Ihanat kynnet -verkkokauppa

Kokemuksia?

Olisin siis kiinnostunut tilailemaan kynsi-juttuja Ihanat kynnet -verkkokaupasta, onko kellään kokemuksia siitä? Onko luotettava, ja millainen asiakaspalvelu heillä on? Kaikkien kokemukset ovat tervetulleita! :)

9

493

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhytkyntinen

Tein juuri tilauksen Ihanat kynnet-kaupasta ja sainkin kokoon n. 100 eurolla kaikkea geelikynsien tekoon liittyvää. Jään nyt odottelemaan niitä kokemuksia. Annan palautteen saatuani tuotteet ja kokeiltuani niitä.
      Olen tyttäreni kanssa harrastelijakynsienlaittajia, mutta hyvin jo molemmat koukussa geelikynsiin...

• kynsilakka-addikti

Juuri tilasin sieltä ja kokemukseni ovat olleet hyviä. :) Tosi nopea toimitus ja hyvät tuotteet. Suosittelen.

• M
    • Kokemuksia?

Kiitokset kaikille vastauksista! Kuulostaa tosi hyvältä ja luotettavalta :) Tosi kiva, että pienet tilaukset saa kirjekuoressa, olen aika laiska hakemaan pikkupaketteja postista ;) Nyt ei kun tilailemaan!

• M

Mielestäni noiden pikkupakettien tulo kirjekuoressa on kyllä ehdoton plussa. :) En jaksa itse juosta postiin pikkujuttujen takia. ;D Monissa muissa kaupoissa kaikki toimitetaan postiin, mutta Ihanatkynnet.fi lähettää ne tosiaan kuoressa kuplamuoviin käärittyinä. Todella tyytyväinen olen ollut!

• Sirupiru

Minä sain tilaamani jutut kyseisestä kaupasta pari päivää sitten ja ihan hyvä palvelu heillä vaikuttaa olevan. Yksi kynsilakkapullo oli kyllä jostain syystä vähän auki ja oli hieman valskannut, mutta ei se mitään. Ihanat kynnet - kaupasta saa myös tilauksen mukaan pienen yllärilahjan, joka taitaa olla n. 10% tilauksen arvosta. Se on musta iso ja ihana plussa. Muihin käyttämiini suomalaisiin nettikauppoihin verrattuna ihanatkynnet.fi:ssä on minusta myös edullisimmat hinnat.

• Leena 25

Jos haluat edullisia kynsituotteita mene E Bayn sivuille ja tilaa Amerikasta. Löytyy lähes mitä vain ja toimitukset pelaa (1-2 viikkoa). Maksun suoritat parhaiten visalla. Hinnat jopa 1/10 osa Suomen kiskurihinnoista.

• kkkk3

Tykkään tuosta kaupasta kyllä 100%! Tilausten mukaan saa aina yllärin ja hinnat on edullisia. Toimitus todella nopeaa. :)

• MuotiPoliisi

Kannattaa katsoa ensiksi hyvin tarkkaan kuvat kynsituotteista ja tutkia hyvälaatuiset kynsituotteet. Jotkut saattavat myydä netissä todella arvokkaita, hyvälaatuisia ja suosittuja kynsituotteita halvalla. Mustaan pörssiin ei kuitenkan kannata sortua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      35
      4592
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3185
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      269
      2331
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2197
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      164
      2056
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    8. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1651
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1622
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1279
    Aihe