Hei! Tulipa tuossa mieleen, että mahtaakohan olla mitenkään mahdollista tehdä itse hiusnauhaa? Itsellä on tosi lyhyet ja ohuet hiukset, joten käytän joskus piristyksenä teippi- tai clip-on osapidennyksiä, kun en uskalla todella ohuiden hiusten takia ottaa koko hiusten pidennystä ettei mene loputkin haivenet pilalle.
Mutta asiaan: aina kun ostan noita pidennyksiä, niistä joutuu leikkaamaan pois ainakin puolet. Ja siitä lähti sitten hullu ajatus, että mitä niillä lopuilla voisi tehdä...
Kattelin tuossa että miten se hiusnauha on ommeltu, ja mietin voisiko jotain vastaavaa tehdä itse, siis vaikka ihan yhden klipsin levyistä kaistaletta...
Ideoita otetaan vastaan, ihan mitä tahansa sitten voisikin noista "irtohiuksista" tehdä, muutakin kuin heittää roskiin! =D
Hiusnauhan teko itse? =D
1
385
Vastaukset
- jenskii23
Heippa!
Juuri tein itse irtohiuksista hiusnauhan..
Ohuen ohutta silkkinauhaa max. 0,5cm leveää ja sen mittaisesti kun tarvii.
Käännä hiukset silkkinauhan yli, niin että toisellekin puolelle tulee n. 1cm hiusta. Ompele sopivan värisellä langalla ompelukoneella muutamaan kertaan :)
Ihan hyväkin jopa tuli. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos venäjällä olisi kansan valitsema presidentti, olisiko Ukrainan sotaa?
Ei varmasti olisi. Sehän on tiedossa, että raskaalla vaalivilpillä putin jatkaa pressana.2753932Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon
Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188923575Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia
mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös1622567- 622335
- 1541912
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.261829- 341727
Onko jo liian "vanha" vai mitä mieltä olet? 57-v. saa raakaa tekstiä tv:ssä
The Summit Suomi tv-ohjelmassa 57-vuotiaan Maritan jaksamista kyseenalaistettiin iän takia. Onko tässä iässä jo liian "v311297- 331285
- 461202