Kauniita pullukoita naisia!

öhbujb

20

432

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parhaat

Minun suosikit on nro 5 ja 12.

• fasdfdfdfdfdsfasdfad

Miksi, jumalani miksi?

• aikuinen mies
    • dfbuylo

Tuo Jasmin Räisänen oli kyllä aika mielenkiintoinen. Kasvoiltaan ihan normaali, jopa kauniskin, mutta sitten tuollainen pullero kroppa.

• jännän ääressä

Ihmettelin just samaa. Mitenkähän se on onnistunut pitämään ne kilot poissa naamastaan, yleensä tuollainen paino jo alkaa pyöristää poskia ja tehdä kaksoisleukaa.

• Professori Hanssen
        jännän ääressä kirjoitti:

Ihmettelin just samaa. Mitenkähän se on onnistunut pitämään ne kilot poissa naamastaan, yleensä tuollainen paino jo alkaa pyöristää poskia ja tehdä kaksoisleukaa.

Lyhyt pituus syynä ruumiinkoostumukseen.

• ...........

Kammottavia lihavia sikoja.

• Ylläpito

Rehellisestä ja totuudenmukaisesta mielipiteestä annamme sinulle miinusta.

• just...

Pullukoistakin löytyy hyvännäkösiä mutta noilla oli (lähes?) kaikilla mittasuhteet ihan pielessä, kunnon rantapalloja... Naamasta kyllä vähintään ihan nättejä. Ei sillä, saahan sitä tuommosistakin tykätä.

• ipanapa.,

Nro 9 oli mielestäni kaunein. Kaunis hymy ja upeat sääret.

Näistä missifinalisteistä painon perusteella yksikään ei pääsisi nettitreffeille, koska moni laittaa painon osalta maksimipainoksi naiselle 80 kg:(

• sdvryj

Yllätus yllätys, etteivät he pääsisi nettitreffeille. Harva mies haluaa XL naisen vaikka siinä kuinka olisikin joku miss-etuliite.

• Stailattu näyttämään ihan mummoilta. Onko Suomessa joku yksi missi meikkaaja-stylisti, joka kuraa kaikki missiehdokkaat ikinä...

• 62728

Kauniita? 12:lla oli kauniit kasvot ja 5 omalla tavallaan söpö kasvoiltaan mutta mitään muuta kauneutta tuossa ei kyllä näkynyt. Mutta jokaisella on tietysti erilaiset maut ja niistä on turha lähteä kinaamaan.

• vaasanmiekkonenvaan

Kyllä Vaasan neito kisan vie! Mielestäni todella kaunis nainen ja mitä noilla kiloilla on merkitystä...no ei mitään! Nyt haetaan isoa naista ja that´s it!

• ---->

Kaikki olisivat kauniinpia normaalipainoisena. Läski ei kaunista ketään, vaikka niin halutaan kovasti nykyään uskotellakin.

• Joo on kyllä hyvännäkösiä. Mun mieleen on eniten 5 ja 13.

• en panis

Noilla kaikilla on varmaan yhtä läski mies ja monella lapsikin josta tulee läski!

• justjust

Noi on kyllä XXXL. Kauniimpiakin pullukoita oon nähnyt.

• rusoposkinen_inkkari

Absurdi otsikko tällä viestiketjulla. Kaunis ja pullukka eivät mahdu samaan lauseeseen.

• tuota..

Nuo kyllä näyttää kahden x:n tyttösille suurin osa. Mutta joo isokin voi olla kaunista, riippuen ihan katsojasta ja sen makuhermoista naisten suhteen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      74
      1290
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      43
      921
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      360
      753
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      127
      709
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56