Naisten päivän kunniaksi

kyselen romantiikkaa

Täällä ei yhtään mitään. Yritin vaatia tuomaan kukkia. Ei mitään. Itse syö tuossa karkkia, sitäkään ei mulle tarjonnut. Pieraisi kyllä hirveät pierut. Onko muilla yhtä itsekkäitä miehiä? Aamulla oli jättänyt tiskaamatta astiat, joita olisin tarvinnut. Onko liitto lopuillaan?

5

217

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiusattu.

      Lisään vielä. Mielestäni tämä on henkistä kiusaamista. Oli saanut 40:n sakot ja siitäkin syytti minua ja varmaan siksi ei mitään mulle ostanut.

    • onnettomanonneton90

      Yep, täällä ukko puhui jo alkuviikosta kuinka hemmottelee minua naistenpäivänä. Oli kuulemma keksinyt kaikenlaista kivaa. Nooh, aamulla ei muistanut koko päivää. Töissä onnitteli naistenpäivän kunniaksi (työskentelemme samassa firmassa). Joutui jäämään ylitöihin. Olin aivan varma, että palatessaan tuo edes kukkasen. Mutta ei... Tuli kotiin ja kertoi lähtevänsä hakemaan kitaraa toiselta paikkakunnalta (johon minä jouduin btw lainaamaan rahat alkuviikosta..). No käskin ilmotella kun lähtee ajelemaan kotiopäin. Kertoi viipyvänsä 1,5h.. Eipä ole vielä takaisinpaluuviestiä kuulunut, vaikka lähti 3 tuntia sitten. Eli se siitä sitten, kävin hakemassa itselleni 100g suklaata naistenpäivän kunniaksi ja menen nukkumaan ennen kuin ukko suvaitsee saapua kotiin.

    • onnekas rva

      Ollaan oltu yli 20v yksissä mieheni kanssa ja yllätyin kun mies tuli töistä ja toi kukkakimpun.:) Ihanaa,,vielä musta tykkää..Kyllä sanoi että perheen naisille,.sillä onhan meillä ihana tytär..Oltiin imarreltuja molemmat..:) Ei kyllä ole aina kukkia tuonut mutta on muistanut onnitella ..

    • jgnito

      Mie en saanu mittään, en ees toivotusta,sama juttu ystävänpäivänä, mut hengissä silti ollaan ;) Miks ottaa turhan vakavasti tuollaisia päiviä? Mulle henk. koht. se on vaan yks päivä muiden joukossa, eikä se yks kukkakimpun puuttuminen lopeta elämää maapallolla.

      Ehkä voin kuulostaa tylyltä, mut olen kai sitten jo niin tottunut siihen ettei paljoa heiluta suuntaan tai toiseen.

      • ????????

        Juuri noin, mitä noita märehtiin. Mitä tunnen miehiä niin suurin osa katsoo huulipyöreänä, että mikä naisten päivä. Muistiko aloittaja miestään miestenpäivänä?

        En muutenkaan jaksa tuollaista märehtimistä, tiskaa itse jos jotain tarttee.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2605
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2223
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      84
      1927
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1661
    5. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      11
      1655
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1616
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      35
      1589
    8. 89
      1530
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      116
      1403
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1264
    Aihe