elämä on perseestä

epäonnensoturi

ei vittu mitä paskaa tää elämä on! ainaku kiinnostun nettideitissä jostaki nii se ei oo kiinnostunu tai sit joku muu on mua kiinnostavampi koska asuu lähempänä... oon enemmänki panostanu hyvään profiiliin... mut koskaa kukaa ei oo ees vastannu mun viesteihi... tuntuu siltä et en löydä koskaa ketää... asun jossai kauhees syrjäises tumppu kyläs josta ei oo mitää mahollisuutta päästä lukiolaisen asumaa parempaan paikkaan jossa nettideitin muijia vois paremminki olla saatavilla... ja kukaa ei vois koskaa kuvitella olevansa sellaise kanssa joka asuu kaukana... vittu tapan itteni saatanan mitä paskaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!! BTW OON 18V ENKÄ OO KOSKAA EES SEUKANNU!

17

331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samaa mieltä

      sama juttu :(

      • epäonnensoturi

        tää on niin paskaa :(


      • samaa mieltä
        epäonnensoturi kirjoitti:

        tää on niin paskaa :(

        on :(


    • epäonnensoturi

      osaisko kukaan sanoo mitä täs tilantees vois tehdä?

      • fghfghfgjhf

        Parasta kääntää kylkeä ja luopua toivosta.


      • etsilleenu

        Vaihda paikkakuntaa. Muuta isompaan kaupunkiin. Itseäsi saat syyttää, jos jäät tuppukylään vonkaamaan naisia, joita siellä ei ole. Harvempi nainen haluaa muuttaa jonnekin perähikiälle työttömäksi.


      • Jatkaa vain yrittämistä. Itsekkin olin tuolla treffit osiossa yli vuoden ennen kuin löysin naisen joka halusi oikeasti tutustua. Hänen profiilinsa ei oikein napannut mutta loppujen lopuksi osoittautuikin ettei ne kaikki profiilissa olevat asiat ole totta. Älkää siis tuomitko pelkän profiilin perusteella ihmistä vaan ihan oikean tutustumisen kautta. Ei kannata luovuttaa itse en ainakaan vaikka taas treffit osiossa olenkin


      • Ruma mies
        juha260 kirjoitti:

        Jatkaa vain yrittämistä. Itsekkin olin tuolla treffit osiossa yli vuoden ennen kuin löysin naisen joka halusi oikeasti tutustua. Hänen profiilinsa ei oikein napannut mutta loppujen lopuksi osoittautuikin ettei ne kaikki profiilissa olevat asiat ole totta. Älkää siis tuomitko pelkän profiilin perusteella ihmistä vaan ihan oikean tutustumisen kautta. Ei kannata luovuttaa itse en ainakaan vaikka taas treffit osiossa olenkin

        Mä asun yhden suomen suurimman kaupungin kupeessa enkä ole kuuteen vuoteen treffeiltä löytäny ketään joka oikeasti olisi kiinnostunut minusta.
        On aivan sama asuuko kaamasen kylässä tai helsingin keskustassa jos naama kertoimeltasi et naisia viehätä "kysynnässä" ei ole mitään eroa.


    • kirjotapa tänne se viesti millä lähestyt naisia ...

      minkälaisen kuvan annat ja haluat antaa itsestäsi, mitä seikkoja pidät itsessäsi tärkeänä

    • Kyllästynyt...

      On muuten vittumainne fiilis, sinkkuna olo on perseestä, eikö? aatelkaa nytte jos löydät jonku kivan, nätin ja hauskan tytön se on joko varattu tai muuten vaa ei niin kiinnostunut... sitte vaa ''puff'' te ootteki yhessä, se tunne

    • kyllästynyt...

      Pelleilyä mun suhteet alkaa aina kahen tai kolmen päivän päästä ku oon tutustunut... vithuuu....... edelleen kyllästynyt

    • saffasfasfsa

      Mun koneen uptime on pidempi, kun teideän teinisuhteet.

    • zmirre

      Jos kirjoitat tuolla lailla, niin en yhtään ihmettele, ettei sinulle vastata.

    • 6+17

      Tuo on vielä pientä, itse olen 26v mies ja en ole vielä seurustellut päivääkään..

    • Nettideitistä EI VITTU LÖYDÄ! USKOKAA JO!!! MENKÄÄ SINNE IHMISTEN ILMOILLE, JOS HALUATTE HIVENENKÄÄN MAHDOLLISUUTTA½

    • En ole minäkään seurustellut vaikka olen jo kaksi kertaa sen 18 v....

    • 1+3

      näinhän täällä käy.. :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      871
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      703
    4. 51
      595
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      501
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe