Muutaman vaihdon (meliane, nuvaring, evra) jälkeen lääkäri määräsi minulle Diane nova pillerit. Aikaisemmilla valmisteilla on esiintynyt erityisesti haluttomuutta ja limakalvojen kuivumista. Diane novan lääkäri kertoi olevan niin paljon erilainen pillerimerkki, että se saattaisi sopia.. Diane novaahan yleensä käytetään aknen hoitoon taikka tummien ihokarvojen liikakasvuun. Itselläni ei ole mitään vastaavia ongelmia, iho on näppylätön ja ei rasvainen, jopa kuiva. Ylimääräisiä ihokarvojakaan ei ole. Miten diane novat nyt vaikuttavat sitten minuun? Erityisesti kun lopetan pillerit joskus, onko odotettavissa akne? Onko kenellekään muulle määrätty diane novaa VAIN ehkäisy tarkoitukseen, ilman ihon hoidollisia ajatuksia? Pelkään näiden pillereiden sekoittavan ihoni muuten hyvin toimivan talinerityksen..
Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille oloni helpottamisesta!
Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille oloni helpottamisesta!
Vastaukset 2
Vanhimmat
pillereiden ajatus on ehkäistä, myös diane novan, jotka ovat melko mietoja mutta sisältävät sellaisia hormoneja jotka edesauttavat aknen paranemista. ei kai ne nyt sentään päinvastaisesti toimi. eivät ne aknea aiheuta jos sitä ei hoitoa aloittaessa ole.
vaikutukset ovat kuitenkin yksilöllisiä, joten katsele miten asiat alkaa sujua.
Sain Diane Novat pelkkään ehkäisyyn. Muuten ei ongelmia, mutta mielialan vaihtelut oli järkyttäviä. Oli pakko vaihtaa merkkiä, siitä itkusta ei meinaan olisi tullut muuten loppua..