apua tarvitaan?!

dadam

Tarkotuksena ois laihduttaa mahdollisimman paljon ja mahdollisimman nopeasti, kun painoindeksi kertoo että lihavuutta havaittavissa.
Noh tiiän kyllä ettei siihen ihan kannata uskoa, mutta kuitenkin.
Siis haluisin mahdollisimman paljon vinkkejä miten onnistuisin pudottamaan muutamia kiloja nyt ennen kesää ja tietysti kesälläkin !

5

74

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikku hiljaa hyvä tu

      Itse olen kokeillut useita diettejä. Olen onnistunutkin joskus. Mutta kilot on tulleet takaisin. Nyt olen päättänyt että tarkailen painoa mutta välillä syön kunnolla. Joskus sallin myös herkuttelun. Tarkoitus on nyt mennä 10-12kg/vuosi. Aikaa on.
      Parhaimaksi laihdutus ruuaksi olen havainnut modifast tuotteet jos ei jaksa kokata terveellistä ruokaa. Keitot on maistuvia kun lisään kuivattua sipulia ja kuivattua ruohosipulia. Muullakin voi maustaa.
      Modofast tuotteta saa tilattua verkkokaupoista. Keitot, vanukkat, patukat.
      Vanukkaita voi syödä marjojen kanssa ja sokeria ei tarvitse lisätä.
      Itse pudotin 5 kg parin ensimmäisen kuukauden aikana. Nyt mene tasanne vaihetta, en juuri pyri laskemaan painoa vaan pitämään tasassa. Ikää on sen verran että keho tarvitsee myös oman aikansa.

      • Sarilii

        Hei!
        Itse olen kans tiputellut painoa minun huippupainosta, ruokavaliolla ja herkkujen pois jättämisellä. Näin sain 8.8 kg, ajalla 1vuosi 4kk.
        Tämän jälkeen aloitin Easy Diet pusseilla ja nyt olen ollut niillä 3½ viikkoa.
        Painoa on tippunut nyt 6.6 kg. Pussit ovat mielestäni maukkaita ja aamupalaksi olen syönyt ED.puuroa, on myös hyviä. Näistä smoothie pirtelöistä en niin ole tykännyt.
        Myös ED.välipala kiisselit on hyviä.
        Olen myös lisännyt pieniä määriä raejuustoa,kanamunaa,broileria ja muuta proteiini pitoista keittojen sekaan. On sallittua. Mutta leipä yms. hiilarijutut on kiellettyjä.

        Mutta oman kokemuksen mukaan voin suositella.


      • dadam

        Mäkin olen vaikka kuinka monia erilaisia dietteijä koitellu, en kyllä oo itelle sitä parasta löytänyt. On kyllä käyny niin, että usein paino putoaa huomattavasti ja on kyllä sitten tullut takaisinkin.. Noh nyt ei kuitenkaan millään meinaa paino pudota, vaikka yritän liikkuakkin enemmän kuin yleensä ja voin sanoa, että olen aikamoinen laiskuri ollut ennen.
        Kiitän tuosta vinkistä, voisin vaikka kokeillakkin! (:


      • dadam
        Sarilii kirjoitti:

        Hei!
        Itse olen kans tiputellut painoa minun huippupainosta, ruokavaliolla ja herkkujen pois jättämisellä. Näin sain 8.8 kg, ajalla 1vuosi 4kk.
        Tämän jälkeen aloitin Easy Diet pusseilla ja nyt olen ollut niillä 3½ viikkoa.
        Painoa on tippunut nyt 6.6 kg. Pussit ovat mielestäni maukkaita ja aamupalaksi olen syönyt ED.puuroa, on myös hyviä. Näistä smoothie pirtelöistä en niin ole tykännyt.
        Myös ED.välipala kiisselit on hyviä.
        Olen myös lisännyt pieniä määriä raejuustoa,kanamunaa,broileria ja muuta proteiini pitoista keittojen sekaan. On sallittua. Mutta leipä yms. hiilarijutut on kiellettyjä.

        Mutta oman kokemuksen mukaan voin suositella.

        Mä olen itse miettinyt noita Easy Diet -tuotteita, mutten ole viitsinyt kokeilla kun en oikein tiennyt, että voisiko ne toimia.. Nyt kuitenkin kun sain todisteita siitä, että voisi olla hyväkin tuote ni taidampa niitäkin jossain vaiheessa testata. Kiire kun ei kuitenkaan ole, että onhan tässä aikaa laihdutella.
        Kiitos tuostakin vinkistä !


      • Sarilii
        dadam kirjoitti:

        Mäkin olen vaikka kuinka monia erilaisia dietteijä koitellu, en kyllä oo itelle sitä parasta löytänyt. On kyllä käyny niin, että usein paino putoaa huomattavasti ja on kyllä sitten tullut takaisinkin.. Noh nyt ei kuitenkaan millään meinaa paino pudota, vaikka yritän liikkuakkin enemmän kuin yleensä ja voin sanoa, että olen aikamoinen laiskuri ollut ennen.
        Kiitän tuosta vinkistä, voisin vaikka kokeillakkin! (:

        Olen myös itse yhden kerran aikaisemmin ollut Nutiletin dietillä, mutta silloin ei ollut kuin kaksi makua piretlöitä saatavilla. Oli melko ankeeta syödä niitä.
        Mutta nämä Easy Diet ruokapussit ovat ruokaisia ja oikeita lämpimiä keittoja. Vielä kun tosiaan lisää jotain purtavaa joukkoon. Esim. pinaattikeittoon , keitetty kanamuna.. niin avot on hyvää.
        Olen myös lisännyt liikuntaa jonkin verran entisestä ja veden juonti on ao tässäkin dietissä.
        Tietenki dietin loputtua ei pidä palata entiseen ruokailukulttuurin tai paino palaa takaisin.Itse aion syödä enemmän dietin loputtua vihanneksia ja proteiini pitoisia ruokia, en hiilareita.
        Mutta tsemppiä sulle ja mieti sopivaa vaihtoehtoa itsellesi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16328
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      46
      14594
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      373
      9231
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5199
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4472
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      162
      2951
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1780
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1329
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe