Kertokaapas kokemuksia Hobby 430 TK De Luxe vaunun toimivuudesta. Sellainen vm. -92 olis tarjolla edullisesti.
Oudoksuttaa, että sen hp. on aika alhainen. Samalla rahalla sais Matkaajan vm. -84!!
Mistäs nuo Hobbyt alkaa kastumaan ensin eli mitkä kohteet ehdottomasti kannattaa tsekata.
Myyjänä on alan liike.
Hobby 430 TK De Luxe, mitä mieltä olette?
5
6225
Vastaukset
- Setä
Ettei ole lopussa, eli painunut niin että pyörät kahnaa lokareihin. En nyt moiti Hobbya mutta olen liikkeessä nähnyt tällaisia(kin) myytävän.
- Matkaaja
Meillä oli aikoinaan tuollainen uutena. Kovalla käytöllä olleen 4 vuoden aikana ei ihmeempiä vikoja ollut. Uppopumppu hajosi kerran, opittiin laittamaan talveksi vesiastiaan jolloin se ei pääse kuivumaan.
Vesivuotoja löytyy yleensä keulasta ja perästä. Joko ikkunat saattavat vuotaa tai niin kuin meillä vettä tuli sisään kahvojen kohdalta. Kahvat irti ja silikonia tiivisteeksi väliin. Yleensä merkistä riippumatta kannattaa tarkastaa pesualtaiden viemäriputken kiinnitys. Tuppaavat vuotamaan ennemmin tai myöhemmin. Silikoni auttaa tähänkin.
Kaikkineen hyvä vaunu vetää. Meillä oli silloin autona Mazda 323 1.8i ja hyvin perässä tuli. - Mies
Jos kerran kyseessä on alan liike on myyjä velvollinen toimittamaan kosteusmittaustulokset, joten vaadi niitä.
- AnonyymiUUSI
Itsellä ollut nyt 4 vuotta. Todella hyvä ja toimiva pohjaratkaisu. Kevyt vetää. Ei ole kosteusongelmia ollut. Hinta oli 4500€ eli ei mikään älytön mutta tuli katottua monta vaunua ja tämä valikoitui.
- AnonyymiUUSI
Ehkä kaveri jo vaununsa, pariin kertaan uusinutkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823