Aloitin cambridgen eilen !

jälleenkerran

Heippa! Olisiki kiva kuulla kokemuksia muilta cambridge-menetelmää käyttäneita. Ensimmäinen päivä tuntui menevän kohtalaisen helposti. Vettä kului ja olisin kaivannut ehkä jotain pureskeltavaa mutta kaikesta selviää! Jostain kumman syystä hikoilin normaalia enemmän?

Tänä aamuna vaa`alla meinasi tulla pissa housuun. Nesteet olivat lähteneet -2 kiloa! eli alussa painoin 69.6 ja nyt 67.6. Pituutta 160 senttiä ja 58 kiloseksi olisi pyrkimys. Tuntuu todelta hassulta, että kehosta (ja suolesta) poistuu noin paljon nestettä, vaikka päivän aikana join ainakin 4 litraa vettä. Osasyy voi olla siinä, että heräsin aamulla kello 8 ja luin päivän tenttiin. Sitten illalla kello 9 menin töihin ja työpäivä loppui 4 pintaan. Eli kyllähän liikuntaaki tuli harrastettua koko yö kiireisessä ravintolassa.

Onko kellään muuten tietoa vaikuttaako unen vähyys laihdutattamiseen? Nyt on vähen kiireempi vaihe elämässä, joten nukun noin 5 tuntia per yö..

4

248

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jälleenkerran

      Ainiin unohdin tuohon ylhäälle kirjoittaa, että olen siis tiukimmalla ykköstasolla joten syön vain kolme pussia per päivä. Kahvia juon paljon ja hiukan huijaan sillä lurautan ruokalusikallisen maitoa per kuppi, ettei vatsa ala oireilla mustasta kahvista.

    • pakkookokeilla

      Siistii, varmaan pakko itekki kokeilla, kun tarviis viitisen kiloa saada pois. :) Minä olen ainenkin kuullut että jos nukkuu vähemmän sillon stressaa enemmän ja stressistähän lihoo helposti. En tiedä onko totta mutta sanoinpahan kumminkin. Onnea muuten laihdutuksesta, toivottavasti itellä menis yhtä hyvin. :) Näkyikö sinulla laihtuminen ihan päältä päin?

    • jälleenkerran

      Ei kyllä vielä päälle päin näy noin vähäiset kilot. Toivon että se viisi kiloa näkyisi sitten oikein vaatteissa asti. Nyt on lähteny yhteensä 2,7 kiloa. Painan tasan 67. Tuntuu jotenkin siltä, että voiko tämä olla edes totta. Ymmärrän kyllä, että kyse on nesteestä ja suoliston sisällöstä, mutta miten sitä nestettä on lähtenyt niin paljon vaikka koko ajan juon !

      Ps. nilkat ei ole enää kyllä turvonnut, että sillä lailla päälle päin näkyy ; D

    • Hymyhuulinen

      Mikäs se Cambridge on? Onko se paasto vai muu kuuri, vlcd? Vaikuttaa aika tehokkaalta, voisi kokeilla.

      Jostain puseeista kirjoitit, tuleeko ne kalliiksi ja mistä saa? Onnea sinulle pudotetuista kiloista!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8086
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      39
      2905
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2482
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2213
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      13
      1624
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1493
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1456
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1425
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    Aihe