Missä kaikki vakkarit nykysin kirjoittaa ?
Mihin kirjoittajat kadonneet ?
46
238
Vastaukset
Ovat löytäneet kypsempää seuraa, luulisin.
Ovat loikanneet tuonne vanhempiin, vaikka ikä ei riittäisi.
Enkä viitsi tulla tänne jauhamaan samoista avauksista jotka ovat tehneet jo sinne, eivät osaa jankuttaa täällä sen luovemmin...- !!!!!
Monihan heistä kirjoittaa rekatulla nicillä, mitäpä heitä tarvii sen kummemmin bongata.
- tekevälle sattuu
yohuuhkaja kirjoitti:
Mistä lie kumpuaa kärttyisyytesi.. olenko antanut sinulle joskus pakit?
vastasitkohan nyt itsellesi vahingossa väärällä nikillä?
- jummijammikas
tekevälle sattuu kirjoitti:
vastasitkohan nyt itsellesi vahingossa väärällä nikillä?
Näin siinä taisi käydä, yllättävän paljon on huuhkis jutskaillut viimeaikoina "jonkun" kanssa aina yhtä jumaloivan
jummijammikas kirjoitti:
Näin siinä taisi käydä, yllättävän paljon on huuhkis jutskaillut viimeaikoina "jonkun" kanssa aina yhtä jumaloivan
Oletpa itse tainut käyttää tässäkin ketjussa kohta puolta tusinaa nikkiä kun yrität tyhjästä juttua tyylilläsi venyttää. Hiljaiseksi on tosiaan sivusto mennyt. Ehkä tuo alatyyli ei enää kiinnosta ketään.
- .......
yohuuhkaja kirjoitti:
Oletpa itse tainut käyttää tässäkin ketjussa kohta puolta tusinaa nikkiä kun yrität tyhjästä juttua tyylilläsi venyttää. Hiljaiseksi on tosiaan sivusto mennyt. Ehkä tuo alatyyli ei enää kiinnosta ketään.
Ikävä kyllä en.
Oli ensimmäinen ja toinen kommenttini ketjuun.
Vainoharha on ikävä asia se saa ihmisen syyttelemään umpimähkään.
Hyvää päivänjatkoa sinullekin - Karvaasti petyin
jummijammikas kirjoitti:
Minä en olisi kyllä huuhkajaa uskonut moninikiksi :( onko kaikki täällä huijareita? Luulin että hänellä vaan on niin paljon ihailijoita :(
- en pettynyt
Karvaasti petyin kirjoitti:
Minä en olisi kyllä huuhkajaa uskonut moninikiksi :( onko kaikki täällä huijareita? Luulin että hänellä vaan on niin paljon ihailijoita :(
Ei kannata taaskaan luottaa tän ketjun järjestykseen.
Välistä on vedetty pois viestejä, jälleen kerran. Karvaasti petyin kirjoitti:
Nämä ihailijat voisivat painua takaisin kaappiin, ja ovi sitten lukkoon ulkopuolelta...
- seliseliseli
en pettynyt kirjoitti:
Ei kannata taaskaan luottaa tän ketjun järjestykseen.
Välistä on vedetty pois viestejä, jälleen kerran.no, eipäs nyt yritetä selittää sieltä puskasta. Olin koneella ja näin ettei mitään poistunutta viestiä ollut.
- en pettynyt
seliseliseli kirjoitti:
no, eipäs nyt yritetä selittää sieltä puskasta. Olin koneella ja näin ettei mitään poistunutta viestiä ollut.
Kukas se siellä selittää, niin olin minäkin.
Ja ihmettelin jo aikaisemmin ettei yohuukaja ollut reagoinut viestiin. - näin on
yohuuhkaja kirjoitti:
Nämä ihailijat voisivat painua takaisin kaappiin, ja ovi sitten lukkoon ulkopuolelta...
Kun itseään ihailee, tekee sen asiantuntevimmin :DDDDDDD
Minä en vakkari ole ollut, ainakaan omasta mielestä, mutta se on vaan niin, että se tiimalasi joskus täyttyy ja sitä alkaa kysyä itseltään, mitä minä täällä teen.
Kun tämänkaltaista kirjoittelua on, mitä tässäkin ketjussa on, niin päätöksenteko helpponee.
Sille kirjoitukselle on oikeutuksensa, Palstat ovat vaan sitten sen näköisiä.- ...
Portaalin jämät kuuskymppisissä, suurin osa mennyt muualle. Jaa minne muualle, kyllä sä löydät..
=DW= Siellä missä on ketjuja minne vastailla.
Täällä on ollut hiljaista, eikä itellä oo mitään ajatusta aloituksiin.Mä en ole mikään vakkarikirjoittelija täällä, mutta arvelisin että palstan naiset ovat vetäytyneet suremaan pettyneinä kun Teotwawki kertoi haluavansa mennä MINUN kanssani NAIMISIIN!!!
Moni miestä hakeva sinkku harmitteli kun eivät huomanneet kosia karkauspäivänä Teotwawkia. No, eipä ole Teotwawkiakaan näkynyt täällä, varmaankin on palannut sen nuoren facebook-naisensa luo:/ No, peruutin jo hääpukutilauksen :```(
Niin että naiset, tulkaa sieltä täkkienne alta, mä en ole uhka!!! Se face-nainen on sitten eri asia, siitä en mene lupailemaan palstanaisille mitään.Hähää, en ole häippässyt mihinkään.:-DD Eikä ole facenainen sua lyönyt laudalta, joten tilaa vaan se hääpuku.:-)
Teotwawki kirjoitti:
Hähää, en ole häippässyt mihinkään.:-DD Eikä ole facenainen sua lyönyt laudalta, joten tilaa vaan se hääpuku.:-)
Hei, huomaatkos että me saatiin heti miinukset joltakulta kun oli puhe hääpuvusta? Selvästikin joku kateudesta vihreän kikertävän kukertava siellä miinustelee;DDD
En ole kuitenkaan IHAN vakuuttunut että se teidän facebookromanssi olis noin nopeasti ohi, kun ei ole kauaakaan kun hehkutit pitkiä puhelinkeskusteluitanne. Jotenka laitan nyt vielä toistaiseksi sen hääpukutilauksen jäihin....- kyllästynyt.
Thänks, mutta ei thänks. Junailu tänään ei kiinnosta. Eikä muulloinkaan. Jahtaa muita.
Zirkon & Teo, mä hyräilen jo häämarssia teidän puolesta! :)) Tulee keväinen fiilis lukea leiskuvasta lemmestä! Teo, oot tainnut löytää oikean jalokiven! :)))
Jatkakaa, mä ainakin hymyssä suin luen niin mielelläni, piristää palstaa :))
Ja Miss.Miinustelijalle jo etukäteen kaikista alapeukuista ;)- zirkoniN ejk
@Teotwawki
Mikäs tuo "junailuun kyllästynyt" oli joka vastas sulle? Ootkos jahtaillut sitä vai?:)))
Mä luulin että se sun vastauksesi oli mulle mutta ehkäpä olin väärässä.
Laitoin äsken ruoka-annokseni joten eiku syömään! ;P zirkoniN ejk kirjoitti:
@Teotwawki
Mikäs tuo "junailuun kyllästynyt" oli joka vastas sulle? Ootkos jahtaillut sitä vai?:)))
Mä luulin että se sun vastauksesi oli mulle mutta ehkäpä olin väärässä.
Laitoin äsken ruoka-annokseni joten eiku syömään! ;PEmmä tiedä kuka se on???? Ei hajuakaan, mutta kyllä sefu sen poistaa.
Vakkari alkaa kuulostaa enemmän kirosanalta nykyisin. Kvakkari. Vähän kuin huonomaineisen pubin kanta-asiakas. Notkuu illat pitkät samassa nurkkapöydässä... missä se mun tuoli on..
Mä ihmettelen sitä, että yleensä ajatellaan että jos ei tänne kirjoita, niin kirjoittaa jonnekin muualle. Enkä väitä että sä väität :)) Itselläni kun alkaa tökkiä, menen kokeilemaan sitä paljon puhuttua (ja yliarvostettua) liveä. Aina ei tee mieli kirjoittaa.- -
Puskassa.
Toki moni on löytänyt viisaampaakin ajankäyttöä. Paha sanoo.. kauniita säitä ja lomia?
Ehkä hekään ei aina jaksa, kun monenmoista vastaustakin taitaa tulla.
*Kommentti ilman parempaa tietoa, ketä kaikkia tarkoitat*Täällä ollaan. Mutta en ehdi jokapäivä, kerran viikossa ehkä on aikaa. Leipätyö ja kotityöt sekä lapsenlapsi ja harrastukset etusijalla. Käväsen kun ehdin.
- Hei kun keikuskelen
Minä en kirjoita minnekään muualle, kuin tänne silloin kun on aikaa.
Arki-iltaisin tulen töistä kotiin noin 20-21 aikoihin, illoista riippuen. Vähintään tunti menee, kun saan aivosoluni(1kpl) taas käyntiin ja ajatuksiin muutakin, kuin neljäsosanuotteja ja sävelkulkuja.
Kaikkea touhua on keväisin. Talvi on kiireettömämpää, mutta tähän aikaan tulee kaikkea kivaa mieleen ja sitten hyppään niihin kivoihin juttuihin ja palsta ei tule mieleenkään.
Yritän mahdollisimman usein käydä myös katsomassa lapsenlapsia.
Monina viikonloppuina meen elokuviin tai muualle minne milloinkin.
Ja puhelinkeskustelut, niillekin pitää varata aikaa:)- laahustava2
Eipä olekkaan ihme etten aamuisin oikein lähde käyntiin jos sinullakin menee tunti yhden aivosolun järjestämiseen.Mulle on sanottu,et omaan kaksi aivosolua joten en enään yhtään ihmettele.Helpottaakin kovasti aatos etten olekkaan laiska vaan liikaa aivosoluja.
- Hei kun keikuskelen
laahustava2 kirjoitti:
Eipä olekkaan ihme etten aamuisin oikein lähde käyntiin jos sinullakin menee tunti yhden aivosolun järjestämiseen.Mulle on sanottu,et omaan kaksi aivosolua joten en enään yhtään ihmettele.Helpottaakin kovasti aatos etten olekkaan laiska vaan liikaa aivosoluja.
Yhden aivosolun järjestämiseen menee joskus vieläkin kauemman aikaa, kuin vain tunnin. Koppani (-aivo) on yhtä suuri, kuin kaikilla muillakin ja se lienee syynä järjestelyn kestoon. Nimittäin perfektionistisena ihmisenä, minulle on hyvin tärkeää saada tällättyä aivosolu mahdollisimman Oikeaan kohtaan. Tasapainoisuuden takia. Joskus kopan peräseinälle, joskus eteen, päivistä riippuen:)
70 luvulla ja 80 luvulla oli elämässäni pieni ajanjakso, jolloin jouduin puntaroimaan KAHDEN aivosolun tälläilemisiä. Oli siinä tekemistä.
Olin silloin Raskaana:) - laahustava2
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Yhden aivosolun järjestämiseen menee joskus vieläkin kauemman aikaa, kuin vain tunnin. Koppani (-aivo) on yhtä suuri, kuin kaikilla muillakin ja se lienee syynä järjestelyn kestoon. Nimittäin perfektionistisena ihmisenä, minulle on hyvin tärkeää saada tällättyä aivosolu mahdollisimman Oikeaan kohtaan. Tasapainoisuuden takia. Joskus kopan peräseinälle, joskus eteen, päivistä riippuen:)
70 luvulla ja 80 luvulla oli elämässäni pieni ajanjakso, jolloin jouduin puntaroimaan KAHDEN aivosolun tälläilemisiä. Oli siinä tekemistä.
Olin silloin Raskaana:)"Olin silloin Ranskassa"luin mä.
Siinä sen huomaa ei pärjää kahdella aivosolulla kun toinen jo sekottaa.Tänään käyn tuhoamassa toisen oluella,mut kumman siinä riittää taas puuhaa illaksi.Kyllä on sulla ollut kovat ajat 70 ja 80 luvulla. - Hei kun keikuskelen
laahustava2 kirjoitti:
"Olin silloin Ranskassa"luin mä.
Siinä sen huomaa ei pärjää kahdella aivosolulla kun toinen jo sekottaa.Tänään käyn tuhoamassa toisen oluella,mut kumman siinä riittää taas puuhaa illaksi.Kyllä on sulla ollut kovat ajat 70 ja 80 luvulla.Noh, ei se onneks kestänyt ku yheksän kuukautta kummallakin kerralla.
Kun sain pullautettua sen yhen pois, niin olo oli kevyenlainen.
Minä meinaan myöskin tuhoilla osan ainokaisesta aivosolusta illalla (viinin avulla).
Olen saava vieraan ja häntä varten täällä odottelee tyrnimarja-rahkakermavaahto-kakku ja jotakin muuta murkinaa.
Minä luen tämän tästä lauseita väärin. Joskus naurattaa ja ihmetyttää, että miten ihmeessa olinkin tullut lukeneeksi niiiin väärin.
Sinulle lohdutukseksi, että oikee nimeni on ranskalainen, että vähä tänne päin se sun lukuvirheesi kuitenkin tuli:) Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Noh, ei se onneks kestänyt ku yheksän kuukautta kummallakin kerralla.
Minä meinaan myöskin tuhoilla osan ainokaisesta aivosolusta illalla (viinin avulla).
Olen saava vieraan ja häntä varten täällä odottelee tyrnimarja-rahkakermavaahto-kakku ja jotakin muuta murkinaa.
Minä luen tämän tästä lauseita väärin. Joskus naurattaa ja ihmetyttää, että miten ihmeessa olinkin tullut lukeneeksi niiiin väärin.
Sinulle lohdutukseksi, että oikee nimeni on ranskalainen, että vähä tänne päin se sun lukuvirheesi kuitenkin tuli:)Heikunkeikun:)
Muista sit KOHTUUDELLA sitä viiniä, ettei käy niin ku miulla. Eilen illalla kävin vähän juhlimassa ja vähän viiniä, no, se ei sit ollukkaa vähän, vaan sen lisäksi tuli otettua pari vahvempaaki paukkua. Olo ei ollu kyl aamulla mitenkään sieltä parhaasta päästä): Hyi,hyi.. Nyt jää sit juhlinnat pitkäksi aikaa hamaan tulevaisuuteen:)))- Hei kun keikuskelen
sasus kirjoitti:
Heikunkeikun:)
Muista sit KOHTUUDELLA sitä viiniä, ettei käy niin ku miulla. Eilen illalla kävin vähän juhlimassa ja vähän viiniä, no, se ei sit ollukkaa vähän, vaan sen lisäksi tuli otettua pari vahvempaaki paukkua. Olo ei ollu kyl aamulla mitenkään sieltä parhaasta päästä): Hyi,hyi.. Nyt jää sit juhlinnat pitkäksi aikaa hamaan tulevaisuuteen:)))Oliskohan auttanut, jos olisit laittanut korviin pumpulitollot:)
Aikomukseni on ottaa viiniä ihan silleen sievästi, rupattelun lomassa hörpätä kulauksia. Jos niin paljon otan, että jalaat menee solmulle ja pää humajaa ylläällä, niin seuraava aamu onkin sitten migreenivoittoinen. Ei kivaa, ei kivaa.
Tämä on oivallinen kuvaus migreenistä, äänet voimistuvat moninvertaisesti
http://www.youtube.com/watch?v=AKc1Hjjz1Ys
Tällä tavallako teikäläinen aamumurkinaa meni syömään:) Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Oliskohan auttanut, jos olisit laittanut korviin pumpulitollot:)
Aikomukseni on ottaa viiniä ihan silleen sievästi, rupattelun lomassa hörpätä kulauksia. Jos niin paljon otan, että jalaat menee solmulle ja pää humajaa ylläällä, niin seuraava aamu onkin sitten migreenivoittoinen. Ei kivaa, ei kivaa.
Tämä on oivallinen kuvaus migreenistä, äänet voimistuvat moninvertaisesti
http://www.youtube.com/watch?v=AKc1Hjjz1Ys
Tällä tavallako teikäläinen aamumurkinaa meni syömään:)Heikku..
Hauska:)))) Onneksi ei nyt ihan tohon malliin sentäskää:))) Aamupala maistui hyvälle ja janotti niin mahottomasti.. Päätä ei särkenyt yhtään. Mutta ei mitenkään normaalliolokaan ollu ja pinen pientä tärinääkin olin huomaavinani):- Hei kun keikuskelen
sasus kirjoitti:
Heikku..
Hauska:)))) Onneksi ei nyt ihan tohon malliin sentäskää:))) Aamupala maistui hyvälle ja janotti niin mahottomasti.. Päätä ei särkenyt yhtään. Mutta ei mitenkään normaalliolokaan ollu ja pinen pientä tärinääkin olin huomaavinani):No sulla oli sitten mukava ilta, jos aamulla olit tuntevinasi täräjyntääkin.
Pitää sitä nyt sen verran sentäs, ettei mamikseksi aleta kutsumaan:)
Tuostapa tulikin mieleen, että voisikohan sitä kirjoittaa Niksi-Pirkkaan yhen Niksin, jonka kekkasin aivan juuri.
Katsos, jos lähtee juhlimaan, niin voisi seuraavaksi päiväksi varata tykötarpeita leivontaa varten.
Jos ottaa vain hivenen verran alkoholia, niin seuraavana päivänä vois tehdä vaan kevyttä lättyä ja kermavaahtoa. Lättytaikina, kuten kermavaahtokin vispaantuu alta aikayksikön, kun pitää vaan vispilästä kiinni ja antaa käden itsekseen tärisyttää kerma vaahdoksi:)
JOS taas vetää pääknuppiin täyden latingin, niin seuraava päivä onkin sitten voimakkaampi täristysaamu. Silloin voi leipoa leipää. Isoon saaviin ku lykkää tykötarpeet ja pistää molemmat kädet saaviin, niin viis minsaa ja leipätaikina on hyvässä sitkossa ja se on siinä ja mikä parasta, ei tavallaan tartte pistää itse tikkua ristiin, kun nää kädet silleen itsekseen toimii. Kuin taikinakone ikään.
Ihan ittekin ihmettelen, että keksin Näin hyviä niksejä. Taidan lähteäkin tästä kauppaan ostamaan leipomistarvikkeita:)
Varmuuden vuoksi leipäaineet. Ku ei sitä tiedä, jos mun vieraani usuttaa juomaan enemmän, kuin olin suunnitellut:) Hei kun keikuskelen kirjoitti:
No sulla oli sitten mukava ilta, jos aamulla olit tuntevinasi täräjyntääkin.
Pitää sitä nyt sen verran sentäs, ettei mamikseksi aleta kutsumaan:)
Tuostapa tulikin mieleen, että voisikohan sitä kirjoittaa Niksi-Pirkkaan yhen Niksin, jonka kekkasin aivan juuri.
Katsos, jos lähtee juhlimaan, niin voisi seuraavaksi päiväksi varata tykötarpeita leivontaa varten.
Jos ottaa vain hivenen verran alkoholia, niin seuraavana päivänä vois tehdä vaan kevyttä lättyä ja kermavaahtoa. Lättytaikina, kuten kermavaahtokin vispaantuu alta aikayksikön, kun pitää vaan vispilästä kiinni ja antaa käden itsekseen tärisyttää kerma vaahdoksi:)
JOS taas vetää pääknuppiin täyden latingin, niin seuraava päivä onkin sitten voimakkaampi täristysaamu. Silloin voi leipoa leipää. Isoon saaviin ku lykkää tykötarpeet ja pistää molemmat kädet saaviin, niin viis minsaa ja leipätaikina on hyvässä sitkossa ja se on siinä ja mikä parasta, ei tavallaan tartte pistää itse tikkua ristiin, kun nää kädet silleen itsekseen toimii. Kuin taikinakone ikään.
Ihan ittekin ihmettelen, että keksin Näin hyviä niksejä. Taidan lähteäkin tästä kauppaan ostamaan leipomistarvikkeita:)
Varmuuden vuoksi leipäaineet. Ku ei sitä tiedä, jos mun vieraani usuttaa juomaan enemmän, kuin olin suunnitellut:)Tosi hyvä idea! :))))Täytyyki pistää noi ideat korvantaakse:) Juu, ostakki ne leipäainekset ihan varmuuden vuoksi:))
Pitäkäähän hauskaa iltasella jos vaikka laitatte jalallaki koreasti niin että hameenhelmat hulmuaa.:) Mie en jaksanu eilen tanssia yhtään, onkohan jo tulos vanhuus? Mie nimittäin tykkään ihan kamalasti tanssimisesta:)))- laahustava2
Hei kun keikuskelen kirjoitti:
Noh, ei se onneks kestänyt ku yheksän kuukautta kummallakin kerralla.
Sinulle lohdutukseksi, että oikee nimeni on ranskalainen, että vähä tänne päin se sun lukuvirheesi kuitenkin tuli:)Nyt voi todeta sen ei kannata yrittää tuhota toista aivosolua.Tulee vain olotilasta semmoinen,ettei sitä toivo edes pahimmalle vihamiehelle.
Onneksi tuon laulun sanat hiukan helpottaa
"anna minulle hetki aikaa hetki aikaa miettiä uudelleen"
http://www.youtube.com/watch?v=hlLzXj7-7bU&feature=related
- SeijaSini ex
Alkaa tähän ikään kertyä noita muitakin rientoja ja lapset kasvaneet niin isoiksi, ettei heidän menojaan (tai oikeammin tulojaan) tarvitse niin paljon vahtia.
Eli voi ulkoilla sauvojen, koiran tai lapsenlapsen kanssa tai käytdä salilla tai joogassa tai...
Toki voin ulkoilla myös miestystäväni kanssa toisin kuin aiemmin. Jällen ensi viikolla tiedossa musiikin rytkettä livenä http://www.youtube.com/watch?v=ePsPTWGmR-w&feature=related
Aurinkoa päiväänne
lähettelee Seijasini "iltapäiväkahvia siemaillen" - SeijaSini ex
Hmm... siis täällä ollaan edelleen, mutta aikaa ei ole muulloin kuin kahvipaussilla ja iltakahvin aikaan.
Ja muki toisessa kourassa oikeinkirjoituskin näköjään tökkii...
eli käyn salilla, en käytdä ja konserttiin menossa jälleen ensi viikolla.
Edelleen auringonhippuja sinkoillen
SeijaSini Tiedä tosta miunkaa vakkaruudesta, mut ei oo viime aikoina kovinkaan himottanu näitä palstoja aukoilla, ihan vaan siksi ku tääl on aina joku jonkun kimpussa nälvimässä):
Sitten minua ihmetyttää se vähättely, ja miltei halveksunta, tätä kirjoittelua kohtaan.
Kun minä en telkkaria katso. Ja kyllä tämä ne yhden ilmeen toimintasarjat voittaa.
Tai tosi-teeveen extreme älyvapaat jutut.k-kotton kirjoitti:
Sitten minua ihmetyttää se vähättely, ja miltei halveksunta, tätä kirjoittelua kohtaan.
Kun minä en telkkaria katso. Ja kyllä tämä ne yhden ilmeen toimintasarjat voittaa.
Tai tosi-teeveen extreme älyvapaat jutut.Niinpä. Miulla on muutamia ohjelmia mitä katon aina kun vaan oon kotona. Mut se on vuorotyötä tekevälle koneelleki tulo vähän sitä ja tätä, välillä on vaan niin väsyny ettei jaksa kaikenlaisia juttuja, niitäku tulee väistämättä jo ihmisuhdetyössä vastaan kaiket päivät.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3788343Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1722726- 12980
- 76978
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25866
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72752