Kynsi tarvikkeita

julleee

voisko joku suositella jotain paikkaa mistä sais kaikkii kynsijuttui ja tarttis saada postiennakolla.:) kiitti jo etukäteen kaikille:)

12

4673

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loving Nail Art

      Hei!

      En tiedä miksi haluat tilata postiennakolla?
      Hyvin harva enää toimitta postiennakolla, koska paketti saatetaan jättää lunastamatta ja siitä tulee myyjälle kuluja.


      www.nded.fi
      Tuotteet tulevat dhl-kuljetuksella kotiin Saksasta.
      Edullinen, voit tilata sieltä kätevän aloituspakkauksen, joita onkin eri hintaisia.
      Itse maksoin verkkopankin kautta.

      www.dealextreme.com
      siellä kaikkea hubaa ja kynsijuttuja myös.
      Maksu pay palin kautta tai visalla, myös visa electon käy

    • Mimi^^

      Niin tai sitten tilaa vaan ebaystä:) Ei paljon lompakkoa kuluta ( ei ainakaan niin paljon kun Suomessa).

    • rhrdefhfh
    • vaihtoehto2

      Toinen suomalainen verkkokauppa

      http://kynsikauppa.com/

      ja voit maksaa vaikka kännykällä!

    • ABCD...ZÅÄÖ

      Mimax.fi ja ihanatkynnet.fi

    • Lila Leopardi

      sannataranailart.fi , tuolta löytyy kaikkea mukavaa halvalla :)

    • 7+1=?

      En voi muuta sanoa kuin kiitos Lila Leopardi! Menin sannataranailartin sivuille ja pakko oli tehdä tilaus :DDD
      Tähän asti olen tilannut tuotteita mm. Diweisslta, MiMaxilta ja Ihanatkynnet.fi:lta, nyt löytyi yksi ihana kauppa lisää :DDD

    • eekku1980
      • Tilaan jatkossakin

        kauppa.ladymoonlight.fi

        Tuolta saa aina laskun! Ei tartte odottaa palkkapäivää. :)


    • janica2

      Kyllä tuo http://www.kynsikauppa.com/ on suomen halvin ehdottomasti. Ja nopea. Niillä on todella laajat valikoimat kynsikoristeitakin nykyään ja löytyy laatu tuotteitakin. Postimaksut oli viimeksi vain euron kun tilasin hileitä.

      • yhdeksän+viisi

        Ai kynsikauppa.com sillä laaja valikoima? Ei koskaan kävin ja katsoin kynsilakat (tarvin niitä) ja mitä ******?! Olisiko niillä oolut ehkä 7 eri vbäristä kynsilakkaa että vou!


      • koitauudelleen
        yhdeksän+viisi kirjoitti:

        Ai kynsikauppa.com sillä laaja valikoima? Ei koskaan kävin ja katsoin kynsilakat (tarvin niitä) ja mitä ******?! Olisiko niillä oolut ehkä 7 eri vbäristä kynsilakkaa että vou!

        Kynsilakka on vain yksi koriste. niillä on hileitä satamäärin ja löytyi niitä lakkojakin nyt melkoinen määrä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      177
      398
    Aihe