the palsta tietää totuuden,

murriperkele

kävitpä vastaamassa mihin tahansa hiemankaan parisuhdetta käsittelevään aloitukseen, mainiten edes hieman omasta suhteestasi, saat kuulla olevasi;
a) feikkaaja
b) etäsuhteessa
c) feikki-etäsuhteessa

kaikkein hauskinta oli kun tuota viimeisintä parisuhde-kysely-ketjua lueskelin,
mitä ilmeisemmin siis minä ja Jazuli ollaan siis Tosi..Typyn feikki-etämorsiamia..

ah, mitä feikki-etä-kolmiodraamaa!!!
ei sitten kuitenkaan se yksinkertaisin vaihtoehto olis sopivin..?
eihän näissä varsin mutkikkaissa salaliittoteorioissa pysy kohta edes mukana,

mur

46

215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yritin eilen selvittää tuon puskan toivotonta ajatuksenjuoksua, muttei siltä saa selvää vastausta.
      Tulin siihen tulokseen että kaikki palstalla rek. nimimerkeillä kirjoittavat naiset saavat säännällisin väliajoin sontaa niskaansa. Ei se puska-ressukka osaa oikein muuten kommunikoida, kuin negatiivisella huomionhakuisuudella.

      Parasta on yrittää olla välinpitämätön sen riekkumiselle ja jatkaa palstailua kaikesta huolimatta.

      ai niin... ja minä olen muistaakseni kaikkien tukinikki, vai miten se nyt oli? :)

      • niin ja sunhan pitäis olla myös tuo Toljake tuossa vieressäni, mikäli viime aikaisiin kirjoituksiin on uskominen..

        täytyy kyl sanoa, etten mää ihan NIIN paljon sinusta tykkää.. vaikka muuten mukavalta vaikutatkin, :)

        mur


      • Eikä:.!1%#+?!

        .

        sä oot reskapussukka

        Har!!!!!!!!!

        .


      • murriperkele kirjoitti:

        niin ja sunhan pitäis olla myös tuo Toljake tuossa vieressäni, mikäli viime aikaisiin kirjoituksiin on uskominen..

        täytyy kyl sanoa, etten mää ihan NIIN paljon sinusta tykkää.. vaikka muuten mukavalta vaikutatkin, :)

        mur

        Heh! Niin sekin vielä. :D
        Vaikuttaa siltä, että mulla on ihan liian monta roolia.
        Kuinka mä ehdin joka paikkaan sähläämään?

        Ehkä totuus on kuitenkin se, että olen puskatrollien tollomagneetti.
        Helppo kohde kehitellä salaliittoteorioita, niin kuin kaikki naiskirjoittajat täällä.


      • näi on!
        Eikä:.!1%#+?! kirjoitti:

        .

        sä oot reskapussukka

        Har!!!!!!!!!

        .

        Har-mies on mahtisonni


    • kuhan kysyn

      Uskotaanko Huuhaalla teidän suhteeseenne?

      • Huuhaan nykytilanteen huomioon ottaen en usko että siellä uskotaan juuri mihinkään, paitsi ehkä johonkin seppoon,

        mur


      • kuhan kysyn
        murriperkele kirjoitti:

        Huuhaan nykytilanteen huomioon ottaen en usko että siellä uskotaan juuri mihinkään, paitsi ehkä johonkin seppoon,

        mur

        Seppo Lehtoon?


      • kuhan kysyn kirjoitti:

        Seppo Lehtoon?

        myllikseen, muistaakseni,

        mur


    • ...

      Feikki etäsuhde mielikuvitusvaimon kanssa olisi jo jotain :)

      Vili näitä tehtaile näillä jo hyvinkin tutuksi tulleilla "tukinikeillään".

    • No, jos joku tuollaisille jutuille vetää käteen, niin sitten vetää. Itse yleensä haaveilen tytöistä. Annetaan kaikkien kukkien kukkia!

    • Nasduck

      Outo juttu: parisuhdettani ei ole koskaan netin aikana kyseenalaistettu. Otan toki osaa tähän bosseen.


      (Kyseenalaista naurua)

      • se on jo kadehdittavan hieno osa,

        *ylistävä mur*


    • Sorry, ei käy. Se yksinkertaisin vaihtoehto, ja samalla loogisin, on niin bergeleen tylsä, ei se sovi nykyaikaan. Pitää tapahtua, olla liikettä, salamannopeita tilanteiden muutoksia, yllätyksiä ja epäiltävää, alati vaihtuvia muuttujia. Joo, parisuhde on ihan out... :)

      • ah, vähä niinku kauniit ja rohkiat,
        jos sää oot Ritke nii mää oon Rooke
        mennään monta kertaa naimisiin ja aina yhtä isosti,
        kaikkee suureellista ja hienoo ja kaikkee..

        mur


      • murriperkele kirjoitti:

        ah, vähä niinku kauniit ja rohkiat,
        jos sää oot Ritke nii mää oon Rooke
        mennään monta kertaa naimisiin ja aina yhtä isosti,
        kaikkee suureellista ja hienoo ja kaikkee..

        mur

        Juuri näin :)


    • se jazuli tässä..

      Joo tää palsta on the kristallipallo ja nää feikittelijät on velhoja. ;-)

      Eihän nyt sikäli tosta skeptisestä panettelusta mitään todellista vahinkoa tule irl, mutta kyllähän se vähän pistää miettimään miksi joku viitsii jankuttaa. Varsinkin, kun jankuttamiseen vastataan jankuttamalla takaisin. No, ehkä se onkin just se syy? Tykkää juupas eipäs tason keskustelusta. Se vaan sotkee palstan turhan floodauksen alle.

      Tai oon kyl funtsinut miksi just me ollaan niin epäilyttäviä ettei meillä vois olla kun feikkimiehet tai suhde tosi..typyyn. :-D

      Mää nyt tosin olen joskus vetänyt ihan lekkeriksi joissain asioissa, piruakaan piittaamatta mitä siitä ajatellaan. Mut toki joskus just se seuraus on ollut se mielenkiintoisin prosessin ja juonen rakenteen vaihe. Kun puhuu totta ja paskaa vuorotellen, niin ehkä kaikki ei pysy kärryillä mikä on mitäkin? ;-D

      Tää siis minusta ittestäni mahdollisena hämmennyksen aiheuttajana.

      Noin muuten illanajtakoja sulle ja Toltsulle. Oottelen "omaa" kainaloistani kotiin työelämän vaativasta viidakosta. Muillekin kans viikonloppuja!

      • hoppati..

        illanajtakoja..oho illanjatkoja tarkoitin kyllä. Alkaa jo kirjaimet vilistää jälleen silmissä. x)


    • vaikkei täällä nyt pitkään aikaan sitä elämää oo ollukkaan niin silti on huvittavaa myös nähä kuinka vängällä jaksetaan hangata niille epäilijöille ja eritoten kiusottelijoille vastaan ihan tosissaan, ja niinki pienestä asiasta ku sukupuolesta ja seurustelusta.. hei c'moon, olkaa vaikka lentäviä nelijalkaisia.

      • ole hyvä

        Vaikutat harvinaisen täyspäiseltä naiselta kirjoittaaksesi täällä.


      • eli täällä siis saa väittää toisesta kirjoittajasta ihan mitä paskáa vaan,
        mutta puolustautua ei saa?

        ja ennen kuin joku ehtii tulla kommentoimaan että miksi välittää joistain keskustelupalstakirjoitteluista..
        jos joku tulisi mua kasvotusten väittämään valehtelijaksi, tottakai puolustautuisin ja tahtoisin kuulla jotain perusteluja väitökseen. käsittääkseni täälläkin pitäisi päteä samat säännöt kuin keskustelussa yleensä,

        en antaisi kasvokkain käydyssä keskustelussa kenenkään hyppiä silmilleni,
        miksi mun pitäis täällä se hiljaa hyväksyä?
        miksi toiset saa provota ja länkyttää minkä ehtii, mutta se on kuitenkin sallitumpaa kuin niiltä puolustautuminen?

        mur


      • murriperkele kirjoitti:

        eli täällä siis saa väittää toisesta kirjoittajasta ihan mitä paskáa vaan,
        mutta puolustautua ei saa?

        ja ennen kuin joku ehtii tulla kommentoimaan että miksi välittää joistain keskustelupalstakirjoitteluista..
        jos joku tulisi mua kasvotusten väittämään valehtelijaksi, tottakai puolustautuisin ja tahtoisin kuulla jotain perusteluja väitökseen. käsittääkseni täälläkin pitäisi päteä samat säännöt kuin keskustelussa yleensä,

        en antaisi kasvokkain käydyssä keskustelussa kenenkään hyppiä silmilleni,
        miksi mun pitäis täällä se hiljaa hyväksyä?
        miksi toiset saa provota ja länkyttää minkä ehtii, mutta se on kuitenkin sallitumpaa kuin niiltä puolustautuminen?

        mur

        pikkuinen lisäys,
        LaRito, en tarkoittanut tätä hyökkäyksenä esittämääsi kommenttia vastaan,
        vaan enempi yleisesti,

        mää en osaa olla aina niin coolisti,

        mur


      • laardimies orig.
        murriperkele kirjoitti:

        eli täällä siis saa väittää toisesta kirjoittajasta ihan mitä paskáa vaan,
        mutta puolustautua ei saa?

        ja ennen kuin joku ehtii tulla kommentoimaan että miksi välittää joistain keskustelupalstakirjoitteluista..
        jos joku tulisi mua kasvotusten väittämään valehtelijaksi, tottakai puolustautuisin ja tahtoisin kuulla jotain perusteluja väitökseen. käsittääkseni täälläkin pitäisi päteä samat säännöt kuin keskustelussa yleensä,

        en antaisi kasvokkain käydyssä keskustelussa kenenkään hyppiä silmilleni,
        miksi mun pitäis täällä se hiljaa hyväksyä?
        miksi toiset saa provota ja länkyttää minkä ehtii, mutta se on kuitenkin sallitumpaa kuin niiltä puolustautuminen?

        mur

        Suomalaiset ovat maailman juntein rupusakki nettiketissä.
        Kaikki muunmaalaiset ovat kohteliaan kunnioittavia, vaikka olisikin paha ristiriita mielipiteissä.
        Joruotsalaisetkin ovat asiallisempia ja huumorintajuisempia
        Pakkoruotsi ennen nettiin pääsyä
        Aasialaiset ovat erittäinkin kohteliaita ja silti avoimia jutskailemaan.
        Suomalaisia vaivaa vainoharhat ja raukkamainen pelkuruus puskissa------ja helpoimpia huijattavia scamstereille


      • zisel
        laardimies orig. kirjoitti:

        Suomalaiset ovat maailman juntein rupusakki nettiketissä.
        Kaikki muunmaalaiset ovat kohteliaan kunnioittavia, vaikka olisikin paha ristiriita mielipiteissä.
        Joruotsalaisetkin ovat asiallisempia ja huumorintajuisempia
        Pakkoruotsi ennen nettiin pääsyä
        Aasialaiset ovat erittäinkin kohteliaita ja silti avoimia jutskailemaan.
        Suomalaisia vaivaa vainoharhat ja raukkamainen pelkuruus puskissa------ja helpoimpia huijattavia scamstereille

        Mä kirjottelen yhellä jenkki-foorumilla ja kerroin sinne jossain vaiheessa minkälaista täällä on touhu niin ne ei uskonut mua. Ja en sitten yhtään pistänyt omiani, en liiotellut/väritellyt tai kertonut mitään omiin fiiliksiin perustuvia luuloja vaan faktat faktoina kuten esim sen kuinka ihmisten nimet laitetaan kaikkien nähtäville jne. Joo, eivät uskoneet mua, oli se niille niin utopistista juttua.


      • murriperkele kirjoitti:

        pikkuinen lisäys,
        LaRito, en tarkoittanut tätä hyökkäyksenä esittämääsi kommenttia vastaan,
        vaan enempi yleisesti,

        mää en osaa olla aina niin coolisti,

        mur

        "eli täällä siis saa väittää toisesta kirjoittajasta ihan mitä páskaa vaan, mutta puolustautua ei saa?"
        - en väittänyt niin.

        "ja ennen kuin joku ehtii tulla kommentoimaan että miksi välittää joistain keskustelupalstakirjoitteluista.."
        - ehdin jo.

        "jos joku tulisi mua kasvotusten väittämään valehtelijaksi, tottakai puolustautuisin ja tahtoisin kuulla jotain perusteluja väitökseen."
        - aivan varmasti.
        "käsittääkseni täälläkin pitäisi päteä samat säännöt kuin keskusteluissa yleensä."
        - nimenomaan.

        "en antaisi kasvokkain käydyssä keskustelussa kenenkään hyppiä silmilleni, miksi mun pitäis täällä se hiljaa hyväksyä?"
        - ei pidäkkään.

        "miksi toiset saa provota ja länkyttää minkä ehtii, mutta se on kuitenkin sallitumpaa kuin niiltä puolustautuminen?"
        - sallitummasta en tiiä enkä uskokkaan, mutta mitä jotain oon joskus nähny niin puolustautuminen on heikkouden merkki; et kuulemma kestä kritiikkiä, et leikkiä, sun pitäis sietää nimittelyt ja tyyliin kävyn tunkemiset korvaan jos toinen sillä päällä on. pääasia kuitenki että kaikkeen pitäis suhtautua huumorilla, muuten oot tylsä tosikko ja sun kimppuus käydään kahta hurjemmin ja puskistaki se on äärimmäisen helppoa turvallisen tuntemattomana.

        "mur"
        - mur.


        lähetääs nyt vaikka siitä että mehän ollaan tiettävästi tultu yleiselle keskustelupalstalle ja hyväksytty samalla se että kaikki se mitä sanotaan ja vastataan muille niin sitähän voidaan käyttää myös meitä vastaan ja ymmärrettävästi siihen kuuluu myös se provoilu.. ja mikäs siinä jos vaan on tarpeeksi aikaa ja energiaa lähteä sille iänikuiselle eipäsjuupas -pellelinjalle mutta mun mielestä tärkeämpää ois että ite tietää asiat niinku ne on ja mikäli kerran tai toisenki on johonki totuudenmukaisesti vastannu niin se sitte on niin. yksinkertaista. ja mikäli jollekulle on joku epäselvää niin uskon niitten varmasti olevan tarpeeksi fiksuja tullakseen kysymään suoraanki mikäli asia niin paljo vaivaa ja mikäli haluaa näin lähtökohtaisesti tuntemattoman asioita tietää.. ennemmin siis mitä lähtee toisten huuteluja kuunteleen ja uskoon.

        eli pointti oli se, että puolustautua saa toki niinku pitääki mutta pitää myös muistaa että jos tarpeeksi paljo vänkää joka ainut kerta vastaan ja haluaa ettei kukaan kiusoittelis jne niin silloin ne niin just tekee, varsinki huomattuaan että toinen on tosissaan, tiettävästihän me kaikki ei olla samanlaisia. ja niinpä sitä karusellia saa siinä sivussa muutki ehkä vähemmän herkätki joutua sitte seuraamaan. ainaki tämän oon ite oppinu tänä aikana jonka oon täällä roikkunu enkä siten enää päätäni jaksa vaivata ja on ruvennu kyllästyttään muutenki tää tiettyjenki pieni piiri pyörii -leikki jossa jauhetaan samoja asioita josta kaikki ei ees tiiä tai tajua mitään eikä se lopu koskaan.. liekö se sitte sitä olennaista asiaa johon kannattaa paneutua mut joka tapauksessa ihmekö tuo jos kuraa on lentäny suuntaan jos toiseen, sitä saaki mitä tilaa.

        eihän täällä läheskään kaikilla oo ees tärkeitä ihmisiäkään jotka tuntis niin eikö se toisaalta oo ihan sama mitä puhutaan, miks siitä pitää niin paljo välittää.. ja vaikka oliski niin eiköhän niitten luulis tuntevan sua jo tarpeeksi että naurais vaan näille jutuille joita joskus näkyy.. jos siis nauramisen aihetta on. joskus tuntuu joittenki juttuja seuratessa että yrittääkö ne vakuuttaa toisen vai pikemmin itsensä ku niin kiihkeästi hyökätään puolustautumaan ja jos ei kiihkeästi niin kuitenki se viimeinen sana jostain syystä on vaan saatava.. ja kohta huomaaki että sillä linjalla on menny koko muu elämä sivusuun.

        eli jos livenä joku tulis sanomaan sua valehtelijaksi ja miksilie mutta joka kuitenki olis tuntematon niin yleensä sille ei anneta paljo painoarvoa koska yleensä se ei johda/etene yhtään mihinkään järkevään.. mutta jos se on joku enemmän tuttu niin tietty sitä haluaa kuulla pientä perustelua ja ehkä korjata asiat niinku ne on, joskus jutun levitessä kärpäsestäki on tehty härkänen.. no asia selvitetään eikä siitä enää puhuta. eiköhän ne sen totuuden sitte kuitenki näe ennemmin tai myöhemmin, pistät vaan itses sen kaiken yläpuolelle ja jatkat elämääs.

        enkä nyt näin lopuksi meinaa siis sitä että vaikka netissäki ollaan niin pitäis heti sen varjolla olla ja esittää ketä ja mitä tahansa ku mitä ite on, mut joka tapauksessa kyllä sitä pystyy olemaan välinpitämätönki ihan yhtälailla mitä livenäki eikä ruokkia provoajia, riippunee mitä pitäis tärkeänä.. tai sitte lähteä sillä huumorilla mukaan, siitä ne joskus jopa pitääki, kunhan muuten vaan kiusaavat.


      • LaRito kirjoitti:

        "eli täällä siis saa väittää toisesta kirjoittajasta ihan mitä páskaa vaan, mutta puolustautua ei saa?"
        - en väittänyt niin.

        "ja ennen kuin joku ehtii tulla kommentoimaan että miksi välittää joistain keskustelupalstakirjoitteluista.."
        - ehdin jo.

        "jos joku tulisi mua kasvotusten väittämään valehtelijaksi, tottakai puolustautuisin ja tahtoisin kuulla jotain perusteluja väitökseen."
        - aivan varmasti.
        "käsittääkseni täälläkin pitäisi päteä samat säännöt kuin keskusteluissa yleensä."
        - nimenomaan.

        "en antaisi kasvokkain käydyssä keskustelussa kenenkään hyppiä silmilleni, miksi mun pitäis täällä se hiljaa hyväksyä?"
        - ei pidäkkään.

        "miksi toiset saa provota ja länkyttää minkä ehtii, mutta se on kuitenkin sallitumpaa kuin niiltä puolustautuminen?"
        - sallitummasta en tiiä enkä uskokkaan, mutta mitä jotain oon joskus nähny niin puolustautuminen on heikkouden merkki; et kuulemma kestä kritiikkiä, et leikkiä, sun pitäis sietää nimittelyt ja tyyliin kävyn tunkemiset korvaan jos toinen sillä päällä on. pääasia kuitenki että kaikkeen pitäis suhtautua huumorilla, muuten oot tylsä tosikko ja sun kimppuus käydään kahta hurjemmin ja puskistaki se on äärimmäisen helppoa turvallisen tuntemattomana.

        "mur"
        - mur.


        lähetääs nyt vaikka siitä että mehän ollaan tiettävästi tultu yleiselle keskustelupalstalle ja hyväksytty samalla se että kaikki se mitä sanotaan ja vastataan muille niin sitähän voidaan käyttää myös meitä vastaan ja ymmärrettävästi siihen kuuluu myös se provoilu.. ja mikäs siinä jos vaan on tarpeeksi aikaa ja energiaa lähteä sille iänikuiselle eipäsjuupas -pellelinjalle mutta mun mielestä tärkeämpää ois että ite tietää asiat niinku ne on ja mikäli kerran tai toisenki on johonki totuudenmukaisesti vastannu niin se sitte on niin. yksinkertaista. ja mikäli jollekulle on joku epäselvää niin uskon niitten varmasti olevan tarpeeksi fiksuja tullakseen kysymään suoraanki mikäli asia niin paljo vaivaa ja mikäli haluaa näin lähtökohtaisesti tuntemattoman asioita tietää.. ennemmin siis mitä lähtee toisten huuteluja kuunteleen ja uskoon.

        eli pointti oli se, että puolustautua saa toki niinku pitääki mutta pitää myös muistaa että jos tarpeeksi paljo vänkää joka ainut kerta vastaan ja haluaa ettei kukaan kiusoittelis jne niin silloin ne niin just tekee, varsinki huomattuaan että toinen on tosissaan, tiettävästihän me kaikki ei olla samanlaisia. ja niinpä sitä karusellia saa siinä sivussa muutki ehkä vähemmän herkätki joutua sitte seuraamaan. ainaki tämän oon ite oppinu tänä aikana jonka oon täällä roikkunu enkä siten enää päätäni jaksa vaivata ja on ruvennu kyllästyttään muutenki tää tiettyjenki pieni piiri pyörii -leikki jossa jauhetaan samoja asioita josta kaikki ei ees tiiä tai tajua mitään eikä se lopu koskaan.. liekö se sitte sitä olennaista asiaa johon kannattaa paneutua mut joka tapauksessa ihmekö tuo jos kuraa on lentäny suuntaan jos toiseen, sitä saaki mitä tilaa.

        eihän täällä läheskään kaikilla oo ees tärkeitä ihmisiäkään jotka tuntis niin eikö se toisaalta oo ihan sama mitä puhutaan, miks siitä pitää niin paljo välittää.. ja vaikka oliski niin eiköhän niitten luulis tuntevan sua jo tarpeeksi että naurais vaan näille jutuille joita joskus näkyy.. jos siis nauramisen aihetta on. joskus tuntuu joittenki juttuja seuratessa että yrittääkö ne vakuuttaa toisen vai pikemmin itsensä ku niin kiihkeästi hyökätään puolustautumaan ja jos ei kiihkeästi niin kuitenki se viimeinen sana jostain syystä on vaan saatava.. ja kohta huomaaki että sillä linjalla on menny koko muu elämä sivusuun.

        eli jos livenä joku tulis sanomaan sua valehtelijaksi ja miksilie mutta joka kuitenki olis tuntematon niin yleensä sille ei anneta paljo painoarvoa koska yleensä se ei johda/etene yhtään mihinkään järkevään.. mutta jos se on joku enemmän tuttu niin tietty sitä haluaa kuulla pientä perustelua ja ehkä korjata asiat niinku ne on, joskus jutun levitessä kärpäsestäki on tehty härkänen.. no asia selvitetään eikä siitä enää puhuta. eiköhän ne sen totuuden sitte kuitenki näe ennemmin tai myöhemmin, pistät vaan itses sen kaiken yläpuolelle ja jatkat elämääs.

        enkä nyt näin lopuksi meinaa siis sitä että vaikka netissäki ollaan niin pitäis heti sen varjolla olla ja esittää ketä ja mitä tahansa ku mitä ite on, mut joka tapauksessa kyllä sitä pystyy olemaan välinpitämätönki ihan yhtälailla mitä livenäki eikä ruokkia provoajia, riippunee mitä pitäis tärkeänä.. tai sitte lähteä sillä huumorilla mukaan, siitä ne joskus jopa pitääki, kunhan muuten vaan kiusaavat.

        vakavat jutut sitte ihan asia erikseen.


      • laardimies orig.
        zisel kirjoitti:

        Mä kirjottelen yhellä jenkki-foorumilla ja kerroin sinne jossain vaiheessa minkälaista täällä on touhu niin ne ei uskonut mua. Ja en sitten yhtään pistänyt omiani, en liiotellut/väritellyt tai kertonut mitään omiin fiiliksiin perustuvia luuloja vaan faktat faktoina kuten esim sen kuinka ihmisten nimet laitetaan kaikkien nähtäville jne. Joo, eivät uskoneet mua, oli se niille niin utopistista juttua.

        Katsopas minun feikbuukkiani --jo liki 400 kaveria, söpönnäköiset
        pikkutytöt pyytää kaverilistalle ja tykkäävät siiselin susi-setä videosta---------Ratikkakin komeilee siellä:D))))


      • murriperkele kirjoitti:

        eli täällä siis saa väittää toisesta kirjoittajasta ihan mitä paskáa vaan,
        mutta puolustautua ei saa?

        ja ennen kuin joku ehtii tulla kommentoimaan että miksi välittää joistain keskustelupalstakirjoitteluista..
        jos joku tulisi mua kasvotusten väittämään valehtelijaksi, tottakai puolustautuisin ja tahtoisin kuulla jotain perusteluja väitökseen. käsittääkseni täälläkin pitäisi päteä samat säännöt kuin keskustelussa yleensä,

        en antaisi kasvokkain käydyssä keskustelussa kenenkään hyppiä silmilleni,
        miksi mun pitäis täällä se hiljaa hyväksyä?
        miksi toiset saa provota ja länkyttää minkä ehtii, mutta se on kuitenkin sallitumpaa kuin niiltä puolustautuminen?

        mur

        jos joku tulisi mua kasvotusten väittämään valehtelijaksi, tottakai puolustautuisin ja tahtoisin kuulla jotain perusteluja väitökseen.

        - Mua ei jaksa livessäkään erityisemmin kiinnostaa tuntemattomien tai yleensäkään sellaisten ihmisten mielipiteet jotka ei kuulu mun lähi-/tuttavapiiriini. Naamatusten jos joku tulee jotain utopistista laukomaan, niin ainoo reaktio on lähinnä "Arvaa kiinnostaa mua, mitä mieltä sä oot tai mit ä luulet?"


    • ...

      Mee pois, oot aika väsähtäny..

      • en mee.
        mulla on ihan yhtäläinen oikeus kirjottaa tänne ku sullaki
        tai kellä tahansa,

        mur


    • :)

      Sä olet ihan ok tyyppi, jos et jauha noita todistelu-juttuja seurustelustasi. Kun ei KIINNOSTA seurusteletko vai ei, tai mitä sukupuolta tosi--typy on. EI KIINNOSTA! Tee vaan noita lauvantai-galluppeja ja linkittele kissoistasi kuvia ja lopeta todistelu.Tän tyyppiset aloitukset on palstan pohjasakkaa, saastaa.

      Sit olet taas ihan jees :)

      • no mun mielestäni siinä ei ollut kyse mistään todistelusta, tai mainostamisesta
        kun kävin vastaamassa totuudenmukaisesti Parisuhdegalluppiin, missä kysyttiin:

        "Oletko
        a) sinkku
        b) seurusteleva
        c) naimisissa"

        mistä siis seurasi tuo koominen kolmiodraama-etäsuhde-väittämä, minkä aloituksessa mainitsin..

        en sitten tästä lähin itse vastaa yhteenkään galluppiin,
        teen vain omia hiukkasen vinksahtaneita kyyläkyselyitäni
        jos jaksan,

        mur


      • :)
        murriperkele kirjoitti:

        no mun mielestäni siinä ei ollut kyse mistään todistelusta, tai mainostamisesta
        kun kävin vastaamassa totuudenmukaisesti Parisuhdegalluppiin, missä kysyttiin:

        "Oletko
        a) sinkku
        b) seurusteleva
        c) naimisissa"

        mistä siis seurasi tuo koominen kolmiodraama-etäsuhde-väittämä, minkä aloituksessa mainitsin..

        en sitten tästä lähin itse vastaa yhteenkään galluppiin,
        teen vain omia hiukkasen vinksahtaneita kyyläkyselyitäni
        jos jaksan,

        mur

        En ole sun gallupiin vastailujasi seurannut, mutta tämä aloitus oli aika syvältä. Mitä vitun väliä mikä suhdekuvio sulla on, miksi sitä pitää todistella jollain tällaisilla aloituksilla? Kukaan muukaan täällä tuskin muistaa mitä olet vastaillut johonkin gallupiin.

        Ihan rauhassa vastaile mihin haluat, mutta mieti vähän _aloitustesi_ tasoa, koska palstan taso on vajonnut muutenkin pohjalukemiin.


      • :) kirjoitti:

        En ole sun gallupiin vastailujasi seurannut, mutta tämä aloitus oli aika syvältä. Mitä vitun väliä mikä suhdekuvio sulla on, miksi sitä pitää todistella jollain tällaisilla aloituksilla? Kukaan muukaan täällä tuskin muistaa mitä olet vastaillut johonkin gallupiin.

        Ihan rauhassa vastaile mihin haluat, mutta mieti vähän _aloitustesi_ tasoa, koska palstan taso on vajonnut muutenkin pohjalukemiin.

        tämä yksi aloitusko tän palstan sitten pilaa?
        entäs sitten kaikki se länkytys ja paskán jauhaminen ns. puskista, mitä täällä saa aina niskaansa..?
        eikö siihen sitten saa millään tavalla puuttua?

        mur


      • :)
        murriperkele kirjoitti:

        tämä yksi aloitusko tän palstan sitten pilaa?
        entäs sitten kaikki se länkytys ja paskán jauhaminen ns. puskista, mitä täällä saa aina niskaansa..?
        eikö siihen sitten saa millään tavalla puuttua?

        mur

        Kuka aijaassa- oli vielä huonompi. Kaikkia en ole lukenut. Puskistahan puhuu rekatut. Ei rekatut siis sen kummempia ole. Toivottavasti et minua tarkoita, koska kritisoin aloitustasi. Vai onko se kiellettyä, ilman, että tietää kuka rekattu on kyseessä?


      • pikkumurri
        murriperkele kirjoitti:

        tämä yksi aloitusko tän palstan sitten pilaa?
        entäs sitten kaikki se länkytys ja paskán jauhaminen ns. puskista, mitä täällä saa aina niskaansa..?
        eikö siihen sitten saa millään tavalla puuttua?

        mur

        mulle oot edelleen se etkä mikään perkele


      • :) kirjoitti:

        Kuka aijaassa- oli vielä huonompi. Kaikkia en ole lukenut. Puskistahan puhuu rekatut. Ei rekatut siis sen kummempia ole. Toivottavasti et minua tarkoita, koska kritisoin aloitustasi. Vai onko se kiellettyä, ilman, että tietää kuka rekattu on kyseessä?

        en tarkoittanut sinua,
        kyllä täälä minunki mielestä on huonoja aloituksia,
        en vain käy kommentoimassa niihin,
        ja jos edes luen niin olen vaan et; "jaa.. seuraava."

        mur


    • kävitpä vastaamassa mihin tahansa hiemankaan parisuhdetta käsittelevään aloitukseen, mainiten edes hieman omasta suhteestasi, saat kuulla olevasi;
      a) feikkaaja
      b) etäsuhteessa
      c) feikki-etäsuhteessa

      - Höpö höpö...mun parisuhdetta ei oo kyllä koskaan täällä kyseenalaistettu.

      • mjaa..

        No kyllä mä olen kyseenalaistanut moneen kertaan, mutta hiljaa ittekseni. Se mitä sä olet kertonut suhteestasi ei kuulosta parisuhteelle. Eikä pahalla.


      • ;-)
        mjaa.. kirjoitti:

        No kyllä mä olen kyseenalaistanut moneen kertaan, mutta hiljaa ittekseni. Se mitä sä olet kertonut suhteestasi ei kuulosta parisuhteelle. Eikä pahalla.

        Jazuli siellä taas narisee puutteessa :)


      • Jaanan kierrätysmies
        ;-) kirjoitti:

        Jazuli siellä taas narisee puutteessa :)

        Kun yksi hylkää
        etsin uutta ylkää


      • mjaa.. kirjoitti:

        No kyllä mä olen kyseenalaistanut moneen kertaan, mutta hiljaa ittekseni. Se mitä sä olet kertonut suhteestasi ei kuulosta parisuhteelle. Eikä pahalla.

        Mullakin oli 10 vuotta sitten vähän erilainen käsitys siitä mitä tarkoittetaan sanalla "parisuhde". Luulin, että se tarkoittaa vähän samaa asiaa kuin seurustelu.


      • Richartti kirjoitti:

        Mullakin oli 10 vuotta sitten vähän erilainen käsitys siitä mitä tarkoittetaan sanalla "parisuhde". Luulin, että se tarkoittaa vähän samaa asiaa kuin seurustelu.

        Joo, sillon parisuhde ei tarkoita samaa kuin seurustelu, jos siitä on vaan yhteinen postiosoite jäljellä. Sen aiheuttamaan vitutukseen voi tosiaan kuolla ellei tee jotain. Kun tekee, tuntuu että syntyy uudestaan.


      • bravo.bravi kirjoitti:

        Joo, sillon parisuhde ei tarkoita samaa kuin seurustelu, jos siitä on vaan yhteinen postiosoite jäljellä. Sen aiheuttamaan vitutukseen voi tosiaan kuolla ellei tee jotain. Kun tekee, tuntuu että syntyy uudestaan.

        Parasta ois tietysti hankkii parin vuoden välein uusi alkuhuuma seuraavan kanssa.


      • alkuhuuman jälkeen
        Richartti kirjoitti:

        Parasta ois tietysti hankkii parin vuoden välein uusi alkuhuuma seuraavan kanssa.

        Toimiva suhde on toimivaa alkuhuuman jälkeenkin. Mut jos tuntuu, että on yksin vaikka on parisuhteessa, se ei ole enää parisuhde. Joku juttu ei vaan toimi enää silloin.


      • mjoo..
        Richartti kirjoitti:

        Mullakin oli 10 vuotta sitten vähän erilainen käsitys siitä mitä tarkoittetaan sanalla "parisuhde". Luulin, että se tarkoittaa vähän samaa asiaa kuin seurustelu.

        Toisille se voi olla seurusteluakin. Pääasia, että on yhteinen focus.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      331
      7559
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2244
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      34
      1642
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1489
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      116
      1211
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      75
      1179
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1046
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      16
      925
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      915
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      277
      823
    Aihe