Kynsiliima

kynsiliima89

Pistelin itselleni äsken tekokynnet ja tietysti iholle tuli vähänväliä pisaroita kynsiliimaa. Liimapullossa sanottiin että ei iholle eikä silmiin. Jos joutuu iholle pitää huuhdella 15 min juoksevan veden alla. Mitä haittaa on jos liimaa joutuu iholle..? en nimittäin huuhdellut liimaa sormistani kun 1 min... :] Kiitos jos koku kynsiliimasta tunteva voisi auttaa. :]

24

19726

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kjjhg

      Ei haittaa mitään, älä panikoi. Kuhan ei silmiin mee! :)

      • Anonyymi

        Mitä jos nielaisee vähäsen onko se vaarallista?


    • kynsiliima89

      Ok, kiitän Kjjhg. :]

      ps. en suosittele näitä tekokynsiä kenellääkkään! :| ne pilaa omat luonnellisen kynnet ja liimaa saattaa olla monta päivää kynsissä... :| ei päde välttämättä kaikissa kynsissä. :]

    • löl

      kaupan tekokynnet onkin ihan pas*oja

    • tinttiäinen

      Haha...kuka mitäkin mieltä ;;) Itse laittanut kaupan extra longeilla -ihan halpispaketti- jo 3,5 vuotta, maksimissaan päivän olleet pois. Viilatulla, puhtaalla (pyyhin asetonilla) kynnellä kestää pariviikkoa, lakkaa voi vaihdella parikin kertaa, enempää en suosittele, koska kynsi "sulaa", ja voi ottaa pois milloin haluaa. Yhdestä paketista, n.9e euroa, saa kolmeen kertaan kynnet, eli karkeasti laskien hinta verrattuna liikkeiden hintaan reilusti pienempi. Omien kynsien pinta ok, nyt taas niitä kasvatellessa, kun hommat ei just nyt suosi pitkiä. Mutta pitkiin kynsiin tottuu helposti, ja noilla on turvallista leikkiä ja kokeilla. Jos liimaa menee iholle, ei tarvi pelästyä. Lähtee itsestäänkin, tiskaat vaikka käsin muutaman kerran, kuluu pois helposti. Pumpulipuikko on näppärä apuri kynsiä laittessa, saa nopsasti pyyhittyä kynnen reunoilta tai mihin sitä sitten meneekään. Lisäksi itse käytän poistoon ihan perus kynsilakan poistoainetta, reilusti pumpuliin, ja painat kynttä hetken, pyyhkimällä hankalampi. Jos taivuttelet -ei suositeltavaa, mutta tulee helposti tapa ;) -kynsi hiushalkeilee poikittaissuunnassa, jolloin koko kynsi kannattaa äkisti kiillottaa mukana tulleella viilalla. Kokeile ja leiki ihan rauhassa, mulla ei m itään ongelmia, ja ihailua on herättänyt, moni kysyy jatkuvasti missä on laitettu. Kiva vastata: meiän sohvalla ;) Se liima iholla varoitus on lähinnä siksi, että tarttuu helposti sormi toiseen kiinni ;)

    • Keep calm

      Entä jos kynsiliimaa meni vahingossa pieneen haavaan sormessa? :0 onko vaarallista??

    • Nice-puolinen-71

      Käytin tekokynsiä pari vuotta jatkuvasti ja sen seurauksena olen nyt allerginen kynsiliimalle tai tarkemmin sanottuna syanoakrylaatille. Sain rakkuloita sormiini ja käsiä kutisi hirveesti.
      Nyt mulla on omat kynnet pitkät ja kauniit :)

    • tekokynnet

      itse olen käyttänyt teko kynysiä jo semmonen kolmisen vuotta eik minulla ole mitään ihmellistä

    • Anonyymi

      Pystyykö kynsiliimaa tekemään itse:O? Koska itselläni on muutamat kynnet mutta liima loppu eikä lähikaupoista saa?? :(

    • Anonyymi

      hei ei kannata heti panikoida jos tulit tänne keskustelupalstaan vinkkejä ettimään. kokeile kynsilakanpoistoaineella. itellä lähti sillä iholta. onnea!

    • Anonyymi

      Mitä tehdä jos kynsiliimaa meni vahingossa hampaalle ja en saa sitä irti

      • Anonyymi

        Eikai se haittaa mitää jos menee hampaasee itse liimasin kynsiliimalla timantin hampaaseen:D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikai se haittaa mitää jos menee hampaasee itse liimasin kynsiliimalla timantin hampaaseen:D

        Miten sait irti


      • Anonyymi

        Saitko pois en saa ite😭


    • Anonyymi

      kynsiliimaa hampaissa!!??

    • Anonyymi

      Voiko joku auttaa mulla kaatu siskon pöydälle kynsiliima miten sen saa huomaamatta pois

      • Anonyymi

        kynsiliima on nii tujua sitä ei saa mitenkään pois, ehkä tärpätillä se on tarkotettu maalin poistoon mut se varmaan pilaa pöydän pinnan kokonaan ja koko huone haisee sit tärpätille. en suosittele. Ainoo tapa on ostaa uus pöytä. kynsiliima. ei. lähde. tasoilta.


    • Anonyymi

      Onko vaarallista jos silmään menee kynsiliimaa ja mitä pitää tehdä?

    • Anonyymi

      Mitä jos kynsiliimaa menee silmään? Onko se vaarallista mun pikkusiskolla meni niin soitin eka hätäkeskukseen ja sit numeroon 116117 mutta en saanut muita ohjeita kun huuhtele silmää 15min lämpösellä vedellä ja mitä nyt kun se ei auttanut? Onko kenellekään vinkkejä tähän mun sisko sano että silmää kirvelee ja se on punanen melkeen koko silmää. Mutta se näkee sillä ihan hyvin. Onko kenneläkään vinkkejä tai kokemusta tälläisestä?

    • Anonyymi

      Mulla on lattialla mutta en saa sitä pois

    • Anonyymi

      mulla meni joskus kynsiliimaa mun koulun koneelle eikä muute lähteny pois😭

    • Anonyymi

      Öö mitä jos sitä tippuu sohvalle osaako kukaan sanoa saako sitä mitenkään pois kyseessä kangas sohva eli ei nahka

    • Anonyymi

      Hei mikä neuoksi jos ajatuksissa liimasi TEKORIPSET KYNSI LIIMALLA, on jämähtänyt jo kunnolla kiinni…

    • Anonyymi

      Mitä tehdä jos kynsiliimaa menee silmään

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe