Voimanosto on Miesten laji. Ja Hullujen.

200 kg

Ei varmaan tartte selvittää enempää.

19

292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 300 kg

      Entä jos on hullu mies?

    • -J.

      Ensin ahdetaan penkkipaita päälle ja 10 minuutin päästä hyvä jos henki vielä kulkee... sitten kaadutaan penkille ja tehdään lyhyitä nostoja... kyllä on niin miehekästä että.
      Sen ainakin tiedän että painonnosto vaatii rohkeutta jotta uskaltaa heittäytyä painojen alle ja loukkaantumisriski on selvempi mitä voimanostoon tulee.

    • -Jaska.

      Hieroin juuri ripulipaskat naamalleni ja menin salille persettä jakamaan. Se oli vapauttava tunne.

    • Jaska.

      Kaikki varmaan uskoo että minä kirjoitin tämän... olet fiksu :)

      Ps. Kukas se töissä käy ja kukas se taas löhöää ja on varakas... tral lal lei :)

      • e5u6yretheythj

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


    • prööt-

      Pieni natu yrittää kääntää omat nolot puheensa minun, miehekkään Jannen niskoille siinä kuitenkaan onnistumatta, prööt prööt, heh he :)
      Olet jo paljastanut... pitää kohta mennä kattelemaan canal digitalin satellittikanavia sekä syömään uunissa paistettuja omenatorttuja... :)

      ETPÄS MAHTANUTKAAN MITÄÄN

      • pieni natuprööt

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


    • moi kynis

      Pieni natu yrittää kääntää omat nolot puheensa minun, miehekkään Jannen niskoille siinä kuitenkaan onnistumatta, prööt prööt, heh he :)
      Olet jo paljastanut... pitää kohta mennä kattelemaan canal digitalin satellittikanavia sekä syömään uunissa paistettuja omenatorttuja... :)

      ETPÄS MAHTANUTKAAN MITÄÄN

      • pörpröt

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


    • Jaska,

      Et mailaa, et halua tavata, olet siis tyhjän huutelija.

      • ewrtyujdyhjmn

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


    • kukkopainiako

      Tästä lähtien saat leikkiä tota huutelua ihan yksin. säälittävä p*ska.

    • dgdfgdfgdfgfgffgffgf

      Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.

    • Jaska.

      raiskaanko sut teinipoika?

    • tiesitkö sitä?

      Homoilukin on miesten laji.

    • Jaska.

      voihan sinut raiskata vaikka vain vttuillaikseen ei se kerro homoilusta mitään
      raiskaushan sekin on jos tunkee levytangon puolittain sun p*rseeseen ja potkaisee vauhtia
      kuka sanoi että kyrvällä pitäs tunkea?

      • jaadijaadijaa

        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.
        Toi "Jaska" Janne on kyl suomi24:sen naurettavin jannu :DD Ei voi muutaku nauraa.


    • Deadlift

      Voimanosto on todellakin MIESTEN laji!

      Voimanosto EI ole nynnypaskahousujen eikä ompeluseuroissa istuvien kukkahattutätien laji.

      Valitettavasti yli 90 prosenttia Suomalaisista kuuluu tuohon jälkimmäiseen kategoriaan.

    • powergirl

      Heh :) olen nainen käyn seuroissa ja harrastan voimanostoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      129
      9905
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      52
      2891
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      177
      2687
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      2074
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1834
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      16
      1657
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1562
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      16
      1520
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      13
      1508
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1348
    Aihe