Ahdistaa tuollainen käytös

lukossa

Hei, olen 43v mies eronnut v.2010 . Tapasin viime kesänä naisen(29v) tansseissa jonka kanssa synkkasi hyvin. Niinpä päätettiin muuttaa yhteen viime marraskuussa.

Mutta minua kiusaa kun nainen on vielä riippuvainen vanhemmista.
Minulla on omakotitalo v.2009 rakennettu. avokkini on jaellut asuntoni avaimia
omille vanhemmille ja 2 veljelle ,mistä en pidä. Kuljen töissä pyörällä ja viikko
sitten tulin aamusta ja olin lähdössä autolla kaupungille..Yllätys oli suuri kun
autoa ei ole tallissa ,eikä avokilla ole korttia. Olin soittamassa polisille, mutta
päätin ensin soittaa avokille töihin. Marja kertoi ,että hän lupasi veljensä
hakea aamulla sen hällä oli asiaa toiseen kaupungiin. Autoa ei kuulunut illalla
19:00 aikaankaan ,eikä veli vastaa puhelimeen.

Kello 20:00 soittaa poliisi minulle ja kertoo ,että tulehan kuulusteluun olet
nimittäin luovuttanut auton kortittomalle ja humalaiselle, ja hän on kolaroinut
toista autoa. Sanoin ,että en ole luovuttanut mitään autoa vaan avokkini on
sen antanut ilman minun lupaa.

Kävin kuulustelussa ja hain autoni poliisilaitokselta. Minä kun en polta tupakkia
enkä anna muitten polttaa autossani ,niin tämä veli oli kaveitten kanssa polttanut heidän sätkiä ja ette usko mille autoni haisi. Onneksi en nähnyt
autoa hakiessa avokin veljeä.

Kotiin päästyäni huusin avokille ,että minun asunnon avaimet pyydät pois
veljiltäsi. Seuraavana päivänä tulin töistä ja menin sisään niin Marjan veli
siellä istui keittiössä tuttavansa kanssa ja joi olutta ja veti sätkää. Minä
kysyin ,että kenen luvalla tulet minun asuntoon kaljottelemaan ja tupakoimaan.

Asunnossani ei ole ikinä poltettu eikä polteta. Hermostuin kokonaan ja paiskasin kummatkin jätkät ulos ja otin avaimeni pois. En tiedä miten saan
kaikki tupakan savut asunnostani pois. Marja tuli töistä ja kerroin mitä tein
hän oli vähän pahoillaan veljensä puolesta. Illalla sitten Marjan äiti soitti ja
haukku minut ,että olin Marjan veljen heittänyt ulos ja hällä on käsi nyrjähtänyt.
Sanoi vielä ,että milloin palautat hänelle talosi avaimet jotka olit ottanut pois.

Kerroin etten palauta avaimia hänelle ja sinäkin saat palauttaa minun avaimet pois. Marjan kummatkin veljet ovat alkoholistia ,eivätkä tee mitään töitä.39,37v)
En tiedä mitenkä tämä minun autoni vaurio menee ,Marja on menossa kuulusteluun. Äitinsä nimittelee minua kun en anna autoa kortittomalle.

Marjan Äiti oli kertonut naapurille ,ettemme huoli perheeseen Marjan mies
kaveria.Hyvä ,Hyvä minulle,en halua kuuluakaan. Olen kertonut Marjalle,en
pidä, että jakelet minun avaimia kellekään. Marja kysyi saanko antaa toiselle
veljelle autoa lainaan ,kun hän tarvii. Sanoin että et anna kellekään autoani lainaan.

8

423

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkee sitä..

Oikein! Mikäs jakeluatomaatti sinä olet ihmisille jotak sossun rahoilla elävät ja tulisivat kotiasi ja omaisuuttasi pilaamaan.(miksi M lupasi auton veljelleen?)Oikein kun heitit luvatta asuntoosi haisemaan tulleet ukot.Heitä akkakin jos ei avaimet tule kouraan ja täys porttikielto muillkin hännytelijöille.Myös lukkojen vaihto kävi mielessä..Älä ole mikään kynnysmatto vaan MIES!

• ja taas tätä

Mikä ihmeen kiire ihmisillä on muuttaa yhteen muutaman kuukauden tuntemisen jälkeen?? Siinähän sitten huomaa, että millanen se toinen on kun ei vielä kunnolla edes tunne toista. :D

• huoh.

No voi hyvä sylvi sentään. Jos kertomuksesi on totta, niin olet pulassa. Tämä Marja on ilmeisesti niin tottunut veljiinsä ja äitinsä käytökseen, että ei osaa ottaa sitä vakavasti ja se on hänelle normaalia. Sinä olet uudessa tilanteessa. Puhukaa naisesi kanssa kahden kesken rauhassa tilanteesta. Hänen veljillään tai äidillään ei ole asiaa taloon tai autoosi kun ette ole paikalla. Vaihda lukot ja anna vara-avain ihan toisaalle, pidä vaikka työpaikalla.

Alkoholistien kanssa joudut olemaan varovainen, koska he elävät ihan toisella periaatteella kuin muut. Kosto ja kiusanteko ovat arkipäivää. Heiltä et rahoja autosi korjaukseen saa. Huolehdi jatkossa, ettei auto voi päästä kenenkään käyttöön ilman lupaasi. Jos Marjasi ei tee kuten pyydät vaan veljet ja äiti menevät edellesi avainten antamisessa tai auton lainaamisessa. Et voi tehdä mitään. Hän ei ehkä pysty vastustamaan veljiään tai jotain.

Myy talo ja unohda nainen, jos ei ole ihan täydellinen muuten. Jos sinusta välittää, niin ainakin yrittää.

• lukossa

Moi, ja kiitoksia vastauksistanne.(olen AP) viikonloppua sitten vietin Marjan
      kanssa ja kuinkas ollakaan lauantaina marjan veli tuli jonkun jätkän kanssa
      pyytämään autoani lainaan ,kun he menevät pilkille ja kaveri ajaa. Ilmoitin heille
      etten autoani anna heille lainaan. He kysyivät voivatko jäädä iltaa istumaan teidän kanssa.

Ilmoitin ette jää tänne vaan. He alkoivat uhkailemaan turpiin lyönnillä.Onneksi oltiin ulkona ja naaputin Esa kuuli nämä sanat Esa riensi pihalle ja kysyi tarvitko apua . Sanoin kohta varmaan tarvii ,jolloin Esa sanoi heille ,että häivytte täältä ja vähän sassiin ja niin he lähtivät. Yöllä 02:30 ovikello soi ja sama porukka siellä oli. En mennyt avaamaan ovea ja he alkoivat potkimaan oveani,huusivat avaa ovi tai tulemme saranan puolelta.

Soitin poliisit jotka riensivät nopeasti kahden partion voimalla. Jätkät lyötiin maijaan ja polisit kysyivät onko vaatimuksia minä sanoin mitä noilta saa. Särkihän ne terassin istuma penkin ja ovea potkivat hirveästi. Marja alkoi huutaa ,ettei ne tosissaan häirinneet ,niin polisikin sanoi ,ettei tämä mitään
      leikkiä ollut. Pyysin polisia minun läsnäolleni kieltämään heidän tulonsa tontilleni ja niin tapahtui. Marja sanoi ,että kyllähän hänen veljensä saa tulla
      ainakin selvinpäin tänne.

Kerroin marjalle etten kaipaa heitä ,edes selvinpäin tänne. Marja suuttui
      aiheesta sunnuntaina ja sanoi muuttavansa Äitinsä luo asumaan. Hän
      kaksi muovipussia tavaroita joita hällä oli kun muutti luokseni. Voin ihan
      rehellisesti sanoa ,että hänen lähtö poisti hirvittävän määrän paineita osaltani.
      Saan vetää sen minun autoani kolhineet veljen oikeuteen. Kävin kysymässä
      paljonko on kustannusarvio Vw passatistani jonka Marjan veli kolhi ja liike
      ilmoitti 3800 euroa.Harmittaa kun auto on 2009 mallia ja itse olen pitänyt
      hyvin niin joku holisti sitten kolhii. Kiva kun naapurin Esa kävi eilen kylässä
      entinen painija ja sanoi varoittaneensa marjan veljiä mikäli tänne eksytte
      vielä niin hän pyörittää teitä ,että ette kotia enää osaa. Kiitin esaa siitä.

• darratin

Johan olit seuraan eksynyt. Olit varmaan erehtynyt pahasti tästä naisestasi. Ikävä tapaus tosiaan. Mutta tästä kai pitäisi oppia ettei ihmisestä aina niin tiedä millaisia ovat ennenkuin paremmin tuntee. Mutta hyvinhän selvisit kuitenkin vaikka sitten vähän kärsitkin. Et varmaan tutustunut äitiin tai veljiin sen paremmin ennemmin.

Sinua ei varmaan naurattanut tuo, mutta anteeksi vaan minä nauran täällä ihan katketakseni ja ei siis millään pahalla. Hienosti vedit kuitenkin. Pidä vaan se Esa lähellä jotta eivät tule kolistelemaan oveasi enää.

• oppeliini

Puolen vuoden tutustumisen jalkeen kutsut naisen pysyvästi kotiisi!!!

Tuo on aivan liian lyhyt aika oppia tuntemaan toista, puhumattakaan hänen perheestään, kuten olet saanut huomata. Noin käy kun ei viitstä nähdä vaivaa tutustua ensin kunnolla.

On enemmän kuin todennäkoistä että sinä et koskaan tule näkemään pennin hyrrää tuon looseriperheen pojalta. Jos mitään niin se typerys saattaa saada vielä enemmä harmia aikaan. Kuulostaa täydellisen yksimolekyyliseltä perheeltä koko naisen sakki, nainen muovikasseineen mukaanluettuna.

• lukossa

Hei, Eilen sitten Marjan Äiti soitti illalla ja kertoi ,että naapuri lähtee Marjaa
        tuomaan sinun luo takaisin ? Kysyin miksi , olemme sopineet että emme sovi
        toisillemme.. Illalla klo 20:30 vieras auto ajoi pihalle ja sieltähän Marja ja hänen
        äitinsä nousivat autosta. En avannut ovea ollenkaan ja soitin naapurin Esalle ,että aja ne pois ja minun olevan töissä. Esa tuli sen ison susikoiran kanssa ja ilmoitti ,että poistukaa täältä. onneksi naapurilla on iso koira joka reagoi aina
        jos minun pihalle joku tulee. Onhan minulla talon ympärillä liikkeentunnistin , joka sytyttää valot liikkeestä.

Marjan äiti huusi naapurille ,että tällä lailla lopetetaan suhde vaikka on hänen
        tyttöään nainut monta kuukautta. (tämä on lainaus hänen puheistaan )
        Illalla olin yhteydessä siihen polisiin joka tutki autoani ,että älä vedä oikeuteen koska et tule saamaan mitään. Kerroin voiko hän soittaa Marjan äitillekin ettei pihalleni tarvi tulla.

Tänään aamulla kello 7.45 puhelin soi ja heti täyttä kurkkua alkoi huuto ?
        Marjan äiti soitti ja sanoi tunnetko kuka täällä on. Sanoin ,että tunnen koska kukaan muu sekopää ei käyttäydy puhelimessa tuollain ,kuin Marjan äiti.
        Kerroin hälle ,että älä väkisin yritä tyttöäsi naittaa minulle ,kyllä hän löytää sen oikean miehen. Marjan äiti sanoi ,etkös nauttinut marjan sexistä ,sanoin etten juttele sinun kanssasi siitä asiasta.

Sitten hän huusi mikä mies se sinun naapurissa uhkailee poikaani ,ja kielsi käymästä sinun luona. Sanoin ,että se on minun vartija ja hällä on oikeus ajaa poikasi pois ,minun luvalla. Hän huusi mistä löydät noin hyvän naisen ,kuin Marja on. Sanoin ,että älä kanna siitä huolta.

Kerroin hänelle ,että olen jutellut Poliisin kanssa ja seuraavaksi teen teistä kotirauhan rikkomisesta ilmoituksen.
        Voin miehenä sanoa ,että Marja oli ihan timangi kunnossa ja todella ihana
        vartalo sulautui siihen kauniiseen ulkoiseen olemukseen.

• voi pyhä sylvi
        lukossa kirjoitti:

Hei, Eilen sitten Marjan Äiti soitti illalla ja kertoi ,että naapuri lähtee Marjaa
        tuomaan sinun luo takaisin ? Kysyin miksi , olemme sopineet että emme sovi
        toisillemme.. Illalla klo 20:30 vieras auto ajoi pihalle ja sieltähän Marja ja hänen
        äitinsä nousivat autosta. En avannut ovea ollenkaan ja soitin naapurin Esalle ,että aja ne pois ja minun olevan töissä. Esa tuli sen ison susikoiran kanssa ja ilmoitti ,että poistukaa täältä. onneksi naapurilla on iso koira joka reagoi aina
        jos minun pihalle joku tulee. Onhan minulla talon ympärillä liikkeentunnistin , joka sytyttää valot liikkeestä.

Marjan äiti huusi naapurille ,että tällä lailla lopetetaan suhde vaikka on hänen
        tyttöään nainut monta kuukautta. (tämä on lainaus hänen puheistaan )
        Illalla olin yhteydessä siihen polisiin joka tutki autoani ,että älä vedä oikeuteen koska et tule saamaan mitään. Kerroin voiko hän soittaa Marjan äitillekin ettei pihalleni tarvi tulla.

Tänään aamulla kello 7.45 puhelin soi ja heti täyttä kurkkua alkoi huuto ?
        Marjan äiti soitti ja sanoi tunnetko kuka täällä on. Sanoin ,että tunnen koska kukaan muu sekopää ei käyttäydy puhelimessa tuollain ,kuin Marjan äiti.
        Kerroin hälle ,että älä väkisin yritä tyttöäsi naittaa minulle ,kyllä hän löytää sen oikean miehen. Marjan äiti sanoi ,etkös nauttinut marjan sexistä ,sanoin etten juttele sinun kanssasi siitä asiasta.

Sitten hän huusi mikä mies se sinun naapurissa uhkailee poikaani ,ja kielsi käymästä sinun luona. Sanoin ,että se on minun vartija ja hällä on oikeus ajaa poikasi pois ,minun luvalla. Hän huusi mistä löydät noin hyvän naisen ,kuin Marja on. Sanoin ,että älä kanna siitä huolta.

Kerroin hänelle ,että olen jutellut Poliisin kanssa ja seuraavaksi teen teistä kotirauhan rikkomisesta ilmoituksen.
        Voin miehenä sanoa ,että Marja oli ihan timangi kunnossa ja todella ihana
        vartalo sulautui siihen kauniiseen ulkoiseen olemukseen.

Ja muu sitten olikin täyttää peetä. :D Eli mitä tästä opimme: tutustukaa toisiinne kunnolla, ennen kuin annat avaimet kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      43
      2140
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      171
      1903
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1342
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1160
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      96
      952
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      909
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      849
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      44
      845
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      782
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      691
    Aihe