Ihanat kynnet -verkkokauppa

Kokemuksia?

Olisin siis kiinnostunut tilailemaan kynsi-juttuja Ihanat kynnet -verkkokaupasta, onko kellään kokemuksia siitä? Onko luotettava, ja millainen asiakaspalvelu heillä on? Kaikkien kokemukset ovat tervetulleita! :)

9

611

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhytkyntinen

Tein juuri tilauksen Ihanat kynnet-kaupasta ja sainkin kokoon n. 100 eurolla kaikkea geelikynsien tekoon liittyvää. Jään nyt odottelemaan niitä kokemuksia. Annan palautteen saatuani tuotteet ja kokeiltuani niitä.
      Olen tyttäreni kanssa harrastelijakynsienlaittajia, mutta hyvin jo molemmat koukussa geelikynsiin...

• kynsilakka-addikti

Juuri tilasin sieltä ja kokemukseni ovat olleet hyviä. :) Tosi nopea toimitus ja hyvät tuotteet. Suosittelen.

• M
    • Kokemuksia?

Kiitokset kaikille vastauksista! Kuulostaa tosi hyvältä ja luotettavalta :) Tosi kiva, että pienet tilaukset saa kirjekuoressa, olen aika laiska hakemaan pikkupaketteja postista ;) Nyt ei kun tilailemaan!

• M

Mielestäni noiden pikkupakettien tulo kirjekuoressa on kyllä ehdoton plussa. :) En jaksa itse juosta postiin pikkujuttujen takia. ;D Monissa muissa kaupoissa kaikki toimitetaan postiin, mutta Ihanatkynnet.fi lähettää ne tosiaan kuoressa kuplamuoviin käärittyinä. Todella tyytyväinen olen ollut!

• Sirupiru

Minä sain tilaamani jutut kyseisestä kaupasta pari päivää sitten ja ihan hyvä palvelu heillä vaikuttaa olevan. Yksi kynsilakkapullo oli kyllä jostain syystä vähän auki ja oli hieman valskannut, mutta ei se mitään. Ihanat kynnet - kaupasta saa myös tilauksen mukaan pienen yllärilahjan, joka taitaa olla n. 10% tilauksen arvosta. Se on musta iso ja ihana plussa. Muihin käyttämiini suomalaisiin nettikauppoihin verrattuna ihanatkynnet.fi:ssä on minusta myös edullisimmat hinnat.

• Leena 25

Jos haluat edullisia kynsituotteita mene E Bayn sivuille ja tilaa Amerikasta. Löytyy lähes mitä vain ja toimitukset pelaa (1-2 viikkoa). Maksun suoritat parhaiten visalla. Hinnat jopa 1/10 osa Suomen kiskurihinnoista.

• kkkk3

Tykkään tuosta kaupasta kyllä 100%! Tilausten mukaan saa aina yllärin ja hinnat on edullisia. Toimitus todella nopeaa. :)

• MuotiPoliisi

Kannattaa katsoa ensiksi hyvin tarkkaan kuvat kynsituotteista ja tutkia hyvälaatuiset kynsituotteet. Jotkut saattavat myydä netissä todella arvokkaita, hyvälaatuisia ja suosittuja kynsituotteita halvalla. Mustaan pörssiin ei kuitenkan kannata sortua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      176
      2667
    2. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      164
      2489
    3. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      2167
    4. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      59
      2042
    5. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      3
      1729
    6. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      59
      1434
    7. Hilma Hallo-ahon kuvat julki - kiistää SSK ryhmän nimen merkityksen

Eduskunnan puhemies Jussi Halla-ahon tyttären ympärille on noussut skandaali. Lehdistö sai selville Hilma Hallo-ahon kuu
      Perussuomalaiset
      203
      1409
    8. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      221
      1144
    9. Sofia Belorf rehellisenä suhteen alusta Jeff-miljonäärirakkaaseen: "Hän ei..."

Sofia Belórfin elämä on tapetilla Sofia Bling Bling Dubai -realityssä. Näyttävien puitteiden rinnalla Belórf avaa elämää
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1124
    10. Äänestän seuraavissa eduskuntavaaleissa persuja.

Persut on ainoa puolue, joka aidosti vastustaa islamisaatiota Suomessa.
      Maailman menoa
      361
      1050
    Aihe