enkä muuta voi.
(ei pitäisi nostella kaikenlaisia raskaita juttuja)
((hirmu pitkä aika kun viimeksi on käynyt näin ja pari päivää taitaa taas mennä maatessa))
Tässä makaan,
16
66
Vastaukset
- Lanttu.
Iskikö iskias?
- puskalisko
ei, se näki mut ilman meikkiä ja vaahtomuovista tekopersettäni
- Lanttu.
puskalisko kirjoitti:
ei, se näki mut ilman meikkiä ja vaahtomuovista tekopersettäni
Lisko!!! tarkoitatko siis persettä jota sä raahaat perässä?
Kiittää vastauksesta etukäteen. - puskalisko
Lanttu. kirjoitti:
Kiittää vastauksesta etukäteen.no sitä vaahtomuovista perseimplanttia jonka sain invalidisäätiöltä pikkujoululahjaksi
- Lanttu.
Lanttu. kirjoitti:
Kiittää vastauksesta etukäteen.Se perse jota raahaat oli siis buddy, pitihän se arvata.
puskalisko kirjoitti:
no sitä vaahtomuovista perseimplanttia jonka sain invalidisäätiöltä pikkujoululahjaksi
Kumma miten määrärahat ovat nykyään niin vähissä, että antoivat vain sen vaahtomuovisen kun pari vuotta sitten niillä oli vielä kunnollisia silikonisia.
- puskalisko
buddy-love kirjoitti:
Kumma miten määrärahat ovat nykyään niin vähissä, että antoivat vain sen vaahtomuovisen kun pari vuotta sitten niillä oli vielä kunnollisia silikonisia.
et olisi tunkenut siihen näppejäsi niin illuusio olisi säilynyt
Lanttu. kirjoitti:
Se perse jota raahaat oli siis buddy, pitihän se arvata.
Suunnittelen siirtyväni raahattavasta kärrättäväksi ja selaan rautakauppojen kottikärryvalikoimaa. Ranskalainen kaksipyöräinen näyttää riittävän kestävältä kaikelle tälle massalleni.
puskalisko kirjoitti:
et olisi tunkenut siihen näppejäsi niin illuusio olisi säilynyt
Mistä minä olisin voinut tietää ettei se kestä nipistelyä.
Se entinen kunnollinen kesti ihan hyvin.- puskalisko
buddy-love kirjoitti:
Suunnittelen siirtyväni raahattavasta kärrättäväksi ja selaan rautakauppojen kottikärryvalikoimaa. Ranskalainen kaksipyöräinen näyttää riittävän kestävältä kaikelle tälle massalleni.
voisit kuljettaa vatsaasi kottikärryissä
- Lanttu.
puskalisko kirjoitti:
voisit kuljettaa vatsaasi kottikärryissä
Minulta irtosi ruma sana Suomi 24, sensuroi sen.
Nyt omatunto painaa, onko sana Per*e ruma? - puskalisko
buddy-love kirjoitti:
Ajattelin että sinä kärräät.
ai niin tota pupsikka, mulla on turvotusta yhessä paikassa. Viittisix soittaa mulle niiqu?
- oisko se siinä?
buddy-love kirjoitti:
Luultavasti ei ole välilevyjuttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27586- 14580
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24521
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472