Mulla on nyt logistiikan perustutkinto hankittuna ja ajattelin lähteä tästä Suomesta vähän maailmaa näkemään.Tulin siihen tulokseen että Californiaan on päästävä.
Haluaisin kysyä että ottaakohan ne töihin Suomalaista Logistiikanperustutkinnon suorittanutta nuorukaista? Ja miten hoidan sen? Pitäisikö mennä ihan vain turistina Caliin ja hankkia sieltä työpaikka ja tulla takaisin Suomeen hoitamaan paperit kuntoon?
Muutto Californiaan.
5
471
Vastaukset
- jytyjgj
et pääse kuin laittomasti sinne. ei yhtään mitään jakoa muutoin. tietysti, jos olisit sen tutkintosi lääketieteestä hankkinut olisit voinut päästä.
- LerssiGoodwork
Itse kysyisin tässä vaiheessa että jos on suorittanut lukion siinä sivussa? Eli kaksoistutkinto. Eikö olisi mahdollista sitten päästä yliopistoon Yvaltoihin?
- krrow
Voithan mennä Suomessa korkeakouluun ja sen kautta jenkkeihin vaihtoon. Kai sä olet ottanut huomioon, että jenkeissä koulutus ei ole mitään ilmaista ja yliopistot voi maksaa älyttömästi vuodessa, tyyliin 30 000USD lukukausi?
Mutta noin muuten on todella vaikea päästä Usaan asumaan, ellei ole sellaisen alan ammattilainen mistä siellä on pulaa. Tietysti aina voi osallistua Greencard-arvontaan. Joka vuosi sieltä pari suomalaista voittaa. Ei muuten oikein mitään mahdollisuuksia päästä. - llhfff
Hommaat miehen/naisen sieltä ja naimisiin nii pääset
- hohhoh5
krrow on osittain oikeassa eli hankala on päästä mutta ei mahdotonta vaatii vain aikaa ja hemmetin hyvät hermot mutta mitä tohon greencard arvontaan tulee niin enemmän niitä suomeen osuu kuin pari ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Apua, Gogi ja Kia tippuivat TTK:sta! Oliko Gogin ja Kian tiputus mielestäsi oikein?
Gogi ja Kia tippuivat monen yllätykseksi sunnuntaina TTK:sta. Oliko tämä mielestäsi oikein näin vai kenen olisi pitänyt721814Taas poistuu ABC, nyt Salossa
Ei ole enää ihmisillä varaa ostaa nakkisämpylää myymälän puolelta. Viimeiset roposet menevät polttoaineeseen. Takana on1101655Irak aikoo laskea tyttöjen avioitumisikää yhdeksään vuoteen
Myös avioero naisen aloitteesta kielletään https://yle.fi/a/74-201236942521245Millainen luonne sinä olet?
Itse olen innovatiivinen ja kuunteleva, sekä avoin uusille asioille. Mieheltä1821202Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan vä
Suomalaisista nuorista miehistä huolestuttava tutkimus – Joka neljäs hyväksyy naisiin kohdistuvan väkivallan Joka neljä2351173Oletko koskaan miettinyt miltä lähempi fyysinen
kontakti tuntuisi hänen kanssaan? Sitä menee sekaisin pelkästä olemuksesta, niin kosketus voisi olla aika räjäyttävää.451087- 2121054
Vasemmistoliiton Minja Koskela lyttäsi Halla-ahon...
...arvion Usan presidentin vaalien voiton syistä, ja löi pöytään täsmälleen oikean arvion. Koskelan arviota tukevat myös293912Aina vaan kalliimmaksi tulee NATO Suomelle
"Kaikkonen ja Kopra: Nato vaatii pian lisää panostusta jäsenmailtaan" https://www.is.fi/politiikka/art-2000010824365.htm221890- 56767