Muutto Californiaan.

Gorilla112

Mulla on nyt logistiikan perustutkinto hankittuna ja ajattelin lähteä tästä Suomesta vähän maailmaa näkemään.Tulin siihen tulokseen että Californiaan on päästävä.

Haluaisin kysyä että ottaakohan ne töihin Suomalaista Logistiikanperustutkinnon suorittanutta nuorukaista? Ja miten hoidan sen? Pitäisikö mennä ihan vain turistina Caliin ja hankkia sieltä työpaikka ja tulla takaisin Suomeen hoitamaan paperit kuntoon?

5

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jytyjgj

et pääse kuin laittomasti sinne. ei yhtään mitään jakoa muutoin. tietysti, jos olisit sen tutkintosi lääketieteestä hankkinut olisit voinut päästä.

• LerssiGoodwork

Itse kysyisin tässä vaiheessa että jos on suorittanut lukion siinä sivussa? Eli kaksoistutkinto. Eikö olisi mahdollista sitten päästä yliopistoon Yvaltoihin?

• krrow

Voithan mennä Suomessa korkeakouluun ja sen kautta jenkkeihin vaihtoon. Kai sä olet ottanut huomioon, että jenkeissä koulutus ei ole mitään ilmaista ja yliopistot voi maksaa älyttömästi vuodessa, tyyliin 30 000USD lukukausi?

Mutta noin muuten on todella vaikea päästä Usaan asumaan, ellei ole sellaisen alan ammattilainen mistä siellä on pulaa. Tietysti aina voi osallistua Greencard-arvontaan. Joka vuosi sieltä pari suomalaista voittaa. Ei muuten oikein mitään mahdollisuuksia päästä.

• llhfff

Hommaat miehen/naisen sieltä ja naimisiin nii pääset

• hohhoh5

krrow on osittain oikeassa eli hankala on päästä mutta ei mahdotonta vaatii vain aikaa ja hemmetin hyvät hermot mutta mitä tohon greencard arvontaan tulee niin enemmän niitä suomeen osuu kuin pari ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1924
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1670
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1276
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      63
      1192
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      998
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      862
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe