Ihanat kynnet -verkkokauppa

Kokemuksia?

Olisin siis kiinnostunut tilailemaan kynsi-juttuja Ihanat kynnet -verkkokaupasta, onko kellään kokemuksia siitä? Onko luotettava, ja millainen asiakaspalvelu heillä on? Kaikkien kokemukset ovat tervetulleita! :)

9

462

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lyhytkyntinen

      Tein juuri tilauksen Ihanat kynnet-kaupasta ja sainkin kokoon n. 100 eurolla kaikkea geelikynsien tekoon liittyvää. Jään nyt odottelemaan niitä kokemuksia. Annan palautteen saatuani tuotteet ja kokeiltuani niitä.
      Olen tyttäreni kanssa harrastelijakynsienlaittajia, mutta hyvin jo molemmat koukussa geelikynsiin...

      • kynsilakka-addikti

        Juuri tilasin sieltä ja kokemukseni ovat olleet hyviä. :) Tosi nopea toimitus ja hyvät tuotteet. Suosittelen.


    • M
    • Kokemuksia?

      Kiitokset kaikille vastauksista! Kuulostaa tosi hyvältä ja luotettavalta :) Tosi kiva, että pienet tilaukset saa kirjekuoressa, olen aika laiska hakemaan pikkupaketteja postista ;) Nyt ei kun tilailemaan!

    • M

      Mielestäni noiden pikkupakettien tulo kirjekuoressa on kyllä ehdoton plussa. :) En jaksa itse juosta postiin pikkujuttujen takia. ;D Monissa muissa kaupoissa kaikki toimitetaan postiin, mutta Ihanatkynnet.fi lähettää ne tosiaan kuoressa kuplamuoviin käärittyinä. Todella tyytyväinen olen ollut!

    • Sirupiru

      Minä sain tilaamani jutut kyseisestä kaupasta pari päivää sitten ja ihan hyvä palvelu heillä vaikuttaa olevan. Yksi kynsilakkapullo oli kyllä jostain syystä vähän auki ja oli hieman valskannut, mutta ei se mitään. Ihanat kynnet - kaupasta saa myös tilauksen mukaan pienen yllärilahjan, joka taitaa olla n. 10% tilauksen arvosta. Se on musta iso ja ihana plussa. Muihin käyttämiini suomalaisiin nettikauppoihin verrattuna ihanatkynnet.fi:ssä on minusta myös edullisimmat hinnat.

    • Leena 25

      Jos haluat edullisia kynsituotteita mene E Bayn sivuille ja tilaa Amerikasta. Löytyy lähes mitä vain ja toimitukset pelaa (1-2 viikkoa). Maksun suoritat parhaiten visalla. Hinnat jopa 1/10 osa Suomen kiskurihinnoista.

    • kkkk3

      Tykkään tuosta kaupasta kyllä 100%! Tilausten mukaan saa aina yllärin ja hinnat on edullisia. Toimitus todella nopeaa. :)

    • MuotiPoliisi

      Kannattaa katsoa ensiksi hyvin tarkkaan kuvat kynsituotteista ja tutkia hyvälaatuiset kynsituotteet. Jotkut saattavat myydä netissä todella arvokkaita, hyvälaatuisia ja suosittuja kynsituotteita halvalla. Mustaan pörssiin ei kuitenkan kannata sortua.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      1916
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1719
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1584
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1316
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1242
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1216
    8. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1192
    9. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    10. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      44
      1176
    Aihe