Maybelline fit me vs. garnier BB-voide

Problem

Eli olen miettinyt jo pitkään että kumpi olisi parempi fit me vai BB. Molemmat maksavat saman verran, joten sekään ei valintaa helpota. Molemmissa on myöskin jonkinlainen suojakerroin jne.
Tässä vielä pari kysymystä:
1.Kumpaa tuotetta olet käyttänyt?
2.Kokemuksia: millainen lopputulos?peittääkö ihon pienet virheet? jääkö luonnollinen lopputulos? onko saman värinen oman ihosi kanssa vai jääkö raja?
3.Ihotyyppisi?
Kiitos jo valmiiksi kaikille! (: toivon paljon vastauksia, koska haluan itselleni kerrankin hyvän meikkivoiteen.

12

1094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sekaihoinen

      mun on ihan pakko sanoa, että garnierin BB-voide on surkeaa jos on vähänki epätäydellisyyksiä naamassa :D se ei peitä yhtään mitään... en suosittele. lisäks mulla oli myös liian tummaa voidetta vahingossa, että tuli kivat rajatkin :---) garnierin ei peitä mitään, en suosittele.
      Mutta se ainakin tuoksuu hyvälle! :D

    • Molempia olen käyttänyt ja suosittelen mielummit fit me meikkivoidetta hyvä valikoima eri sävyjä ja ei jää minkäänlaisia rajoja..ja peittää hyvin pisamat nypyt jne...eikä tule liian raskaan näköinen meikki!:)

    • garrnier

      Ei toi Garnierin BB-voide mitenkään huonoa ole, peittää mulla sen minkä tarttee. Mulla on muihin ystäviini verrattavissa näin talvisin hiukan tummempi iho, ja silti tuo vaalein eli 02 on liian tumma, nyt kylläkään ei kun sekoitan siihen aina kosteusvoidetta :D
      Fit mestä ei kokemuksia :) Ja mulla on sellane aika hyvä iho, T-aluelle tulee aina jotain finnejä mutta ei oikeestaan muuten. Ja mustapäitä nenässä, ja ei mun iho mitenkään kuivakaan ole :D

    • 1+20

      Kyllä minunkin mielestä tuo garnierin bb voide käy ihan semmoisesta sävyttävästä kosteusvoiteesta, on vähän parempaakin kuin jotkus semmoiset ja saman hintaista. Tuosta maybelinesta ei ole kokemusta, mutta jos sitä myydään ihan meikkivoidenimella niin se varmaan peittää vähän paremmin, mutta garnierin tuo on varmaan iholle parempi. Itselläni tuo garnierin bb käy kevät-, kesä- ja vielä syysaikaankin, mutta talvella vaihdan johonkin vaaleampaan. Ja garnier peittää paremmin kuin vaikka dermosilin sävyttäväpäivävoide. Garnierilla peittyy kyllä mustapäät ja pienet näpyt ja tasoittaa ihon väriä, kaikenlisäksi helpompi levittää kuin meikkivoiteet.

    • anon

      Atooppisen ja herkän ihon omaavat: älkää missään tapauksessa kokeilko ainakaan Maybellinen BB-voidetta. Käytin ks. tuotetta noin viikon kunnes sain vahvan allergisen reaktion, nokkosihottuman ja turvonneet silmät.

      Muuten hyvä tuote mutta en suosittele herkkäihoisia kokeilemaan!

    • Ei hyvä

      Sama reaktio tuli minulla! Juurikin tuosta Maybellinen voiteesta. Ensin en edes tajunnut että tuli siitä, vaan peitin kasvojen punaiset läiskät sillä...kolmen viikon kuluessa tajusin että siitähän se tuli :( Urtikariasta kun ei aina tiedä mistä milloinkin tulee. Jätin voiteen pois ja iho parani viikossa. Harmittaa vain kun tuote oli hyvä muuten, kasvoni olivat todella valoisan ja terveen näköiset (silloin alussa) Käytän nyt Loreallin nudea, mutta ei yhtä hyvä mielestäni joten kokeilen tuota Garnieria seuraavaksi. Itse käytän bb-voidetta sekoitettuna päivävoiteeseen, silloin tulos on aika luonnollinen eikä haittaa vaikka tuo "värivoide" olisi liian tummaa. Mikähän aine siinä Maybelliinissa reaktioin aiheuttaa, olis hauska tietää että voisi jatkossa varoa.

    • arvioita näistä

      Mun iho on pintakuiva joskus, t-alue rasvoittuva, muutama aknearpi poskessa ja näppylöitä myös ilmestyy silloin tällöin koko naamaan...
      Ensinnäkin garnierin bb EI KOSTEUTA eli vaatii kyllä ihan erikseen kosteusvoiteen alle. toiseks se ei peitä mitään ja mulla mulla ei edes mikään kovin vaalea iho ole, mutta silti vaalein sävykin jättää rajoja ja tekee ihonväristä vaan epätasaisen.
      En voi ymmärtäö kuka kehuu garnieria niin maasta taivaisiin ja kaikenlisäks se tekee mulle selvästi finnejä.
      No sitten fit me... hyi hyi ja aivan kamalaa! Kestää tosi kauan imeytyä, iho tuntuu pitkään "märältä" vaikka millä ja miten levittäis... se jää vaan semmoseks märäks vahaks siihen iholle. Iho alkaa myös todella nopeasti kiiltelemään ja näyttää niin rasvaiselta kuin olla ja voi.
      Minun kokemukseni siis ja arvioni näistä on tämä; en suosittele kumpaakaan jos ihosi rasvoituu helposti ja kiiltelee tai sinulla on finnejä.
      Myöskään kuivaa ihoa tuo garnier ei kosteuta sitten yhtään. kiristää vaan jos sen alle ei laita kosteusvoidetta kunnon kerrosta ensin

    • totoronam

      Itselläni on molemmat ja ihan hyviä tuotteita on.
      Garnierin BB-voiteitahan löytyy monia erilaisia ja jos on rasvoittuva iho, niin suosittelen kyllä tuota matt effect -voidetta. Peittää sopivasti, helppo levittää ja ei tunnu raskaalta iholla, vaikka laittaisi useammankin kerroksen. Se tavallinen garnierin BB on parempaa kuivalle iholle, mutta jää kyllä kiiltelemään ja tahmaseksi, joten vaatii puuteria. Ja näittenhän pitäisi myös parantaa ihon epäpuhtauksia ja pienentää ihohuokosia.
      Fit me on kans kevyt ja helposti levittyvä meikkivoide. Löytyy tarpeeksi vaaleita sävyjä ja puuterinkin saa samaan sävyyn. Itselläni alkaa kiiltelemään kyllä päivän päätteeksi (kuten kaikki meikkivoiteet). Peittää myös hyvin.
      Kannattaa ainakin kokeilla! :)

    • Tämmöistä:

      Jos haluat itsellesi kerrankin hyvän meikkivoiteen, niin miksi olet rajannut vaihtoehdoksi vain nämä kaksi? Mulla on kokemusta molemmista ja kummastakaan en pidä. Tosiaan Garnierin BB-voide ei peitä yhtään. Ja kosteusvoidekkaan se ei omalle iholleni ainakaan ole. Jäänyt se tuonne kaappiin käyttämättä...
      Fit me on aika "märkää" ja jättää ihon inhottavan rasvaiseksi vaikka kuinka ohuesti levittäisi. Ja minulle aiheutti näppylöitä aika paljonkin.
      Ihoni on rasvoittuva, peitettävääkin on (näppylöitä ja muita epätasaisuuksia)


      Yksi todella hyvä bb-voide on Clarinsin uusi. Tekee ihosta aivan ihanan ja pysyy hyvin, ei kasaannu huokosiin tai muutenkaan valu päivänaikana pois. Itse laitan vielä puuteria päälle.
      Hyviä meikkivoiteita on Clarinsin everlastig foundation! Minun luottotuote.
      Toinen erittäin hyvä kevyempi vaihtoehto on Logonan meikkivoide! Löysin kyseisen meikkivoiteen vasta hetki sitten. Tosi kevyt ja ihoa hoitava, pelkkää luonnonkosmetiikkaa, eikä sisällä niitä mitään synteettisiä mömmöjä mitä nämä muut markettivoiteet. Suosittelen todellakin Logonan meikkivoidetta!

      • szrfgd

        Clarinsin Everlasting on tosiaan hyvä, mutta vähän kuivakka. Itse sekoitan siihen vielä tilkan Maybellinen Fit Me-meikkivoidetta, joka toimii kuultovoiteen tavoin.


    • kesae

      Mulla on niin herkkä iho, etten ole vuosiin pystynyt käyttämään mitään halpismeikkejä tai -voiteita, koska niissä on paljon lisäaineita, joista saan ihottumaa. Sen sijaan käytän Cliniquen BB-voidetta, joka ei ärsytä ihoa lainkaan, peittää kauniisti pienen punoituksenkin, mutta on tosi luonnollinen. Paras meikkivoide mitä oon ikinä käyttänyt. Suosittelen sitä herkkäihoisille ja erityisesti kuivalle iholle. Tietenkään ei ikinä kannata ostaa meikkivoidetta pyytämättä ensin testeriä, ettei mene rahaa hukkaan. Ja mielestäni Cliniquen voide on tosi riittoisa.

    • kultsi22

      Juu sama kokemus tuli äskettäin kuin muillekin! Eli atooppinen iho ja garnierin bb-voide ei sovi yhteen! Kauheita näppyjä tuli ja yritin peittää samalla voiteella kunnes hokasin että siitähän ne näpyt johtuvat.. Harmillista kun muuten oli niin hyvä tuote :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe