Vai mitä mieltä?
http://www.seiska.fi/missxl/_a338480/miss xl 2012 semifinalistit aanesta suosikkisi jatkoon/
Kauniita pullukoita naisia!
20
432
Vastaukset
- parhaat
Minun suosikit on nro 5 ja 12.
- fasdfdfdfdfdsfasdfad
Miksi, jumalani miksi?
- aikuinen mies
- dfbuylo
Tuo Jasmin Räisänen oli kyllä aika mielenkiintoinen. Kasvoiltaan ihan normaali, jopa kauniskin, mutta sitten tuollainen pullero kroppa.
- jännän ääressä
Ihmettelin just samaa. Mitenkähän se on onnistunut pitämään ne kilot poissa naamastaan, yleensä tuollainen paino jo alkaa pyöristää poskia ja tehdä kaksoisleukaa.
- Professori Hanssen
jännän ääressä kirjoitti:
Ihmettelin just samaa. Mitenkähän se on onnistunut pitämään ne kilot poissa naamastaan, yleensä tuollainen paino jo alkaa pyöristää poskia ja tehdä kaksoisleukaa.
Lyhyt pituus syynä ruumiinkoostumukseen.
- ...........
Kammottavia lihavia sikoja.
- Ylläpito
Rehellisestä ja totuudenmukaisesta mielipiteestä annamme sinulle miinusta.
- just...
Pullukoistakin löytyy hyvännäkösiä mutta noilla oli (lähes?) kaikilla mittasuhteet ihan pielessä, kunnon rantapalloja... Naamasta kyllä vähintään ihan nättejä. Ei sillä, saahan sitä tuommosistakin tykätä.
- ipanapa.,
Nro 9 oli mielestäni kaunein. Kaunis hymy ja upeat sääret.
Näistä missifinalisteistä painon perusteella yksikään ei pääsisi nettitreffeille, koska moni laittaa painon osalta maksimipainoksi naiselle 80 kg:(- sdvryj
Yllätus yllätys, etteivät he pääsisi nettitreffeille. Harva mies haluaa XL naisen vaikka siinä kuinka olisikin joku miss-etuliite.
Stailattu näyttämään ihan mummoilta. Onko Suomessa joku yksi missi meikkaaja-stylisti, joka kuraa kaikki missiehdokkaat ikinä...
- 62728
Kauniita? 12:lla oli kauniit kasvot ja 5 omalla tavallaan söpö kasvoiltaan mutta mitään muuta kauneutta tuossa ei kyllä näkynyt. Mutta jokaisella on tietysti erilaiset maut ja niistä on turha lähteä kinaamaan.
- vaasanmiekkonenvaan
Kyllä Vaasan neito kisan vie! Mielestäni todella kaunis nainen ja mitä noilla kiloilla on merkitystä...no ei mitään! Nyt haetaan isoa naista ja that´s it!
- ---->
Kaikki olisivat kauniinpia normaalipainoisena. Läski ei kaunista ketään, vaikka niin halutaan kovasti nykyään uskotellakin.
Joo on kyllä hyvännäkösiä. Mun mieleen on eniten 5 ja 13.
- en panis
Noilla kaikilla on varmaan yhtä läski mies ja monella lapsikin josta tulee läski!
- justjust
Noi on kyllä XXXL. Kauniimpiakin pullukoita oon nähnyt.
- rusoposkinen_inkkari
Absurdi otsikko tällä viestiketjulla. Kaunis ja pullukka eivät mahdu samaan lauseeseen.
- tuota..
Nuo kyllä näyttää kahden x:n tyttösille suurin osa. Mutta joo isokin voi olla kaunista, riippuen ihan katsojasta ja sen makuhermoista naisten suhteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad741290- 43921
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että360753- 127709
- 53683
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116656- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584