höpö höpö.. Voimanostajat ei käytä huumeita, kaikkihan sen tietää pössykkä. Vedä sinä se puutarhaletku peräreikääsi ja toinen pää suuhusi ja pierase. Siitä kun vedät oikeen kunnon henkosii niin tunnet olosi autauaammaksi kun koskaan.

Voimanostajat käyttää hormoneja ja huumeita, monia erilaisia - yleensä amfetamiinia. Jaksaa painaa.

• rreerrtt

No ei ne voimailijat siitä kerro. Ihan samalla tavalla ne käyttää huumausaineita kun muutkin. Jotkut ottaa jopa amfetamiinia tai efedriiniä saadakseen potkua treeniin.

• HyväSeOn

Ne jotka käyttää niin ne ei ole voimanostajia vaan pössyköitä. Siinä on suuri ero.
      Mutta Pilvi-Petteri on siitä huolimatta yks perasuolen pätkä ja pössykkä idiootti. Sen mielestä maailman vaarallisin huume cannabis on kuulemma haitaton.. heheh. No sen verran annan myöten, että on se oikeestikin haitaton kun sen antaa maatua sinne peltoon eikä koskaan korjaa satoa. Ja sinne peltoon joutas tollaset pössykätkin polkasta ja syvälle.

• 6669995

Tuo maailman vaarallisin huume- puhe taisi tulla ensinmäisen kerran Richard Nixonin suusta. Siinä vasta hieno mies: Täysi rikollinen, valehtelija ja kaappihomo. Joutui jopa eroamaan virastaan töppäyksiensä takia. Sen miehen puheitten perusteella kannabista nyt vihataan.

PS. olen ihan varma että siellä Nixon katkeroituneena salaa nyt pössyttää ja omana tietonaan pitää..

• OstaKortsuja

Vedä se päähäsi.
      Miten se Nixon liittyy siihen että cannabis on maailman haitallisin huume?? Ei ne Nixonin puheet siihen tosiasiaan mitenkään vaikuta. Jos jokin aine on maailman vaarallisin ja haitallisin niin sehän silloin on vaikka siitä kuka tahansa puhuisi mitä tahansa.
      Tilastot maailmalla kertovat siitäkin asiasta totuuden, niitä pitää hakea ja ymmärtää mitä se tilastotieto kertoo mistäkin asiasta.
      Sitäpaitsi tuo Nixonin juttuun vetäminen on jo sen verran selvä merkki huumehoureesta että pössyttele vaan lisää niin saat sit taas uuden harha-aistimuksen jonka voit kertoa täällä kaikille.

• Ritu Santikka

Ronald Reaganin aikana taas olisi ollut mahdollista puuttua AIDS:n leviämiseen, mutta koska Reagan ja kaverinsa ajattelivat, että AIDS on vain narkomaanien ja homojen ongelma, asiasta ei aloitettu minkäänlaista valistuskampanjaa, ja AIDS sai ihan rauhassa levitä vuosikausia joka puolelle.

• 2333232

Kannabis on maailman vähiten haittaa aiheuttavin huume. Se ei muutu siitä mihinkään vaikka kuinka venkuloisitte. Sä et ole koulujas käynyt jos et tiedä Nixonin osuudesta asiaan. Toki moni muukin konservatiivinen palikka on ollut siinä sotkemassa. Ja ei siinä mitään jos ette uskalla kokeilla. Ei siinä mitään jos olette pelkureita. Nynnyt.

• 43445

Joo, kaikkea mahdollista järkevää oltaisiin voitu kehittää niille huumeiden vastustamiseen menneillä rahoilla. Mutta kun ei järki päätä konservatiivellä pakota. Usassa on niin paljon uskovaisiakin että ei ole mikään ihme että siellä päin on kaikki vitullaan.

• MietiMietiMieti??))

Sen vuoksi just kysyin koska olen lukenut kyllä läksyni. Niin miten se muka muuttaa sitä tosi asiaa että cannabis on maailman haitallisin huume tilastotieteen mukaan???
        Vai etkö ymmärrä mitä kysyttiin???

• 5555iii

Siis kannabishan on maailman vähähaittaisin huume. Eikö sulla mene jakeluun? Oletko jotenkin tyhmä? Kannabis on vaaratonta. Piste.

• Pölöpössyköille

Niin.. tyhmäkö sä olet kun et tajuu että cannabis on maailman haitallisin huume. Suomessakin on alettu jo valmistautumaan uudella lainsäädännöllä ulkomailta tulevan cannabiksen kitkentään erilaisin virkamiesten oikeuksien lisäämisellä. Kotitarkastukset mm. lisääntyvät ja niihin ei enää tarvitse odotella lupaa kesken operaatioiden. Pössykät jäävät paremmin nalkkiin.:):) ja se on hyvä asia se.

• BlackBalloon77

No en käsitä miksi sitä edes ulkomailta tuodaan. Lajikkeet alkavat pärjätä jalostuksen tuloksena jo Suomen kesässä. Hamppu on kaikenlisäksi sellainen kasvi joka on helppo kasvattaa. Siemenet itävät hyvin ja juuret menevät vaikka asfaltista läpi. Siinähän sitten taas haaskataan poliisin resursseja kun saavat kitkeä rikkaruohoja ympäri metsiä ja puistoja.

• VaiNii_:)

Tuskin ne niitä kasveja etsiskelee sen kummemmin. Valmiita aineitahan ne sieltä kämpistä bongaa ja pistää hörhöt poseen.. heheheh:)

• rttyy

No mutta hukkaan menee poliisin työ. Ei huumeet maailmasta lopu.

• MutMutLoppuuNe

Otahan Pössy-Petteri vaan sitä jointii ja ole hiljaa..!!!!

• rtyy66

Yksi tämän kieltolain ylläpitäjiä on yhdysvaltain hallitus. Se nimittäin luokittelee maita sen mukaan onko ko. maalla yhtenäinen huumepolitiikka USA:n kanssa. Jos jossain aiotaan jotain laillistaa, sanotaan nyt vaikka Jamaica, niin USA uhkaa taloudellisilla pakotteilla. Siksi kannabis ei laillistu muuallakaan. Tosin tämä ei päde täysin USA:n sisällä nimittäin onhan heillä jo Californian lääkekannabis, jota tosin vastustettiin kiihkeästi.

• onnnellinen pössy

Hei,

Ketju löytyi ja sitä lukiessa taas hymyilytti :) Kaikkein eniten huumeista tuntuu sekasin menevän ne jotka eivät niitä ole koskaan kokeilleet. Kovista huumeista en itsekkään tykkää ja ne ovat oikeasti vaarallisia.

Tässä on nyt taukoa ollut ja mietin josko olisi järkeviä kysymyksiä? Vastaan mielelläni ja pyrin rehellisyyteen.

• sdfgsc

No kovien huumeiden vaarallisuuskin on tavallaan käyttäjästä kiinni. Morfiinia käytetään kipulääkkeenä vaikka se on todella kova aine. Lääkärit sanovat että potilaat pelkäävät turhaan riippuvuutta. Kivun hoito on tärkeämpää ja riippuvuuden saa aina purettua pois.

• Alkava

Moi!!
      Miltä pilvi maistuu/haisee ??Miten pilveä kannattaa kokeilla ekaa kertaa ??

• xcv sddd

Pilvi maistuu ja haisee hyvälle. Sitä kannattaa kokeilla Amsterdamin Coffee Shopissa. Siellä se on laillista eikä aiheuta ongelmia toisin kuin Suomessa.

• Alkava

Okei kiitos :) mutta saako sitä ostaa siellä sitten kun on 18v vai onko se suurempi se raja ?

• Anonyymi

Jos menen ostamaan kadulta cannab tuotetta mistä tiedän että minua ei huijata
      T: artsi

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      200
      4363
    2. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      42
      2006
    3. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      61
      1667
    4. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      133
      1353
    5. Martina on käynyt puhumassa viisauksia

Iltalehden artikkelissa Martinan viisaudet.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      1337
    6. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      93
      959
    7. SDP:läinen lähettiläs Titta Maja-Luoto RAIVOAA lähetystössä -?

SDP:n puolueen Maja-Luoto on Portugalissa noussut Median otsikoihin, koska RAIVOAA työntekijöille ja pitää Heitä lähinnä
      Yhteiskunta
      26
      913
    8. Mitä alkoholijuomaa on myyty sekä Linda Lampeniuksen että Matti Nykäsen nimellä? Testaa tietosi!

Mikähän alkoholijuoma se mahtoi olla…? Tule pelaamaan kivaa Testerin Juomavisaa! Kuinka monta saat oikein? Tästä pääse
      Juomat
      10
      889
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      170
      818
    10. Voiko vauva uskoa ?

Lohkoissa väitetään ettei vauva voi uskoa. Tässä näet vauvan uskon. https://youtube.com/shorts/QhFbPSdjpnA?si=Zb2BCRST9
      Helluntailaisuus
      186
      696
    Aihe