Hei. Nyt kun jaksan kirjoittaa surun ja itkun keskeltä. Tietääkö joku sivuja internetissä missä aikuisen (esim. 18-25 v.) lapsen kuolemasta ja surusta sekä tuskasta voi keskustella? Ja tavata kaltaisiaan surevia.
Menetin 23 vuotiaan lapseni vähän aikaa sitten äkillisesti, enkä toivu tästä ikinä, tunnen itseni ja tiedän sen, mutta saisin vertaiskumppaneita joille voisi jutella ja ehkä jopa tavatakin? Ehkä se helpottaisi edes jotenkin tätä tuskaa. Olin liian kiinni lapsessani, vaikka hän eli omillaan jo,mutta lapset ovat elämäni, tuntuu että ilman lasta ei ole elämää. Kelle elän? Ketä rakastan?
Täällä missä asun en ole saanut mitään tukea, enkä osaa itkun, pahan olon ja surun keskellä etsiä.
Kiitos paljon jos joku osaa neuvoa.
En jaksaisi enää itkeä niin paljon
5
332
Vastaukset
- sinulle
Otan osaa suureen suruusi. Löysin googlettamalla ainakin tällaisen sivun www.kapy.fi. Kannattaa käydä tutustumassa. Toivotan sinulle Siunausta ja Taivaan Isän huolenpitoa.
- Helsinkiläisäiti
Suomen Mielenterveysseuralla ja seurakunnilla on sururyhmiä eri elämäntilanteissa läheisensä menettäneille.
Voimia - elämä jatkuu
Minulla kuoli tytär 28 vuotiaana 29.04-99. ja nyt mies samana päivänä viime kuussa.Olen aivan surun murtama.Mutta tiedän jo,että surutyötä on tehtävä,ja käytävä läpi. Vain siten voi hyväksyä tapahtuneen ja jatkaa eteenpäin.Tulee aika luopua ja jatkaa eteenpäin,mutta unohtaa ei voi koskaan.On vain muisteltava hyviä aikoja .Itkeä kun itkettää,kun sisintä korventaa.Lohduttaa,kun tiedän ,että mieheni kävi hyvästelemässä aamuyöstä hiljattain.Voimia ja jaksamisia.
- jk
vai iin
- :..:..:
Käy lukemassa ja osallistu keskusteluun tämän saman Suomi24 Kuolema ja suru palstan LÖYDÄNKÖ VOIMAA 2 keskusteluun. Turvamies-nimimerkin pitämät palstat ovat auttaneet minua vertaistuellaan selviämään eteenpäin oman tuskani kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051099
Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt611062Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv61830Miehen ja naisen ystävyys
Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa144808- 65695
Naisten top-5 red flagit
1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel103601Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta
ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto89581- 78551
- 53547
- 39528