Älkää paastotko laihduttaakseen.

paastoaminenvaaralli

Paastokaa vain jos se kuuluu uskontoon, tai kerran vuodessa yksi päivä, että puhistatte kehon. Paastoaminen laihduttamiseen on hyvin epäterveellistä. Menetätte yhtä paljon lihasta kuin läskiä. Laskekaa kaloreita niin ette menetä lihasta, paitsi jos haluatte menettää, niin voitte paastoa.

14

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selväjoo

      Mä en usko, että lihasta menettää kovin paljoa 4 päivän paastossa...
      Mulle on 4 päivää se raja aina kun huomaan, että on tullut syöpöteltyä liikaa.
      Se on ainoa tapa motivoida itsensä syömään paremmin. Paaston jälkeen on kevyt olo ja sitä ei halua menettää, niin se auttaa pysymään tervellisessä ruokavaliossa taas.

    • Itse oot vaarallinen

      Älähän levittele tuollaista vasten parempaa tietoasi. Muutaman päivän paastoaminen silloin tällöin ei todellakaan ole vaarallista eikä sitä lihasta nyt niin paljoa muutamassa päivässä ehdi menettää. Päin vastoin paasto on monelle hyvä startti laihduttamiseen ja parempiin elämäntapoihin, koska paastoamalla paino tippuu aluksi nopeasti ja paastossa tulee hyvä olo.

      Laihduttaessa menettää aina myös lihasta, vaikka laskisi kaloreitakin. Lihaskunnosta kannattaa pitää huolta kuntosalilla ja sopivan proteiinipitoisella ruokavaliolla.

    • paastoaminenvaaralli

      Mä annoin vaan neuvon. Päivän lopulta voitte tehdä ihan, MITÄ VITTUA TE HALUATTE TEHDÄ!

    • hahaha

      Ei muuten elimistö puhdistu päivän paastolla :D Tsiisus!

      Kokeile eka paastoa, ja puhu vasta sitten!

    • tiedän_mistä_puhun

      Niin just, mitä vittua. Vasta yli viikon kestävä vesipaasto alkaa oleen puhdistava. Ja nimenomaan paastossa keho ei polta muutakuin vahingoittunutta lihaskudosta. Ja tätäkin tapahtuu vain ensimmäisinä päivinä. Kun nälän tunne katoaa, tiedetään että poltetaan rasvaa ja kun nälkä taas palaa, on rasvavarastot käytetty lähes loppuun ja paasto syytä lopettaa.

      Kyl se on aika vittumaista et tyypit jotka eivät ole edes onnistuneesti paastonneet, tulevat vinemään tommost saatana.

      :DDD

      • tsiisus sentään

        Olen samaa mieltä kanssasi tiedän_mistä_puhun.

        On täysin kohtuutonta tulla huutelemaan asioita, jotka eivät pidä paikkaansa. Ensin kannattaa lukea vaikka alan kirjallisuutta (ja laajemminkin olisi suotavaa) sitten KOKEILEE paastoa. Jos paasto ei onnistu, kun et sitä kurinalaisesti ensimmisiä piviä pysty noudattamaan, niin se olet sinä. Ne jotka pystyvät sitä helposti noudattamaan, saavuttavat hyvän olon, ja voivat loistavasti jaksavat jaksaa viikkotolkulla.

        Onko se vaarallista? Saavuttaa hyvä olo, parempi jaksaminen, oireiden katoamisia, rasvavarastojen menetystä samalla.

        Nyt otat aloittaja itseäsi niskasta kiin ni ja paastoa yli viikko, ja kerro meille sitten, kuinka vaaralliseksi koit paaston, jos hengissä pärjäät :)


    • paastoaminenvaaralli

      itelläni ei ole syytä paastoa kun rasvaprosentti on 8%. Olen bodari joten tiedän turvallisimmat tavat laihduttaa ilman lihasten menettämistä tai että alkaa syömään kuin hullu laihdutuksen jälkeen.

      MUTTA HEI, SE OLI VAAN VINKKI. EI TARVITSE TULLA PERSKIPEÄKSI, KOSKA LOPPUJEN LOPUKSI VOITTE LAIHDUTTAA MILLÄ VITUN TAVALLA HALUATTE LAIHDUTTAA!


      Es ener g dri

    • Hölmöä, typerää

      No onja jollain pakkomielle kiroilla koko ajan...

      Luuletko olevasi fiksumpikin?

    • Narsisti-bodaajat

      Eiksnoi bodaajat oo kaikista kauheimpia narsisteja??

      Tuijottavat vaan peiliin, että onko tässä nyt muskelit oikein?

      En ymmärrä tosiaan, että bodaajilla ei oo muuta mielessä kuin että olla vain "komeita"?? = oikeasti KARMEEN NÄKÖISIÄ!! Hyi, miten noin pahan näköisiä voi olla?

      Ja tää jatkuva kiroileminen osoittaa myös, että millä tasolla näitten bodaajien kulttuuri on!

      Pysyisivät edes omilla narsistisilla palstoillaan!
      Kiroilkoot siellä sen verran kuin sielu sietää ja rakennelkoot omaa turhamaista egoaan!

      Kysypä jotain syvällisempää tai kulttuurilellisempää, niin ei hajuakaan...

      Ainoastaan peili, mitä tuijottavat.
      Tosi tyhmää!

      Jos hakkaisivat edes halkoja tai tekisivät jotain KUNNON REHELLISTÄ TYÖTÄ, mutta ei.

      Kaiken aikansa kuluttavat saleilla omaa egoaan kohennellessaan.

    • fdghk5r09yj

      Kyllä, se on totta että olen narsisti ja katson peiliä koko ajan pullistellen lihaksia.
      No olen minä aikamoisen arnold schwarzNIGGERin näköinen sillä kaikki bodaajat näyttää siltä?

      JA TYÖKSENI MINÄ: NOSTAN ASIOITA JA LAITAN NE ALAS, NOSTAN ASIOITA JA LAITAN NE ALAS.

      KAIKKI MIKSI TULIN TÄNNE OLI ESTÄÄ IHMISIÄ MUUTTUMASTA LAIHOIKSI LÄSKEIKSI, SE OLI VAAN NEUVOA, TEE MITÄ VlTTUA HALUAT TEHDÄ!

      PS: HUOMAA ETTÄ OLET ALIRAVITTU KUN OLET NOIN ÄRTYNYT.

    • tiedän_mistä_puhun

      Mäki bodaan ja olen lihaksikas ja paastoilen ja tiedän paaston olevan hyvä juttu! Kannattaisi lukea sellainen kirja kun "fasting can save your life" kertoo kuinka paasto auttaa mihinkin sairauteen.

      Paasto parantaa! Ja oikein toteutettuna varmasti laihduttaa, irrottaa myös rasvoihin sitoutuneet kuonat/myrkyt....

    • Narsisti-bodaajat

      No eipähän yksi ainut viesti onnistunut narsistilta ilman kirosanaa...

      Säälittää tuollaiset.

      Myös on pakko kirjoittaa isolla kirjaimilla, mikä sekin kertoo ko henkilön älykkyysosamäärästä...

      Ei voi muuta kuin sääliä.

      Pelkästä mielenkiinnosta kysyn, että onko sitä tullut joskus käytyä esim konsertissa (siis sinfonia-konsertissa) tai taidenäyttelyssä, onko joskus eksynyt jokin kirja (siis tavallinen kaunokirjallinen kirja) käteen?

      Kovin tuntuu nimittäin tuo sinun työmaailma yksitoikkoiselta: "nostaa ylös, laske alas, nostaa ylös, laskea alas" jne.
      Entä jos vaihtaisit toiseen työhön? Sitä on kiva kokeilla monenlaista eri hommaa elämässä. Tämä oli ihan vain ystävällinen neuvo.

      Hyvää jatkoa kuitenkin!

    • SDGJSG04JHY

      Pahoittelen asiaa narsisti-bodaaja. Älykkyysosamääräni on pieni koska olen ottanut kaikenlaisia hormoneja ja saanut KAIKENLAISIA KASVUJA, kaikenlaisia kasvuja. Enkä käy konserteissa koska siellä ei oo mitään mitä voi nostaa ylös ja laittaa alas.

      PS: http://www.youtube.com/watch?v=3dsFf2nreDo

    • Edistystä!

      Hyvä, edistystä, onnittelen!

      Ei yhtään kirosanaa, upeaa!

      Kokeilepa konserttia kuitenkin! - Voit laittaa käsiohjelman välillä lattialle ja ottaa sitten ylös.

      Eli tuo tekosyysi ei mennyt perille siis.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6293
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4036
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2446
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1970
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1433
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1006
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      981
    Aihe